Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Силов тунинг на мотора на китаец :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Силов тунинг на мотора на китаец

    Каквото и да направиш по китаеца си е тунинг, матерялите са им уникални. Всичките маркучета станаха тбърди като шлауфки, тампоните направо се разпаднаха та подмяната на тези детаили с по-качествени тип (направи си сам). А ефект дава всичко което барнеш по машината, моита хукна след изтърбушване на ауспуха (много тъпо заглушен с едни тапи .......) и реглаж на карбуратора.

    Коментар


    • #32
      От: Силов тунинг на мотора на китаец

      Първоначално публикуван от dand79 Преглед на мнение
      Каквото и да направиш по китаеца си е тунинг, матерялите са им уникални. Всичките маркучета станаха тбърди като шлауфки, тампоните направо се разпаднаха та подмяната на тези детаили с по-качествени тип (направи си сам). А ефект дава всичко което барнеш по машината, моита хукна след изтърбушване на ауспуха (много тъпо заглушен с едни тапи .......) и реглаж на карбуратора.
      грешен пост...
      сега ще ти скочат ... колко може да хукне един китаец та нали е боклук ... виж японско атв е друга работа....

      Коментар


      • #33
        От: Силов тунинг на мотора на китаец

        Първоначално публикуван от capullo Преглед на мнение
        грешен пост...
        сега ще ти скочат ... колко може да хукне един китаец та нали е боклук ... виж японско атв е друга работа....
        Пич явно си много Як защото не искаш грам да вденеш.
        Един Трабант Мерцедес нема да стане квото и да го правиш, но един Мерцедес винаги може да стане голем кошняк. Не се прави на ощипан и се дръж мъжки.
        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

        Коментар


        • #34
          От: Силов тунинг на мотора на китаец

          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
          На китаеца трябва да се подсили и рамата, че се троши, като солети и като се возиш и се срива всичко без време, ама като сте решили да си пишете глупости...

          Решението на задачата започва с друго /не китайско/ АТВ. Нататък-варианти мноого.
          Не обяснявай за рамките на всички китайски, ако имаш опит само върху 1. Не случайно дадох пример за 350тките (шайнрейки) защото техните рамки немат мърдане, каквото и да им сторваш (без големи търкаляници по склона). Така че на 350 рамката може спокойно да се използва за по голям двигател. Друг е въпроса, че няма никакъв смисъл да купуваш 350 и да я ползваш за тунинг... Ако я имаш и искаш да минеш по- тънко бива...
          R 727cc BB KIT
          ZJ V8
          WK2 V6

          Коментар


          • #35
            От: Силов тунинг на мотора на китаец

            Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
            Пич явно си много Як защото не искаш грам да вденеш.
            Един Трабант Мерцедес нема да стане квото и да го правиш, но един Мерцедес винаги може да стане голем кошняк. Не се прави на ощипан и се дръж мъжки.
            мисля, че няма за какво повече да ти отговарям в темата...

            Коментар


            • #36
              От: Силов тунинг на мотора на китаец

              Ако искате да подобрите работата на двигателя така че да работи оптимално (не да го форсирате).
              1. Трябва да се смени свеща. NGK или Denso са за предпочитане.
              2. Тези тунинг комутатори уж повишаващи мощноста вършат работа но само като подобряват искрата на свеща (Повишаване на мощноста на съм усетил).
              3. Ако имате възможност сменете карбуратора. (Оригиналните стават само за земеделска техника мотофрези или мотокултиватори)

              При мене тези неща подобриха значително работата на двигателя, пали лесно дори студен , работи стабилно и има що годе някаква мощност като изключвам сравнение с какъвто и да е японски двигател.

