Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мото новини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мото новини

    Точно като четях за КТМ Duke 125 разбрах, че КТМ е индийска компания, а Duke 125 е направен от съществуващия в Индия Duke 200, за да отговори на европейските изисквания за кат. А1.

    А
    LC4 издържа доста в сравнение с 450-таците.
    За адвенчъра също си мисля че трябва да е макс. лек и минимум 2 цилиндъра и 80 к.с.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • От: Мото новини

      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
      Какво е предназначението на Kawasaki Versys изначално и какво е на Kawasaki Versys X 300?
      Преди време бях питал в тази тема за предназначението на мотоциклетите. Версиса /стария/ много ми хареса като двигател, а от постовете на Ронин чета, че е и много икономичен.

      Колко трябва минимално да е мощността на един мотоциклет за да вози пътник, 3 куфара с поне 60 кг багаж без да загуби типичната динамика на двуколесно?

      Опитите за превръщане на ендуро мотоциклети в градско супермото са ограничени от честото сервизно обслужване и малкия живот на натоварените двигатели, които в условията на асвалтова експлоатация бързо раждат. Пиша за мотоциклети от рода на WR 450, CRF450X, KTM450-525 и други от този клас. Чак при LC4 вече мощността е достатъчна и двигателя държи и интервала на обслужването е по-голям. Ако на това нещо натовариш и още 3 куфара и багаж съвсем ще му се скъси и без това краткия живот.
      И нежния пол харесва офроуда и пътешествията , та за 50кг. , 175 , .... са перфектни мотори. Относно WR , CRF , ...... , това са двигатели с много висока степен на сгъстяване , агресивен профил на разпределителния/разпределителните/ валове , електроника управляваща момента на запалването в широк диапазон , .... Всичко това допринася за голяма мощност , високи обороти , но и кратък живот. Преди много години имах Сузуки 250 , два цилиндъра , 4 такта , имах и Ямаха 2 цилиндъра , 2 такта , никакви проблеми , макар , че им давах газ като на кросов мотор.

      Коментар


      • От: Мото новини

        Първоначално публикуван от s_s1;3050400[COLOR=#000000
        Чак при LC4 вече мощността е достатъчна и двигателя държи и интервала на обслужването е по-голям. Ако на това нещо натовариш и още 3 куфара и багаж съвсем ще му се скъси и без това краткия живот.
        [/COLOR]
        Вярно, че издържа без основен ремонт една смяна на масло. Почти. Ела да ти покажа какво се случи с моя след кротко асфалтово каране.....буталото е за музея, а цилиндъра ще си го направя саксия. След като го пуснах на части поне 20 човека са ми звъняли за бутало и цилиндър, въпреки че изрично съм написал, че са повредени. Коляновия вал замина буквално за 2 дни. Изобщо да се сравнява КТМ с който и да е японски производител за мен лично вече е смешно. Не че са лоши де, просто със смяна на маслото правиш и основен ремонт Сега резервоара му виси в гаража, закачен на една тел. Изпитвам панически страх, щом го погледна. Някой да не се засегне сега, това е лично мнение.
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • От: Мото новини

          Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
          Вярно, че издържа без основен ремонт една смяна на масло. Почти. Ела да ти покажа какво се случи с моя след кротко асфалтово каране.....буталото е за музея, а цилиндъра ще си го направя саксия. След като го пуснах на части поне 20 човека са ми звъняли за бутало и цилиндър, въпреки че изрично съм написал, че са повредени. Коляновия вал замина буквално за 2 дни. Изобщо да се сравнява КТМ с който и да е японски производител за мен лично вече е смешно. Не че са лоши де, просто със смяна на маслото правиш и основен ремонт Сега резервоара му виси в гаража, закачен на една тел. Изпитвам панически страх, щом го погледна. Някой да не се засегне сега, това е лично мнение.
          На дърта баба като и даваш розови хапчета , така става. Онова хапче с ускорителната помпа.
          Още ти седи в подписа

          Коментар


          • От: Мото новини

            Първоначално публикуван от Ro-di Преглед на мнение
            по-прагматични, когато става въпрос за пътувания по-далеч от цивилизацията.
            Да не говорим за китайски, индийски и като цяло азиатските пазари.

