Обява

Свий
Няма добавени обяви.

П2 - вероятно въздух в системата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • П2 - вероятно въздух в системата

    Здравейте на всички.
    След като премина еуфорията по новото П2 с 4М40, се появиха и първите въпросителни.
    Джипа върви прекрасно, всичко му работи - без пръскалките на фаровете, но съм подготвен теоретично, и след ремонт им ще има подробен фотоотчет.
    Обаче!

    Джипа пали трудно сутрин..
    30 секунди въртене и пали, обаче тия 30 сек. ми късат сърцето.
    След напомпване с ежектора си пали от раз.
    Също така два или три пъти изгасва на тихи обороти ( в движение, след 10-15 минути каране, при движение с върната газ - автоматична скоростна кутия )
    30 сек въртене и после никакви проблеми.
    Това го прави един път дневно, и то не всеки ден.


    Скромния ми опит с още две дизелови машинки ми подсказва, че определено проблема не е в подгревните свещи, а от въздух в системата.

    Горивните магистрали са видимо нови и здрави, скобите са сменени, на над 90 % изключвам възможност за засмукване на въздух от тях.

    Подочух за проблемно уплътнение на ежектора.

    От какъв тип е, евентуални размери, нещо спесифично и възможност за взаимозаменяемост с такова от нещо друго?

    От каква трудност е подмяната - може ли да се прави в тротоарни условия от сравнително сръчен човек ( в мое лице ) и с любителски комплект инструменти?

    Разумна ли е ампутацията на ежектора, и замяната му с корпус за монтаж на друг горивен филтър - Фолкваген Пасат напр.?

    От прочетеното в някои други форуми потенциална причина се оказва и някакво уплътнение на горивната помпа.

    Доколко може да е вероятна причина, при положение, че в момента на одометъра пише 93 000 км - които по всички признаци са реални.
    какво представлява това уплътнение, отново въпросите за взаимозаменяемост и всички други от по-горе?

    Подмяната му определено няма да се прави на тротоара, а в сервиз - в Пловдив или околността може ли да ми препоръчате такъв, на който мога да се доверя, защото ровенето в нафтовата помпа за мен е сравнимо с очна операция.

    Ориентировъчни цени на тези уплътнения, а също и на труд за подмяната на това на помпата също ще са ми от полза.

    предварително благодаря за отговорите
    Driving experience - since 1976.
    Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.

  • #2
    До: П2 - вероятно въздух в системата

    Може да не сьм в темата,но да си питам аз.

    Горивен филтьр сменян ли му е?Знам,че може да гасне от него сутрин,а трудното палене няма как да е там,но ми се е случвало на други мотори на други машини да дьрпа вьздух от упльтнението на горивния.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      До: П2 - вероятно въздух в системата

      В случая аз бих направил пробата с прозрачните маркучи, за да се ориентирам откъде влиза въздуха. Ако е по филтъра, свалям и действам по него.
      Ако е от самото ГНП, семерингът е чест виновник. В тази тема съм дал размерa.
      Операцията по смяната е следната и съвсем леко се различава от очна такава. Няма да се плашиш!









      Коментар


      • #4
        До: П2 - вероятно въздух в системата

        Асене, всичко е сменено - по буквара....

        ефекта продължава да се изявява..

        смених скобите in / out филтъра ( ежектора ) и понеже старите нещо бяха афиф, много се надявах да е оттам, ама...

        в момента си говоря с братята-руснаци, дано оттам да изскочи заека
        Driving experience - since 1976.
        Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.

        Коментар


        • #5
          До: П2 - вероятно въздух в системата

          На 4м40, проблема със семеринга на помпата си е хроничен (поне според английския форум). В тротоарни условия отнема ден два. Има подробни теми със снимки в pocuk.co.uk

          Коментар


          • #6
            До: П2 - вероятно въздух в системата

            Лука, братко, ще заспя спокойно тази вечер.

            Благодаря ти много - просто вече светлината в тунела не е от приближаващия влак

            в понеделник или вторник започва операцията, ще докладвам обстойно.

            между другото , започна още една операция - по фароизмиващото устройство - в частност - помпата.
            засега съм я изтръгнал от казанчето, и съм я тръшнал на масата.
            Сничам всичко, така че ще има подробен фоторепортаж по възкресяването и.

            Прозрачни маркучи от какво се препоръчват и без да меря, да питам - с какви размери да търся?
            ( нямам канал, и затова наглея за такива подробности - диаметър и дължина, за да не губя ден за сваляне и мерене )

            Благодаря ви!!!
            Driving experience - since 1976.
            Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.

