Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Силов тунинг на мотора на китаец :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Силов тунинг на мотора на китаец

    единственно върши работа опростен вариант който вдига прекъсвача на оборотите.[/QUOTE] и пак нищо не става понеже на едноцилиндровото 4т силата му е в ниските и с това махане на ограничителя на оборотите не правите нищо,
    0 8 76 36 8 542

    Коментар


    • #62
      От: Силов тунинг на мотора на китаец

      Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
      единственно върши работа опростен вариант който вдига прекъсвача на оборотите.
      и пак нищо не става понеже на едноцилиндровото 4т силата му е в ниските и с това махане на ограничителя на оборотите не правите нищо,[/QUOTE]
      Kak да ти го обясня, някои машини идват стрийт легал и са доста(възможност за регистрация мотори или атв) за да покрие примерно ЕВРО 3 ,има един бюлюк скопяваници, на мен мотора ми беше до 7000 оборота, знаеш ли колко е това- нищо, некви средни обороти и там умира, след малко магерене нещата отидоха до 11500 което и си му е нормалното, интересното в случая че точно производителя ми беше изпратил начина как да го "Хакна" за каква сила в ниските и средните ми говориш, ако няма високи в кроса да са се изпотрепали кат пилци а и не само там. Мотор или АТВ се кара с газ, без високи обороти по добре си джиткай некоя голф количка. А и нещата са моментни никой няма да държи постоянно газ на прекъсвач за да си гръмне двигателя. При 2-цилиндровите нещата са малко по различни там по принцип си се подържат доста по ниски обороти и евентуална интервенция е мах +1000 оборота.
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #63
        От: Силов тунинг на мотора на китаец

        Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
        и пак нищо не става понеже на едноцилиндровото 4т силата му е в ниските и с това махане на ограничителя на оборотите не правите нищо,
        Kak да ти го обясня, някои машини идват стрийт легал и са доста(възможност за регистрация мотори или атв) за да покрие примерно ЕВРО 3 ,има един бюлюк скопяваници, на мен мотора ми беше до 7000 оборота, знаеш ли колко е това- нищо, некви средни обороти и там умира, след малко магерене нещата отидоха до 11500 което и си му е нормалното, интересното в случая че точно производителя ми беше изпратил начина как да го "Хакна" за каква сила в ниските и средните ми говориш, ако няма високи в кроса да са се изпотрепали кат пилци а и не само там. Мотор или АТВ се кара с газ, без високи обороти по добре си джиткай некоя голф количка. А и нещата са моментни никой няма да държи постоянно газ на прекъсвач за да си гръмне двигателя. При 2-цилиндровите нещата са малко по различни там по принцип си се подържат доста по ниски обороти и евентуална интервенция е мах +1000 оборота.[/QUOT Тука малко си в грешка, при твоето 4т има подобрение във високите понеже наи-вероятно е някое ново 4т , а те както знаем по темперамен на двигателя повече приличат на 2т а не на по-страрите голями въздухари които се карат в ниски и средни обороти, а китаеца е доста подобен понеже всички двигатели са по лиценз я на ямаха , я на сузуки или нещо друго японско.
        0 8 76 36 8 542

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X