Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мини кран, как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Мини кран, как?

    Къквото и съоръжение закрепено за автомобил да правиш няма да стане първо без две опори фиксиращи автомобила . Окачването на автомобила е сравнително меко и в момента който отлепиш товара от земята всичко ще започне да се клати . Навремето така щях да обърна ЗиЛ 130 с Явор 6 защото ми се скъса единя от маркучите на подпорите и аз реших да дигна едни 500 кила без тях и замалко да ми ходят бавно. Ако погледнеш конструкцията на такъв кран закачен на камион ще разбереш че тя ползва рамата на камиона само като фиксираща конструкция а ако ще вдигаш товари до 50 килограма не си заслужава да товариш автомобила с такава конструкция. На снимаката се вижда долу горе за къкво говоря машината е 7 тонен Палфингер качен на Шкода Европа но кинематиката на съоръжението е еднаква независимо от тонажа който вдига.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM6162.jpg
Прегледи:3
Размер:125.8 КБ
ID:5232912
    Последно редактирано от sek.1; 04-12-10, 09:39.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #32
      От: Мини кран, как?

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Кована кука за един тон, тежи примерно 5 кила. Тука ставаше дума за рейки за палатка, та всичкото да е 40 кила. И други смешки. От достъпното строително желязо, всичкото това ще се сгърчи като тънка църковна свещичка, та някой ще трябва да я държи здраво на корема си. Със скръстени ръце.


      Всичко това е много смешно , но е просто шум , който увеличава броя на мненията и обема на форума, съответно по трудно се стига до ценната информация! Всъщност, легитимноста на цялата идея е поставена под въпрос?! За да може да продължим нататък ще приведа следния пример:

      http://www.antcrane.com/download/ANT_SP-GB_scheda.pdf

      Тточно от този кран съм изходил, само че е по голям от това което на мен ми трябва, а освен това има и допълнителни изисквания към моя. Въпросното кранче в най-лекия си вариант е 60кг. конструкцията е една при всичките версии, просто оборудването е различно и затова достига до 95кг. Като изискване аз бях писал 50-60кг. защото крана който ми трябва ще е по-малък от този и максимално опростен. Заключенията, че някой не си е свършил домашното може би са прибързани, а освен това първата кука 1 тон която ми излезе в гугъл тежи 300гр. :

      http://www.bairstow.com/product/1-to...e-hook-525.cfm

      Така, че подобни непроверени и подвеждащи мнения са си чист СПАМ!
      Моля още веднъж за аргометирани и конструктивни мнения!

      Благодаря
      www.roadsofasia.net

      Коментар


      • #33
        От: Мини кран, как?

        Последните двама преждеговоривши са злодеи, и врагове! Що ми бъркате в джигера, бе изедници?
        От години мечтая да намеря изхвърлено микроскопично багерче. От него да вземем погона и нагоре, собствено багерчето. Да турим това в един Головастик, или брезентов 469, и понеже тая ръка е извънредно силна, и се върти навсякъде, ще имаме най-съвършенния офроуд евакуатор поне от Атлантика до Урал.
        Ама няма ...(((

        Коментар


        • #34
          От: Мини кран, как?

          Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение
          Според мен се насочи към вариант, подобен на клипа в първият пост. Напълно осъществим и лесен за експлоатация. Не забравай, че достъпът в купето е ограничен и едва ли ще е възможно да се използва пълноценно. Ако споделиш за какво ти е необходимо подобно устройство, както и вида на автомобила, на който ще се ползва, бихме могли да сме ти от по-голяма полза.
          П.П.Пак ще кажа, първо трябва да се определи статическата схема, след това нещата са бая прости...
          П.П1.Да добавя, че отвеждането на усилията до земя е задължително...
          Да, достъпа е ограничен, това усложнява задачката, точно затова в визуалзизациите съм сложил ориентировъчен план на точния автомобил, освен това и съм свалял размери от джипката. Това което съм визуализирал е максимално функционално в моя случай. Въпросите са ми конкретно по таи конструкция и геометрия, има ли компроментирани зони и как би могло да се подобри (ако има как). Предполагам че за да се отговори точно на тези въпроси трябва да се направят изчисления с които не съм запознат, а може би има изведени и принципни положения при този тип кранове с стрела, които също не познавам?!
          www.roadsofasia.net

          Коментар


          • #35
            От: Мини кран, как?