            Коментар


            • #7
              До: П2 - вероятно въздух в системата

              Ама... няма да сменяваш целия тръбен път от резервоара до филтъра с маркучи за да ти трябва канал. Ще си вземеш 1-2 метра от маслоустойчив с подходящо фи (май беше 8, ама не помня) + скоби, режеш парче и слагаш от металната тръбичка до филтъра, от филтъра до ГНП-то и от изхода на ГНП-то до тръбичката за обратната нафта и после гледаш "тука има - тука нема" и си правиш изводите откъде се взима въздухът.
              За помпичката на фаровете - едно разглобяване, почистване и смазване обикновено я съживява.

              Коментар


              • #8
                До: П2 - вероятно въздух в системата

                колега провери капачката на горивния филтар може да е спукана и от там да пада налягането при мен това беше проблема надявам се да сам помогнал

                Коментар


                • #9
                  До: П2 - вероятно въздух в системата

                  Вчера поразгледах колата малко по-обстойно.

                  Никъде по магистралите няма омазнено - изключвам ги като проблем

                  Датчика на филтъра е отличен.

                  Майстора, който гледа, изрази съмнение, че е от семеринга - доколкото разбрах от думите му, това е семеринг, който е на вала на помпата в посока агренажното колело. Според него, там в помпата има някакво предварително налягане от ~ 20 атм, и при пропуск на семеринга, течащата нафта ще се излива в маслото, съотв, ще повишава нивото му.

                  Такова нещо не съм забелязал.

                  Последния опит, с който ми доказа, че въдух в системата няма, беше наблюдението на постъпващата в резервоара обратна нафта - там

                  Следа от въздух не се наблюдаваше..

                  най-лошото е, че на прибиране към къщи, джипа отново изгасна от тихи обороти - на кръстовище

                  В петък съм на специалист-дизелист, да видим там какво ще ми кажат..
                  Driving experience - since 1976.
                  Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.

                  Коментар


                  • #10
                    До: П2 - вероятно въздух в системата

                    Проблема ти е от въпросния семеринг. При мен се получи преди два три дена. Вчера го закарах в Bosch сервиз (намира се до Технотест в кв. Дружба) и сега отивам да си взема автомобила. Ремонта излиза общо към 150 лв. Ако те интересува нещо по-подробно пиши.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #11
                      До: П2 - вероятно въздух в системата

                      Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
                      Проблема ти е от въпросния семеринг. При мен се получи преди два три дена. Вчера го закарах в Bosch сервиз (намира се до Технотест в кв. Дружба) и сега отивам да си взема автомобила. Ремонта излиза общо към 150 лв. Ако те интересува нещо по-подробно пиши.
                      Колега, благодаря ти - вече съм сигурен в причината за проблема, и това е ТОЙ - гадния семеринг.

                      Благодаря за помощта, но аз съм в Пловдив, и ще го боря на местно ниво.

                      Ако ме пуснат да им вися на главите, ще има и снимки на аутопсията
                      Driving experience - since 1976.
                      Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.

                      Коментар


                      • #12
                        До: П2 - вероятно въздух в системата

                        Благодарение на един добър човек, с който всеки от нас се е срещнал във форума, събрах нужната информация и в понеделник екшъна започва.

                        Благодаря ти, Паджеровод!!!

                        Технологията е ясна, остана ми неизяснен единствено въпроса с частичното източване на охладителна течност - в английския форум става дума за около 3 литра.

                        Добре, ама после как се обезвъздушава системата?

                        И в случай като моя, когато имам две печки, какво се прави?
                        Driving experience - since 1976.
                        Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.

                        Коментар


                        • #13
                          До: П2 - вероятно въздух в системата

                          нищо не се прави,това ти е най-малката грижа,после си пълниш ,системата се обезвъздушава от самосебе си.Успех в начинанието!

                          Коментар


                          • #14
                            До: П2 - вероятно въздух в системата

                            Въпросите валят като река -

                            в Мануала на Митсубиши се препоръчва определянето на ГМТ да е по белега на шестостена на разпределителния вал.

                            в Хайнс се говори за белега на разпределителния вал - някаква издатина, която трябва да е строго вертикална
                            за да се види, се сваля капака на клапаните

                            в руските бумаги се споменава, че наблюдаването на тази издатина може да става през капачката за наливане на масло

                            Дали може да се спести свалянето на капака на клапаните, при положение, че определянето на ГМТ може да стане и по белега на шайбата на коляновия вал? ( гледа се с огледало )

                            кой метод да избера, стараейки се да избегна свалянето на капака на клапаните?
                            Driving experience - since 1976.
                            Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.

                            Коментар


                            • #15
                              До: П2 - вероятно въздух в системата

                              колега,ма ти сам ли ще си правиш гимнастиката?ако да,прав си да питаш,ако ще я караш на майстор,се предполага ,че си знае човека))
                              И ако почнеш да му даваш мъдри съвети и предложения,такава майна ще ти тегли,ако не е некой много твой човек,че има вероятност да си я влачиш разглобена на въже.Не изпадай,чак в такива подробности пич,по-лесно се живее некак си

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X