Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Субару 4Х4 - мит и реалност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Субару 4Х4 - мит и реалност

    Да се похваля - купих си и аз Субару /трибека/.

    Отдавна исках да покарам Субару, все още не мога да давам оценки, колата няма още 5 хил. километра. Преди това бях с Сузуки Гранд Витара 2006 г.

    Та като първи впечатления :

    Трибеката е много по-комфортна, прилича по-скоро на лека кола, по-безшумна е .
    На сняг я карах много малко и то не със зимни гуми , а с оргиналните - така че нямам впечатления, освен че ми липсват малко бавните скорости на Сузукито.

    За оф-роуд си имам TLC LJ-73.

    Като събера още впечатления ще пиша

    Поздрави

    Коментар


    • До: Субару 4Х4 - мит и реалност

      Първоначално публикуван от tonibg Преглед на мнение
      Дсе похваля - купих си и аз а Субару /трибека/.

      Отдавна исках да покарам Субару, все още не мога да давам оценки, колата няма още 5 хил. километра. Преди това бях с Сузуки Гранд Витара 2006 г.

      Та като първи впечатления :

      Трибеката е много по-комфортна, прилича по-скоро на лека кола, по-безшумна е .
      На сняг я карах много малко и то не със зимни гуми , а с оргиналните - така че нямам впечатления, освен че ми липсват малко бавните скорости на Сузукито.

      За оф-роуд си имам TLC LJ-73.

      Като събера още впечатления ще пиша

      Поздрави
      Снимкиии?
      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • До: Субару 4Х4 - мит и реалност

        Първоначално публикуван от vankata_fly Преглед на мнение
        Tук можеш да срещнеш половината от Субару форума,много се радвам,че голяма част от колегита са активни и тук!
        Тук - да,ама активни хахахаха - нищо лошо - затова пиша.
        Да се похваля имам си чисто нови рогове и за щастие се оказа наистина само това по купето! Едни нови гърнета(имам и NGK iridium) в шкафа дето си чака кабелите скоро) и съм готов за другата зима за бой по снега!
        ...а до тогава - ендурото,че лято иде!

        Поздрави!
        Ако все още не сте намерили своята половинка...започнете с четвъртинка!

        Коментар


        • От: До: Субару 4Х4 - мит и реалност

          Ето малко видео.
          Вижда се какво може този автомобил, съответно и какво не може.
          Споровете по негов адрес възникват най-вече заради субективното разбиране за понятието "джип", "паркетник" и "офроуд".
          Конкретно ФОРЕСТЪР е автомобил с повишена проходимост или според обстоятелствата висока, но не свръхвисока.
          Свръхвисока проходимост, да приемем, че имат състезателните офроуд машини.
          Но дори и за тази класификация няма световно утвърдени определения.
          Тоест теоретична горна граница на проходимостта всъщност няма.
          ФОРЕСТЪР покрива примерно 70% от възможностите на стандартните автомобили с висока проходимост и това за определена категория потребители е абсолютно достатъчно.
          При това с отлични шосейни качества.
          Затова и по адрес на ФОРЕСТЪР те казват "поддържам кола, карам джип".
          Който иска повече си купува НИСАН ПАТРУЛ или УАЗ, ГАЗ, и т.н. ...
          А който иска още повече си купува БТР-60 и казва, че спрямо него ПАТРУЛа, УАЗките, ГАЗките и подобни са паркетници.

          Видеотека FORESTER

          Последно редактирано от sk67; 09-10-11, 11:47.

          Коментар


          • От: Субару 4Х4 - мит и реалност

            Напълно съгласен с колегата ! Като собственик на два екземпляра от модела-Форестер 2000 и Джъсти 96-лифтнато до 45 см, с подкартерна защита и такава на задния мост мога да потвърдя, че малкият фъстък основно заради късата база и клиренса не ме е оставял в никоя кал или сняг извън пътя. Колкото до проходимостта му на сняг-доста джипове заради теглото си му дишат пушилката...

            Коментар


            • От: Субару 4Х4 - мит и реалност

              Първоначално публикуван от gkesov Преглед на мнение
              ...Джъсти 96-лифтнато до 45 см...
              Лифтнал си го 45см или имаш 45 см под праговете ли,под дифовете ли,къде...?
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • От: Субару 4Х4 - мит и реалност

                Е, под праговете, разбира се... с максимален диаметър гуми Толкова му разбирам пък и толкова май позволява конструкцията без да се пипат полуоски и макферсони. Оказа се напълно достатъчно за зимни цели. Имам предвид свободен достъп до всички ски-писти по всяко време и атмосферни условия и лек горски офроуд понякога.

                Коментар


                • От: Субару 4Х4 - мит и реалност

                  здравейте гледам темата е 4х4 та да питам субару трибека имали блокаж на деферинциала демек бавни скорости [emoji846]

                  Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

                  Коментар


                  • От: Субару 4Х4 - мит и реалност

                    При Субару автомат бавни няма.
                    Виж и тук.
                    ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD
                    ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
                    current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

                    Коментар


                    • От: Субару 4Х4 - мит и реалност

                      Първоначално публикуван от koceto1101 Преглед на мнение
                      здравейте гледам темата е 4х4 та да питам субару трибека имали блокаж на деферинциала демек бавни скорости [emoji846]
                      Има блокаж на дифа разбира се, но това няма нищо общо с 'бавните'. И да, автомат бавни няма.
                      Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                      Зареждам...
                      X