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Тука стана малък резил. Някой ми е лепнал положителна оценка за това мнение, и е използвал термина "статическа схема". Човекът е прав, и възприемам мнението му като справедлива критика че съм спрял на средата.
            Нещото се прави така:



            Тръбите на рамката се возят между рамата и пода на кабината. В този си вид, може да вдига тон. За повече, под бронята се подлагат два винтови крика, като регулировъчните за строителните скелета.
            Тръбите на рамката се използват и за твърд теглич, буксираната кола е без спирачки, и без шофьор.
            Товароподемността е ограничена от възможностите на лебедка, коравината на бронята, носимостта на грунта.
            В далечната 1987година с точно ,ама точно с такава машина поставяхме циментови канални тръби,даже аз я карах.
            Както казва Стефан че, червеното е за топлата вода.
            Не мога да разбера защо все гледаме да изклатим дявола?

            Коментар


            • #36
              От: Мини кран, как?

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              Къквото и съоръжение закрепено за автомобил да правиш няма да стане първо без две опори фиксиращи автомобила . Окачването на автомобила е сравнително меко и в момента който отлепиш товара от земята всичко ще започне да се клати . Навремето така щях да обърна ЗиЛ 130 с Явор 6 защото ми се скъса единя от маркучите на подпорите и аз реших да дигна едни 500 кила без тях и замалко да ми ходят бавно. Ако погледнеш конструкцията на такъв кран закачен на камион ще разбереш че тя ползва рамата на камиона само като фиксираща конструкция а ако ще вдигаш товари до 50 килограма не си заслужава да товариш автомобила с такава конструкция. На снимаката се вижда долу горе за къкво говоря машината е 7 тонен Палфингер качен на Шкода Европа но кинематиката на съоръжението е еднаква независимо от тонажа който вдига.[ATTACH=CONFIG]275802[/ATTACH]
              Да колега, прав сте, за стабилизаторите стана въпрос още в началото на темата, със сигурност ще има такива.
              www.roadsofasia.net

              Коментар


              • #37
                От: Мини кран, как?

                Първия линк не работи.
                Казах ти вече за Наказателния кодекс, и за БДС-то. А книги за проектиране и експлоатация на кранове мога да ти дам толкова, колкото не можеш да вдигнеш и с истинско кранче, ама ти не ги щеш. За тебе крайната истина е шарен сладолед на клечка, не, ами снимката му в телевизора. Откъде да знам кой самодеец е писал пък в оня сайт? Доколкото имам някакво отношение към този, не искам в него да има опасна дилетантщина.

                Коментар


                • #38
                  От: Мини кран, как?

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Първия линк не работи.
                  Казах ти вече за Наказателния кодекс, и за БДС-то. А книги за проектиране и експлоатация на кранове мога да ти дам толкова, колкото не можеш да вдигнеш и с истинско кранче, ама ти не ги щеш. За тебе крайната истина е шарен сладолед на клечка, не, ами снимката му в телевизора. Откъде да знам кой самодеец е писал пък в оня сайт? Доколкото имам някакво отношение към този, не искам в него да има опасна дилетантщина.

                  Стефане, само ми разваляш темата, не знам каква ти е далаверата?! Ако искаш хората да не разберат как ще стане тая работа продължавай, или може би ще помоля някой от модераторите да се намеси, което доега не ми се е случвало!

                  Линковете работят, ако не знаеш как се отваря PDF е друг въпрос, погледни го и после говори, само ако имаш какво да кажеш!!!
                  И не знам защо ми размахваш Наказателен кодекс и БДС като някое плашило, става въпрос за нещо за лично ползване, не за производство, не е ли ясно?! Мисля че никой не може да ти държи сметка с кой том от Физика 3-та част подпираш счупения крак на фотьойла на който стоиш?
                  www.roadsofasia.net

                  Коментар


                  • #39
                    От: Мини кран, как?

