Обява

Свий
Няма добавени обяви.

П2 - вероятно въздух в системата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: П2 - вероятно въздух в системата

    Първоначално публикуван от vasss Преглед на мнение
    колега,ма ти сам ли ще си правиш гимнастиката?ако да,прав си да питаш,ако ще я караш на майстор,се предполага ,че си знае човека))
    И ако почнеш да му даваш мъдри съвети и предложения,такава майна ще ти тегли,ако не е некой много твой човек,че има вероятност да си я влачиш разглобена на въже.Не изпадай,чак в такива подробности пич,по-лесно се живее некак си
    Благодаря!

    Не е тук мястото да обяснявам кой и какъв ми се пада, аз също имам сервиз ( не автомобилен ) - в ежедневието си съм от другата страна на барикадата, и това, че задавам тези въпроси, означава, че имам нужда от отговорите им!

    Коментар


    • #17
      До: П2 - вероятно въздух в системата

      Veni 1, попита ли този дето ти докара колата имал ли е този проблем ?
      Един от джиповете дето докарах точно по този начин угасваше /не в Англия и по пътя, а като се прибрах тук/, нямах време да обикалям по майстори, покарах го около 2 000 км. и вече година и повече новият собственик няма този проблем. Вече е на около 300 000 км.
      Необяснимо ми е, как кола на 100 000 км. би износила семеринга, визирам твоята-оригинално Паджеро !
      Ако не ти е спешно, още не го сменяй----това е моят съвет !
      0876 79 25 21

      Коментар


      • #18
        До: П2 - вероятно въздух в системата

        да, попитах го.

        Колата е карана - в смисъл - движила се е ( в нормален скоростен диапазон по европейските пътища ) - без никакъв проблем.
        Той тръгва от Острова и спира пред нас.

        При мен проблема се проявява до няколко минути след тръгване - на първото кръстовище изгасва.( имаше изключение, когато изгасна два пъти - на две последователни кръстовища )

        Запалвам и оттам насетне проблем няма

        За мен не е проблем да я покарам така, обаче колата я кара жена ми, и всяко изгасване, респ загуба на серво и светване на всички лампи по таблото, са причинител на нервна криза, и основа на семеен скандал.

        Предполагаемата цена на смяната на семеринга не е колосална, и предпочитам да се доверя на мнението на експертите в нашия форум, в руския форум - единогласно им е мнението за смяна на семеринга, и на специалистите в английския форум - тоже са единогласни.

        Имаше и някакъв опит за тълкуване на причината за скапването на семеринга - различната сернистост на нафтата по времето, когато е проектирана помпата, и днес.

        и тезата, че съвременните семеринги са съобразени със сегашните показатели, и при тях не бива да се очакват такива проблеми

        и така, в понеделник се започва - обещавам да снимам, и да описвам дисекцията.

        Стискайте палци!

        Коментар


        • #19
          До: П2 - вероятно въздух в системата

          Именно качеството на горивото в БГ ми бе в подтекста, отложи ремонта с два- три понеделника--има време жена ти да се кефи на джипа !
          0876 79 25 21

          Коментар


          • #20
            До: П2 - вероятно въздух в системата

            Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
            Именно качеството на горивото в БГ ми бе в подтекста, отложи ремонта с два- три понеделника--има време жена ти да се кефи на джипа !
            имаш предвид, че за две-три седмици ще се промени качеството на горивото у нас?

            макар че това го направи най-напред с унгарска нафта, ако се не лъжа, а после заредих окол 60% лукойл, от която нямам лоши впечатления - Бенца се движи само с такава...

            Коментар


            • #21
              Горивото в БГ не би се променило, по съм склонен , че семеринга ще се /напасва/ на по некачествено гориво и измислени добавки.
              Не прибързвай, има кога да го смениш--лятото и разходките са пред теб !

              А и от Унгария ми е любопитно, как твоят превозвач го е докарал до Пловдив с 90 литра, явно на места на гръб го е носил, като изчислявам 10/100 .
              Така, че помисли за какво ти говоря, и защо точно с БГ гориво започна да ти създава проблеми, както и при мен.
              НЕ БЪРЗАЙ ДА ГО ПОДМЕНЯШ !
              Последно редактирано от Паджеровод; 13-03-09, 17:53.
              0876 79 25 21

              Коментар


              • #22
                До: П2 - вероятно въздух в системата

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Въпросите валят като река -

                в Мануала на Митсубиши се препоръчва определянето на ГМТ да е по белега на шестостена на разпределителния вал.

                в Хайнс се говори за белега на разпределителния вал - някаква издатина, която трябва да е строго вертикална
                за да се види, се сваля капака на клапаните

                в руските бумаги се споменава, че наблюдаването на тази издатина може да става през капачката за наливане на масло

                Дали може да се спести свалянето на капака на клапаните, при положение, че определянето на ГМТ може да стане и по белега на шайбата на коляновия вал? ( гледа се с огледало )

                кой метод да избера, стараейки се да избегна свалянето на капака на клапаните?
                В тази картинка са дадени всички белези за зацепване на зъбчатките и веригата на този двигател. Това е разположението за ГМТ на първи цилиндър.

                Коментар


                • #23
                  До: П2 - вероятно въздух в системата

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  В тази картинка са дадени всички белези за зацепване на зъбчатките и веригата на този двигател. Това е разположението за ГМТ на първи цилиндър.
                  AutoData...

                  там това е единствената картинка, между другото..

                  информацията от братушките и джентълмените е доста по-изчерпателна.

                  добре, вече има яснота.

