До: Двигателя се спука - снимки
3 дни, 2 карания, само е палено на едно място- повечето АТВ-та у нас са такива
. После задължително идват проблемите. Колега zeratulover, твоята машинка не е лоша, но през целия си живот не е видяла грам подръжка. Вариантите да се счупи точно там са минимални, ама в твоя случай е станало от това, че не си прегледал техническото състояние, ами си се юрнал да караш (то май всички така правят и задължително хапват дръвчето). Ти си гризнал обаче дебелото
.
По принцип, когато се удървят втулките (на двигателя отпред) задната се разбива и за отрицателно време започва да ти дрънчи под задника. Ако не се сменят в този момент всички втулки и тампончета които държат двигателя, той започва да се измества при натоварване от надлъжната си ос и най-напред започва да пада веригата. Хорицата пак не се сменят втулки и всичко, а опъват веригат (че е по-лесно). Следва скоростно износване на верига, пиньони и втулки, разбиване на лагери и други екстри като през цялото време хорицата си карат и опъват от време на време веригата. Идва ден в който техниката вече не издържа и от зор се къса едната предна стойка на двигателя (в повечето случай са две и се къса дясната) или веригата. Следва заварка при кварталния майстор (който обаче е печен и при заварката пази втулките да не ги стопи
) и кръговрата продължава-изтормозената машинка си сменя притежателя и той на свой ред продължава да я тормози, а тя да се троши.
Накрая на подобна история се затвърждава мнението, че китайчетата са пълни боклуци, а на Jojo му влачат разни потрошени машини дето свят му се завива докато ги съживи.
Китайци, тайванци и всякакви жълти техники не са толкова лоши машини, просто имат нужда от по-често обслужване и прегледи, а не само псуване и тормоз.
Стига лирически отклонения, колега звънни на 0887528175-Сава и го питай дали може да ти намери този капак и дали ще се захване с ремонта (ако не ти важи гаранцията разбира се
, нали е на 3 дни). И не започвайте нищо преди да се убедите, че двигателя е съосен с рамата и пиньоните са на една ос (гледайте втулки, заварки, търсете кривини).
Успех.
3 дни, 2 карания, само е палено на едно място- повечето АТВ-та у нас са такива


По принцип, когато се удървят втулките (на двигателя отпред) задната се разбива и за отрицателно време започва да ти дрънчи под задника. Ако не се сменят в този момент всички втулки и тампончета които държат двигателя, той започва да се измества при натоварване от надлъжната си ос и най-напред започва да пада веригата. Хорицата пак не се сменят втулки и всичко, а опъват веригат (че е по-лесно). Следва скоростно износване на верига, пиньони и втулки, разбиване на лагери и други екстри като през цялото време хорицата си карат и опъват от време на време веригата. Идва ден в който техниката вече не издържа и от зор се къса едната предна стойка на двигателя (в повечето случай са две и се къса дясната) или веригата. Следва заварка при кварталния майстор (който обаче е печен и при заварката пази втулките да не ги стопи

Накрая на подобна история се затвърждава мнението, че китайчетата са пълни боклуци, а на Jojo му влачат разни потрошени машини дето свят му се завива докато ги съживи.
Китайци, тайванци и всякакви жълти техники не са толкова лоши машини, просто имат нужда от по-често обслужване и прегледи, а не само псуване и тормоз.
Стига лирически отклонения, колега звънни на 0887528175-Сава и го питай дали може да ти намери този капак и дали ще се захване с ремонта (ако не ти важи гаранцията разбира се

Успех.
Коментар