Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Наранено бутало

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Наранено бутало

    Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
    Ти ме изумяващ,първо се чудеше дали да махнеш здраво бутало, а сега искаш да слагаш втора употреба и то ги зимаш на доверие че са на 8 часа
    Аз от къде да знам, дали е здраво буталото бе човек , и понеже тука някой писа че едва ли на 100 часа били много, потърсих опции и ми казаха. В предният пост написах що не ми се чака ново!

    Коментар


    • #32
      До: Наранено бутало

      Я вземи та си поръчай две високо компресионни бутала и ще бъде 2в1.

      Коментар


      • #33
        До: Наранено бутало

        Попитах каква марка е,но се получи само един отговот от човек който го преценява по снимката.
        А на мен това бутало не ми харесва.
        Причината са следите от ножа останали след стругарската обработка.
        Да такива линии трябва да има за задържане на маслото,както беше обяснено.Но те трябва да са много по-финни.От порадъка на стотни.Едва да се усещат с нокът.А тук става дума за дълбоки следи от порядъка на десети от мм. и стъпка около 0,4-5мм.А и ъгъла на върха на ножа трябва да е много по-голям.Това е много грубо обработено бутало.Да не говорим че по полата не се виждат остатъци от следи на допълнителен покривен материал,но да речем че той е заминал с времето.
        Казвам го защото съм се сблъсквал с тази рзлика.Прехвалени уж японски бутала, сравнени с Карл Шмид,английски АЕ ,Мале или други за коити е сгурно че са оригинлни.Купуването на бутала онлайн крие същите рискове.Не че няма да работят,но се плащат маса пари и е някак обидно ако се получи така...

        Коментар


        • #34
          До: Наранено бутало

          Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
          "ветромер"
          Това устройство какво измерва?

          Коментар


          • #35
            До: Наранено бутало

            Аз предлагам да му купим нов мотор
            Стига сте го бъзикали, ами да го сглобява и да кара, че сезона минава.

            Коментар


            • #36
              До: Наранено бутало

              Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
              "ветромер"
              Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
              Това устройство какво измерва?
              Е как какво, ветър естественно само при северозападния дава малко отклонение.
              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

              Коментар


              • #37
                До: Наранено бутало

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                Аз предлагам да му купим нов мотор
                Стига сте го бъзикали, ами да го сглобява и да кара, че сезона минава.
                Бе и тва беше опция, ама най-евтино излиза да си купя цял нов и директно разпробит мотор 1004 кубика и имя нама 104 коня мааа ще се пребия.

                Коментар


                • #38
                  До: Наранено бутало

                  Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                  Я вземи та си поръчай две високо компресионни бутала и ще бъде 2в1.
                  Имааа към 800 американски кинти е комплекта (840 cc високо компресионни бутала + подходящи клапани и т.н) и още около 600 кинта после за тунинг на аспуси и електроника...
                  Обаче до момента съм се изспал май достатъчно за тунинг, тааа нека да го оставим за следващата година или като се дочупи!!!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Наранено бутало

                    Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                    Това устройство какво измерва?
                    Дебита на въздушното течение в черепната кутия
                    Резултата от измерването е обратно пропорционален на компресията
                    Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                    0894328706

                    Коментар


                    • #40
                      До: Наранено бутало

                      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                      Че не е зле, не е. Но аз бих го сменил заради 100-те часа работа. Обикновенно на 30-50часа при едно цилиндровите със степен на сгъстяване над 11:1 се налага смяна или най-малкото сигменти. При дефорсираните двигатели както мисля че е този живота му доста по дълъг и си личи от буталото, но не бих си играл да престъргвам това бутало. Ако е до финансова гледна точка - да, но иначе поне сигментите бих сменил. Едно бутало излиза от 150-200$ и то високо компресионно ковано.
                      Иначе и според мен не е за задължителна смяна!!!

                      Десо е прав. На един мотор(също с висока степен на сгъстяване) беше горе долу същото бутало. И идва в сервиза(след като го раглобихме) и гледа буталото. Питаме го: - Да сменим ли буталото, въпрек и, че и така ще кара, но не се знае колко и след това какви ще са щетите. И го сглобихме така със старото бутало. След 2-3 седмици дойде, че мотора му блокирал. Отваряме го и резултатите бяха: остатъци от челото на буталото по главата, надран цилиндър и мисля че биелата беше за хвърляне. Казвам го като пример. Все пак ти си преценяваш.
                      '05 Suzuki RM 250

                      Коментар


                      • #41
                        До: Наранено бутало

                        На Десо май нямаше много общо с буталото целият проблем, но може и да греша. Със сигурност аз не бих ползвал повторно бутало с разградена циментация като го гледам това горе. Но аз и не разбирам.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #42
                          До: Наранено бутало

                          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                          На Десо май нямаше много общо с буталото целият проблем, но може и да греша. Със сигурност аз не бих ползвал повторно бутало с разградена циментация като го гледам това горе. Но аз и не разбирам.
                          Да, при мен не беше буталото а ризата. Беше спукана при набиването, и недоогледана беше згобена. Резултата е че си имам два пепелника. и - 10,000лв. ама ... , но ние говорим за съвсем друго.
                          Да повторя:
                          - притеснява ме нараняването на това бутало защото му се маха най-горния слой след като се запили и пр.. никои неможе да ме убеди да го сложа пак дори и Антим!
                          - Другото е че машината е вече на над 100ч. така или иначе е за смяна на буталата и най-малкото сигменти. Ако не ги смени ще очаква включване в близките 100ч. и ще си пушим заедно на масата. Една цепка на буталото е достатъчна да свърши тази работа.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Наранено бутало

                            Мога да ти дам едно бутало от YFZката
                            Само на 12часа е

                            Коментар


                            • #44
                              До: Наранено бутало

                              Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                              - Другото е че машината е вече на над 100ч. така или иначе е за смяна на буталата и най-малкото сигменти. Ако не ги смени ще очаква включване в близките 100ч. и ще си пушим заедно на масата. Една цепка на буталото е достатъчна да свърши тази работа.
                              Днес проверих точно... Малко съм послъгал за часовете. На 1500 км е, но е на 64 часа. Не че 100 е някво кръгло число де.
                              В същото време ако на 100 часа е за смяна на сегменти, то те най-вероятно трябва да са ремонтен размер.

                              Оборотите за Maximum HP RPM = 6750, а компресията е 10.3:1 по спецификация.

                              Това с нещо променя ли мнението ти ?

                              Коментар


                              • #45
                                До: Наранено бутало

                                Смени си буталата, така или иначе си го разглобил. Вземи си или на Wiseco или на JE piston същия степен на сгъстяване или малко по големи!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X