Обява

Свий
Няма добавени обяви.

cf moto

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: cf moto

    Намали малко въздуха на карбуратора и ще започне да пали,понеже болчето е на много засукано място по-добре иди при на майстор на мотори.

    Коментар


    • #17
      До: cf moto

      Мерси френд. Вчера го взеха от сервиза (колос) и казаха че ще го оправят. Иначе със запушване на въздуха с ръка не става.
      До 2-3 дена ще напиша какво става с паленето.
      Иначе машината е много добра.
      Шаси , окачване, фарове ... изобщо доста прецизна изработка.
      сега се появиха 600куб. инжекцион а има и 500куб. инжекции
      Ако сега купувам, бих предпочел инжекция пък дори и малко по-скъпо.
      В момента в Колос има предложена машина само на задно задвижване за цена 6 и нещо. Това също е интересно, защото да ви кажа честно аз съм включвал задно само веднаж при окантарване (можех и да не вкл. но ме мързеше да слеза и да го преместя) и веднаж за проба в дълбок сняг.
      На сняг върви и само на задно. На кален път също. Двойното ви трябва само за почистване на сняг с греблото и за блатисти места. Лично аз не харесвам последните по хигиенни причини.

      Коментар


      • #18
        До: cf moto

        Не става.
        Умряла риба.

        Коментар


        • #19
          До: cf moto

          Колко често го палиш? Аз моето ако не съм го палил 2 седмици и е студено, също доста трудно пали. Един приятел имаше същия проблем с кавазаки 400сс, ако го караш редовно пали лесно, незнам на какво се дължи.

          Коментар


          • #20
            До: cf moto

            Аз имах едно от първите АТВ CF MOTO мъчех се една година и го смених с КАВАЗАКИ БРУТ ФОРС.

            Коментар


            • #21
              До: cf moto

              Още един глас за CFMOTO.Имам CF500-2 от 1г.изключително доволен съм:здрава ходова част, проходимо, никакви грижи не ми е създавало. Държа го навън и пали без проблем и в студа.

              Коментар


              • #22
                До: cf moto

                KVV не стои по много. В петък го палих. Е запали наистина , но точно преди да свърши акумулатора. А беше 5-6 градуса. Днес (неделя) същата работа.
                Мразя такава техника и ще го сменя веднага.
                Даже се чудя струва ли си да го сменям за инжекцион CF 600 (заради бартер с продавача) или да го зарежа зад къщата и да взема пак японец.
                Последно редактирано от batvaljo; 14-02-10, 22:00.

                Коментар


                • #23
                  До: cf moto

                  Първоначално публикуван от batvaljo Преглед на мнение
                  KVV не стои по много. В петък го палих. Е запали наистина , но точно преди да свърши акумулатора. А беше 5-6 градуса. Днес (неделя) същата работа.
                  Мразя такава техника и ще го сменя веднага.
                  Даже се чудя струва ли си да го сменям за инжекцион CF 600 (заради бартер с продавача) или да го зарежа зад къщата и да взема пак японец.
                  Направи си бартера, щом имаш такава възможност, но чак да го зарежеш, недей. Има едни спрейчета за палене на студено , пръскаш/май във въдушния филтър беше но не съм сигурен/ и пали от рас, но не е много полезно за машината, купи си такова ако искаш. Това не е кой знае какъв проблем но е дразнещо. Кофтито при теб е че е автомат, при мен ако стане така и не запали от един два опита го паля на скорост по гаражната рампа за да не точа акумулатора и мъча стартера.

                  Коментар


                  • #24
                    До: cf moto

                    Купих си нова от магазина.За един месец мога да кажа че е страхотна машинка.Пали и при -8 и +8гр.Ако го палиш всеки ден иначе от 4ия 5ия път ако е веднъж седмично.Зависи как уцелиш смукача.Регистрацията е страхотен + .Китайско е но ниама нищо общо с другите китайчета.Здравое и се представя много добре на пресечените терени въпреки че е доста голямо като размер.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #25
                      До: cf moto

                      Е, то и мойто палеше първия месец , че и втория. Палеше винаги от чукване буквално. Ама до там.
                      Днес не беше палено от точно седмица . Запали с триста зора. Отначало не даваше признаци , после замириса на бензин и накрая вече като едва въртеше прикюфка . Почина си половин час, събра акумулатор и от 5-ия път захапа.
                      Лоша работа е това с паленето. Не смея да го оставя на вилата. Не мога да разчитам че ще запали.
                      А radodani тази машинка на снимките инжекцион ли е или е карбуратор.
                      Тоест Х5 или Х6.

                      Коментар


                      • #26
                        До: cf moto

                        Това е Х5.Не е инжекцион.И само времето ще покаже дали ще пали или не.Но със сигорност ще споделя този резолтат във идните месеци.

                        Коментар


                        • #27
                          До: cf moto

                          Според мен разлика в цената от 2000 лв за Х6 инжекцион и + 4 кс. повече от Х5 карборатор не е оправдана.

                          Коментар


                          • #28
                            До: cf moto

                            Аз имам CF 500-2A от април 2009 г. Разпрах му задника миналото лято. Сега вече е на 6000 км. Тормозел съм го с часове по дюните на Слънчев Бряг-Несебър при температура на пясъка към 50 градуса, а на въздуха поне 40 градуса. Дори с неговото безумно тегло от 340 кг и моето също безумно от 130 кг си позволявах да скачам. При това успях да му счупя само пластмасовите стъпенки, защото под тях има само две метални конзоли, а кракът ми при скоковете попадаше задължително в зоната между двете. За тези 6000 км няколко пъти преправях изпускателната система. Оригиналния ауспух се скъса от тръбата на първата седмица и го замених с друг заедно с половината тръба. След това започна да къса предната част от тръбата и така докато не смених и нея. Успях също да счупя и скоростите. Вината си беше моя. Та това са му проблемите за 6000 км. А-аа да добавя, че другото което много ме дразнеше е, че трябваше да му сменям маслото на 500 км. Такива бяха изискванията на доставчика. Смятайте сами колко пъти за едно лято и половин есен съм бил в бокса за масло. В заключение мога да кажа, че тази машина ми е създала по-малко проблеми и ми е доставила повече кеф от Кавазакито което търкалях през лятото на 2008, което също беше чисто ново. Ще си го търкалям и това лято. За никаква супер машина не бих заменил комфорта да имам пълно каско и регистрация и да го паркирам пред блока когато се наложи. И сутрин пак там да го намирам.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • #29
                              До: cf moto

                              Имам едно питане.Скоростите при мен се сменят малко трудно натискам спирачката както са ми казали но в повечето случай е тегаво е понякога скоростния лост върви лесно пробвах как ли не оставям го да работи на обороти малко или да го мръдна малко напред и тогава да превключа но то прави каквото си иска.И при теб ли е така или можеби има нужда от някаква интервенция.

                              Коментар


                              • #30
                                До: cf moto

                                Първоначално публикуван от radodani Преглед на мнение
                                Имам едно питане.Скоростите при мен се сменят малко трудно натискам спирачката както са ми казали но в повечето случай е тегаво е понякога скоростния лост върви лесно пробвах как ли не оставям го да работи на обороти малко или да го мръдна малко напред и тогава да превключа но то прави каквото си иска.И при теб ли е така или можеби има нужда от някаква интервенция.
                                Според мен проблемът е в механизма който превключва движението напред и назад . По всяка вероятност се е напълнил с мръсотии и неможе да влезе до крайно положение .
                                ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                                08седем9010З60
                                MAKE RALLY NOT WAR
                                Confidence in Motion

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X