Здравейте на всички.
След като премина еуфорията по новото П2 с 4М40, се появиха и първите въпросителни.
Джипа върви прекрасно, всичко му работи - без пръскалките на фаровете, но съм подготвен теоретично, и след ремонт им ще има подробен фотоотчет.
Обаче!
Джипа пали трудно сутрин..
30 секунди въртене и пали, обаче тия 30 сек. ми късат сърцето.
След напомпване с ежектора си пали от раз.
Също така два или три пъти изгасва на тихи обороти ( в движение, след 10-15 минути каране, при движение с върната газ - автоматична скоростна кутия )
30 сек въртене и после никакви проблеми.
Това го прави един път дневно, и то не всеки ден.
Скромния ми опит с още две дизелови машинки ми подсказва, че определено проблема не е в подгревните свещи, а от въздух в системата.
Горивните магистрали са видимо нови и здрави, скобите са сменени, на над 90 % изключвам възможност за засмукване на въздух от тях.
Подочух за проблемно уплътнение на ежектора.
От какъв тип е, евентуални размери, нещо спесифично и възможност за взаимозаменяемост с такова от нещо друго?
От каква трудност е подмяната - може ли да се прави в тротоарни условия от сравнително сръчен човек ( в мое лице ) и с любителски комплект инструменти?
Разумна ли е ампутацията на ежектора, и замяната му с корпус за монтаж на друг горивен филтър - Фолкваген Пасат напр.?
От прочетеното в някои други форуми потенциална причина се оказва и някакво уплътнение на горивната помпа.
Доколко може да е вероятна причина, при положение, че в момента на одометъра пише 93 000 км - които по всички признаци са реални.
какво представлява това уплътнение, отново въпросите за взаимозаменяемост и всички други от по-горе?
Подмяната му определено няма да се прави на тротоара, а в сервиз - в Пловдив или околността може ли да ми препоръчате такъв, на който мога да се доверя, защото ровенето в нафтовата помпа за мен е сравнимо с очна операция.
Ориентировъчни цени на тези уплътнения, а също и на труд за подмяната на това на помпата също ще са ми от полза.
предварително благодаря за отговорите
След като премина еуфорията по новото П2 с 4М40, се появиха и първите въпросителни.
Джипа върви прекрасно, всичко му работи - без пръскалките на фаровете, но съм подготвен теоретично, и след ремонт им ще има подробен фотоотчет.
Обаче!
Джипа пали трудно сутрин..
30 секунди въртене и пали, обаче тия 30 сек. ми късат сърцето.
След напомпване с ежектора си пали от раз.
Също така два или три пъти изгасва на тихи обороти ( в движение, след 10-15 минути каране, при движение с върната газ - автоматична скоростна кутия )
30 сек въртене и после никакви проблеми.
Това го прави един път дневно, и то не всеки ден.
Скромния ми опит с още две дизелови машинки ми подсказва, че определено проблема не е в подгревните свещи, а от въздух в системата.
Горивните магистрали са видимо нови и здрави, скобите са сменени, на над 90 % изключвам възможност за засмукване на въздух от тях.
Подочух за проблемно уплътнение на ежектора.
От какъв тип е, евентуални размери, нещо спесифично и възможност за взаимозаменяемост с такова от нещо друго?
От каква трудност е подмяната - може ли да се прави в тротоарни условия от сравнително сръчен човек ( в мое лице ) и с любителски комплект инструменти?
Разумна ли е ампутацията на ежектора, и замяната му с корпус за монтаж на друг горивен филтър - Фолкваген Пасат напр.?
От прочетеното в някои други форуми потенциална причина се оказва и някакво уплътнение на горивната помпа.
Доколко може да е вероятна причина, при положение, че в момента на одометъра пише 93 000 км - които по всички признаци са реални.
какво представлява това уплътнение, отново въпросите за взаимозаменяемост и всички други от по-горе?
Подмяната му определено няма да се прави на тротоара, а в сервиз - в Пловдив или околността може ли да ми препоръчате такъв, на който мога да се доверя, защото ровенето в нафтовата помпа за мен е сравнимо с очна операция.
Ориентировъчни цени на тези уплътнения, а също и на труд за подмяната на това на помпата също ще са ми от полза.
предварително благодаря за отговорите
Коментар