                  Благодаря ти, градски

                  Векторе, няма да чакам, днес бях благодарен, че джипа е с два акумулатора - дори след дълго помпене на ежектора, въртенето на стартера беше дълго и срамно....

                  в понеделник - на канала

                  Лука, ако не е неудобно, ще те притеснявам при гадни ситуации.
                  Дано ги няма

                  Стискайте палци, след мен проблемите поне ще са документирани

                  Коментар


                  • #24
                    До: П2 - вероятно въздух в системата

                    Да, също и това ръководство за 4М40 може да ти е от полза, ако не си го дръпнал вече.

                    Коментар


                    • #25
                      До: П2 - вероятно въздух в системата

                      Хмм, успех в ремонта---поне ще бъдеш полезен тук на всички дето сондирахме мнения.
                      0876 79 25 21

                      Коментар


                      • #26
                        До: П2 - вероятно въздух в системата

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Да, също и това ръководство за 4М40 може да ти е от полза, ако не си го дръпнал вече.
                        Всичко от нет-а вече е по двд-та, разни сървъри, фтп-та, флашки и разпечатано черно на бяло за майстори-неверници

                        много добро отношение - братско - от хората, от които очаквах...

                        Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
                        Хмм, успех в ремонта---поне ще бъдеш полезен тук на всички дето сондирахме мнения.
                        е, не само това, надявам се, джипа да стане както трябва , де...


                        Братко, не се сърди за скептиката ми относно това, че нашенската нафтица ще повлияе позитивно на японската гумичка...

                        ей сега, преди 10 минути се прибирам у дома - джипа запали след 4-ти опит - въртене 4х15 сек, без помпене на ежектора.

                        За унгарската нафта - имаше уточнение - тя е стигнала до Калафат - оттам - Лукойл


                        е, не ми стига това, че сънувам чертежи, както, когато бях в първи курс на техникума, или в института.....

                        останаха два дни до истината

                        ще снимам, обещавам!!!

                        Коментар


                        • #27
                          До: П2 - вероятно въздух в системата

                          Защо не пробваш до понеделник да сложиш едно клапанче (8-10лв.)между ГНП и горивния филтър.
                          Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
                          Opel Corsa 1.7д 98г

                          Коментар


                          • #28
                            До: П2 - вероятно въздух в системата

                            Това с клапанчето го отиграха в едно сервизче. Макар да им казах, че няма да има никакъв ефект. Само си скъсах нервите и набих излишни 20лв. На другия ден ефект нямаше никакъв и разбира се закарах автомобила в истински сервиз. Хората смениха семеринга срещу точно 128,26 лв. и сега нямам никакъв проблем.
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • #29
                              До: П2 - вероятно въздух в системата

                              Между другото да кажа, че преди смяна на семеринга трябва да се провери дали отива ток към подгревните свещи. Може да са нагорели контактите на релето и да не отива ток, въпреки, че релето се чува. Имах и този проблем, но си го почистих сам. Сваля се само горната част, разпояват се кабелчетата на бобинката и се почистват контактите. После всичко обратно се събира.
                              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                              Коментар


                              • #30
                                До: П2 - вероятно въздух в системата

                                Да, да , да !!!!

                                Всичко написано по въпроса е верно, пустия семеринг е основна причина за всичките ми дертове!!!

                                СМЕНИХ ГО!!!!!

                                Около 12 работни часа, от които 3 за цигари, 3 за търсене на семеринга, 3 за почесване по главата, 2 часа и 50 минути за разглеждане на картинките, дето занесох в сервиза....

                                останаха 10 минути за същинска работа

                                В интерес на истината, при наличие на необходимия инструмент - нищо особено, но е повече от ежедневния резерв, дето е по колата, работата върви чудесно леко, и няма никакви подводни камъни.

                                За съжаление, увлечен в нея, снимките, които съм направил, не са достатъчно информативни, поради което ще си позволя да приложа един пдф на английски, в който се вижда, че всичко, през което съм минал, е прочетен вестник за Митсуспецовете.

                                В общи линии идеологията е проста - сваля се интеркулер, акумулатори, антифриз, вакуум-помпа и помпа на хидравликата.
                                Свалят се тръбичкита за високо налягане на нафтата, разкачат се всички куплунзи и магистрали, откачат се кабелите на стартера.

                                Добре е да се бележат коя магистрала откъде е , за да не се получи объркване , особено около ЕГР-а - в литературата пише за кофти работещ двигател, с обърнати маркучи на ЕГР

                                Преди това трябва първи цилиндър да е на ГМТ - търси се съвпадение на белези на шайбата на коляновия вал и белег на разпределителния вал ( трябва да се свали капака на клапаните - на два болта е )

                                Сваля се помпата - 4 болта. За по-голяма сигурност се бележи зк на помпата към корпус , въпрекси че има точни белязки и допълнително - към носещата плоча отвътре, за по-голяма сигурност.

                                Зъб от зк с белег трябва да съвпада с метка Т - ако двигателя е с турбо, или с Х - ако е атмосферен

                                оттам, след като помпата е на масата, се сваля зк от нея, изтръгва се семеринга - моя беше добил еластичността на бакелит.

                                Сглобяването е по обратния ред - отне два часа с двойни проверки на всичко.

                                Обезвъздушаване, и запали като чисто нов!
                                контролна разходка из града - без забележки

                                със едно наум, все пак, днес сутринта му врътнах стартера - перфектен старт.

                                Аз съм доволен.

                                Паджерото е перфектно.


                                Благодаря на всички, които взеха присърце проблема ми.

                                И особени благодарности на Паджеровод, който контролираше дистанционно развоя на нещата.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X