Обява

Свий
Няма добавени обяви.

нова версия

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: нова версия

    Подкрепям ponkata.veselintonev и Daniel80.Никой не иска от разработчиците на картата да издават нов ъпдейт на края на всяко тримесечие. Но и никой не ги е карал да се ангажират с някаква крайна дата.А след като са се ангажирали - да се постараят да я спазват . Когато хората си купуват карта и питат на колко време тя ще се ъпдейтва,какво им отговарят в магазина? Въпроса е чисто риторичен - на мен ми отговориха каквото и на повечето от вас ... Не критикувам никого ,наясно съм,че няма безгрешни ) Просто не се ангажирайте със срокове,които не можете да спазите.

    Коментар


    • #32
      До: нова версия

      Уважаеми потребители,

      Закъснението на обновлението е факт, колкото неприятен за по-нетърпеливите от Вас, толкова и за целия екип ОФРМ, който работи с ентусиазъм и желание да задоволи колкото е възможно повече хора, използващи картата. Негативните коментари, "уволняването" на екипа и т.н. не допринасят за довършването на новата версия на картата, дори напротив - личното отношение, което екипът влага в разработката на картата страда от подобни изявления. Нека не оставяме потребителското мислене да измести човещината в отношенията. На всички засегнати поднасяме нашите извинения и се надяваме, че добрия тон във форума ще надделее.

      Благодарим Ви за разбирането и проявеното търпение!

      С приятелски поздрав,
      OFRM Team
      Отдел за Борба с Организираните Клиенти

      Коментар


      • #33
        До: нова версия

        По принцип приемам за нормално да има доволни и недоволни за всяко нещо!
        От една страна екипа има ангажимент да прави 3 месечни подобрения който трябва да се спазва.
        От друга страна не е предварително регламентирано какви точно промени ще се правят/добавят.
        По силата на договора с който притежаваме картите екипа трябва да осигури тяхната поддръжка но не е длъжен да дава подробни и често повтарящи се отговори на всеки в форума.
        Те обаче го правят като много често ни помагат за проблеми несвързани с техният продукт.
        Без да ги "назначавам" след като бяха "уволнени" им пожелавам със здраве да продължават да работят защото има хора които ценят и ползват резултатите от техният труд!
        0+,Bombardier DS650,Discovery II.

        Коментар


        • #34
          До: нова версия

          Първоначално публикуван от Daniel80 Преглед на мнение
          Хората не се ядосват затова, вместо да ги обиждаш клиентите, че реват като вдовица, можехте просто да пуснете някоя версия в бета вариант, така както правят другите фирми в Европа. Хубаво, че работите много хора, и че се развивате добре. Но да ми каже, че рева някой не съм съгласен. По-добре по-чести ъпдейте и бъгави отколкото късни и отново бъгави. В крайна сметка, запомнете едно: " Успехът на вашият продукт се крепи на вашите клиенти".
          Аз каквото мога го правя. А че някой реват като вдовици - това е факт. На черното бяло няма да кажа, защото някой ми бил клиент! Точно това и казвам - такива клиенти не ми трябват! С удоволствие ще му върна парите на понката за да си запазя работата и да уволнява други

          Ние на клиентите си държим, уважаваме ги и им помагаме винаги когато можем. По цял ден екипа за поддръжка се занимава с неща които не са им работа за да помагат на клиентите с каквото могат. Когато обаче към нас не се държат с нужното уважение и етикет - ще получат подобаващо на тяхното отношение и от нас!

          Заключвам темата поради изчерпаност.
          Последно редактирано от sabin; 01-11-08, 07:11.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X