Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Настройки на окачване.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: настройки на окачване

    Първоначално публикуван от Timoto Преглед на мнение
    ясно... благодарност утре щях да го въртя докато ми се завие свят за тоя дето клати гората!

    Ами то да ти кажа така се и прави докато оцелиш правилното за теб положение. Дори ELKA пък и други пройзводители не ти дават как да си настроиш окачването а само ти описват какво правят настроиките. После пише че според вашете каране и стил трябва да си го напасвате.
    S = Soft
    H = Hard
    И с тази настроика според мен се приключва с възможноста да настроиваш амортесьора. Аз също немога да ти кажа как трябва да е, но като се познаваме маи трябва да е на H - 1 оборот. Предните вдигнати максимално на горе от прожините !

    Коментар


    • #17
      До: настройки на окачване

      Мисля че никакъв ефект няма да постигнеш.......но пробвай

      Коментар


      • #18
        До: настройки на окачване

        Има, е не голям но има. Ако е свикнал много с ATV-то ще го хване. особено при задния амортесьор. При предни също но само височината, прави ATV-то по високо и не закачва по каманите .

        Коментар


        • #19
          До: настройки на окачване

          ами една година го карам не съм и опитвал да настроивам нещо само карам както са си били задния беше 6 клика преди краино хард общо са 21!От Пламен (Трипер) взех предни от 450 монтирах ги но още не съм пробвал да видя какъв ще е ефекта!Но ми се стъжни като разбрах че задния няма настроика за ребаунда (което според мен е наи важното) а за да натегна пружината трябва маи да свалям резервара или самия амортисьор но идната седмица ще се занимавам с това
          KFX 700
          MEBELIX ATV-TEAM
          0878114344

          Коментар


          • #20
            До: настройки на окачване

            Най - мъчително мие когато атв -то се згромоляса като голям камък и амортисйорите забият до дъно . Но ако втвърдия амортисйорите повече от колкото са в момента незнам то и сега ми разбива зъбите разтраква кокалите и се сече да се обръща , камоли ако ги втвърдия повече. Стигам до извода че скоро атв - то ще има нов собственик .

            Коментар


            • #21
              До: настройки на окачване

              Първоначално публикуван от Ivailo Ivanov Преглед на мнение
              Най - мъчително мие когато атв -то се згромоляса като голям камък и амортисйорите забият до дъно . Но ако втвърдия амортисйорите повече от колкото са в момента незнам то и сега ми разбива зъбите разтраква кокалите и се сече да се обръща , камоли ако ги втвърдия повече. Стигам до извода че скоро атв - то ще има нов собственик .
              За да решиш този проблем ти трябват амортесьори с настройки за хай и лол спеед /бърза и бавна скорост на връщане/ настройката за лол спеед рагулира именно твърдостта при приземявания, без да влияе на поведението при каране по нормален терен. Друг вариант е смяна на пруйината, ако е една с 2-3 с разлияна твърдост.

              Коментар


              • #22
                До: настройки на окачване

                Значи и аз да попитам.На моя раптор има и трите вида настройки.Бутилката за какво е?И как да я настроя.Пружините са ми ясни.А отдоло където е хванат ама за долния носач имам едно винтче със S<-->H .Това за какво е и как да го настроя?Ето и една снимка на самото нещо.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  До: настройки на окачване

                  Първоначално публикуван от Емил Трайков Преглед на мнение
                  Значи и аз да попитам.На моя раптор има и трите вида настройки.Бутилката за какво е?И как да я настроя.Пружините са ми ясни.А отдоло където е хванат ама за долния носач имам едно винтче със S<-->H .Това за какво е и как да го настроя?Ето и една снимка на самото нещо.

                  Ще се карам...!

                  http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=52237

                  Коментар


                  • #24
                    До: Настройки окачване АТВ?

                    Аз на моито сам си ги направих но го смукнах и сега като скачам пруйините остават свободни лошо ли е това

                    Коментар


                    • #25
                      До: Настройки окачване АТВ?

                      Потърси из форума има много теми за настройки
                      [LEFT][I][B]Цветан Карабекиров RENEGADE 1000RX[/B][/I] [SIGPIC][/SIGPIC][/LEFT]
                      [LEFT][/LEFT]

                      Коментар


                      • #26
                        До: Настройки окачване АТВ?

                        Прочети тая тема http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=51790 и ще добиеш представа кое как се постига но майката му е проба-грешка проба -грешка докато ти се задоволят изискванията ...))!Аз мисля че за скоковете трябва да натегнеш малко ребаунда за да се връщат по бавно амовете(особенно задния) а за в гората предните ги поотпускам за да не ме бие много в ръцете!Но при всеки е различно тва с настройките си е цяла наука!
                        KFX 700
                        MEBELIX ATV-TEAM
                        0878114344

                        Коментар


                        • #27
                          До: Настройки окачване АТВ?

                          Първоначално публикуван от tedko86 Преглед на мнение
                          Аз на моито сам си ги направих но го смукнах и сега като скачам пруйините остават свободни лошо ли е това
                          Така не е добре, ако са много отпуснати може да ти се измъкне "шайбата" в долния край на пружината, тя откача пружината, общо взето тази страна от която стане ще ти хлътне много, може да си счупиш и амортесьора и да се пребиеш. Вдигаш с крик предницата/задницата, така че умите да са във въздуха и амовете да са напълно разтегнати, натягаш пружината до-толкова че да не се движи свободно. Ако пак ти е твърдо си за нови по-меки пружини.
                          другото инфо в старата тема.

                          Коментар


                          • #28
                            До: настройки на окачване

                            информация за пружините
                            spring rate е количеството сила необходимо за свиване на пружината, това са цифрите които пише на самата пружина, примерно 650 lbs/in това означава че за да се свие пружината с един инч трябва да се приложи сила 650 либри, в метрични единици 295 кг за 2.54 см. Ето един конвертор за либри http://www.gometal.com/pInc/lask.html
                            Надписа на пружината може и да е в метрични единици, но аз досега не съм виждал. Ако на пружината има две цифри, примерно 650,950 lbs/in това означава че необходимото усилие за свиване започва от 650lbs и в края на хода е 950lbs.
                            Може да сложите 2 или повече пружини с различен spring rate като меката ще обира леки натоварвания а по- твърдата големи. Ако нямате настройки за компресия, това може да ви е много полезно и да ви спести доста пари. 2 пружини ще ви струват доста по-малко от нов амортесьор с регулаж на компресия. Не взимайте предвид че кг необходими за свиване на пружината /най-вероятно/ са повече от тези на машината и вас самите взети заедно, тук има значение вида на окачването и най-вече съотношението между хода на колелото и буталотона амортесьора/дължината на шиша/
                            Хитър начин за регулиране на ребаунда, в случай че нямате такава врътка е чрез прелоуда /натягане на пружината/. когато я натягате ребаунда увеличава скоростта, и обратното когато я отпускате ребаунда забавя. недостатък е че търдостта и сага се променят.

                            Коментар


                            • #29
                              До: настройки на окачване

                              А нещо по конкретно за КФХ 700? Настройки и други?

                              Коментар


                              • #30
                                До: настройки на окачване

                                Те нещата са еднакви за всички машини, има дребни разлики, настройките зависят от стила ти на каране и от това какво харесваш ти/по-мека возия и обиращо неравности окачване за сметка на повече люлеене на машината или по-твърдо спортно окачване за по голяма стабилност ва завой за сметка на по-малко комфорт и повече друсане, ребаунда варира според терена и скороста на каране /. Фабрично окачването е направено за средностатистически карач и теглото на машината.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X