До: KTM как да си го побългариме
Еи тия джанти са също N1, няма други като тях. Карам от 3 години с такива, сегашните на КТМ-а са ми втори комплект просто защото предните от KFX-a нестават. И все още старите ми джанти са здрави и се кара с тях. Няма никакви изкривени или повредени елементи. На Софийския кръг карах една обиколка 30км. със спукана задна гума (като повечето) и то колкото позволява, като гумата не се извади от джантата. Гумата след това нищо не ставаше от нея. Оказа се обаче че съм пукнал леко вътрешния борд (изглежда от камък). Сега поръчах само вътрешния борд и за 150лв. до БГ ще ми доиде. Преди съм карал с ламаринена джанта така, и после тя ставаше само за скрап.
Пацо хубаво е да наснимаш подобренията по твоя модел (2009) спрямо моя (200
. Оказа се че КТМ постояно се грижат за машините си и отстраняват всички дребни забележки. А на пръв поглед няма разлика!
Еи тия джанти са също N1, няма други като тях. Карам от 3 години с такива, сегашните на КТМ-а са ми втори комплект просто защото предните от KFX-a нестават. И все още старите ми джанти са здрави и се кара с тях. Няма никакви изкривени или повредени елементи. На Софийския кръг карах една обиколка 30км. със спукана задна гума (като повечето) и то колкото позволява, като гумата не се извади от джантата. Гумата след това нищо не ставаше от нея. Оказа се обаче че съм пукнал леко вътрешния борд (изглежда от камък). Сега поръчах само вътрешния борд и за 150лв. до БГ ще ми доиде. Преди съм карал с ламаринена джанта така, и после тя ставаше само за скрап.
Пацо хубаво е да наснимаш подобренията по твоя модел (2009) спрямо моя (200

















. Браво.
Иначе хубав е станал, но после да ти е жал да го караш. Тия HD-то верно са идиотски, нема толкова криви и тежки гуми. За тях демфера е задължителен, иначе неможеш да уцелиш пътя.
Интересното е че така популярното развиване на некви най-неочаквани неща на още по неочаквани места почти не са ми се случвали, почти всички болтове и гайки на модела от 2009г. са различни от предходните години.
Коментар