Дайте ми малко време, ще опитам да помогна...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Комбиниран акумулаторен перфоратор Parkside Performance
Свий
X
-
Не мисля, че е драма. Днес чирак работи за рофесионалиста и не съм убеден, че е по- далавера шефчето да му купи бош вместо 5-6 подобни. 2 години гаранция, 2-3бр са на ремонт в сервиза, 2-3 работят. Стига да има кой да ги натиска.Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнениеТо от тук идва драмата, понеже много професионалисти се опитват да си вадят с хляба с нискобюджетни машини. Съответно при хазартен успех ги възхваляват, което подвежда аудиторията .
пп това за техника в такъв или подобен бранш, не където любителска не става и е все едно кой и колко често работи с нея.
А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
Адмирации за помощта към Kozzzec, личните ми впечатления са че той заслужава. Само леко ме натъжава факта че отново са необходими "връзки" за да си купишПървоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеДайте ми малко време, ще опитам да помогна...
нещо от магазина. Напомня ми времето когато всичко се купуваше с връзки, даже тоалетната хартия със съмнително качество
.
И един важен за мен въпрос, който би дал отговор на въпроса това тест ли е или платена реклама - хората които тестват коментираните инструменти, купили ли са си ги или са ги получили безплатно от магазина?
Предварително благодаря за отговора!
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Относно джаули и ватове при перфоратора се търси баланс от мощност в удар и във въртящ момент. Както писа Ясен ако отиват 250вт за удар ще трябват и още толкова за въртене .
Имам макита dhr263 2.5j , следващия модел dhr264 е 3j . Две напълно еднакви машини на външен вид . Направих си труда да сравня всички части на двата модела по каталожни номера и всички съвпадат, без един елемент - цилиндричното бутало чукче, което удря по свредлото . Естествено тази част не се предлага за продажба .0 8 9 8 4 8 1 3 3 0
Коментар
-
Занесете машината в КЗП - те ще измерят силата на удара в лаборатория.Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнениеСигурно има някои сигурни и ясно измерими признаци, които да оборят процеса на сертификация, моля да ги видим. Ще е полезно и за този тест, а и за в бъдеще.
Коментар
-
Аз не подлагам тези 3 джаула на съмнение, вероятно колегата, към който съм се обърнал с въпроса, ще има интерес да носи нещо в КЗП, които дано имат нужната база да измерят точно силата на удара. Напомням, уреда се продава свободно в Германия и на още куп европейски пазари, където за да може това да става легално и да е сертифициран, това вече е измерено и написано.Първоначално публикуван от V0lk Преглед на мнение
Занесете машината в КЗП - те ще измерят силата на удара в лаборатория.
LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
Що пък КЗП да го мери? Мерителницата е една и е друга. По- лесно е сравнение с други 3J във всеки читав сервиз за ремонт, обективно е и в бетонаА тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От утре, четвъртък, до неделя, перфоратора е отново в промоция с цени отделно за него и отделно за батерия със зарядно, като тотал цената е отново същата - https://www.lidl.bg/bg/broshura/ot-1.../flyer/page/22LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
В петък ми попадна в ръчичките въпросния перфоратор,пробвах го в бетонни колони ,правихме монтаж на кабелни скари.Отвори със Свредло 6х100
Сравняваме със подобен перфоратор макита 202 със 2.1 джаула.Скороста на пробиване на лидълския и макита 202 е еднаква.
Същия перфоратор от Лидъл ,сравнен по скорост на пробиване с Makita 242 модела с 2.6 джаула
Лидълския губи с почти два пъти по дълго време на пробиване.Това е въпросната макита
Въпреки това,за парите си,лидълския е подарък.
Скобата на лидълския ,която държи ръкохватка се скъса,куфара е много тесен.Събирането на всичко в него е малко тегаво.
Иначе лидълския изглежда солиден .Хареса ми ,има материал в него,усеща се като първите перфоратори на Райдер с класическия вертикален двигател,които бяха много здрави.
Ограничителя за дълбочина на лидълския ,хванат в патронника на винтоверт,идеално развива болтове с имбусна глава на 250 Амперов и 500 Амперов автомат ,където се иска бъркане на дълбоко.
Последно редактирано от Roninn; 02-02-20, 15:40.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
242 го има в няколко варианта,1.9 джаула,2 джаула,2.4 джаула и 2.6 джаула.
Имам някакъв смътен спомен че по слабите са в комплектация със системата за улавяне на праха и хепа филтъра.Нямам такава ,но ако ми изпадне,бих ползвалПоследно редактирано от Roninn; 03-02-20, 01:00.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар