Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спийд камери България (в разработка)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Спийд камери България (в разработка)

    Камера номер 27 (27,27.82106,43.53937,2,60//Добрич, вход-изход за Варна) е с грешни координати. Полицейският пост се намира точно срещу бензиностанцията на Лукойл на изхода от Добрич за Варна. Правилните координати мисля, че са около тази точка: 27.82148,43.54283. Нека някой от Добрич, ако може да потвърди тези координати или да вземе правилните такива, моля. Но поста е съвсем близко до тази точка!

    Коментар


    • От: Спийд камери България (в разработка)

      Първоначално публикуван от enevi Преглед на мнение
      ....................................................................................
      Предполагам че екипа, който обединява базата съблюдава подобен алгоритъм за засадите, бихте ли го споделили.
      Тези изчсления , които си правил може да имат смисъл само ако поста е винаги на едно и също място. Ако се премести напред , става съвсем друго.
      За мен разстоянието по подразбиране в PoiLoader е напълно приемливо , още повече , че по разстояние звуковото предупреждение е еднократно и не ти дотяга.

      П.П. Това е строго индивидуално и лично мнение!
      Последно редактирано от milstan; 08-09-11, 13:22.

      Коментар


      • От: Спийд камери България (в разработка)

        Първоначално публикуван от enevi Преглед на мнение
        Може би варианта, който предлагаш се вижда добре при телефоните или нуви 3790, но за всички останали серии нуви, по добре се разграничават при варианта, кoйто описъх по горе, може би това следва от резолюция на дисплея, която поддържат останалите нувита.
        Аз съм с Nuvi 255, който е с малък екран, но се виждат идеално.

        Коментар


        • От: Спийд камери България (в разработка)

          Първоначално публикуван от enevi Преглед на мнение
          ...но е много подвеждаща защото отдавна си минал ограничението за скорост, мястото предполага да си мислиш че караш извън населено място и хоп хората с палка...
          Аз доколкото съм запознат с правилника, ограничението е валидно до 500м. след знака, освен, ако няма указателна табела с метри под знака, която показва дължината на участъка, в която важи ограничето или до 1-вото разклонение.
          [URL="http://dobavi.info/cars/Volkswagen/"][IMG]http://dobavi.info/cars/Volkswagen/m14836.gif[/IMG][/URL]

          Коментар


          • От: Спийд камери България (в разработка)

            Чл. 14. (1) (Предишен текст на чл. 14, изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 93 от 2009 г., в сила от 25.12.2009 г.) Министърът на регионалното развитие и благоустройството съвместно с министъра на вътрешните работи и министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията определят с наредба условията и реда за използване на пътните светофари, пътните знаци, пътната маркировка и другите средства за сигнализиране при организиране на движението по пътищата, отворени за обществено ползване.


            Чл. 61. (1) Пътен знак за въвеждане на забрана се поставя непосредствено преди участъка
            от пътя, за който се отнася забраната.
            (2) Пътен знак за отменяне на въведена забрана се поставя на място, в което отпада
            необходимостта от въведената забрана.
            (3) Въведена забрана с пътен знак от група "В" е в сила до следващото кръстовище.
            (4) Когато забраната по ал. 3 трябва да се отмени преди следващото кръстовище, краят на
            зоната на действие на въведената забрана се определя чрез:
            1. пътен знак, който отменя въведената забрана;
            2. допълнителна табела Т2, поставена под пътния знак за въвеждане на забрана, когато
            дължината на зоната на действие на въведената забрана е по-малка от 100 m.
            (5) Когато дължината на зоната на действие на въведена с пътен знак забрана е по-голяма
            от 1000 m, пътният знак се повтаря на разстояния на всеки 500 m

            (6) В случаите по ал. 5 под пътните знаци, въвеждащи забрана, се поставят допълнителни табели Т2, които указват разстоянието до края на зоната на действие на забраната. Краят на зоната на действие на забраната задължително се сигнализира със съответния пътен знак за отмяна на забраната.


