Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Dacia Duster или Skoda Yeti

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Dacia Duster или Skoda Yeti

    Някои хора биха били благодарни ако публикуваш сервизните книжки на Румстърите , както и на Дачийте.
    „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

    Коментар


    • #92
      От: Dacia Duster или Skoda Yeti

      Супер тест на Yeti в тип Top Gear
      http://www.youtube.com/watch?v=5C0rpXlamBo&NR=1
      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

      Коментар


      • #93
        От: Dacia Duster или Skoda Yeti

        Докараха ни във фирмата 7 Дачии МЦВ-та, като станат на 10-15 000 ако няма някоя брак, значи стават. Иначе има клипчета от завода, как сглабят купета... лично дори и на 50% да ми я дават, няма да взема. Има обявена награда каса бира, за този който намери две коли с еднакви луфтове м/у врати и калници

        http://www.youtube.com/watch?v=clpSj...eature=related
        После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

        Коментар


        • #94
          От: Dacia Duster или Skoda Yeti

          http://www.youtube.com/watch?v=fC0ySPi_59A&feature=fvst
          Разкилата е, че едните знаят, че ги снимат и са се изтупали, а на другите не им пука. Не че ще си купя Дачия, ама реглажа на луфтовете и при двете марки е с гумен чук, просто при Дачия се "регулира" повече за сметка на цената.

          Коментар


          • #95
            От: Dacia Duster или Skoda Yeti

            Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнение
            На Дачия-та направих , но не и на Шкода-та.За това и търся мнения от колеги.
            ми направи тест драйв. на мен шкодата не ми е удобна.

            Коментар


            • #96
              От: Dacia Duster или Skoda Yeti

              Добро утро. Без да влизам в спор, не съм карал нито Йети, нито Дъстър, бих искал да предложа мнението си. Доколкото е видно от въпроса, поставен от tiramisu, интересува се от предимствата и недостатъците на двете машини. А съфорумците обърнаха темата на караница, дори до бой се стига.... Както бе писал поета: "Боят настана...." Дачията е по-евтина, нищо особено - нито като външност, нито като интериор, нито като ТТ данни. И все пак....за парите си е чудесна, много повече офф-роуд от Шкодерията. Последната е доста "напудрена", комфортна, но и по-скъпа. Друг фактор, който мисля не отбелязвате е гаранцията. За Дъстър дават 3 г. или 100000 км., а при Шкода - 2 г. без ограничение на пробега. Разходите за периодично ТО също са от значение, застраховки, ГО, данъци.... Имайте предвид, че ФВ не са това, което бяха до средата на 90-те години. В момента са занижили качеството, което е жалко, тъй като явно гонят печалбата, не задоволеността на клиентите си. Последният извод е по косвени наблюдения - недопустимо е нов автомобил да влиза за смяна на бутала, за смяна на бобини, свещи, проблеми със скоростната кутия и т.н. (конкретно за Touran 1.4 TSI DSG 140 к.с. и Jetta 1.4 TSI ръчка 160 к.с.).
              Поздрави.
              Jeep Cherokee, 2.8 CRD Wild Dream Edition
              Nissan Almera N16 2.2 DI
              LZ1MAS

              Коментар


              • #97
                От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                Шкода се предлага и с 4 години гаранция с/у доплащане. Мой близък роднина има Дачия Логан на около 70 000км. и предницата е разбита и трополи отвсякъде.
                Двигателите на Дачиите не се развалят често, по простата причина че са стари като конструкция, особено бензиновите. На пример 1.4-литровият К7М е от средата на 90-те и е изчистен от към бъгове и дефекти. Докато при ВАГ 1.4-литровият е нова разработка от 3-4год. и е съвсем нормално да има дефекти от начало. Малко са двигателите, които са били перфектни от самото им въвеждане в производство. А колкото сравнението м/у Йети и Дъстър, бих избрал Йетито, защото има 5 звезди за безопастност, а Дъстър само 3.