            "Колко трябва минимално да е мощността на един мотоциклет за да вози пътник, 3 куфара с поне 60 кг багаж без да загуби типичната динамика на двуколесно?"

            На този въпрос всеки отговаря сам за себе си, според пътища и стил на каране, аз мога да ти дам само моят отговор, приел съм като минимум 85-90 конски сили.
            Съгласен... Но от моя скромен опит - колко са мотористите или колко % от тях, нас, вас... ще тръгнат "за Китай, Индия и като цяло Азия"..?
            Намаляват алтернативите. С тия "събития"... и Близкия изток отпада/дна... вкл. и Турция до голяма степен, значи остава Европата - до Скандинавия, Потугалия и/или Русия ще се ходи? С малки (големи за Балканите) изключения навсякъде е асфалт...
            По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
            Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

            Коментар


            • От: Мото новини

              Първоначално публикуван от Peci Преглед на мнение
              Ай стигаа ве,накъде вървят нещата!?
              В правилната посока колега,адвенчър сегмента в този му вид вече не е предпочитан и според мен ще отживее в следващите години,тежки и с претенциозно обслужване скъпи и изцяло създадени за асфалт са модерните ни адвенчъри а всеки фен на този стил знае че това е много лоша комбинация.Според мен този сектор се променя и ще се ограничи в рамките на 500-700 кубикови машини който ще са с по-големи възможности и в същото време по-малко ограничени от сегашните тежки такива.
              Интересно е,и само времето ще покаже каква ще е следващата тенденция.
              Kawasaki GTR 1400

              Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

              Коментар


              • От: Мото новини

                Първоначално публикуван от SIM Преглед на мнение
                В правилната посока колега,адвенчър сегмента в този му вид вече не е предпочитан и според мен ще отживее в следващите години,тежки и с претенциозно обслужване скъпи и изцяло създадени за асфалт са модерните ни адвенчъри а всеки фен на този стил знае че това е много лоша комбинация.Според мен този сектор се променя и ще се ограничи в рамките на 500-700 кубикови машини който ще са с по-големи възможности и в същото време по-малко ограничени от сегашните тежки такива.
                Интересно е,и само времето ще покаже каква ще е следващата тенденция.
                Имах Супер Тенере и пътувахме с приятел с МЗ ЕТЗ 251 (доста модифицирано) . И двамата стигахме на едни и същи места в повечето случаи . Имаше моменти и когато той и малко по-далеч ( в планините ) .Разликите бяха че аз давах повече пари и пътувах уж по-комфортно и по-бързо , пък той по-малко пари ама по -лошо пътуване . След това си купихме две ХТЗ 600 и двамата пътувахме доволно еднакво . Сега след като се навих отново да си купувам мотор предпочетох спорт-турист за градско и средно далечни пътувания . Гледах сузи В стром , варадеро и новото супер тенере и се отказах че нямам нито желание , нито намерения за Африка и Азия . Учудвам се като ги гледам тези големите ,тежки адвенчъри с чисто шосейни гуми и да ходят с тях само по асвалта ( в Германия ). Единствено предимство е че са само малко по-удобни за градско каране от спорт-туриста ми .
                По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                Коментар


                • От: Мото новини

                  Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                  Съгласен... Но от моя скромен опит - колко са мотористите или колко % от тях, нас, вас... ще тръгнат "за Китай, Индия и като цяло Азия"..?
                  Точно затова ще ги има и големите кубатури и ще продължават да се развиват като сегмент.

                  Ето още от изложението EICMA:

                  Сериен R-GS напомнящ поне по външен вид за Дакар.
                  BMW R nineT Urban G/S
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P90235454.jpg
Прегледи:1
Размер:84.4 КБ
ID:5734479

                  Ето го и хибридния ретро/адвенчър на Дукати:
                  Ducati Scrambler Desert Sled
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01-SCRAMBLER-DESERT-SLED.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5734480

                  Може да са само лайф-стайл продукти, но са симпатични.

