Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

    Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
    Не мога да разбера целта на занятието. В момента в България всяко АТВ с евро сертификат може да се регистрира. Което няма - не може, освен ако не се направят модификации и мине през Технотест. И при колите, и при моторите и при всичко друго е така. Някой да се опита да регистрира например чист кросов мотор, ако не вярва. Доста ги има почти еднакви и в ендуро вариант, ама не е същото, зависи какъв е по документи... Даже и да му сложиш фар и мигачи на кросовия, пак си трябва сертификат за регистрация. Същото е и с АТВтата. Това че някой, някъде е регистрирал дадено Кавазаки, не означава автоматично, че всяко такова Кавазаки може да се регистрира, въпреки че няма нужните документи. Сигурен съм, че дори Опел Астра, въпреки хилядите регистрирани по пътищата ни, няма да мога да регистрирам без нужните документи.
    +1

    Незнам по колко начина да го обясним на колегата, а намесването на БСП е

    Коментар


    • #17
      До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

      В цялата тази работа има нещо скрито от общия поглед върху нещата...
      На мен поне ми стана ясно, че между нас има хора, които мислят, че всеки закон, или подзаконов нормативен акт, трябва да е предназначен, единствено и само, да защити личните им интереси, а не обществените... примерно...
      Това тук е като спор на маса, в която виждайки, че губиш позиции, се наведжаш към съседа си, който очевидно е на друго мнение и му пошепваш в ухото нещо от сорта: "Я си гледай джипките, какво си се захванал с АТВ!"... Вероятно съседът ти по маса, зяпва от учудване и за момент е елиминиран от спора, но през това време, останалите търпеливо обясняват позициите си и... печелят спора! Разбра се, ако изобщо има спор...
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #18
        Спор е твърде силно казано, при положение, че със сигурност още утре(днес е неделя все пак ) мога да прескоча до някой магазин и да си взема АТВ с регистрация, без държавата да ми създава никакви проблеми . Ако някой не ми вярва съм съгласен да се хванем на бас на цената на АТВто , купувам едно, което има необходимите документи и ако ми го регистрират ми го плаща, ако не го регистрират му давам толкова пари, колкото струва... Нека който си мисли, че има спор да заповяда да го решим с практически доказателства .

        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
        Това тук е като спор на маса, в която виждайки, че губиш позиции, се наведжаш към съседа си, който очевидно е на друго мнение и му пошепваш в ухото нещо от сорта: "Я си гледай джипките, какво си се захванал с АТВ!"...
        И джипките да си гледаме, пак същото. Ако внесеш джип без евро сертификат, от САЩ например, то също не можеш да го регистрираш без да минеш през Технотест. Единственото хубаво е, че джипките, за разлика от кросовите мотори и някои АТВта, обикновено си отговарят на евронормите и минават по-лесно. Ако трябва да се търси вина у някого, то това са само японските производители, които не дават такива сертификати за продукцията си.
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #19
          До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

          Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
          Спор е твърде силно казано, при положение, че със сигурност още утре(днес е неделя все пак ) мога да прескоча до някой магазин и да си взема АТВ с регистрация, без държавата да ми създава никакви проблеми . Ако някой не ми вярва съм съгласен да се хванем на бас на цената на АТВто , купувам едно, което има необходимите документи и ако ми го регистрират ми го плаща, ако не го регистрират му давам толкова пари, колкото струва... Нека който си мисли, че има спор да заповяда да го решим с практически доказателства .
          Става! Ела от мен да го купиш

          Коментар


          • #20
            До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

            За друго ми беше думата, ама всеки си чете както може, а някои само пишат, да неса читатели я...
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #21
              До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

              Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
              Не е зле всички да са с номера.До колкото знам в EU не е възможно да си го купиш без да го регистрираш.
              Така ще можем по-лесно да излизаме и от страната.
              Ама някой ако наджапа в природните паркове по-погрешка,може да му запишат номера,ама и това е малко вероятно тъй като навсякъде е пълно с кални локви...
              Да прав си обаче ония мушенници Еди...Не дават сертификата за регистрация ами изнудват за 1200 евро ..А Бъгито излиза от завода с сертификат!!!А и щом искат 1200 евро начи имат сертификата!!!!
              А иначе ако не изнудват така аз съм за регистрацията на атв-тата
              Обаче при положение че искат 2400 лева съм против!!!!