                Коментар


                • #98
                  От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                  Първоначално публикуван от Николай Шиваров Преглед на мнение
                  С Йетито Варна-София и в Драгалевци едвам слязох от тоя кенеф.
                  Ходих до Бургас със чисто нов Логан комби- чувствах се все едно съм пренесъл 10 тона въглища .
                  Нова кола от магазина и вътре скърца като 10годишна самара.
                  Да не съм чул- тия само мамалига могат да правят! Чехия има автомобилостроене от края на 19ти век!
                  На сърбела майката му е чесането.
                  Борислав Борисов Русе О885 О37815

                  Коментар


                  • #99
                    От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                    Споделям личен опит. Шкода е автомобил на европейско. че и на по-високо ниво. Проходим-непроходим това е! Никой няма да катери голи чукара с тази кола, не че не може съвсем.
                    Дачия дъстър е ниско бюджетен четириколесен опит за заиграване със слабите нерви на трудноплатежоспособните люде.
                    Какво стана, подпри се на капака и вибрацията която дразни спира. Не карай там където друса, че държачите на фаровете са от ...нещо дето се чупи с поглед и тогава всеки фар придобива функцията за саморегулиране. Регулира се според друсането. Броните са от оризова хартия с дебел слой нещо като полиестерен кит. Много са леки. Луфтовете, хайде да не издребняваме, имат "леки" разлики. Навява мисли за евтиния непосилна дори и за 10-15 годишен автомобил втора употреба. Мотора сигурно е единственото нещо, което е проверено и става, НО е от Рено Клио!
                    Дъстър, много истинско име. Напълно оправдано. Когато на вън пушилката слегне, вътре още не се е разсеяла.
                    Автомобил за фън? Да! Истински фън е да се отървеш от тревиста полянка с 3° наклон на страни. Кръстиш се и пиеш две студени бири. За догодина ще се сетиш за тая дата и ще правиш курбан.
                    Окачването е приказка. На равен асвалт вози малко нервно, но това подчертава спортния дух на Режията. Ако има неравности, дупки, те не се броят, те влизат направо в легендите за "пътя, водача и неочакваното спасително оцеляване".
                    На събор "Рено" си в раздел Дачия-ентусиастс с уклон към по-хард кор. Гумите, това е апогея на гумата за всичко. Лятата джанта ти отваря врати към елита на обществото на любителите на прашните пътища.
                    Продавача? Нямам думи, навъртяхме му на колата "капарирана" 150-тина колометра, ударихме я лекинко, извъртяхме трасенце за любители, после отиде на майстор и после при новия собственик. Кво толкова, нали има каско и му правим отстъпка от 200лв.

                    Екстра, това е колата.

                    -За 17 хилки? Какво му плащаш?
                    -Каквото получаваш!!
                    Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 09-07-11, 00:54.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                      Споделям личен опит. Шкода е автомобил на европейско. че и на по-високо ниво. Проходим-непроходим това е! Никой няма да катери голи чукара с тази кола, не че не може съвсем.
                      Дачия дъстър е ниско бюджетен четириколесен опит за заиграване със слабите нерви на трудноплатежоспособните люде.
                      Какво стана, подпри се на капака и вибрацията която дразни спира. Не карай там където друса, че държачите на фаровете са от ...нещо дето се чупи с поглед и тогава всеки фар придобива функцията за саморегулиране. Регулира се според друсането. Броните са от оризова хартия с дебел слой нещо като полиестерен кит. Много са леки. Луфтовете, хайде да не издребняваме, имат "леки" разлики. Навява мисли за евтиния непосилна дори и за 10-15 годишен автомобил втора употреба. Мотора сигурно е единственото нещо, което е проверено и става, НО е от Рено Клио!
                      Дъстър, много истинско име. Напълно оправдано. Когато на вън пушилката слегне, вътре още не се е разсеяла.
                      Автомобил за фън? Да! Истински фън е да се отървеш от тревиста полянка с 3° наклон на страни. Кръстиш се и пиеш две студени бири. За догодина ще се сетиш за тая дата и ще правиш курбан.
                      Окачването е приказка. На равен асвалт вози малко нервно, но това подчертава спортния дух на Режията. Ако има неравности, дупки, те не се броят, те влизат направо в легендите за "пътя, водача и неочакваното спасително оцеляване".
                      На събор "Рено" си в раздел Дачия-ентусиастс с уклон към по-хард кор. Гумите, това е апогея на гумата за всичко. Лятата джанта ти отваря врати към елита на обществото на любителите на прашните пътища.
                      Продавача? Нямам думи, навъртяхме му на колата "капарирана" 150-тина колометра, ударихме я лекинко, извъртяхме трасенце за любители, после отиде на майстор и после при новия собственик. Кво толкова, нали има каско и му правим отстъпка от 200лв.

                      Екстра, това е колата.

                      -За 17 хилки? Какво му плащаш?
                      -Каквото получаваш!!
                      Супер си.Отдавна не бях чел така с интерес.И всичко си е самата истина...

