Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KBF750 4x4i Мнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: KBF750 4x4i Мнения

    Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
    -Даже вече е факт това което казва Пацо. Еди вече е първия които сложи цилиндри, бутала и инжекцион от 750i(това е набързо казано). Върви доста добре, но максималната скорост си е същата. Цената на му излезе (като всичко е чисто ново е 22,000лв).



    А не се ли замисляте че човека иска точно този модел да си кара-(4х4, автоматик и др. предоставящи екстри работно ATV). Всичко което си изброил е кросово изпълнение. Аз като съм работил и в/у двигатела и окачването на KFX700 и вече съм хвърлил една сериозна цифра к'во излиза че е рябвало да си купя гореизброените модели които са много неподходящи за ендуро, но си имат всичко това ли???
    Еми аз ли не сам разбрал въпроса или той беше "Как да го направя стабилно в завой" като знам че в ендурото няма толкова виски скорости в завой това ме навежда на мислълта че човека иска да го направи по стабилно като си го кара по асфалта или по по равните скоростни пътека. Плюс това по тая логика и фланците и широките джанти не са решение защото като стане по широко ще му е по трудно да се промъква през накакви по тесни пътечки и улей и между дърветата. Освен това окачването на елка ще му направи возията твърда и пак неподходяща за ендуро. Такова нещо дето хем да е бързо като спортно хем да е високо като работно хем да е стабилно в завой и в наклон обаче и да е рязко и меко да вози ама и да е 4Х4 просто няма. Така че ако иска да си го кара само ендуро нека пробва с по широките гуми и джанти но ако наистина иска да кара бързо в завой отговора е в 450тките и раптор 700.
    It's not the Ride, It's the RIDER

    Коментар


    • #17
      До: KBF750 4x4i Мнения

      Първоначално публикуван от ATV_RIDER Преглед на мнение
      Еми аз ли не сам разбрал въпроса или той беше "Как да го направя стабилно в завой" като знам че в ендурото няма толкова виски скорости в завой това ме навежда на мислълта че човека иска да го направи по стабилно като си го кара по асфалта или по по равните скоростни пътека. Плюс това по тая логика и фланците и широките джанти не са решение защото като стане по широко ще му е по трудно да се промъква през накакви по тесни пътечки и улей и между дърветата. Освен това окачването на елка ще му направи возията твърда и пак неподходяща за ендуро. Такова нещо дето хем да е бързо като спортно хем да е високо като работно хем да е стабилно в завой и в наклон обаче и да е рязко и меко да вози ама и да е 4Х4 просто няма. Така че ако иска да си го кара само ендуро нека пробва с по широките гуми и джанти но ако наистина иска да кара бързо в завой отговора е в 450тките и раптор 700.
      Райдер, предлагам ти да покараш повече ендуро и след това да разсъждаваш по горно изложеното!!! Също така се поинтерсуваи малко повече ELKA какво предлага!!!
      Все пак погледни този линк които бях сложил малко по горе: http://www.youtube.com/watch?v=QR5L-swjHwE
      Последно редактирано от Desislav Cekov; 03-03-08, 17:35. Причина: грешка!

      Коментар


      • #18
        До: KBF750 4x4i Мнения

        Първоначално публикуван от ATV_RIDER Преглед на мнение
        Еми аз ли не сам разбрал въпроса или той беше "Как да го направя стабилно в завой" като знам че в ендурото няма толкова виски скорости в завой това ме навежда на мислълта че човека иска да го направи по стабилно като си го кара по асфалта или по по равните скоростни пътека. Плюс това по тая логика и фланците и широките джанти не са решение защото като стане по широко ще му е по трудно да се промъква през накакви по тесни пътечки и улей и между дърветата. Освен това окачването на елка ще му направи возията твърда и пак неподходяща за ендуро. Такова нещо дето хем да е бързо като спортно хем да е високо като работно хем да е стабилно в завой и в наклон обаче и да е рязко и меко да вози ама и да е 4Х4 просто няма. Така че ако иска да си го кара само ендуро нека пробва с по широките гуми и джанти но ако наистина иска да кара бързо в завой отговора е в 450тките и раптор 700.
        Ок ATV RIDER щом го приемаш така пусни си google earth проследи това :LUK OIL Несебър-6км пясък до Св Влас -речните корита и смесени гористи месности до билото на стара планина- нос емона -плаж Иракли-Баня-Раковсково-ТВ Кулата-Кошарица-Тънково-LUK OIL изходна позиция и това като гоня Polaris Spotsmen 800 който е доста устойчив
        Око за око и светът ще ослепее

