Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УРАЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • УРАЛ

    Здравейте, господа. Досега писах теми за Джоган, за Молотовка и за Виетнамка, но за този уникален камион така и не съм писал, но дойде и неговият ред .За Урала нещата, които знам са малко .От много хора, които са карали Урал, разбирам малко по малко че Урала е една прекрасна машина. Затова се допитвам до вас да ми кажете за качествата на Урала, а разбира се и на неговите недостатъци.
    В предишните теми съм получавал прекрасни отговори, от които натрупах доста информация, затова разчитам на вас да стане така и с тази тема. Благодаря предварително!
    Прикачени файлове

  • #2
    До: УРАЛ

    Прекрасна машина.Товариш " Молотовката " на Урала закачаш Джугана с по здраво важе и потегляш.Мотора V8 взет на заем от камаз не е от най-силните му неща, но звука е прекрасен за ухото.В калта е недостижим.В казармата един ЗИЛ 130 запускаше един МИГ 21 със зора,а Урала два едновремено и то с лекота.С две думи (глиган) назат не знае.
    "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

    Коментар


    • #3
      До: УРАЛ

      Мога да добавя ,че макс.скороста му е окло 120км/ч.Разбира се не е особено приятно да се возиш при тая скорост,както и разхода не е за пренабрегване..
      Но на този Урал беше монтиран КаМазов мотор с две турбини няква доработка и предполагам,че затова скороста му е толкова.
      А имам питане за последната снимка от първия пост-Урала сонда ли е или?
      поздрави.

      Коментар


      • #4
        До: УРАЛ

        Имам малко километри зад волана на тоя дзвер,но доста атрактивни бих казал.В казармата ни караха да извозваме боеприпаси от едно поделение до друго.На отиване празен на връщане колкото може да побере,а вярвай ми това е много .Дали има промяна във поведението на животното ,ами Никаква
        Следващото което мога да кажа.Аз и Ротния в кабината ,дъжд проливен!!! Ротния понеже го апеше главата бая повече от мен казва "Луков тук в ляво" Слизаме от пътя право към гората наклон огромен.Както и да е това добре.Но като видяхме един гьол който беше видимо огромен и тоя дивак Ротния вика: "Карай през него" Викам къде през него бре майка пояс имаш ли??? Той пак "Карай бре келеш".И аз ко да прая карам.Прост редник смея ли да не карам.УРАЛ-а друже се потопи до прозорците,а отдолу се чуваше само как се гняви калищака Краката ми поизтръпнаха до момента в който Ротнио каза"Споко бре нали има БТР-и ,че ни извадят ако закъсаме,дай газ ся на тоя Кенеф".Като че ли това чаках пълна газ и Дзверо излезна.

        Това е от мен.Незнам дали го написах много разбираемо,но се надявам да добиеш бегла представа за какво говорим

        Коментар


        • #5
          До: УРАЛ

          Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
          Мога да добавя ,че макс.скороста му е окло 120км/ч.Разбира се не е особено приятно да се возиш при тая скорост,както и разхода не е за пренабрегване..
          Но на този Урал беше монтиран КаМазов мотор с две турбини няква доработка и предполагам,че затова скороста му е толкова.
          А имам питане за последната снимка от първия пост-Урала сонда ли е или?
          поздрави.
          Този Урал на последните две снимки е сонда. Имахме в нашето градче един мост дето при по-силен валеж преливаше (ако сте чували за Кръстова гора - това мостче е на 2 км от нашия град и на 14 от Кръстова гора).Та наскоро започнаха да правят нов мост, та именно заради това идваше тоя Урал - търсеше къде под водата има скала или нещо по-здраво, подходящо за основи на моста. Поздрави!

          Коментар


          • #6
            До: УРАЛ

            Не ми е ясно на Урала заводския двигател какъв е, т.е. колко куб.см., колко цилиндъра, на какво гориво е и т.н..Може ли някой да ми каже някаква информация за това, защото аз съм още начинаещ в тази област.Благодаря предварително!
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              До: УРАЛ

              Урала двигателя му е фабрично бензинов ама май след `90година слагат Камазов дизел.Обема на фабричния мотор е 8700кубика,V8 разбира се-

              Коментар


              • #8
                До: УРАЛ

                Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                Урала двигателя му е фабрично бензинов ама май след `90година слагат Камазов дизел.Обема на фабричния мотор е 8700кубика,V8 разбира се-
                Значи какво излиза - че старите Урали (с производство преди 1990) са с бензинови двигатели, а по-новите (след 1990) са с дизелов Камазов двигател ...И възниква още един въпрос - двигателя от Камаз на новите Урали абсолютно същия ли е като на един Камаз?...И как е по-добър Урала - с бензинов или с дизелов двигател?Мерси за инфо-то!