                      Коментар


                      • От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                        Бях изправен точно пред тази дилема последните два месеца и като видях, че има такава тема много се зарадвах, нищо че вече съм си поръчал колата и я чакам да дойде към края на месеца. Честно да ви кажа, без да обиждам никой разбира се, колегите са изписали доста повече глупости отколкото смислена информация, ама нейсе, ще добавя и аз мойто мнение, пък ако ще и да отнеса малко критика

                        Та след няколко обиколки по магазините установих, че само Йети и Дъстър отговарят на изискванията ми, а именно - да е 4х4, да е дизел и да е с максимална цена 40000лв с ДДС

                        Направих тест драйв и на двете коли:
                        Йети: 1. Приятен интериор, задоволителни материали в купето, малък багажник, много странна поза на шофиора... не ми допадна, доста нежно изглеждащи копчета, 2.0тди - супер като пъргавина и разход, много оригинално направена функционална задна седалка (направена е като 3 отделни седалки, като може много лесно да се маха всяка една поотделно)

                        Дъстър: лично на мен ми допада доста повече на външен вид, но да речем че това е субективно понятие, интериора наистина е класи под този на Шкодата, супер спартански и някак не-модерно изглеждащ, въпреки това позицията на шофиора ми даподна доста повече, двигателя 1.5дци се държи учудващо добре, може би защото купето е доста леко (1300кг), багажника е по-приличен. Харесва ми това, че имаш контрол върху 4х4 системата - 2wd, 4x4 auto, 4x4 lock, ужасно къса първа - много дразни.

                        А сега цените: Сравнявам моделите Йети 2.0тди 140к.с. адвенчър (двузонален климатроник, cd mp3, ръчна ск. кутия, без мулти волан, без кожа и т.н.) и Дъстър 1.5дци лауреат (климатик, cd mp3, кожен волан... и тва е )

                        1. Йети: 10 000лв първоначална до ключ + авансово внасяне на цялото ДДС около 7000лв и 60 месеца по 530лв
                        2. Дъстър: 6000лв първоначална до ключ + авансово плащане на цялото ДДС около 5600лв и 48 месеца по 530лв

                        Тоест 4000лв по-малко в началото и една година по-кратък лизинг в полза на Дъстъра, освен това смяна на масло на Дъстъра - 180лв, на Шкодата 360лв, каско 1500лв/г. срещу 2200лв/г., аз навъртам между 40 50 хил. км на година това са средно 3 смени на масло и едно каско, тоест експоатационните разходи на Йетито са с около 1100лв повече отколкото тези на Дъстъра което ваобще не е за подценяване...

                        Та аз реших да си поръчам Дъстър, основно поради това, че и двете коли са еднакви боклуци, но поне Дъстъра ще ми легне по-евтинко... пък и ми харесва повече отвън

                        П.С (Размисли и страсти) Колата която продадох за да си купя Дачиата и която карах последната година и половина беше VW Touareg V10, 313кс, а на жена ми преди 2 години взехме чисто нова Honda Civic 1,8 Type S от магазина... И какво да ви кажа - колите отдавна не са това, което бяха - туарега за тази година и половина ми костваше около 10 000лв ремонти (въздушна възглавница, дюза, кардан, скорости, моторче на раздатката и т.н.), а Хондата... какво да ви кажа... толкова ме е яд че я купихме тая кола че няма накъде, само един фасон дето има, нищо повече. При 140км/ч в купето е толкова шумно, че трябва да си викаме за да се чуваме, 120 до 160 може да изслушаш една песен докато ги набере, звука на cd-то е по-дървен от този на лаптопа ми, а най-забавното е че като сваляш ел. стъклата се мести цялата кора на вратата .

                        Затова и избора ми - като ще е боклук поне да е евтин и нов, карам го докато е в гаранция, навъртам му 150000км и после го сменям с нов (боклук).
                        Последно редактирано от gubaku; 31-10-11, 21:42.

                        Коментар


                        • От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                          Честно казано - това е реалната истина!Всичко,което си написал!...И късмет с новото МПС!

                          Коментар


                          • От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                            Амин! Вече всички таралясници са пълен боклук, ама защо немските и прочее кочини продължават да струват като че ли ще карат като едно време - 15-20 г. докато сменят няколко собственика, държейки съвсем прилична обезценка.

                            Сега колите дават значителни дефекти още докато са в гаранция, та знаем какво става след това. Неслучайно GL-ът се обезценява с темп на смартфон...

                            40 хилки за кола, прави към 5 хилки годишен разход само от обезценката. Като сложим поддръжка, консумативи, такси, застраховки и т.н., по-добре с такси и кола под наем, егати...

