Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM как да си го побългариме

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: KTM как да си го побългариме

    Еи тия джанти са също N1, няма други като тях. Карам от 3 години с такива, сегашните на КТМ-а са ми втори комплект просто защото предните от KFX-a нестават. И все още старите ми джанти са здрави и се кара с тях. Няма никакви изкривени или повредени елементи. На Софийския кръг карах една обиколка 30км. със спукана задна гума (като повечето) и то колкото позволява, като гумата не се извади от джантата. Гумата след това нищо не ставаше от нея. Оказа се обаче че съм пукнал леко вътрешния борд (изглежда от камък). Сега поръчах само вътрешния борд и за 150лв. до БГ ще ми доиде. Преди съм карал с ламаринена джанта така, и после тя ставаше само за скрап.

    Пацо хубаво е да наснимаш подобренията по твоя модел (2009) спрямо моя (200. Оказа се че КТМ постояно се грижат за машините си и отстраняват всички дребни забележки. А на пръв поглед няма разлика!

    Коментар


    • #17
      До: KTM как да си го побългариме

      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение

      Пацо хубаво е да наснимаш подобренията по твоя модел (2009) спрямо моя (200. Оказа се че КТМ постояно се грижат за машините си и отстраняват всички дребни забележки. А на пръв поглед няма разлика!
      Разлики има в моделите между 2008 и 2009г. просто което са сметнали за бъг е отстранен аз знам за 3-4 неща а може би са и повече ще снимам и кача но само за това което знам. Много са малко марките които си отстраняват нещата, може би това се дължи че КТМ доста наблягат на спорта като цяло и имат едва ли не всички топ райдери по света, а това значи доста тестове и професионални забележки към фирмата, освем за Ямаха които също всяка година се стараят да си отстранят нещата не се сещам за други.
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #18
        До: KTM как да си го побългариме

        я кажете какви пари излизат едни хипери с бедлок

        Коментар


        • #19
          До: KTM как да си го побългариме

          Първоначално публикуван от kvv Преглед на мнение
          я кажете какви пари излизат едни хипери с бедлок
          Много труден въпрос... Първо много модели има, без, със и с 2 бедлока, +0 и +1,5' + още други размери при изнисането. Но моите са с еденичен бедлок с изнисане 1,5' и ги взех на 1400лв. от Пловдив. Цените варират от 1400лв. до 2200лв. различни търговци, различни цени.

          Коментар


          • #20
            До: KTM как да си го побългариме

            Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
            Много труден въпрос... Първо много модели има, без, със и с 2 бедлока, +0 и +1,5' + още други размери при изнисането. Но моите са с еденичен бедлок с изнисане 1,5' и ги взех на 1400лв. от Пловдив. Цените варират от 1400лв. до 2200лв. различни търговци, различни цени.
            Пловдив-от мотошоп 1 ли? Аз забравих да пиша за 10 тки се интересувам, като за кфх 450. Ще обясните ли повече за моделите имали смисъл от двоен бедлок и колко оскъпява. Цените са за 4 нали ?

            Коментар


            • #21
              До: KTM как да си го побългариме

              Темата леко отиде към умиране и леко да я посъживя, та оня ден ми дойде Vapor-a на Trial Tech и естественно отърчах при Ники хем да си го взема хем да ми го тури че нещо с тоците съм на Вие ма ето и кво представлява самата техника.


              и се почна едно разтуряне за да се навържат всички датчици за което има вина и по-горе споменатия майстор който взе че не обърка нищо, та ето тука се прави че чува тоците(говорели му нещо на ушенце ама тяхна си работа нема ги слушам и пречим)

              ама като се поразтуриха още неща реших да се включа и Аз да пообъркам малко нещата и да си заслужа бирата където и не я видях от Майстора.

              те тука реших да сменим единия болт който хваща диска към главината с подобен магнитен да можело датчика да отчита скороста

              то и други датчици имаше ама кой да ги снима а и се бех поомазал порядъчно вече и не ми се бъркаше в джоба за фотото. Те тук вече е монтиран Вапора който трябва да отчита:
              1.Скорост
              2.Обороти както и кога да превключваш друга предавка като ги вдигнеш достатъчно.
              3.Температура- работна на двигателя, кога включва перката и кога си го прегрял като сметкат разни лампи. Също и външна температура във Градуси по Целзий и Фаренхайт.
              4.Часметър за обслужване.
              5.Километраж
              6. А бе доста са дивотиите ама на кой му трябват останалите.