        Коментар


        • #19
          До: KBF750 4x4i Мнения

          като казвам гуми имам това нещо на предвид


          имам на предвид че гумата освен с повече пластове е и с по-квадратен профил който заначително намалява люлеенето и увеличава стабилноста ето това е спецификацията на гумата:
          • The ITP TerraCross R/T utilizes radial construction for an ultra-smooth ride, significantly enhancing operator comfort and confidence on hard-pack surfaces.
          • With its unique, interlocking tread pattern and wide footprint, the TerraCross R/T also delivers exceptional traction and flotation, making it ideal for mud, snow and sand.
          • Another TerraCross R/T exclusive is its wrap-around shoulder lug design, which provides excellent sidewall protection and grip when navigating trails with large ruts or rocks. And despite its super-tough 6-ply construction, the TerraCross R/T is surprisingly light in weight.
          а за тези гуми трябват джанти които са много малко но достатъчно за да изпънат гумата странично по-широки и пак много малко но достатъчно изнесени по встрани с по 2 инча/5см./ което на фона че работните са точно толкова по-тесни от спортните с който нямаме проблем в гората идеално допълва картинката
          това са джантите които имам в предвид:


          колкото до амортесьорите тук вече опираме до истинският тунинг и голямата инвестиция но е достатъчно да се погледне филмчето HUEVOS 9 и да се види какво прави е вярно един професионалист с едно GRIZZLY 700 и можеш доста да се замислиш за ефективноста им
          Николай Гогов 0898676912

          НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

          Коментар


          • #20
            До: KBF750 4x4i Мнения

            Polaris Spotsmen 800 който е доста устойчив
            това лай..о което люлее като рибарска лодка на 9 бала по-устойчиво да го видя не мога да повярвам
            Николай Гогов 0898676912

            НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

            Коментар


            • #21
              До: KBF750 4x4i Мнения

              Първоначално публикуван от Ico_Ns Преглед на мнение
              Ок ATV RIDER щом го приемаш така пусни си google earth проследи това :LUK OIL Несебър-6км пясък до Св Влас -речните корита и смесени гористи месности до билото на стара планина- нос емона -плаж Иракли-Баня-Раковсково-ТВ Кулата-Кошарица-Тънково-LUK OIL изходна позиция и това като гоня Polaris Spotsmen 800 който е доста устойчив
              щом гониш Поларис800 по това трасе със същия успех ще го минеш и с някое 50с.с. а Ники не си прав че Полариса е л...о той е много по голямо от колкото си мислиш такова
              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

              Коментар


              • #22
                До: KBF750 4x4i Мнения

                Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
                това лай..о което люлее като рибарска лодка на 9 бала по-устойчиво да го видя не мога да повярвам
                Не ти противореча но сега полариса е със китайски от Явор но наистина е много устойчив сега взех и за кавасакито да ги пробвам нямат платове от страни но не се праскат и са в пати по евтини но се обърнах "хубаво" сега съм със пояс на кръста и пия би-профенид и не мога да го пробвам
                Око за око и светът ще ослепее

                Коментар


                • #23
                  До: KBF750 4x4i Мнения

                  Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
                  това не го разбрах

                  нали съм новак видях логото на Еди Моторс и реших че можеш да ми пратиш някой неща извинявай за което
                  Око за око и светът ще ослепее

                  Коментар


                  • #24
                    До: KBF750 4x4i Мнения

                    Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
                    това лай..о което люлее като рибарска лодка на 9 бала по-устойчиво да го видя не мога да повярвам
                    http://www.vromos.com/product_show.php?ProductID=130
                    с това е обут Polarisa
                    Око за око и светът ще ослепее