            Чл. 50. (1) (Попр. - ДВ, бр. 72 от 1996 г.) Забраните, въведени с пътни знаци В20, В24, В25, В26, В27, В28 и В30, важат до следващото кръстовище или до знак, който ги отменя, или на разстояние, указано с допълнителна табела Т2.

            Коментар


            • От: Спийд камери България (в разработка)

              Първоначално публикуван от enevi Преглед на мнение
              Може би варианта, който предлагаш се вижда добре при телефоните или нуви 3790, но за всички останали серии нуви, по добре се разграничават при варианта, кoйто описъх по горе, може би това следва от резолюция на дисплея, която поддържат останалите нувита.
              Имаш GPX файловете и можеш по всяко време да си ги направиш както на теб ти е удобно.

              Коментар


              • От: Спийд камери България (в разработка)

                Първоначално публикуван от milstan Преглед на мнение
                Чл. 14. (1) (Предишен текст на чл. 14, изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 93 от 2009 г., в сила от 25.12.2009 г.) Министърът на регионалното развитие и благоустройството съвместно с министъра на вътрешните работи и министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията определят с наредба условията и реда за използване на пътните светофари, пътните знаци, пътната маркировка и другите средства за сигнализиране при организиране на движението по пътищата, отворени за обществено ползване.


                Чл. 61. (1) Пътен знак за въвеждане на забрана се поставя непосредствено преди участъка
                от пътя, за който се отнася забраната.
                (2) Пътен знак за отменяне на въведена забрана се поставя на място, в което отпада
                необходимостта от въведената забрана.
                (3) Въведена забрана с пътен знак от група "В" е в сила до следващото кръстовище.
                (4) Когато забраната по ал. 3 трябва да се отмени преди следващото кръстовище, краят на
                зоната на действие на въведената забрана се определя чрез:
                1. пътен знак, който отменя въведената забрана;
                2. допълнителна табела Т2, поставена под пътния знак за въвеждане на забрана, когато
                дължината на зоната на действие на въведената забрана е по-малка от 100 m.
                (5) Когато дължината на зоната на действие на въведена с пътен знак забрана е по-голяма
                от 1000 m, пътният знак се повтаря на разстояния на всеки 500 m

                (6) В случаите по ал. 5 под пътните знаци, въвеждащи забрана, се поставят допълнителни табели Т2, които указват разстоянието до края на зоната на действие на забраната. Краят на зоната на действие на забраната задължително се сигнализира със съответния пътен знак за отмяна на забраната.


                Чл. 50. (1) (Попр. - ДВ, бр. 72 от 1996 г.) Забраните, въведени с пътни знаци В20, В24, В25, В26, В27, В28 и В30, важат до следващото кръстовище или до знак, който ги отменя, или на разстояние, указано с допълнителна табела Т2.
                АКО приемем че този законен ТЕКСТ е ВЕРЕН, то тогава над 50% от БГ пътищата са опасни за използване, защото липсват повече от 50% от знаците, или има лъжливи знаци.

                Интересно ми е отговорния министър/агенция както и шефа йм, демек Б.Борисов са го чели това текстче...
                nuvi 3790LT flashed to nuvi 3490LT

                Коментар


                • От: Спийд камери България (в разработка)

                  Ами не, по-интересно е ал.6 - е тогава как след 1.5 км ще има полиция, която да те глобява за ограничението?
                  Ще подскажа, според КАТ те не стопанисват, нито отговарят за знаците, те само са на гюме. Че няма знаци на 500м (аз май не съм виждал нещо такова никъде по родните ни пътища) е проблем на агенция Пътища, Община или не знам си каква държавна структура с 1000 служители.

