До: П2 - вероятно въздух в системата
Oт скоро съм с Митсубиши Шогун 2,8 интерколер турбо 4М40,125 к.с и имам същият проблем като колегата Вени1. В гаражни условия може ли да се смени семерингата. Плюс всички проблеми споменати във форума.. забелязвам оцветяване на нафтата с двигателно масло, в тръбопровода КЪМ резервоара се чува къркорене. Възможно ли е виновникът да е семеринга ? В един от отговорите има и размера на семерингът 20х31х7 - отговаря ли за Шогуна?
ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЧИН ДА ТРЪГНА СУТРИН Е КАТО ПОМПЯ 10 МИНУТИ ЕЖЕКТОРА.
Предварително благодаря
Oт скоро съм с Митсубиши Шогун 2,8 интерколер турбо 4М40,125 к.с и имам същият проблем като колегата Вени1. В гаражни условия може ли да се смени семерингата. Плюс всички проблеми споменати във форума.. забелязвам оцветяване на нафтата с двигателно масло, в тръбопровода КЪМ резервоара се чува къркорене. Възможно ли е виновникът да е семеринга ? В един от отговорите има и размера на семерингът 20х31х7 - отговаря ли за Шогуна?
ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЧИН ДА ТРЪГНА СУТРИН Е КАТО ПОМПЯ 10 МИНУТИ ЕЖЕКТОРА.
Предварително благодаря
Коментар