Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инверторен генератор HONDA - EU 22I

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Не е само шума на балкона. Трябва да се помисли за адекватно извеждане на изгорелите газове за да няма инциденти. Че проблемът изглежда безобиден, но не е...
    Разбира се, и за това бях помислил, продават се специално за въпросния генератор, удължител за изгорелите газове с дължина максимум 4 метра, като въпросния удължител щях да го изкарам през тръбата за изтичане на водата на балкона, той е квадратен широк профил, но така и иначе писах към горния ми пост че няма смисъл да се занимавам с глупости.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
      А достоен еквивалент на тая хонда дето да не струва тия пари кое ще препоръчате.
      Защото онзи ден като удари снега сутринта ток йок.
      На голямата къща съм подсигурил юпс 1кв и 150 амп. тягов акумулатор за пелетният котел.
      Така на око минимум 12 часа ще изкара.
      Ама на малката дето съм с готварска печка с водна риза не съм.
      Там за радост както и на другата къща съм със отворени системи направени да работят малко или много и гравитачно та печката може да гори,но не трябва да и се дава зор т.е. и се губи основната ползва т.е. готвенето.
      Та ако си еве майката както трябва въпреки,че съм в София предпочитам да мога да запаля агрегатчето и да захраня поне тия помпи и лампите да речем в къщите пък и хладилниците.
      Бойлерите са със серпентини та при работене на тая техника ще имам и топла вода.
      Т.е. да идва тока кога иска.
      Ама кой агрегат да се избере без да страда бюджета!?,...
      Вече трети генератор купувам от тея Хасковски търговци... трябваше даже да съм купил още един такъв...и ако не забравя,идната седмица ще заприходя още един....Това работи отлично,ползва се за захранване на заваръчни машини където няма захранване....гарантирано държи едновременно електрожен и телоподаващо ....има стартер ,пали от раз....

      Тежи обаче доста около 100 кила зареден
      Реални 7 киловата монофазен...има и трифазни ....със същата обща мощност...Ти даже препоръчваш в тая тема някакви генератори.




      https://offroad-bulgaria.com/forum/%...82%D0%BE%D1%80


      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:storage.jpeg Прегледи:0 Размер:25.5 КБ ID:6946109
      Последно редактирано от Roninn; 04-12-23, 21:59.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        В интерес на истината от как ги прекараха хасковските търговци да спазват долу горе евроГейските изисквания почнаха да внасят читава техника . Имам техен плазмен резак CUT 130 и едно малко компресорче за да има някаква мобилност . За сега две години проблеми няма . Ако колегата все пак иска такъв тип генератор има хасковски на цена която ако не му върши работа може да се отърве с минимални загуби . Смисъл да се набълбука с нещо което може да се окаже че не му върши работа няма . https://viki-max.com/products/details.php?prodID=470
        Последно редактирано от sek.1; 05-12-23, 07:06.

    • #33
      Аз питам от кутоазия кой какво реално ползва.
      Иначе за моите цели 5кв дизел или бензин на газ е най-добре.
      Ще стигат за осветление и хладилници, топло тип пелетен котел и камина с водна ризабез да работи над 60-70% от капацитета си.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • #34
        За от дъжд на вятър си купи един "соларен генератор" според бюджета и нуждите. Или си направи подходящ. Обикновенно направата му е по- скъпа, но можеш да си "угодиш" на прищевките.

        Коментар


        • #35
          Първоначално публикуван от dancoo Преглед на мнение
          За от дъжд на вятър си купи един "соларен генератор" според бюджета и нуждите. Или си направи подходящ. Обикновенно направата му е по- скъпа, но можеш да си "угодиш" на прищевките.
          В блок?
          Екстра, не би му хрумнало като алтернавива
          Враг усраине

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            То за имане и можене...
            Обикновено се търси вариант различен от онзи, за който хората казват "Да биеш врапци с гаубица".

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Всичко соларно и прочие дивотии трябва да е насочено оптимално към слънцето а това от балкон е доволно трудна работа особено в нашия климатичен пояс . Това ако гониш нещо различно от зареждане на телефона и работа на малък радиоприемник . Покрива на блока се явяват общи части на които едва ли някой ще ти разреши нещо да сложиш.

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Аз това имах предвид а не нивото на разбиране на колегата.
            Което всъщност точно тук няма особено значение.

        • #36
          Ама естествено, какво разбирам аз, та и съвети да давам?

          Коментар


          • #37
            Днес един френд ми се похвали, че подкарал в къщи автономна ел.инсталация в стил “оцеляване”.
            Автономна уями но не се сещам за по-точен термин.
            Технически, за медицински се сещам веднага.
            Подозирам причината е същата заради която се е появила и тази тема.
            Само че той живее в къща.

            Направена е с хибриден инвертор и 4 броя 12В литиеви батерии.
            Лятото възнамерява да добави и соларни панели към системата.

            Компонентите са това:

            https://powmr.com/products/hybrid-in...c-for-parallel
            https://www.ebay.de/itm/385254635297

            Първото отговаря на мой въпрос в друга тема - комбиниран контролер на ток и панели.
            Не точно защото аз имах предвид 12В и без инвертор към 230В но това е подробност.
            Явно има текиви уйни под името хибридни инвертори.

            Въпросният проект пък донякъде кореспондира с питането от Иван за такава система без панели.
            Само че тук не го е направил да е по-евтино, много е далеч от това.
            Тук го играе “да си вържем гащите”.

            Обясни ми защо не просто с генератор ама забравих - едва ли е много обосновано.
            Все пак и той е АйТи а ние имаме склонност да изплискваме легена с решения като това.

            И фатално изглежда дори като вариант към автора на темата.
            Това поне е технически приложимо за блок за разлика от който и да е генератор!

            Не че нагоре не е споменато ама едва сега разбрах, че някой наистина е стигнал до такава идиотия.

            Ебаси наистина добре, че валя само едни 24 чаши!!!


            Враг усраине

            Коментар


            • #38
              За някакви нормални пари един познат подкара на морето някакви солари които с 300 зора му стигат за осветлението един хладилник и един телевизор . За климатик в светлото бъдеще даже и не си мечтае .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #39
                Не е ясно какво значи нормално - плаващо понятие е.
                Иначе и моят човек до тук не е превключил все още всичко към инвертора.
                Ушким 4кВ трябва да му стигнат - няма климатици, няма печки.

                И при него до някъде цялата тази изплисквация има някакво покритие.
                На село ток0 спира доста по-често и без снежният "апокалипсис" преди няколко дни.
                В неговят случай тока е мабаш като гоуф0: немаш ток - немаш нищо.
                Освен всичко друго няма топло щото спира котела, нема нет а нема и вода на чешмата.
                За последното но факинг айдия но било факт.
                Пък той бичи хомо дори отпреди Големото Мриене.
                Та дивотия в един случай може да не е толкова голяма в друг.
                Враг усраине

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да ве да - това е с размерите на кенеф.
                  Ехо-пръдните не работят така

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Съветски военен АБ 4 (два цилиндъра от запотрошец) редовно си работи по 24 часа като се наложи а това е поне един - два дена в месеца . При нас е повече от 30 години и нищо сериозно не му е правено . Преди нас при военните колко е работил един господ знае . Единствено от както е в нас работи само с хубави масла .

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Много генератори могат да работят 7х24 и са предвидени за но тук не говорим за тях.
                  Едно че не стуват такива пари, друго не се качват по стълби

              • #40
                Off-topic
                Това е снимка на едно от генераторните полета, които ни "хранят" в режим на авария.
                Спорна седмица и помнете, няма 100% резервираност

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PXL100720598.jpg
Прегледи:355
Размер:447.9 КБ
ID:6946964
                LZ1UFS

                Коментар


                • KingofROAD
                  KingofROAD коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това е за промишлени цели. В темата се обсъждат мини/микро мащаби.
                  AWS какво е? облачна плаформа? или енергийна компания?

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Като гледам мащаба си мисля, че чак толкова ток никога не ми е трябвал.
                  Ще си карам на фенерче като спре

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Има институции които по никакъв повод не трябва да остават без електрозахранване защото последствията от това може да са доволно страшни за много хора . Аз съм служил на военно летище а там системата с електрозахранването е многократно запасена и преосигурена . Фукошима изгърмя защото водата беше заляла аварийните дизелови генератори и операторите просто са нямали ел. енергия да управляват реакторите .
                  Последно редактирано от sek.1; 12-12-23, 05:50.

