Обява

Свий
Няма добавени обяви.

cf moto

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: cf moto

    Първоначално публикуван от radodani Преглед на мнение
    Имам едно питане.Скоростите при мен се сменят малко трудно натискам спирачката както са ми казали но в повечето случай е тегаво е понякога скоростния лост върви лесно пробвах как ли не оставям го да работи на обороти малко или да го мръдна малко напред и тогава да превключа но то прави каквото си иска.И при теб ли е така или можеби има нужда от някаква интервенция.
    Да точно така е и при мен от първия му ден. По-скоро си трябва малко повече сила. С течение на времето олекна доста. Добрия реглаж на жилата също много помага, но пак си иска сила.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • #32
      До: cf moto

      Здравейте , още един глас за cfmoto!!! Имам cfmoto X5 на 3700км .
      За тези километри нямам никакви оплаквания към машината , много е проходима , здрава и удобна . Скоростите се превключват малко по-трудно когато са високи оборотите на атв , което е абсолютно нормално защото повлича съединителя . Просто малко трябва да се смъкнат под 1500 оборота , има голям ръчен винт до карбуратора.

      Приятно каране на всички!

      Коментар


      • #33
        До: cf moto

        Моята ЦФ500-2 охлаби превключването на скоростите на около 200-250км. Е, не е станало перфектно,но вече на моменти превключва дори и без спирачка. Има затруднения между задна и нула и между предна и нула. Май когато искам да маневрирам и ми трябва предна-задна-предна става по-леко . Лостът направо отхвърча от предна та чак в задна и обратно. Но първите 100-150км беше вцепенено.
        Сега е по-топло вече и мога да кажа за паленето при температури около 10-12 до 15 градуса. Ако е карано вчера , пали от 1-во въртене и то веднага.
        Ако си пропуснал няколко дена пали така: Въртиш 1, 2, 3 пъти и на третия припуква но загасва. В този момент го оставяш да "почине" 1-2 минути и от четвъртия път пали . Това става без да пипаш газта и със смукач докрай.
        Пипнеш ли газта замирисва на бензин и няма оправия. Не си ли почине след първото прикюфкване пак засмърдява на бензин и ..... докато свърши акумулатора.
        А за ходова част и спирачки оплакване няма. За разлика от много други с които го сравнявам. А и ние си имаме спортни за кросово каране. Това ни е за офроуд преходи но без скачане и дрифтене.
        Та не зная при друг режим на каране как би се държало.

        Коментар


        • #34
          До: cf moto

          Направи някоя регулировка на карбуратора и смени свещта на първо време, тове не е нормално палене...разбираш, че ако има искра и смес бензин/въздух в правилна пропорция трябва да запали без проблем. Или най-добре отиди при специалисти по карбуратори...

          Коментар


          • #35
            От: cf moto

            Здравейте, някой би ли споделил горе долу какъв разход на бензин дава 500 кубиковия модел?

            Коментар


            • #36
              От: cf moto

              Не бих споделил нищо за разхода защото не ми е минало през ум да го засека. Голям е със сигурност но дали е 20 или 30 не зная и ми е се тая.
              По отношение на скоростите - никога няма да станат кавазаки, но с времето улягат и освен това им хващаш цаката. Аз вече работя с тях добре но не и с лекота.
              По интересно е онова с паленето.
              Премахнахме вакуумното кранче на бензина и сега е без кранче.
              Пали от чукване.
              В момента това "пали от чукване" обаче се осъществява при +25, +30 градуса. Нека да поживеем и да видим как ще е през следващия студен период.
              А, дано да е от кранчето. Възможно е да е наистина от него , защото за разлика от механичното кранче, това пуска само порции гориво. Когато машината е стояла и карбураторът е изсъхнал е необходимо дооооооста въртене за да го напълни на порцийки. Плюс слабия акумулатор и немощния стартер и хоп проблеееемчееее.
              Та още веднъж , дано да е било само това.

