Здравейте,как да го направя по стабилен в завоите без лимит на средства за сега е с фабричната си зглобка
?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
KBF750 4x4i Мнения
Свий
X
-
До: KBF750 4x4i Мнения
по-широки джанти около 800$
гуми около 400$
амортесьори около 1800$
това е без лимит
като имай на предвид че това са цени в щатите
Николай Гогов 0898676912
НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!
-
До: KBF750 4x4i Мнения
Пробвай с фланци и ако не те задоволява резултата, можеш да прибегнеш до вече посочените ти по-сериозни промени.Както е ясно за всяка машина важат еди и същи закони. За стабилност машината трябва да е ниска, широка и центъра на тежестта да е колкото се може по в средата. За АТВ не е нормално да е ниско
, може да се направи широко (говорим ест. за гумите, т.е. за следата). Центъра на тежестта в завой е добре да е от вътрешната страна. Следователно за стабилността в завой на АТВ много може да допринесе, ако водача се изнесе (към посока центъра на завоя). Има изписани неща за техниката на каране и едва ли аз мога да кажа нещо повече.
Коментар
-
До: KBF750 4x4i Мнения
а трябва ли да ви го карам в Сф или ще стане по банка и спидиПървоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнениепо-широки джанти около 800$
гуми около 400$
амортесьори около 1800$
това е без лимит
като имай на предвид че това са цени в щатите
Око за око и светът ще ослепее
Коментар
-
До: KBF750 4x4i Мнения
Продай го или щом е без лимит на средствата си купи едно YFZ/TRX/KfX 450 или ако успееш да се докопаш до Suzuki lt-r 450 и се радвай на огоромната разлика. Иначе ако не искаш да зимаш друго по горе посочените от Антим модификаций май са ти единствената опция. Но ако им събереш цените и сложиш мито и доставка и добавиш още малко ще си вземеш на старо YFZ/TRX 450It's not the Ride, It's the RIDER
Коментар
-
До: KBF750 4x4i Мнения
Ммм, да. И Антим и Goblin са много прави. Особено окачването е най-важното, защото наистина мотора много се люшка. Виждал съм "муле" с окачване на ELKA какво прави. Вижте и вие: http://www.youtube.com/watch?v=QR5L-swjHwEПървоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеАмортисьори със сигурност ще ти помогнат. Но цените са си каквито ги писа Антим.
останах изумен
Гумите с джантите също са важни защото оригиналните са под всякаква критика, но окачването е на 1-во място.
Коментар
-
До: KBF750 4x4i Мнения
ATV RIDER е прав ще вкара толкова много пари в тоя струг за една пуста возия по добре да ги даде за машина която си става аз ще добавя и 700-ките в това число а тая само за разходки или некои по кални трасета иначе аз бих направил нещо друго което го видях наскоро, вземам един кфх700 и прехвърлям инжекционни електроники и други дреболии на 700-ката а нещата от 700-ката на Брута и него веднага на пазара и другите пари които са без лимит за отидат за кфх-а хем загубите няма да са много големи хем ще има машина за истински оффроуд/ИСТИНСКА ПРИ ТОВА/Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: KBF750 4x4i Мнения
Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнениевземам един кфх700 и прехвърлям инжекционни електроники и други дреболии на 700-ката а нещата от 700-ката на Брута /
доста интересно звучи - кфх700 инжекцион ако съм разбрал правилно ? Имате ли на представа на каква цена ще стъпи това горе долу
Коментар
-
До: KBF750 4x4i Мнения
-Даже вече е факт това което казва Пацо. Еди вече е първия които сложи цилиндри, бутала и инжекцион от 750i(това е набързо казано). Върви доста добре, но максималната скорост си е същата. Цената на му излезе (като всичко е чисто ново е 22,000лв).Първоначално публикуван от kol1o0 Преглед на мнение
доста интересно звучи - кфх700 инжекцион ако съм разбрал правилно ? Имате ли на представа на каква цена ще стъпи това горе долу
А не се ли замисляте че човека иска точно този модел да си кара-(4х4, автоматик и др. предоставящи екстри работно ATV). Всичко което си изброил е кросово изпълнение. Аз като съм работил и в/у двигатела и окачването на KFX700 и вече съм хвърлил една сериозна цифра к'во излиза че е рябвало да си купя гореизброените модели които са много неподходящи за ендуро, но си имат всичко това ли???Първоначално публикуван от ATV_RIDER Преглед на мнениеПродай го или щом е без лимит на средствата си купи едно YFZ/TRX/KfX 450 или ако успееш да се докопаш до Suzuki lt-r 450 и се радвай на огоромната разлика. Иначе ако не искаш да зимаш друго по горе посочените от Антим модификаций май са ти единствената опция. Но ако им събереш цените и сложиш мито и доставка и добавиш още малко ще си вземеш на старо YFZ/TRX 450
Коментар
-
До: KBF750 4x4i Мнения
Явно почваш да разсъждаваш в правилната посока, споко бъзикам сеПървоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение.......... к'во излиза че е рябвало да си купя гореизброените модели които са много неподходящи за ендуро, но си имат всичко това ли???Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: KBF750 4x4i Мнения
А не се ли замисляте че човека иска точно този модел да си кара-(4х4, автоматик и др. предоставящи екстри работно ATV). quote]
Много си прав колега трудно се кара в гора с множество паднали дървета без 4x4 и блок на предното <ще падне бутане
Око за око и светът ще ослепее
Коментар
-
До: KBF750 4x4i Мнения
Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнениеГолям люшкалник е 750тката.Нема оправия
Ама за сметка на това вози като S-класа
Да а изкам да го накарам да вози като J-класа
Око за око и светът ще ослепее
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар