Обява

Свий
Няма добавени обяви.

П2 - вероятно въздух в системата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: П2 - вероятно въздух в системата

    Oт скоро съм с Митсубиши Шогун 2,8 интерколер турбо 4М40,125 к.с и имам същият проблем като колегата Вени1. В гаражни условия може ли да се смени семерингата. Плюс всички проблеми споменати във форума.. забелязвам оцветяване на нафтата с двигателно масло, в тръбопровода КЪМ резервоара се чува къркорене. Възможно ли е виновникът да е семеринга ? В един от отговорите има и размера на семерингът 20х31х7 - отговаря ли за Шогуна?
    ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЧИН ДА ТРЪГНА СУТРИН Е КАТО ПОМПЯ 10 МИНУТИ ЕЖЕКТОРА.
    Предварително благодаря

    Коментар


    • #32
      До: П2 - вероятно въздух в системата

      определено ще сменяш семеринг - всички симптоми за необходимостта от това са налице.

      Удобно е да имаш канал или подемник , също и помощник .

      Успех!

      Коментар


      • #33
        До: П2 - вероятно въздух в системата

        Благодаря за бързия отговор.
        Предполагам разлика между Паджеро и Шогун НЯМА, да слагам семеринга 20х31х7. Между другото днес затегнах една от дюзите, нафтата около нея кипеше.

        Коментар


        • #34
          От: П2 - вероятно въздух в системата

          Колеги, да попитам при П2 2,8 и 2,5 има ли разлика във въпросния семеринг на ГНП .Става въпрос за П2 2,5 тди.Благодаря...

          Коментар


          • #35
            От: П2 - вероятно въздух в системата

            Вени, добавяй двутактово масло (аз - 250мл на 60 литра гориво), и забрави за притесненията относно сернистността на съвременната нафта. А и ще работи с една идея по-добре. Само не слагай Хускварна, Щил или подобно. Просто обикновено минерално или синтетично двутактово масло. Аз карам с OMV синтетика от повече от година постоянно. Всичко блести. Даже по подгревните свещи няма сажди.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #36
              От: П2 - вероятно въздух в системата

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Вени, добавяй двутактово масло (аз - 250мл на 60 литра гориво), и забрави за притесненията относно сернистността на съвременната нафта. А и ще работи с една идея по-добре. Само не слагай Хускварна, Щил или подобно. Просто обикновено минерално или синтетично двутактово масло. Аз карам с OMV синтетика от повече от година постоянно. Всичко блести. Даже по подгревните свещи няма сажди.
              Да, определено си прав - и на Паджерото, и на Бенца това е задължително, през зимата и Кастрол ТДИ.

              Ама не разбрах, тоя пост защо беше към мен?

              Иначе - ГНП на двата двигателя са различни, и помпата на 2.5 двигателя не страда от описания по-горе проблем.

              Коментар


              • #37
                От: П2 - вероятно въздух в системата

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Ама не разбрах, тоя пост защо беше към мен?
                Заради това:

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                д
                Имаше и някакъв опит за тълкуване на причината за скапването на семеринга - различната сернистост на нафтата по времето, когато е проектирана помпата, и днес.

                и тезата, че съвременните семеринги са съобразени със сегашните показатели, и при тях не бива да се очакват такива проблеми
                Както и да е. После видях че темата е доволно дърта.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X