              Коментар


              • #22
                До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

                Първоначално публикуван от man1a Преглед на мнение
                Да прав си обаче ония мушенници Еди...Не дават сертификата за регистрация ами изнудват за 1200 евро ..А Бъгито излиза от завода с сертификат!!!А и щом искат 1200 евро начи имат сертификата!!!!
                А иначе ако не изнудват така аз съм за регистрацията на атв-тата
                Обаче при положение че искат 2400 лева съм против!!!!
                И сто поста да изпиша пак ще се появи някой като теб дето го мързи да чете и веднага решава че е прецакан, ми щом така ви е по-добре аз що се занимавам с вас

                Коментар


                • #23
                  До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

                  Ами закупените от САЩ и внесени с контейнери японски АТВ-та - с какъв сертификат ги регистрират в нормалните европейски държави?

                  След като направих проучване вчера в системата за регистрация на германия, установих следното: за всеки модел АТВ има стандартно приет сертификат (марка, модел, технически спецификации на модела, окомплектовка на базовия модел, отделяне на вредни емисии, шум и т.н), т.е. когато липсва такъв от производителя информацията се взима от базата данни. В такива случаи собственика на АТВ-то, внесено от САЩ, отива в тяхната служба по регистрация, служителя проверява модела дали присъства в базата данни, проверява дали има фарове, стоп светлина, осветление за регистрационната табела, мигачи и огледала за задно виждане (всичките тези неща могат да бъдат допълнително окомплектовани за един ден и за не повече от 100 - 200 лв). При наличието на всичките изисквани реквизити, служителя издава регистрационна табела.

                  Ето тази практитка бих искал да се прилага и у нас, без да се ходи до Технотест или където и да било, без да се налага да мисля има ли евро сертификат или не, а да си ида в КАТ и там да си ме регистрират като си ровят в техните бази данни.
                  Такава е практиката у нас с леките автомобили - на собствениците на нови коли не им се налага да тичат насам натам и да си вадят разни тестове и проби за съответствия, а просто си отиват в КАТ. Какво пречи това да се отнася и за АТВ?!? Отиваш в КАТ и там ти казват какво трябва да има като реквизити по машината и ако отговаряш на изискванията - регистрацията е факт.

                  Ах да, да добавя още нещо - в германия регистрират и спортни модели, независимо от диференциала им и шума. Относно превишените норми на шум имат друга практика, която е любопитна - просто те глобяват ако караш в града и си над нормите. Това обаче не оказва влияние при регистрацията на АТВ-то.
                  Последно редактирано от nuntius; 20-04-08, 21:30.
                  [URL="http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=3742&AlbumId=115312&PhotoId=6567279"][/URL]

                  Коментар


                  • #24
                    До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

                    Първоначално публикуван от nuntius Преглед на мнение
                    В такива случаи собственика на АТВ-то, внесено от САЩ, отива в тяхната служба по регистрация, служителя проверява модела дали присъства в базата данни, проверява дали има фарове, стоп светлина, осветление за регистрационната табела, мигачи и огледала за задно виждане (всичките тези неща могат да бъдат допълнително окомплектовани за един ден и за не повече от 100 - 200 лв). При наличието на всичките изисквани реквизити, служителя издава регистрационна табела.
                    Това ми звучи като абсолютно точно описание на Технотест, с дребната разлика, че просто дадат ли ти от там сертификата, трябва да си вземеш табелката от друго място .
                    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                    Коментар


                    • #25
                      До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