                Коментар


                • #9
                  До: УРАЛ

                  Ми май си е същия и предполагам,че е по добър все пак гори по малко ама то нафтата сега е ~2.40 така,че няма особено голямо значение разхода.

                  Коментар


                  • #10
                    До: УРАЛ

                    В казармата всички Урали бяха с дизелови (камазови) двигатели,пък доколкото си спомням това май беше 1989 лято(година) бензинов
                    "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

                    Коментар


                    • #11
                      До: УРАЛ

                      Преди години баща ми се занимаваше с дърводобив и имахме един ЗИЛ 131 и един Урал.
                      Въпросният Урал го взе от..... Русе ли, Видин ли,Лом ли нещо такова ми се върти в главата. В последствие се разбра,че в БГ имало само няколко такива /затова го продадохме в чужбина и то за доста добри пари/. Беше с Камазов мотор /чисто нов-беше сменен/ и забележете- ДВА РЕЗЕРВУАРА ПО 500 литра. Какво бяха правили с този камион незнам!? Особеното му беше,че каросерията му се вдигаше на всички страни-ляво,дясно и назад мисля се вдигаше /бях много малък и не помня/ Имаше и натстройки, каросерията беше дълбока повече от два метра.
                      Проблеми имаше единствено със спирачките-все някое колело не ловеше. Така и не ги оправиха,само дето баща ми си отряза пръста на едни от накладките /Но Хората в Пирогов са богове-убедил съм се в това/.....както и да е...!
                      Докато сваляше дърва в гората,шофьорите му се кефеха на макс. Проходимостта и мощността му бяха велики, вкарваха го в огромни пропасти и не са имали никакви проблеми. Гумите му незнам какви бяха,но сигурно бяха над 50 см широки.

                      Когато спря с дърводобива, камионът отиде да вози зърно,защото с този дълбок и уплътнен лиген беше идеален за тази дейност. Само,че се наложи да правят рампа,от която да го товари фадромата,защото и беше висок.
                      Мина времето и на жътвата.... Тогава ни потърсиха от Кино-център Бояна да строят някакви декори за филм в едно стръмно дере......... Пропуснах да кажа,че на 1 бавна нямаше нужда от спирачки. Какъвто и да е наклона, Урала бе послушен.
                      Но за наше съжаление постоянна работа за този камион не се намери и бяхме принудени да го продадем. От някаква обява албанци го видели и го харесали. Дойдоха от вкъщи да си го вземат.

                      П.С. Имах някъде снимки на машината,ще ги потърся ако наводнението преди години не ги е унищожило. Даже ако не се лъжа имаше и сервизна книжка с технически х-ки,но щом досега не са се появи явно и нея я е отнесла водата!!!
                      "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                      А+
                      LZ1DRZ

                      Коментар


                      • #12
                        До: УРАЛ

                        Не съм сигурен на 100% но двигателя на Урала и на Зила 131 мисля че са почти еднакви.Поне в отношение цилиндров блок,ризи,бутала.Мисля че има разлика в цил.глави.

                        Коментар


                        • #13
                          До: УРАЛ

                          Буталата на Зила са 100мм. а на Урала 108мм.

                          Коментар


                          • #14
                            До: УРАЛ

                            Освен че е с по голями бутала от зила двигателя на урала се водеше "форсиран" и им зареждахме само бензин А 93 естествено фътмаците се скъсваха да точат от уралите.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #15
                              До: УРАЛ

                              Действительно, изначально Урал выпускался с бензиновым мотором, притом работал он на бензине Аи-92. Это был настоящий пожиратель бензина.
                              С чем это было связано? Скорее всего, с необходимостью работы на Крайнем Севере.
                              Бира без ракия - парите на вятъра

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X