Обява

Свий
Няма добавени обяви.

nissan x-trail 2.2 dci демпферен маховик брутална история.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31

    Човек се учи докато е жив моргаджията ни подведе че бил същият двигател, и аз нали съм си верващ му повярвах трябваше да го проверя още тогава, никога не вярвай на моргаджия, понеже и те се самозаблуждават някой път, на външен вид не можеш да го различиш!!!! Ама съосието на коляновият вал и кутията не идва, туй означава че трябва пак да го сглобиш да го пробваш и да го разглобиш!!!

    аз нямам нищо против да го разглобя пак, мен не ми е толкова за труда, проблема е че пак гарнитури болтовете ги дават за еднократна употреба, друг блок а всичко са пари и то не малко, сега всичко на ново..

    Получава се кофти работа....
    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

    Коментар


    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      Именно за парите идва реч! Че ще го разглобиш пак е ясно, но чарковете които са еднократни дават фира. Премери болтовете и ако не са се разтеглили можеш да ги ползваш още веднъж,но това ако сте сложили нови. Гарнитура за главата задължително нова. И този път мислете добре какво ще вземете от моргата.
      Що не обявиш тоя сглобения "новия" за продан пък не търсите затворен за проблемното возило?

      И пак казвам, от мислене не боли, веднъж щом свикнеш да ползваш сивото вещество по предназначение, а не само като противотежест. Чак мен ме хваща яд като ви чета перипетиите...

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Добре де майсторе, моргаджията ме подведе да ... неговата .... .....Ти като лъсна пред тебе голия блок нещо номер а у?За какъв двигател поръчва части?Като го разглобиш какво ще се случи ще оголиш блока и ще му пуснеш нови отвори с дрелката?

    • Traqn Savov
      Traqn Savov коментира
      Редактиране на коментар
      Ако някой може да пусне нови отвори с дрелката, и да докара перфектно съосието между коляновият вал, и първичният вал на кутията, ще го обявя за Хапсолютен световен шампион!!! в противен случай зацепването на съединителя ще е като увеселително влакче..

  • #32
    еми аз в началото като се хванах да я правя, държах да сложа готов сглобен работещ двигател от моргата, да го слагаме и какъвто е такъв.

    няколко пъти казах да се търси работещ двигател не насипни, и мнението ми не са чу, сега ще се белосваме!!!
    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

    Коментар


    • novatech
      novatech коментира
      Редактиране на коментар
      То щом е на моргата - двигателя ще му е читав - да бе , да.

  • #33
    От трите варианта на тоя мотор 1.9, 2.0 и 2.2., последният е най-читав и най-евтин за поддръжка, но стигне ли се до ремонт, е най-скъп. Така са го измислили франсетата, слага се къде ли не, даже на бусове и там е със същия маховик. Така, че...внимавайте какво сменяте по него и най-вече с какво сменяте, защото читавите части държат адски много, но цените им също за подобаващи.
    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

    Коментар


    • bullet_pk
      bullet_pk коментира
      Редактиране на коментар
      Нищо общо няма този двигател с Рено. Изцяло Нисанска разработка си е. Две години преди да се съешат с Рено.

      На бусовете дето са копие на Рено Мастер и Трафик са на Рено

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Важи и за YD (това е YD22, има го и като YD25 на Navara/Pathfinder) и за ZD (ZD30 - Patrol, Terrano, разни камиончета, произвежда се и китайски вариант, произвежда се и EURO6 вариант) моторите, във всичките им разновидности.

      И да, монтират се и на Renault и на Opel най-различни, но френски пръстчета по тия мотори категорично не са пипали - градски легенди са това.

      Не се бях заглеждал - при YD явно съвсем са се изпедерастили с тия 3 вериги. При ZD поне е само една и останалото са зъбни колела (с централно трисегментно обиращо луфта). Веригата пак е малка (все пак май не чак толкова), но с нея проблем няма. Обтегачът е с тресчотка, обаче.

