Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БДТ 3,0 преработка на повдигащия механизъм

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • БДТ 3,0 преработка на повдигащия механизъм

    Колеги от няколко години се каня да преработя повдигащия механизъм на поповската брана.
    Идеята е да се закача на твърд теглич (т.е да не се ползва греда на навеса)
    при оригиналния механизъм предната секция не се вдига достатъчно и транспорта е труден....
    видях в интернет различни преаботки:
    Прикачени файлове

  • #2
    Направи си греда на навеса и я осигури против превъртане,по-лесно ще стане.Със сигурност имаш инвентар който се закача само на гредата-зареждащо ремърке,валяци и др.Аз си направих две за двата хърлемана,редовно се ползват.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #3
      На моето МТЗ твърдия теглич е доста ниско.
      Ако и на твоя трактор е ниско-не виждам как ще повдигнеш предната батарея на браната. Просто за да е на едно ниво със задната трябва теглича на браната да е по-високо.
      Или се има друго предвид?

      Я покажи какво си видял из нета?
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        Истинските брани се вдигат само от хидравликата .Аз имам греда(триъгълник да не се върти) но идеята тука е да не се предават тласъците при работа към навеса а да е твърдо закачена.
        Тези българските са грешно копирани .....и не са изкусурени....

        Коментар


        • #5
          от John deere са копирани нашите брани (поповските)

          http://manuals.deere.com/omview/OMP57112_19/

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Това го знаем.

        • #6
          пиши в youtube disc harrow
          и гледай да видим ще откриеш ли някой да закача прикачна брана на греда на навеса....това го има само в България .....
          https://www.youtube.com/watch?v=Na23m6TFGXQ

          Коментар


          • #7

            Коментар


            • #8
              Е, да, браната си е прикачен инвентар и няма никаква нужда да се закача на навеса.
              Тук ги закачаме по този начин защото така сме свикнали от съветските трактори. Те преди нямаха твърда точка за теглене, всичко си ставаше през гредите на навесната система.
              Аз не бих се заигравал с такова нещо, не виждам какво ще ти донесе като полза, но щом си си го наумил-няма кой да те спре.

              И снимай като го правиш, да видим какво се получава.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #9
                А между другото, Круме, за тая брана имаш сигурно 4-5 теми в раздела. Някои са интересни де
                Що не пишеш на едно място?

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
                  А между другото, Круме, за тая брана имаш сигурно 4-5 теми в раздела. Някои са интересни де
                  Що не пишеш на едно място?
                  Приемам критиката......много бавно откривам старите теми....голямо ровене пада

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Е, да, браната си е прикачен инвентар и няма никаква нужда да се закача на навеса.
                    Тук ги закачаме по този начин защото така сме свикнали от съветските трактори. Те преди нямаха твърда точка за теглене, всичко си ставаше през гредите на навесната система.
                    Аз не бих се заигравал с такова нещо, не виждам какво ще ти донесе като полза, но щом си си го наумил-няма кой да те спре.

                    И снимай като го правиш, да видим какво се получава.
                    До сега всичко ми е било закачено на гредата или на "жабата", приспособлението, което се хваща с 2 чопа за гредата и захваща инвентар със стандартно ухо за теглене, до ден днешен не му знам правилното име.Нито се е разбил навеса от прикачен инвентар, нито трактора се е повредил, а съм слушал какви ли не истории.Отдолу се къртели ушите на скоростната кутия, които държат двете надлъжни дъски, късала се плочата, шлиците на носещата ос прескачали(става въпрос за ТК80 и МТЗ) и т.н.За толкова години съм късал единствено обтяжките и един единствен път се извади единия от страничните чопове на напречната греда от ЮМЗ(впоследствие разбрах, че са само набити и ги заварих и двата).Иначе с навеса ядове особени не е имало, разбит е в рамките на нормалното,а се е случвало на транспорт да се кара и 30км/ч че и отгоре.

                    Коментар


                    • #12
                      И аз това казвам де-не е имало проблеми заради това,ч е се закача към навесната система.
                      На ЮМЗ има една щанга която застопорява навеса в едно положение, и така става като твърд теглич, остава само жабката да играе към гредата(тук и викаме бърдо), и самата греда към рамената. Не по много, щото нали има там пети да я ограничават
                      А КрумКаза,ч е имал и триъгълник за да не се върти гредата-съвсем добре, и браната ще си работи, като при това остава и опцията за проимяна на височинатана теглича.

                      Но подозирам, че през зимата като няма работа го сърбят ръцете, и се чуди каква работа да си намери, та се е захванал с браната.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #13
                        Сега ще внеса малко яснота ...дано да не се обиди някой собственик на ЮМЗ или МТЗ
                        На западните трактори (не пиша марки да нестава реклама) има датчици по навеса отговарящи за позиционното устройство ...които са доста скъпи и се разбиват и износват
                        така че от много колеги с опит съм чувал пък и аз съм на същото мнение....колкото повече се ползва твърд теглич по добре .....

                        Коментар


                        • #14
                          Какъв е твоя трактор?
                          На повечето съвременни трактори има регулируеми по височина тегличи, дето се движат по два улея нагоре-надолу.Не знам точното им име. Някои даже се движат с хидравлика, някои са с болтове.
                          Та пак си твърдо закачен към трактора, но остава опцията за регулиране по височина.

                          Обаче кажи за браната, как мислиш да я хоризонтираш ако прикачната точка е ниско?
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #15
                            Ами най лесния вариант който мога да направя отпред на предната батарея(по руски му) да сложа още един хидроцилиндър
                            махам паралелните системи ...те така и не работят както трябва

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X