                      Първоначално публикуван от man1a Преглед на мнение
                      Да прав си обаче ония мушенници Еди...Не дават сертификата за регистрация ами изнудват за 1200 евро ..А Бъгито излиза от завода с сертификат!!!А и щом искат 1200 евро начи имат сертификата!!!!
                      А иначе ако не изнудват така аз съм за регистрацията на атв-тата
                      Обаче при положение че искат 2400 лева съм против!!!!
                      "Мушенниците" от Еди ти искат за сертификата точно толкова колкото си струва навсякъде в по-евтините държави в Европа. И не представлява сертификат, а хомологационен комплект - фарове, осветление и прочие. Огледай се как е в другите европейски държави и няма да пискаш толкова. Във Франция сертификата (с комплекта) е 2000 евро. Имаш избор да си купиш машината със или без - твоя воля. Ако искаш да го караш по пътищата, трябва да е регистрирано. И бъгито НЕ ИЗЛИЗА от завода със сертификат - сертификата се прави от Кавазаки Европа, или от съответния официален вносител за дадена държава - в него са вложени пари, проучване от страна на Кавазаки Европа, и го продават за колкото си решат. И най-вече - разберете че никоя от японските марки НЯМА нито интерес нито желание да се регистрират АТВ-тата - правят го от немай къде, понеже клиентите им реват за регистрация. Но по принцип самите производители са изчислили че АТВ-то не е за пътната мрежа, както не са кросовите мотори, както не са триал моторите. От там нататък всичко е до местен пазар и законодателство или липса на такова.
                      Последно редактирано от Goblin; 20-04-08, 22:31.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #26
                        До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

                        Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                        Това ми звучи като абсолютно точно описание на Технотест, с дребната разлика, че просто дадат ли ти от там сертификата, трябва да си вземеш табелката от друго място .
                        Или аз не съм се изказал правилно или ти не си ме разбрал, но исках да кажа, че там собственика на АТВ не държи в ръцете си листчето наречено евро сертификат, също така не ходи до институция от типа на технотест. Отива си до техния КАТ. Това е!
                        [URL="http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=3742&AlbumId=115312&PhotoId=6567279"][/URL]

                        Коментар


                        • #27
                          До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

                          Първоначално публикуван от nuntius Преглед на мнение
                          Или аз не съм се изказал правилно или ти не си ме разбрал, но исках да кажа, че там собственика на АТВ не държи в ръцете си листчето наречено евро сертификат, също така не ходи до институция от типа на технотест. Отива си до техния КАТ. Това е!
                          Абе човек и тук ти си държиш сертификата в ръце ако е включен в цената или си платил допълнително да се изкара. Там техно тест и КАТ е обединено тук не е възможно ако си ходил до някоя по напреднала държава и си имал възможността да погледнеш техните служби от рода на КАТ ще разбереш за какво ти говоря, Пред мен са проверявали сертификата на Порше и съответствието на всеки параметър дори и коланите на колко килограма зацепват

                          Коментар


                          • #28
                            До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

                            Според мен е пълно безумие да се кара АТВ по улиците смятам че това е опасно и моето мнение че няма никакъв смисъл от регистрация
                            [SIZE=4][I][B][SIZE=3]/ При златна треска не инвестирай в златни мини, а в лопати [/SIZE]/[/B][/I][/SIZE]

                            Коментар


                            • #29
                              До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

                              Първоначално публикуван от nuntius Преглед на мнение
                              Или аз не съм се изказал правилно или ти не си ме разбрал, но исках да кажа, че там собственика на АТВ не държи в ръцете си листчето наречено евро сертификат, също така не ходи до институция от типа на технотест. Отива си до техния КАТ. Това е!
                              Това ли ти е оплакването, че Технотест и КАТ са в различни сгради? Всичко друго е същото.
                              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                              Коментар


                              • #30
                                До: ЗА или ПРОТИВ регистрацията на АТВ-та в КАТ

                                Работата е съвсем проста - ако искаш да караш по републиканската пътна мрежа, имаш някакви задължения. На теория имаш и права де, но това е друга тема. Нерегистрирани мпс нямат място по пътищата. Най-малкото, да питам тези които хем не искат да са регистрирани, ама аджеба искат да карат по пътищата - как ще им се хареса факта че на настоящия етап ако се ударят в друго мпс (регистрирано), те де факто нямат статут. Автоматично виновни са. Няма предимство, няма това-онова. При кражба - атв-то ти не е записано никъде. Просто от правна гледна точка все едно са яхнали летящо килимче.
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X