Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БДТ 3,0 преработка на повдигащия механизъм

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    То даже на повечето трактори датчиците за позиционното на навеса са на самата ос държаща лапите към коритото. Аз съм виждал на ландини поради такова каране датчика да протече и свалянето му първо е трън в задника ,второ струва 500 лева точно защото всички удари от браната се поемат и предават към трактора и датчика на позиционното регулиране. При ню холанда ми тъй като е изключително евтина сглобка позиционното е механично и няма опасност да разбие датчика ,защото няма такъв. Браната обаче също я карам на лапите и за 3-4 години видимо има износване/разбиване на жабката ,отворите на жабката към гредата както и самата ос ,която е в коритото видимо почва да сълзи вече от семерингите на коритото. Засега все още не тече. Идеята не е лоша ,напротив. Правилно е да се кара така брана ,но като всяко нещо руските и българско/руските машини са зле ама много зле и евтино копирани западни. Там където американеца си е поиграл да измисли нещо макар и по-сложно ,но правилно от инжинерна гледна точка ,руснака го е копирал и това ,което му се е видяло по-сложно го е спестил. Всички по-големи брани на JD , кейс или салфорд се карат на твърд теглич.

    Коментар


    • #32
      Благодаря колега.....
      Тука и повечето мой колеги ...всички ми казват защо се занимаваш с глупости .....от едно време таки ги караме ...браните.....
      То добре ги карате ...ама и техниката не е вече същата и ...това че навремето е нямало твърд теглич.

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение

        БДТ-7 е Х-образна и не и трябва тая система.
        На тройката която правих не можеше да работят и двете секции на еднаква дълбочина.В резултат вървеше накриво,като забитата секция се стремеше да върви направо.
        Не бях виждал V-образна Брана без тая джаджа,не знам как са решили проблема.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от krumtenev Преглед на мнение
          Благодаря колега.....
          Тука и повечето мой колеги ...всички ми казват защо се занимаваш с глупости .....от едно време таки ги караме ...браните.....
          То добре ги карате ...ама и техниката не е вече същата и ...това че навремето е нямало твърд теглич.
          То и за старите дараци има твърд теглич, даже някъде ми се търкаля за МТЗ, от години не е слаган и ръждясва по двора.Въпроса е дали ти се занимава постоянно да сваляш и качваш, да проверяваш още няколко болта, а теглича и той се разбива, не е вечен.При мен удобството беше, понеже често влачех едноосно ремарке, а хидравликата ми изпускаше и стартера не работеше, та можеше да го паля на чакмак баир.Но теглича в този си вид, ако не се лъжа пречеше и на силоотводния вал и на обтяжките за надлъжните греди.Може би пречеше, защото беше най-масивното желязо в целия трактор, преди време гледах едни в анимекс, пак за МТЗ, ми те изглеждаха като красиво сгънати салфетки в сравнение с моя.Ти не беше ли с беларус от новите?

          Коментар


          • #35
            Беларуса го смених с JD6320 ....с 3 години по млад от беларуса.....но на светлинни години от него.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

            Зареждам...
            X