                    Коментар


                    • #25
                      До: KBF750 4x4i Мнения

                      Първоначално публикуван от Ico_Ns Преглед на мнение
                      Ок ATV RIDER щом го приемаш така пусни си google earth проследи това :LUK OIL Несебър-6км пясък до Св Влас -речните корита и смесени гористи месности до билото на стара планина- нос емона -плаж Иракли-Баня-Раковсково-ТВ Кулата-Кошарица-Тънково-LUK OIL изходна позиция и това като гоня Polaris Spotsmen 800 който е доста устойчив
                      С това се обръштам и към по горе писаното от Десислав:
                      Нека не превръщаме това в накакъв тъп спор и едва ли не да се караме и обиждаме за глупости.Десиславе да не се кефя на ендуро, но това не значи че не съм карал ендуро че не съм ходил и на ендуро състезание и не съм излизал със групичката от еди моторс още от преди близо 2 год. И това незначи че и сега не карам преходи. И все пак като ме съветваш да покарам повече ендуро вземи и ти пробвай малко по крос писта и по асфалта. Пак казвам неискам да споря и да се карам с никого но съм сигурен че твойто каране на писта е по малко от мойто каране ендуро. За окачването на елка си признавам че си прав разгледах им в сайта, но все пак дори и с него няма да стане толкова стабилно като 450тка. А относно писаното от Ico_ns му предлагам да пробва някое друго атв освен неговото и най вече някое спортно за да види как се държи. Защото съм карал и раптора и кфх 700 и даже имам и клип с брут форс като твоя на задни на бояна и знам кое как се държи. Ако искаш все пак ако си от София някаде тука дай да се срещнем и да направим едно кръгче. Първо аз със мойто спортно дето "нестава" за ендуро и с изтъркани гуми ще пробвам да те следвам ти минавай откаде искаш през квито пътечки и кал си избереш, пък след това ти ще ме следваш на писта и на асфалта давидим дали наистина е толкова устойчив брут форса и полариса. И понеже гледам че много влизате по Google и youtube вземете напишете GNCC(grand national cross country) едно от най-големите ендуро състезания в света и си задайте въпроса защо 80% от АТВ-тата там са 450тки дето "нестават" за ендуро.
                      It's not the Ride, It's the RIDER

                      Коментар


                      • #26
                        До: KBF750 4x4i Мнения

                        Първоначално публикуван от ATV_RIDER Преглед на мнение
                        С това се обръштам и към по горе писаното от Десислав:
                        Нека не превръщаме това в накакъв тъп спор и едва ли не да се караме и обиждаме за глупости.Десиславе да не се кефя на ендуро, но това не значи че не съм карал ендуро че не съм ходил и на ендуро състезание и не съм излизал със групичката от еди моторс още от преди близо 2 год. И това незначи че и сега не карам преходи. И все пак като ме съветваш да покарам повече ендуро вземи и ти пробвай малко по крос писта и по асфалта. Пак казвам неискам да споря и да се карам с никого но съм сигурен че твойто каране на писта е по малко от мойто каране ендуро. За окачването на елка си признавам че си прав разгледах им в сайта, но все пак дори и с него няма да стане толкова стабилно като 450тка. А относно писаното от Ico_ns му предлагам да пробва някое друго атв освен неговото и най вече някое спортно за да види как се държи. Защото съм карал и раптора и кфх 700 и даже имам и клип с брут форс като твоя на задни на бояна и знам кое как се държи. Ако искаш все пак ако си от София някаде тука дай да се срещнем и да направим едно кръгче. Първо аз със мойто спортно дето "нестава" за ендуро и с изтъркани гуми ще пробвам да те следвам ти минавай откаде искаш през квито пътечки и кал си избереш, пък след това ти ще ме следваш на писта и на асфалта давидим дали наистина е толкова устойчив брут форса и полариса. И понеже гледам че много влизате по Google и youtube вземете напишете GNCC(grand national cross country) едно от най-големите ендуро състезания в света и си задайте въпроса защо 80% от АТВ-тата там са 450тки дето "нестават" за ендуро.
                        Ако съм засегнал с каквото и да е ИЗВИНЯВАЙ няма умисъл ,нямям намерение нито да споря нито да те разубеждавам най малко да обиждам когото и да е (все пак това не е mIRC) ,просто ме кефи големия двигател и 4x4 а колкото до GNCC те имат за цел да победят ,а аз разполагам с цялото време на света и се забавлявям но това не значи че карам бавно и че нямя риск да си потроша някой кокал горе долу разбрах каде да "пипна" за по голямя устойчивост.
                        Не не съм от Сф ,но предстои сезон ,така че ако ти/вие идвате към Несебър може да покараме
                        Око за око и светът ще ослепее