                  Ducati Multistrada 950
                  Двигател Testastretta 937 куб. познат от Хипермотард
                  113 к.с.
                  227 кг.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01-MULTISTRADA-950.jpg
Прегледи:1
Размер:111.2 КБ
ID:5734489

                  Промени по трансмисията и електрониката на BMW R1200GS за 2017.
                  Нови цветове.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1P90235672-highRes.jpg
Прегледи:1
Размер:221.9 КБ
ID:5734493

                  Адвенчър скутера (може би звучи като оксиморон) на Хонда, официално, серийно.
                  На базата на Интегра, 745 куб. DCT
                  Hondа X-ADV
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01_honda.jpg
Прегледи:1
Размер:69.1 КБ
ID:5734494

                  Това е концепт на Ямаха на базата на МТ-07, но вероятно бъдещият наследник на Тенере 660 ще има сходни черти:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01-T7_Tenere.jpg
Прегледи:1
Размер:130.7 КБ
ID:5734495

                  Един мой любимец, вече още по-красив:
                  2017 KTM 1290 Super Duke R
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2017-KTM-1290-Super-Duke-R-static-08.jpg
Прегледи:1
Размер:195.4 КБ
ID:5734496

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2017-KTM-1290-Super-Duke-R-static-05.jpg
Прегледи:1
Размер:123.6 КБ
ID:5734497

                  Тук останалите модели + подробна информация за всички: http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/

                  Коментар


                  • От: Мото новини

                    Ето и най-малкият GS. 34 коня 310 кубика. https://www.youtube.com/watch?v=-3052uDvcQA

                    А ето и една Хукскварна модел Витпилен, която на мен специално ми е много интересна. 375 кубика 44 коня. Градска моторетка с много интересен дизайн и с възможност да се ползва и извън асфалта, когато се подменят някои шосейни елементи и се сложат подходящите за това защити.
                    http://bikepost.ru/blog/husqvarna/68...comment1527675

                    https://www.youtube.com/watch?v=xULLm3XCgSo Филмчето за Хукскварната.
                    Последно редактирано от ВладиЧ; 13-11-16, 08:51.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • От: Мото новини

                      какво се случва в света на технологиите: https://www.youtube.com/watch?v=X3verLIjzmw май ще трябва да си направя лазерна корекция на очите,че сега карам с диоптрични очила и няма да мога да ползвам новата "шапка"...
                      колкото до новите кончета представени наскоро ето тук има бол информация: http://www.motorcycle.com/events/201...-show-coverage

                      Коментар


                      • От: Мото новини

                        От Ямаха пак нищо , след големия "скутер" който направиха , така и не им дойде акъла. Хускварната е невероятно грозна , не практична и до някъде опасна.

                        Коментар


                        • От: Мото новини

                          Само да питам ,(не,че нещо ама...) : ЗАЩО ДА Е ГРОЗНА?

                          Коментар


                          • От: Мото новини

                            Прилича ми на мотор който е бил месеци или години в някое родно РПУ , и всеки си е взимал по нещо от него , накрая е останало това което е на снимката.

                            Коментар


                            • От: Мото новини

                              В първият момент и аз я помислих за грозна, обаче после я разгледах подробно, и колкото повече я гледах, и проучвах, толкова повече ми харесваше. Мисля, че шведа я е измислил много добре, за това за което е предназначена! Градска моторетка с възможности за леки извънградски трипове. Освен това дизайнът и е много интересен. Не е като останалите, които са горе долу по един калъп правени и ако нямат надписи и различни цветове по тях не можеш да разбереш за коя фирма става въпроси, и кой ги е произвел с малки изключения..
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар


                              • От: Мото новини

                                Шведа не мисли Хускварната още от 1983г. Освен това е от калъпа на Дюк.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                                Зареждам...
                                X