От: За спецификите на ремонтите в София
Здравейте,
използвам темата да споделя подход и проблеми при сервизното обслужване:
Проблем - външно износване на предна дясна гума. Написано домашно - разпечатка от сервизните данни за регулиране на caster, chamber и сходимост, замерване на височините на калниците, и оглед състоянието на болтовете и щангите за регулиране.
1. Сервиз Мото Пфое Русе 08.11.2011
- приемат пикапа и записват формуляр поръчка с моята заявка. След час се обаждат за изпълнена поръчка. Приемчикът обяснява, че са натегнати торсионите, регулирани са страничен наклон и сходимост. Предоставя разпечатка от стенда с отбелязани червени стойности за страничен наклон и сходимост на двете колела при приема и зелени при издаване. Във фактурата има две позиции: Проверка сходимост на преден мост и регулиране торсиони.
Вечерта обличам работни дрехи и с подвижната лампа оглеждам предницата: височина при калниците същата, нито един болт за регулиране на горните носачи и нито една кормилна щанга не са пипани. Само болта за натягане на десният торсион е с излъскана резба 20мм, което говори за отпускане и натягане до същото ниво за имитиране на дейност.
Използвам изложението Месомания да се командировам до София.
2. Събота 12.11.2011 9.00ч (първи клиент) ЦЕНТЪР ЗА ГУМИ - "ДОЛНИ БОГРОВ" на Диана
Майстора погледна износването и ме отсвири с думите "Тука има да се разглобява цялата предница, а днес е полуработен ден. Елате през седмицата."
3. Сервиз Голди
Собственикът огледа проблема, отчете и пътя който съм бил, и намери начин да ме приеме. Отдели време за щателен оглед на окачването и проверка с 3D стенд. Откритите отклонения на страничният наклон и сходимостта бяха отстранени в мое присъствие (реално отне три пъти повече време от престоя в Мото Пфое). Имаше поставени ценоразписи на услугите на няколко места. Изненадаха ме трикратно, но само приятно - човешки подход, старание при работата и честно изкарани пари.
Здравейте,
използвам темата да споделя подход и проблеми при сервизното обслужване:
Проблем - външно износване на предна дясна гума. Написано домашно - разпечатка от сервизните данни за регулиране на caster, chamber и сходимост, замерване на височините на калниците, и оглед състоянието на болтовете и щангите за регулиране.
1. Сервиз Мото Пфое Русе 08.11.2011
- приемат пикапа и записват формуляр поръчка с моята заявка. След час се обаждат за изпълнена поръчка. Приемчикът обяснява, че са натегнати торсионите, регулирани са страничен наклон и сходимост. Предоставя разпечатка от стенда с отбелязани червени стойности за страничен наклон и сходимост на двете колела при приема и зелени при издаване. Във фактурата има две позиции: Проверка сходимост на преден мост и регулиране торсиони.
Вечерта обличам работни дрехи и с подвижната лампа оглеждам предницата: височина при калниците същата, нито един болт за регулиране на горните носачи и нито една кормилна щанга не са пипани. Само болта за натягане на десният торсион е с излъскана резба 20мм, което говори за отпускане и натягане до същото ниво за имитиране на дейност.
Използвам изложението Месомания да се командировам до София.
2. Събота 12.11.2011 9.00ч (първи клиент) ЦЕНТЪР ЗА ГУМИ - "ДОЛНИ БОГРОВ" на Диана
Майстора погледна износването и ме отсвири с думите "Тука има да се разглобява цялата предница, а днес е полуработен ден. Елате през седмицата."
3. Сервиз Голди
Собственикът огледа проблема, отчете и пътя който съм бил, и намери начин да ме приеме. Отдели време за щателен оглед на окачването и проверка с 3D стенд. Откритите отклонения на страничният наклон и сходимостта бяха отстранени в мое присъствие (реално отне три пъти повече време от престоя в Мото Пфое). Имаше поставени ценоразписи на услугите на няколко места. Изненадаха ме трикратно, но само приятно - човешки подход, старание при работата и честно изкарани пари.
Коментар