От: Какво един джип НЕ трябва да има?
А, за да е всичко О.К. и на асфалта, и извън него е най-добре да се използва нещо такова /Swaybar Quick Disconnects/:
За асфалта-


И извън него-

Разбира се всичко трябва да е съобразено с конкретната марка и модел джип, а и остава неудобството всеки път да се заляга отдолу и да се откачат и закачват тези дисконектори, но няма пълно щастие.
Поздрави!
А, за да е всичко О.К. и на асфалта, и извън него е най-добре да се използва нещо такова /Swaybar Quick Disconnects/:
За асфалта-
И извън него-
Разбира се всичко трябва да е съобразено с конкретната марка и модел джип, а и остава неудобството всеки път да се заляга отдолу и да се откачат и закачват тези дисконектори, но няма пълно щастие.
Поздрави!
2 поста по-горе в първото му издание '89-94г. излиза от завода БЕЗ стабилизиращи щанги и с точно 4 амортисьора! Карам такъв над 100К км. Малко е страшничко на магистрала при страничен вятър, но иначе не съм имал проблем, а колеги с Дискавърита от по-новите генерации /Тд5/ с обръщаха през таван. Какъв е изводът? При липса на стабилизиращи щанги, просто трябва да се ползва главата по предназначение + 1 на ум!
Коментар