              Коментар


              • #37
                От: cf moto

                Не бях преглеждал тази тема отдавна и с очудване прочетох за проблеми при палене при ниски температури. Никога не съм имал такива проблеми. През изминалата зима не съм го карал много - няма десетина пъти и ако си му хванал цаката няма грижи. Да ви кажа аз как го паля. Вероятно сте забелязали, че при по ниски температури след като го запалиш трябва постоянно да дежуриш на смукача, защото иначе гасне. Постоянно трябва да се корегира. При ниски температури първо му затварям смукача ди край. Така със сигурност не пали, но след 3-4 щраквания съм сигурен че в цилиндъра има гориво, защото леко започва да смърди на бензин. След това връщам смукача до край и въртя с пълна газ. След като запали нагласям смукача за да работи стабилно и започва дебненето през 2-3 мин. до пълното му загряване.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • #38
                  От: cf moto

                  300км за един ден в стара планина , машината е железна ... не ме подведе никъде и се държа на равно с фирмените машини. Междо другото ходих на тест драйф на CFMOTO X6 600cc инжекцион и искам да ви споделя моите впечетления от модела.
                  1 . Двигатела е само с сто кубика повече , но разликата в вървенето е огромна . Вероятно се дължи на различната система на впръскване .
                  2 . Ходова част .... по-стабилно , по-твърдо , много малко се накланя в завой .
                  3 . Генерация ... доста по -плътен звук .

                  Коментар


                  • #39
                    От: cf moto

                    От 7литра до 17литра

                    Коментар


                    • #40
                      От: До: cf moto

                      колега няма смисъл от тези китайци вземи си едно кавазаки 650 квф или брут форс и си гледаи кефа.

                      Коментар


                      • #41
                        От: До: cf moto

                        Определено сме решили проблема с паленето.
                        От тъпото вакуумно кранче е било.
                        Сега след над 10 дена прекъсване запали от пипване.
                        Смукача докрай , не пипаш газта и въртиш. Буквално от един зъб пална.
                        Явно кранчето като е вакуумно бавно подкачва на порцийки в празния от стоенето карбуратор. Сега този проблем е премахнат и е монтирано обикновено гравитационно кранче и пали от раз.

                        Коментар


                        • #42
                          От: cf moto

                          Разбирасе че пали , ти беше единствения човек от който съм чул че CFMOTO не пали . Моята X5 винаги е палела от чукване и съм си много доволен от нея.

                          Коментар


                          • #43
                            От: cf moto

                            За паленето вече нямам забележки.
                            Сравнявам обаче возията и стабилността с тази на KVF750
                            И тук вече нещата са 100% в полза на CF Moto-то
                            Ако Кавата се суче на завой, подмята муцуна по вълнист път и е с "пропадаща предница" на страничен наклон то при ЦФ-а такива проблеми няма. Тази машина "гаси" всякакви надлъжни колебания и то толкова рафинирано, че при продължително шофиране не се уморяваш въпреки отсъствието на усилвател на волана.
                            Дори бих казал, че ЦФ500 стои по-стабилно и от поларис 850 по отношение този път на задното окачване.
                            Единствено времето ще покаже колко дълго ще се радваме на тези отлични показатели. Все пак моята машина е на 600км.
                            На скоростите им свикнах и в момента превключвам с "чалъм" без затруднение.
                            Ръгваш лоста наляво до упор, натискаш рязко крачна спирачка и той "отлепя" и превключва без засечка.
                            Получава се обаче едно много силно нагряване на краката от двигателя. Как се справяте с него?

                            Коментар


                            • #44
                              От: cf moto

                              Нима искаш да кажеш,че ЦФ-а е по-добър от кавазакито???Дай още сравнения,че съм се замислил и аз за такова Кавазаки или да си купя ЦФ 625куб.

                              Коментар


                              • #45
                                От: cf moto

                                Не съм вярвал че някога мога да чуя такова нещо ! Явно не си отлучил на машина бат'Вальо !! Имам брут-форс 750 2005г. и нямам никакви проблеми.Единсвения проблем според мен е че не е много стабилно за разлика от други работни атв-та ... защо така се получава при теб незнам.Чак се учудвам като го чета !!!
                                ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                                08седем9010З60
                                MAKE RALLY NOT WAR
                                Confidence in Motion

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X