              • #41
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:post-24190-0-78598900-1400355886.jpg Прегледи:16 Размер:501.3 КБ ID:6947107 Това няма нищо общо с екологията и спокойно си работи 24 часа . Така седи по военните камиони . Може да работи на място . Сваля се на земята с механична лебедка . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:R-140___v_ZIL-131.jpg
Прегледи:352
Размер:139.2 КБ
ID:6947118
                Последно редактирано от sek.1; 12-12-23, 07:19.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  На теория поне по марковите би трябвало но колкото пъти съм видял разглобен двигател на такова силно ме съмнява че може системно да работи по 24 часа .

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Вчера погледнах в експлоатационните книжки на двете онди в темата.
                  И за двата модела се препоръчва само ограничаване на експлоатацията при пълно натоварване до няколко часа.
                  Никъде не се споменава колко време може да работи непрекъснато, поне директно.
                  А индиректно забраняват да се презарежда по време на работа, което значи: В рамките на един резервоар.

                  За други марки са ми казвали, че производителя си пишел директно време, през което трябва да почивал.
                  Но съм съгласен и без да съм отварял двигател на такъв лек генератор че даже не дава вид като да може да работи нон-стоп денонощия.

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  На истинските единственото изискване е веднъж на 24 часа да го угасиш за проверка на маслото и охлаждащата течност . На новите поне на тежката серия на Волво и това не се изисква . Електрониката следи всичко .

              • #42
                Ако реши да запали работи , десетте войничета дето да го носят заедно със зип-а отделно , Зил-а от ГСМ-а дето да го зарежда трето

                навремето ката смених уралската със първата ми хускварна и си загубих 10 литровата туба за бензин
                088455338две
                "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                Джамбазов 2010г..

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Вариант да не запали няма . Има електрически стартер ; крачна манивела и ръчна манивела . Мечтал съм си мотора ми Сузуки ДР 600 да пали като това агрегатче от половин крачна манивела .

              • #43
                Последните ми 6 месеца в армията ,ми бе зачислена командирската канцелария ....зил 131 със фургон ....вътре огромна маса със стъкло ,отдолу луминисцентни лампи за да се виждат картите ...сигурно 30-40 човека можеха да седят...огромни панели с радиостанции и зад мен си влачех двуосно ремарке агрегат.....това съм го карал мисля два пъти на учение....тогавабвътрешни войски..ток колкото искаш и където искаш....

                Като киловати не беше много,но беше огромен и работеше със седмици нон стоп
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #44
                  Първоначално публикуван от chataloff Преглед на мнение
                  Off-topic
                  Това е снимка на едно от генераторните полета, които ни "хранят" в режим на авария.
                  Спорна седмица и помнете, няма 100% резервираност...
                  Бая голямшко балконче имаш, но е прекалемо заето с техника.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #45
                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    Последните ми 6 месеца в армията ,ми бе зачислена командирската канцелария ....зил 131 със фургон ....вътре огромна маса със стъкло ,отдолу луминисцентни лампи за да се виждат картите ...сигурно 30-40 човека можеха да седят...огромни панели с радиостанции и зад мен си влачех двуосно ремарке агрегат.....това съм го карал мисля два пъти на учение....тогавабвътрешни войски..ток колкото искаш и където искаш....

                    Като киловати не беше много,но беше огромен и работеше със седмици нон стоп
                    Това са руските на двуосно ремарке . Моя дето го влачех с Камаза беше с двигател ЯМЗ 236 120 киловата . Другите влачеха нашите АД 30 с двигател ВАМО Перкинз Д 3900 30 киловата . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16518c43e01c46eb13495f7669401ca9fc5ea35830.jpg
Прегледи:306
Размер:326.2 КБ
ID:6947260 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37638ae42d5dca9ae29030812e678b124c25d29953.jpg
Прегледи:288
Размер:107.6 КБ
ID:6947261

                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да си дойдем на думата - е т'ва е генератор, не некакОФФ мек EU жендърейтър
                      БТВ на к'во едно време викаха "фимък"?
                      Не беше ли просто нарицателно на такъв тип или е било конкретен модел?

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X