От: Каква навигация да си закупя?
Китайско менте или смартфон имат предимство че можеш да си сложиш няколко програми за навигация. И да си ползваш която ти е най-удобна в момента. Карти си слагаш такива каквито си намериш.
За фирмените навигации - купуваш и не знаеш дали ще и върши работа.
Аз например използвам смартфон с 3 програми за навигация. Плюс Google Maps по GPRS = 4.
Към него допълнително захранване - самоделка, с размерите на цигарена кутия - 4000 мА/ч. 10 часа в Балкана може да издържи без проблем с постоянно работеща навигация.
На един приятел му купихме китайска навигация. Обаче и при нея проблем. С качеството. На екрана 3 пиксела светят ярко зелено.
При купуването я пробвахме и специално гледах пикселите на екрана. Обаче това на батерия. Всичко беше наред.
Като я сложихме в колата на зарядното пикселите само тогава светят. Изключваш зарядното - няма проблем.
При използване на навигация друг проблем е закрепването. Трябва да е на една ръка разстояние. Ако е на стъклото с вендуза може да се окаже много далеч и трябва да се пресягаш. Ако не е на твърдо закрепване започва да вибрира. Аз съм си я монтирал в гнездото на касетофона което не го използвам и на специално изработена стойка. За мен е точното място. Със захранване от касетофона и вход за звук към касетофона.
Каквато и да си вземеш гледай екранът да е матов. Огледален екран при вибрациите постоянно приблясва от отразената светлина и е много дразнещо.
А, за Люлин - не се впрягай толкова. Проблемът не е на навигацията ами на сателитите.
Когато си на полето навигацията измерва разстоянието до сателита точно колкото е.
Обаче като си между блоковете до сателита може да няма пряка видимост. Навигацията ти получава отразен сигнал от съседния блок.
Разбираш че навигацията изчислява не точното разстояние до сателита ами малко повече, например 20 метра. Като мръднеш няколко метра в страни сигналът от сателита вече го получаваш отразен от съседния блок който е напречен на предния. И още 2-3 отразени сигнала, евентуално.
И това става със всички сателити които виждаш в момента. Пълна лудница от прави, отразени, пречупени сигнали + индустриални смущения например от минаващия трамвай, WI-FI мрежи и др.
По принцип по-новите като модел навигации имат по-умни чипове и по-успешно се справят с лудницата.
Китайско менте или смартфон имат предимство че можеш да си сложиш няколко програми за навигация. И да си ползваш която ти е най-удобна в момента. Карти си слагаш такива каквито си намериш.
За фирмените навигации - купуваш и не знаеш дали ще и върши работа.
Аз например използвам смартфон с 3 програми за навигация. Плюс Google Maps по GPRS = 4.
Към него допълнително захранване - самоделка, с размерите на цигарена кутия - 4000 мА/ч. 10 часа в Балкана може да издържи без проблем с постоянно работеща навигация.
На един приятел му купихме китайска навигация. Обаче и при нея проблем. С качеството. На екрана 3 пиксела светят ярко зелено.
При купуването я пробвахме и специално гледах пикселите на екрана. Обаче това на батерия. Всичко беше наред.
Като я сложихме в колата на зарядното пикселите само тогава светят. Изключваш зарядното - няма проблем.
При използване на навигация друг проблем е закрепването. Трябва да е на една ръка разстояние. Ако е на стъклото с вендуза може да се окаже много далеч и трябва да се пресягаш. Ако не е на твърдо закрепване започва да вибрира. Аз съм си я монтирал в гнездото на касетофона което не го използвам и на специално изработена стойка. За мен е точното място. Със захранване от касетофона и вход за звук към касетофона.
Каквато и да си вземеш гледай екранът да е матов. Огледален екран при вибрациите постоянно приблясва от отразената светлина и е много дразнещо.
А, за Люлин - не се впрягай толкова. Проблемът не е на навигацията ами на сателитите.
Когато си на полето навигацията измерва разстоянието до сателита точно колкото е.
Обаче като си между блоковете до сателита може да няма пряка видимост. Навигацията ти получава отразен сигнал от съседния блок.
Разбираш че навигацията изчислява не точното разстояние до сателита ами малко повече, например 20 метра. Като мръднеш няколко метра в страни сигналът от сателита вече го получаваш отразен от съседния блок който е напречен на предния. И още 2-3 отразени сигнала, евентуално.
И това става със всички сателити които виждаш в момента. Пълна лудница от прави, отразени, пречупени сигнали + индустриални смущения например от минаващия трамвай, WI-FI мрежи и др.
По принцип по-новите като модел навигации имат по-умни чипове и по-успешно се справят с лудницата.

Коментар