              Коментар


              • #37
                От: Силов тунинг на мотора на китаец

                Ето ви малко снимки на моя китаец , на който присадих Микуни карбуратор от сузуки 125 крос и скъсих фланеца от 23 на 5 см. Като карбуратора е над нивото на всмукателния отвор , алуминиевия фланец чрез който се захваща за главата е полиран отвъре до огледало.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00232.jpg
Прегледи:1
Размер:127.2 КБ
ID:5228703Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00234.jpg
Прегледи:1
Размер:125.9 КБ
ID:5228704

                Коментар


                • #38
                  От: Силов тунинг на мотора на китаец

                  И сега не ти ли пълни през карбуратора вътре при буталото с бензин , който се просмуква надоло в картера и прави маслото водичка ? я провери маслото на какво мирише ??? на мене тоя проблем ми го прави и при нормален карбуратор под нивото на смукателния отвор...
                  Няма кал - Няма кеф !!!
                  Suzuki Samurai LJ410 1984
                  Suzuki LTZ400 2008
                  Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

                  Коментар


                  • #39
                    От: Силов тунинг на мотора на китаец

                    Първоначално публикуван от lamer4o Преглед на мнение
                    Ето ви малко снимки на моя китаец , на който присадих Микуни карбуратор от сузуки 125 крос и скъсих фланеца от 23 на 5 см. Като карбуратора е над нивото на всмукателния отвор , алуминиевия фланец чрез който се захваща за главата е полиран отвъре до огледало.
                    [ATTACH=CONFIG]270585[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]270586[/ATTACH]
                    И има ли ефект?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Силов тунинг на мотора на китаец

                      аз имах 110кубиков китаец и като отидем да караме някъде още не сме тръгнали и се чупеше нещо около 3 пъти сме му заваряли шасито щото се пука отдолу цялото ауспуха ми се е откачал около 10 пъти,1 път даже щяхме да го загубим по пътя,разни пластмаси падаха по пътя.Както си карах и изведнъж ми се счупи дръжката на предната спирачка и после ходих да си я търся Реших да го карам само по асвалт но проблеми ми не свършиха както си карах внезапно ми фръкнаха всичките болчета на предната дясна гума и до като спра гумата се търкаляше по надолнището.И така освен това като завивах и кормилото ми се удряше в колената и постоянно ме боляха.Въздушния ми филтър падна 1 път по пътя някъде и като за край реши да пали когато си иска и решихме да се откажем от китайските атв-та подарихме го на приятел на баща ми.Но на границата го взеха,защото било 2007 а можело само от 2008 нагоре да се вкарват и ся митничарите се разкарват с него по границата и са го боядисали в камуфлажен цвят и така...И аз щях да го тунинговам моето ама не издържа физическия тест
                      [B]Honda 450R
                      Kawasaki 450R -продава се!
                      Range Rover Sport 2.7 stormer ;)[/B]

                      Коментар


                      • #41
                        От: Силов тунинг на мотора на китаец

                        Няма проблем с новия карбуртор не прелива и маслото е добре . При теб има друг проблем явно.
                        Пали лесно студен и работи стабилно двигателя.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Силов тунинг на мотора на китаец

                          Първоначално публикуван от lamer4o Преглед на мнение
                          Няма проблем с новия карбуртор не прелива и маслото е добре . При теб има друг проблем явно.
                          Пали лесно студен и работи стабилно двигателя.
                          е не може да бъде ... все нещо не трябва да му е наред... та нали е китаец ..

                          виж колега в горния пост му са е разпадало китайчето...
                          големи боклуци са

                          Коментар


                          • #43
                            От: Силов тунинг на мотора на китаец

                            Аз говоря за подобрения по двигателя , за окачването и рамата немога да кажа нищо добро .

                            Коментар


                            • #44
                              От: Силов тунинг на мотора на китаец

                              Преди година аз също имах китаец. Двигателят беше най читавият компонент. Палеше без проблем, вървеше добре (като за 250сс),не глъхнеше, работеше перфектно във всички режими. Но за шасито трябва да кажа точно обратното. Нямаше случай да изляза да карам и да не падне нещо. Я болтове, я спирачните механизми, я успуха. Разпадаше се постоянно . Много слаба конструкция, луфтове отвсякъде, с две думи абсолютно гаражно производство. Та мисълта ми е, че не си струва да се инвестира подобно творение.
                              Диян Димитров

                              Коментар


                              • #45
                                От: Силов тунинг на мотора на китаец

                                Двигателите им са сравнително здрави обаче всички други компоненти са от най-евтиното качество.Ама то и цената е такава,така че...
                                [B]Honda 450R
                                Kawasaki 450R -продава се!
                                Range Rover Sport 2.7 stormer ;)[/B]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X