              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

              Коментар


              • #22
                До: KTM как да си го побългариме

                Та после тръгнах да си ходя към нас ама и ............... айде към склада, там се заиграх с други дивотии, беше ми останал един карбонов протектор от кривката на ауспуха от Мотора тъй като я бях сменил преди месеци с друга и карбончето само ми се подметаше из склада и реших да го уползотворя. И се започна с направи си сам, изрових неколко мокри(водни) скоби, азбезстов плат, малко с нитачката малко с винтовръта и работата стана ориджинал.



                ето го и азбеста




                а те тука съм приготвил едни гумета викат им ITP HD шефа ич ги не обича ама шефовете са затова да не се слушат

                после си намерих едно кормилце на Неекен и си викам аре го метнем

                обаче за кормилцето имаше и едни ръкохватки с метални скоби с винт да не се въртят на къде им е кеф а да си стоят на място а и са едни дебели и меки да не подбиват ръчичките


                после снимки нямам освем на новата придобивка в склада, не е Шератон ама важното че я има
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • #23
                  До: KTM как да си го побългариме

                  Много добре е станало с Vapor-a ,но да знаеш че тия хора не ти мислят доброто! Без специална "Трипер-протектор" защита ще ти продадат още много Vapor-и.
                  0+,Bombardier DS650,Discovery II.

                  Коментар


                  • #24
                    До: KTM как да си го побългариме

                    Браво Пацо. Много добре е станал. Просто мания...и КФХ-а беше с много тунинги кТм-а е станал почти така . Браво.
                    '05 Suzuki RM 250

                    Коментар


                    • #25
                      До: KTM как да си го побългариме

                      Първоначално публикуван от keeway Преглед на мнение
                      Много добре е станало с Vapor-a ,но да знаеш че тия хора не ти мислят доброто! Без специална "Трипер-протектор" защита ще ти продадат още много Vapor-и.
                      Няма такъв проблем тоя е блиндиран
                      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                      Коментар


                      • #26
                        До: KTM как да си го побългариме

                        Тия моркови ще ги карате ли или само ги точите. Моят вече се разпада, ти само му качваш нови джаджи. Все пак това е КТМ, не е много дългосрочна инвестиция. Иначе хубав е станал, но после да ти е жал да го караш. Тия HD-то верно са идиотски, нема толкова криви и тежки гуми. За тях демфера е задължителен, иначе неможеш да уцелиш пътя.
                        [SIGPIC][/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #27
                          До: KTM как да си го побългариме

                          Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                          Тия моркови ще ги карате ли или само ги точите. Моят вече се разпада, ти само му качваш нови джаджи. Все пак това е КТМ, не е много дългосрочна инвестиция. Иначе хубав е станал, но после да ти е жал да го караш. Тия HD-то верно са идиотски, нема толкова криви и тежки гуми. За тях демфера е задължителен, иначе неможеш да уцелиш пътя.
                          Покарвам го лекичко и гледам да няма повече от 2-3 тавана на излизане, а HD-та са задни за предни такива не си и помислям така че ще мина метър с демпфера Интересното е че така популярното развиване на некви най-неочаквани неща на още по неочаквани места почти не са ми се случвали, почти всички болтове и гайки на модела от 2009г. са различни от предходните години.
                          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                          Коментар


                          • #28
                            До: KTM как да си го побългариме

                            Ее.. браво.Доста си му понадил г.за на тоя кТм.Доста добре изглежда.
                            Поздравления
                            [LEFT][URL="http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/"][COLOR=#0000ff]http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/[/COLOR][/URL] :arrow:[/LEFT]
                            [LEFT][URL]http://forum.mobile.bg/member/FreestyleR/[/URL] :arrow:[/LEFT]

                            Коментар


                            • #29
                              От: KTM как да си го побългариме

                              браво станало е супер

                              Коментар


                              • #30
                                От: KTM как да си го побългариме

                                Я кажи за предстоящия сезон HD-то ли или RAZR 2 че имам дилема такава и....
                                Па и гледам джуркаш с Максис
                                Па ще ви идваме на гости може би и требе гума за там
                                SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X