                    Физика на части ти може и да не си учил, с нея отношенията ми са по-сложни. Че бял екран се отваря с ПДФ, наистина не знаех.
                    Какво е разваляне на тема също не знам. Ако това е несъгласие с откровенно неправилен подход към конструкторска задача, ми остава да продължа да пиша от просто любопитство. Чудя се кога ще се сетиш да попиташ нищо, или кога модератора ще се ядоса наистина. Сиромахът е машинен инженер, и си вади хляба и с проектиране на подемно - транспортни механизми.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Мини кран, как?

                      Никак не лоша идеята за такова подемно устройство и на мен ми се случава често да вдигам тежки товари като двигатели , малки заваръчни генератори и др.С интерес ще следя темата и се надявам че ще реализираш идеята си.
                      На картинките които си направил никъде не си нанесъл хидравличната помпа която ще подава масло към цилиндъра .

                      Коментар


                      • #41
                        От: Мини кран, как?

                        И яз си си мисля че стефан малко преувеличава.В такава кострукция да вдига до 200-300 кила няма нищо стращно и е елементарна за изработка с подрачни материяли,като си ходя на село тия дни ще снимам да ви покажа какъв кран с лебедка .имам в гаража.Представлява две геобразно заварени траби с диаметар 20 сантиметра като долната част е на лагер и се варти в основата, ползвам я за вадене на двигатели,а за лебедка използвам ръчна лебедка това нещо гарантирам че ще вдигне без проблем 1500кг а и може да се вгради в пикап или малко камионче
                        0 8 76 36 8 542

                        Коментар


                        • #42
                          От: Мини кран, как?

                          Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                          ...това нещо гарантирам че ще вдигне без проблем 1500кг а и може да се вгради в пикап или малко камионче
                          Вдига 1500 кг и може да се вгради в камионче дето тежи 1200 кг...
                          Много лаишко бе колега...

                          За 200-300 кг не ти е необходим хидравличен цилиндър само, за да разтяга стрелата.

                          И аз лично не бих те съветвал да си правиш кран без да си се занимавал с това, и най вече без да си заварчик с паспорт.
                          Скъсването на заварка под 200 кг товар може да генерира достатъчно инерция, за да ти отреже главата, или поне да те разпори качествено. Теб, или някой край теб. Обикновено малък, невинен и неподготвен.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Мини кран, как?

                            Там е работота че Стефан в случая нищо не преувеличава зад всяко елементарно изглеждащо съоръжение седят седмици и месеци невидим инженерен труд сметки чертежи и испитания . За това се учи 4.5 години без дипломната работа в ТУ и в случая си има факултет повдигателни съоръжения.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #44
                              От: Мини кран, как?

                              Това което ме притеснява е, че напоследък темите във форума се превръщат в диалози от следният тип: Много си тъп Саше...в частност: Бате Бойко е педе***т...
                              Колегата е помолил за съдействие, устройството му е необходимо...останал съм с впечатление, че е склонен да инвестира някакви средства в начинанието.
                              Някой колега със свободно време и познания по темата, спокойно може да се заеме с реализацията му.
                              Последното се отнася най-вече за колеги със големи възможности, липса на средства и очевидно излишък от енергия за писане на заядливи постове из форума...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Мини кран, как?

                                Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                                Вдига 1500 кг и може да се вгради в камионче дето тежи 1200 кг...
                                Много лаишко бе колега...

                                За 200-300 кг не ти е необходим хидравличен цилиндър само, за да разтяга стрелата.

                                И аз лично не бих те съветвал да си правиш кран без да си се занимавал с това, и най вече без да си заварчик с паспорт.
                                Скъсването на заварка под 200 кг товар може да генерира достатъчно инерция, за да ти отреже главата, или поне да те разпори качествено. Теб, или някой край теб. Обикновено малък, невинен и неподготвен.
                                За тези 1500 килограма става въпрос за мойто кранче и неми е нужно да имам паспорт за заварчик за да права отлични заварки, не виждам какво общо има дипломата със правенето на заваркиама неми се спори с теб , тия дни като го снимам ще видиш за какво става въпрос.
                                0 8 76 36 8 542

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X