                        Коментар


                        • #27
                          До: KBF750 4x4i Мнения

                          Първоначално публикуван от ATV_RIDER Преглед на мнение
                          С това се обръштам и към по горе писаното от Десислав:
                          Нека не превръщаме това в накакъв тъп спор и едва ли не да се караме и обиждаме за глупости.Десиславе да не се кефя на ендуро, но това не значи че не съм карал ендуро че не съм ходил и на ендуро състезание и не съм излизал със групичката от еди моторс още от преди близо 2 год. И това незначи че и сега не карам преходи. И все пак като ме съветваш да покарам повече ендуро вземи и ти пробвай малко по крос писта и по асфалта. Пак казвам неискам да споря и да се карам с никого но съм сигурен че твойто каране на писта е по малко от мойто каране ендуро. За окачването на елка си признавам че си прав разгледах им в сайта, но все пак дори и с него няма да стане толкова стабилно като 450тка. А относно писаното от Ico_ns му предлагам да пробва някое друго атв освен неговото и най вече някое спортно за да види как се държи. Защото съм карал и раптора и кфх 700 и даже имам и клип с брут форс като твоя на задни на бояна и знам кое как се държи. Ако искаш все пак ако си от София някаде тука дай да се срещнем и да направим едно кръгче. Първо аз със мойто спортно дето "нестава" за ендуро и с изтъркани гуми ще пробвам да те следвам ти минавай откаде искаш през квито пътечки и кал си избереш, пък след това ти ще ме следваш на писта и на асфалта давидим дали наистина е толкова устойчив брут форса и полариса. И понеже гледам че много влизате по Google и youtube вземете напишете GNCC(grand national cross country) едно от най-големите ендуро състезания в света и си задайте въпроса защо 80% от АТВ-тата там са 450тки дето "нестават" за ендуро.
                          Откъде го измисли това че искам да се карам с теб??? Това е форум в които всеки казва своето мнение. Но за много от изложените по горе доводи не си прав (свързани с ендурото). За това и беше моя отговор. Иначе чул съм за тебе какви са ти възможностите на писта и не искам да ги коментирам защото не съм толкоз компетентен като теб! Наистина нямам толкоз голям опит с крос трасетата, но бих казал че при ендурото съм доста навътре с нещата. Иска ми се да тренирам повече но със стандартното окачване на KFX700 това не е възможно. Сега обаче с ELKA-та нещата са други, и може да обменим опит като се засечем някъде.
                          Не съм спорил че като сложи окачване на която и да е марка ще стане по стабилно от 450-ката, казах че ще стане по стабилно и ще има възможности за регулиране според терена. Ако ги разглеждаме моделите със стандартно окачване са както ти казваш и ме съмнява някои да каже нещо по различно.
                          Раптора според мен е мелез между пистово и ендуро изпълнение. Имал съм и съм карал близо една година дори и по състезания. Докато 450-ката е доста по крос. Неказвам че нестават за ендуро, все пак има няколко по нашия шампионат и се представят добре. Но не са по добри за ендуро от KFX700. Колкото по трудни ендуро трасета, толкоз по голям превез ще вземе KFX-а. Вярваи ми пробвал съм го а ако искаш може да доидеш при мен за да ти го докажа. Както и обратното ако аз доида на пистата да караме със сигорност ще бъдеш доста по бърз.
                          А тук човека иска да си кара точно този модел и иска да си го направи по стабилен. Все пак 4х4 по лесно върви в пясък, кал и други подобни места.И по лесно качва байри. Автоматика пак е доста безгрижен, вместо да включваш скорости. Тук доколкото разбрах не се иска да се кара за време да да се стигне до мястото Х! Също и да върви с "вратите напред" на всеки завои.

                          Коментар


                          • #28
                            До: KBF750 4x4i Мнения

                            той човека си разбра кво си го интересува за Брут Форса ама аз по другата тема определено 700-ката е много по удачна щото има ендуро и ендуро некъде си переш цял ден на 5-та а на друго место забравяш че имаш други скорости освем първа е те там 450-ките минават с много зор където 700-ките са като на магистрала та идеята ми е че трябва тест не наливам масло в огъня просто ми е интересно от вас шоуто а от такива като мене публиката ще стане интересно ендуро срещу фандуро, траял срущу фрийстайл,скорост срещу техника купон да става може да си спретнем едно такова мероприятие даже се сещам за подходящо трасе за случая едното е мало бучино/крос писта/ после има една асфалтова права и бонсови поляни голямо бучино трасе с доста кал и дълбоки коловози после има доста приятни улеи и качвания и спускания с доста странични наклони в гористи местности там е доказано имало е доста търкали
                            Последно редактирано от Tpunep; 05-03-08, 22:08.
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • #29
                              До: KBF750 4x4i Мнения

                              Дааа, за мене темата преключи благодаря на всички които взеха отношение по нея ,моля модераторите да заключат темата щото незнам дали мога аз самия като създател да го направя .Благодаря.
                              Око за око и светът ще ослепее

                              Коментар


                              • #30
                                До: KBF750 4x4i Мнения

                                И да добавя че тунинг окачването повишава с примерно 40-50% от оригиналния вид стабилноста и възможностите. Тествано! Та то си остава "черешката" на всичко това което искаш да правиш.
                                Според мен всичко друго неможе да постигне такъв ефект, но също са много важни.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X