                  Коментар


                  • От: Спийд камери България (в разработка)

                    Вдигна се адреналина малко в темата, което е хубаво, но никой не коментира за обратната връзка наистина има "засади" които вече не са актуални и със сигурност има и такива, които ги няма (по моя преценка засадите са към 600, 700 в страната с тендеция да намаляват, заради спийд камерите). Базата може би се ползва от около 5 000 човека и си мисля някакси да бъдат подсещани, може би с текст, който излиза на всяко изказване във форума или някакъв банер, малка рекламка или нещо подобно в този форум, а и от мястото където се взема базата (също би могло освен *.gpi фаила да има и *.doc фаил в който да бъде описано подсещането и тези два файла да са архевирани, така всеки, който ползва базата ще се подсеща да бъде участник в изграждането и), да се подава информация т.к. благодарение на нея базата е актуална, примерно ако се приеме, че около 2 месеца няма патрулка или камера да се подава информация за закриване и обратното или нещо подобно. Би могло да се помисли в тази насока, както от хората, които организират форума и базата, така и от всички останали. Така базата определено ще е по-добра. (А че живеем в абсурдна страна със закони и тяхното спазване...., това почти всички си го знаем, въпроса е как да си помогнем, ами едно от многото неща е да направим базата по-добра и актуална.)
                    Последно редактирано от enevi; 08-09-11, 22:34.
                    Доброто не струва скъпо, но много се цени !

                    Коментар


                    • От: Спийд камери България (в разработка)

                      Аз си мисля, че така или наче няма как токолва хора се синхронизират и да държат актуална базата със засадите. Никога няма да мсе сигурни има ли няма ли и т.н и особено сега с мобилните камери и това въртене на служителите на кат по различни места и екипи. За това всеки трябва да може да избира дали да си качи файла със засадите или само този с камерите. Според мен, това че те предупреждава за засада, а там няма никой не е чак такъв проблем - даже е превантивно, а който го дразни толкова - да не го слага.

                      Коментар


                      • От: Спийд камери България (в разработка)

                        Здравейте колеги,
                        някой може ли да ми каже дали има начин да махна от новата версия (0,66) red light камерите и да останат само спийд камерите и засадите ?
                        Благодаря

                        Коментар


                        • От: Спийд камери България (в разработка)

                          Още едно предложение към екипа, които обединява базата: ако се обеденят всички *.gpx файлове от базата в един gpx с подходяща програма и така обеденения фаил се пусне в "MapSource" ще се видят може би много дублиращи или близки една до друга точки от различни групи, което в градски условия мисля е прекалено, като пример в софия на кръстовището на бул.христо ботев и бул.тодор александров е образно казано три в едно спийд камера, червен светофар камера и полицейска засада, ами много ясно че спеед камерата е с по-висок приоритет и другите две могат да отпаднат, може би трябва да се наложи някакъв приоритет на различните групи.
                          Последно редактирано от enevi; 09-09-11, 19:49.
                          Доброто не струва скъпо, но много се цени !

                          Коментар


                          • От: Спийд камери България (в разработка)

                            Първоначално публикуван от nuvi1350 Преглед на мнение
                            Аз си мисля, че така или наче няма как токолва хора се синхронизират и да държат актуална базата със засадите.
                            Има

                            Коментар


                            • От: Спийд камери България (в разработка)

                              Първоначално публикуван от moon_shadow Преглед на мнение
                              Здравейте колеги,
                              някой може ли да ми каже дали има начин да махна от новата версия (0,66) red light камерите и да останат само спийд камерите и засадите ?
                              Благодаря
                              Използвай .gpx файловете и си сложи каквото искаш

                              Коментар


                              • От: Спийд камери България (в разработка)

                                Първоначално публикуван от enevi Преглед на мнение
                                Още едно предложение към екипа, които обединява базата: ако се обеденят всички *.gpx файлове от базата в един gpx с подходяща програма и така обеденения фаил се пусне в "MapSource" ще се видят може би много дублиращи или близки една до друга точки от различни групи, което в градски условия мисля е прекалено, като пример в софия на кръстовището на бул.христо ботев и бул.тодор александров е образно казано три в едно спийд камера, червен светофар камера и полицейска засада, ами много ясно че спеед камерата е с по-висок приоритет и другите две могат да отпаднат, може би трябва да се наложи някакъв приоритет на различните групи.
                                Ако си го правил - дай номера на точки, иначе програмата е MapSource

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 7 потребители онлайн. 0 потребители и 7 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X