Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как ви звучи "предпродажбен сервиз"?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Как ви звучи "предпродажбен сервиз"?

    Това пък от къде го чу за Форд? Някаква българска интерпретация. Той има много интересни изказвания за колите, но това е нещо ново за мен. И като ще се обиждаме така на марки ела да видиш моя
    Абе що съдите по тези европейски боклуци бре? В САЩ даже не знаят че и в европа се произвеждали някакви смешни колици с тази емблема...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #32
      Re: Как ви звучи "предпродажбен сервиз"?

      Дима ,принципно си прав.Ама представяш ли си ,че някой тия дни изрази желание да закупи твоята кола,поиска да я закарате в предпродажбен сервиз и ...там ти трябва да им обясняваш какво виждат пред себе си!
      B+

      Коментар


      • #33
        Re: Как ви звучи "предпродажбен сервиз"?

        чудя се дали в германия го има този проблем
        ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

        Коментар


        • #34
          Re: Как ви звучи "предпродажбен сервиз"?

          Айде и аз да се обадя по въпроса. Тъй като работата ми е да продавам автомобили ми се налага и да ги издавам на клиентите. Предпродажбеното обслужване включва измиване отвън и отвътре, махане на защитните найлони и лепенки, проверка на флуидите, проверка на налягането на гумите( при транспортирането обикновено се помпят малко повече за да не се деформират трайно при престой на едно място), проверка на копченцата, фаровете, течността на чистачките и куп други дивотии. В изключителни случаи може да се наложи да се оправя транспортна щета. Сега седя и се опитвам да се сетя за такъв случай от моята кариера, но не се сещам в момента. Та както и да е. Въпроса е принципен. Има два варианта: 1. Оправяш щетата по най-професионалния начин и информираш клиента за случая, компенсираш го по подобаващ начин за лошия късмет(защото по друг начин не мога да го нарека). 2. Оправяш щетата по най-професионалния начин и не казваш на клиента чакайки той сам да си разбере(рано или късно е неизбежно). Лично за мен вторият метод е неприемлив, но има и фактора каква фирма стои зад теб, каква е политиката на фирмата. Там където аз работя си държим на репутацията да сме перфектни във всичко. Има обаче местни дилъри и представителства които в такава ситуация може да постъпят крайно дребнаво, резултата от което е сянка на недоверие върху търговците на нови автомобили като цяло, което е нереално. Не изключвам възможността отношението към клиента да не е еднакво навсякъде. Премиум марките са си премиум марки.
          Митко

          Коментар


          • #35
            До: kristo

            Първоначално публикуван от kristo Преглед на мнение
            Случай от 1-во лице:преди 2.5 години взех автомобил на лизинг с "манипулации" по предна лява врата ,които забелязах след около седмица. при моята остра реакция отговора беше нещо от сорта ,че и те не са го видяли при приемането,но на мен ми прозвуча като "кьорав карти не играе".Наложи се пребоядисване с по-подходяща боя и тн.Абе отвратих се.Живот и здраве след 6м. ще я изплатя и сменя.
            Да не би колата ти да е Peugeot 307 жълто? Бях свидетел как му удариха вратата (предна лява), кит, боя и молитви купувача да не забележи .
            “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
            Б.Франклин

            Коментар


            • #36
              До: Как ви звучи "предпродажбен сервиз"?

              Ето още една случка от днес.От сутринта час по час ми звъни братовчед ми"Като измихме колата стават едни петна...,къде да измием колата като хората???Ма на мивката казаха,че трябвало да се полира..."И други подобни сърцераздирателни проблемчета,но донякъде го разбирам-Тойота Ланд Круизер,купена преди месец и да стои на петна...Та докараха джипа и що да видим...Те петната че ги има-има ги,но и полиране и миене и каквото,и да е подобно няма да помогнат,защото са под лака. Ка то отворих капачката на резервоара и там ръпче,едва забележимо,но го има.Но зо 100-тина хиляди лева-толкова,ще видя какво ще им кажат от Тойота,но сигурно ще е нещо от рода на три пръста с преобладаващ среден.
              Прикачени файлове
              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

              Коментар


              • #37
                До: Как ви звучи "предпродажбен сервиз"?

                Същия случай.Това им е практика.Има данни за колата в системата им дали е посещавала "предпродажбен сервиз" ,но не вярвам да си признаят.
                Вземи камера инсценирай, че твой приятел е новия репортер от "ГОСПОДАРИ на ЕФИРА" да се стреснат, или ползвай оригинала може да се зайнтересуват, все пак е вид измама.
                В ТМ-Ауто има опция като сменят маслото да наливат от бутилираното което продават на бройка, а не наливното от варелите.МНОГО ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ!!

                Коментар


                • #38
                  До: Как ви звучи "предпродажбен сервиз"?

                  В ТМ-Ауто има опция като сменят маслото да наливат от бутилираното което продават на бройка, а не наливното от варелите.МНОГО ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ!![/quote]
                  За рекламацията да се оправят сами,голами хора са все пак,за маслото ще им препоръчам,но решението отново е тяхно.Благодаря за информацията.
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X