                            Коментар


                            • От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                              Първоначално публикуван от gubaku Преглед на мнение
                              Бях изправен точно пред тази дилема последните два месеца и като видях, че има такава тема много се зарадвах, нищо че вече съм си поръчал колата и я чакам да дойде към края на месеца. Честно да ви кажа, без да обиждам никой разбира се, колегите са изписали доста повече глупости отколкото смислена информация, ама нейсе, ще добавя и аз мойто мнение, пък ако ще и да отнеса малко критика

                              Та след няколко обиколки по магазините установих, че само Йети и Дъстър отговарят на изискванията ми, а именно - да е 4х4, да е дизел и да е с максимална цена 40000лв с ДДС

                              Направих тест драйв и на двете коли:
                              Йети: 1. Приятен интериор, задоволителни материали в купето, малък багажник, много странна поза на шофиора... не ми допадна, доста нежно изглеждащи копчета, 2.0тди - супер като пъргавина и разход, много оригинално направена функционална задна седалка (направена е като 3 отделни седалки, като може много лесно да се маха всяка една поотделно)

                              Дъстър: лично на мен ми допада доста повече на външен вид, но да речем че това е субективно понятие, интериора наистина е класи под този на Шкодата, супер спартански и някак не-модерно изглеждащ, въпреки това позицията на шофиора ми даподна доста повече, двигателя 1.5дци се държи учудващо добре, може би защото купето е доста леко (1300кг), багажника е по-приличен. Харесва ми това, че имаш контрол върху 4х4 системата - 2wd, 4x4 auto, 4x4 lock, ужасно къса първа - много дразни.

                              А сега цените: Сравнявам моделите Йети 2.0тди 140к.с. адвенчър (двузонален климатроник, cd mp3, ръчна ск. кутия, без мулти волан, без кожа и т.н.) и Дъстър 1.5дци лауреат (климатик, cd mp3, кожен волан... и тва е )

                              1. Йети: 10 000лв първоначална до ключ + авансово внасяне на цялото ДДС около 7000лв и 60 месеца по 530лв
                              2. Дъстър: 6000лв първоначална до ключ + авансово плащане на цялото ДДС около 5600лв и 48 месеца по 530лв

                              Тоест 4000лв по-малко в началото и една година по-кратък лизинг в полза на Дъстъра, освен това смяна на масло на Дъстъра - 180лв, на Шкодата 360лв, каско 1500лв/г. срещу 2200лв/г., аз навъртам между 40 50 хил. км на година това са средно 3 смени на масло и едно каско, тоест експоатационните разходи на Йетито са с около 1100лв повече отколкото тези на Дъстъра което ваобще не е за подценяване...

                              Та аз реших да си поръчам Дъстър, основно поради това, че и двете коли са еднакви боклуци, но поне Дъстъра ще ми легне по-евтинко... пък и ми харесва повече отвън

                              П.С (Размисли и страсти) Колата която продадох за да си купя Дачиата и която карах последната година и половина беше VW Touareg V10, 313кс, а на жена ми преди 2 години взехме чисто нова Honda Civic 1,8 Type S от магазина... И какво да ви кажа - колите отдавна не са това, което бяха - туарега за тази година и половина ми костваше около 10 000лв ремонти (въздушна възглавница, дюза, кардан, скорости, моторче на раздатката и т.н.), а Хондата... какво да ви кажа... толкова ме е яд че я купихме тая кола че няма накъде, само един фасон дето има, нищо повече. При 140км/ч в купето е толкова шумно, че трябва да си викаме за да се чуваме, 120 до 160 може да изслушаш една песен докато ги набере, звука на cd-то е по-дървен от този на лаптопа ми, а най-забавното е че като сваляш ел. стъклата се мести цялата кора на вратата .

                              Затова и избора ми - като ще е боклук поне да е евтин и нов, карам го докато е в гаранция, навъртам му 150000км и после го сменям с нов (боклук).
                              Карам Йети-то и съм му навъртял вече над 35 000 км.Обслужването е на цена почти която си казал....но с 50 лв надолу...и се направи на 31000 км.И все пак говорим за 2.0 ТДИ-140 кончета , а не за 1,5 ДЦИ 110 кончета.
                              „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                              Коментар


                              • От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                                Само да докладвам личен опит : през 2005 си купих Пасат 2.0 тди помпа-дюза , от магазина. До сега съм минал 180 000км . Нямам ремонти по двигателя .
                                Предадоха се : 2 моторчета по седалката на шофера , 1 моторче на ключалката на багажника , 1 моторче по заключването на волана , 1 моторче-помпа в резервоара. Споменатите Голф2 и Дачия (за Шкодата не гарантирам) нямат тия моторчета -спокойно .
                                Както казаха в Топ Гиър : От 100 и неколко си моторчета в тая ЕС-класа , само едно движи колата...........
                                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X