  • #34
    този двигател е правен на базата на някакъв друг, обаче 136Кс се слага само на Х-трайла... от там идват заблудите на моргаджиите, понеже наредени един до друг външно нямат капка разлика! както пежо и форд има един двигател, ама не се знае скоростните кутии, едната си е на пежо другата е фордовска.. предполагам този двигател е 114 Кс
    Последно редактирано от Traqn Savov; 23-06-21, 05:42.
    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

    Коментар


    • #35
      Има малка надеждичка дерзайте моргаджията каза от Х-трей е, гаранция ще ви дам и кутията с раздатката барабар, която е била на този двигател сложена..

      от тука следват две заключения, тези или имат два вида кутии, или няма да пасне и другата кутия, защото като разхвърляш двигатели и кутии много ще знаеш после кое от къде е!!
      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

      Коментар


      • #36
        Спрете се навреме. Това не е автомобил, заслужаващ всичките тези мъки. Само името му е Нисан.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Трудовият ентусиазъм не трябва да се прекъсва !

      • #37
        хора без работа
        Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

        Коментар


        • Traqn Savov
          Traqn Savov коментира
          Редактиране на коментар
          Има, има надежда, да се чуе "приятният" звук на трошене на орехи, така отвратителното ми на мене, та чак до повръщане дизелово ромолене. Тая седмица, трябва да стане ясно... Още няма да пиша, понеже сериала още е неясен, обаче има светлина в тунела, лъч надежда.

      • #38
        Днеска работата щеше да напредне доста, но се оказа че горната верига е разпъната много, сега чакаме верига..

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210705_130510.jpg
Прегледи:474
Размер:671.3 КБ
ID:6753608


        Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

        Коментар


        • #39
          Как паснахте кутията или друг блок ползвахте. Помня, че там имахте някакво несъответствие? Следя с интерес темата и чакам да споделяш снимки редовно.
          "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

          Коментар


          • Traqn Savov
            Traqn Savov коментира
            Редактиране на коментар
            сложихме кутията която е била на този двигател

        • #40
          И сега джипа 114 к.с. ли ще е ? Къде са им разликите на двата мотора?
          "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

          Коментар


          • Traqn Savov
            Traqn Savov коментира
            Редактиране на коментар
            114 е с роторна нагнетателна помпа, този двигател и компютъра си е комън рейл.. така че конете няма да се променят..

        • #41
          На тези двигатели обтегачът е без тресчотка и на всяко гасене отпуска. Винаги тръгва с хлабава верига, докато маслото напълни повдигача. Освен това и трите вериги са като от детско колело.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            То на всичките мотори около 2.0 и по-малко от последните 15г ангренажните вериги са верижки, за това и им дават пробег почти като на ангренажните ремъци.

          • Traqn Savov
            Traqn Savov коментира
            Редактиране на коментар
            Когато нагласиш белега на кол. вал, горе на раз. валовете бягат на закъснение, с 4 мм е по дълга от нова та верига. А датчика на положението на фазите е на голямата зъбчатка, която задвижва вакуум помпата, това са закъснение -12 градуса на впръскването, нещо недопустимо за дизел, и най вече за CR система..

          • didooo
            didooo коментира
            Редактиране на коментар
            Прав си за веригата. Все едно са се наговорили , карах кола с 400нютон/метра с подобна верижка

        • #42
          края на тази седмица предвиждам пуск на двигателя, ако оня от горе не е решил друго....
          Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

          Коментар


          • #43
            Ако ви е мерак, вижте дали обтегач за трилитрово (ZD30 мотор) Terrano или Patrol пасва. С тресчотка е. От снимките не мога да преценя.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #44
              Сменихме я веригата с нова!!! като кажеш 4 мм раздърпана не звучи много но модула на зъбите е 8 мм, това означава че с половин зъб бяга веригата на закъснение, което не е никак малко за ангренажна цинтровка..

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210706_164955.jpg
Прегледи:421
Размер:571.9 КБ
ID:6753873

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210706_141135.jpg
Прегледи:441
Размер:611.8 КБ
ID:6753872
              Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

              Коментар


              • #45
                Сглобих я, запали кочината, обаче една дюза явно пикае защото чатка, на един цилиндър като пикаеща дюза!!!

                Свалих дюзите и ги дадох на дизелист да ги провери!! от проверка глава не боли...

                и чакам какво ще каже дизелиста, и докладвам веднага във форума..
                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X