Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mazda Tribute 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mazda Tribute 4x4

    има ли някой колега от форума с такава машинка? Впечатления?

    ето я
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    До: Mazda Tribute 4x4

    една година по-късно пак искам да попитам същото...

    линкът горе е стар, затова слагам нов: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      До: Mazda Tribute 4x4

      Форд имат модел на същата платформа. Води се Мейвърик фаза 2.
      http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=19221271&__lp=22&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000& makeModelVariant1.modelId=27&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=OffRoad〈=de&page Number=6
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        До: Mazda Tribute 4x4

        Малко повече от година по-късно и аз искам да попитам същото - има ли някой колега който кара такава да сподели впечатления? На везната са '02 ~ '03 - Subaru Forester 2.0 125к.с. и Mazda Tribute 2.0 124к.с. Мисля че засега се накланя към втората заради по-стандартния двигател и(предполагаемо) по-безпроблемна поддръжка. Каквито и да е мнения и впечатления са добре дошли. Предварително благодаря.

        Коментар


        • #5
          До: Mazda Tribute 4x4

          Жената на мой приятел кара такава и като всяка друга мазда е просто железен автомобил супер надеждна . За оффроуд нямам инфо .
          Mazda N1

          Коментар


          • #6
            До: Mazda Tribute 4x4

            Първоначално публикуван от MichaelSchumacher Преглед на мнение
            На везната са '02 ~ '03 - Subaru Forester 2.0 125к.с. и Mazda Tribute 2.0 124к.с. Мисля че засега се накланя към втората заради по-стандартния двигател и(предполагаемо) по-безпроблемна поддръжка.
            Аз лично не съм виждал Мазда Tribute наживо в България. Така че това за по-безпроблемната поддръжка не ми звучи много вярно. За двигателя - ясно, като на всички мазди, но за всичко по купето/шасито - предполагам ще е зор да намериш части.
            Докато Форестъри има доста, намират се части по морги, а и оригинални има доста.
            Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.

            Коментар


            • #7
              До: Mazda Tribute 4x4

              Aз съм с Трибют 2.3i 153 коня.АТ.
              Американско производство с оргинален маздов двигател MZR, познат от Мазда 626.
              Последният е познат в БГ от доста години,има части за него и като цяло е безпроблемен, при спазване на заводско предписаното.
              Малко цени - свещи - 4бр. иридиево платиниеви NGK 85лв
              въздушен филтър -МАН 50лв (К&N филтър - 170лв)
              масло за двг + маслен филтър - 140 лв.
              Относно части за купе и шаси - не са по проблемни от на коя да е японска кола.Още повече,че има дублиране на части и от Форд Ескейп (близнака на М.Т.)
              Окачването е независимо,вози меко но не е лодка в завоите.Напротив,изключително стабилна е.
              разход градско - 10-12/100 а95, преди смяната на свещите и филтъра ми дигна 20/100, та успях да се шашна
              извънградско - 8.5 -9.5 зависи дали е включен круиз контрола и как се кара.
              Ускорението е плавно,мощност винаги има.
              За лек офроуд, никакви грижи.Окачването се справя чудесно,хубавото е ,че волана е доста информативен,макар,че е с ел.усилване.Смяната на предвките се усеща ,а при включване на задния мост (основно задвижване с преден),се усеща леко ритане.За хард -не.Все пак не е и предвиждана за сериозни трасета.Независимото окачване е отпред и отзад и ще се разбие лесно.Предната престилка е много ниска и ъгъла на атака е по малък Отзад спокойно сядат трима възрастни и пътуват спокойно.Багажника е голям,но няма двоен под,което е тъпо.
              През зимата и по заледен път,не съм имал боксуване,4х4 си сработва перфектно и има стабилност.Е,не със 120 по леда де Говоря за нормално каране.
              Има си OverDrive /OFF бутон,отделно 1 и 2 предавка (това е за АТ варианта.За МТ,скоростите са ясни).При хлъзгави условия тръгването може да стане директно на 2ра.Реално имаме и D скорости и вариант да избираме от 1 до 4та.
              Питайте и конкретни въпроси

              Eто и малко инфо :
              http://htftp.offroad-bulgaria.com/charger/Mazda/
              Последно редактирано от charger; 06-02-09, 21:35. Причина: добавяне на линк
              Пътят е целта.

              Коментар


              • #8
                До: Mazda Tribute 4x4

                За лек офроуд и мен ме интересува, но ми трябва и да се държи добре на магистрала. Аз бих предпочел ръчни пред автоматик, предполагам , че с ръчни ще е по-проходима. Тежка ли е? Как се държи на кал? Колко вдига на магистрала? 124к.с. не са ли малко за това купе - разбирам, че твоята е с по-голям двигател, но в БГ май се намират предимно по-слабите двигатели. Предполагам няма бързи/бавни - тя май е full time 4х4 нали? При мен офроудът ще е предимно коларски път и нива, но има и 40 градусов наклон на едно място, а и бая кал, което е най-големия проблем. Мисля, че за калта и наклона ще ми трябва по висок въртящ момент, а при маздата май това ще е проблем. Сега съм с Галопер дълга база, и за офроуда няма грижи, макар,че е малко тежичък(да не кажа много) и в калта вднъж като не внимавах и го бях юрнал по нанадолнището, задницата ме изпревари и направих много красив 360С пирует. Жената ми се развика, децата се бяха опулили, а кучето виеше от кеф докато се блъскаше в генератора и моторната резачка в багажника. Иначе Галопера си е яка машинка, ама -тромав на афалт и затова се оглеждам за алтернативи...

                Коментар


                • #9
                  До: Mazda Tribute 4x4

                  колега, аз преди 2 години минах от Галопер Д.Б. 98кс на Санта Фе 113кс... е видя ми се като самолет на магистралата... Така, че 120кс не са малко за това купе, все пак е по-леко от Галопера и аеродинамично...
                  Един мой клиент /за лодка/ има такава Мазда 2.0и и също е много доволен.
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    До: Mazda Tribute 4x4

                    За магистрала,никакви проблеми.Спокойно и без да се усещат 120-140.Повече не съм вдигал,просто имам страх от скапаните ни магистрали,пълни с кадърни кръпки.Усеща се,че има още сила обаче.При изпреварване трябва яко натискане,но при автоматите е така.С кикдаун,сваля 2 предавки и държи на тази скорост,докато не отпуснеш и натиснеш педала отново.Със завоите трябва да се внимава,все пак е доста висока,но пък има сума ти асистенти за сигурност.Все пак по леко със завоите при скорост от 100км.и относно помощните системи си карам,все едно ги няма т.е. внимателно...
                    Тежи 1570кг,което е доста по леко тегло от повечето SUV-ове,сравнимо е с това на лека кола.Няма бързи-бавни,просто сваляш до 1ва ,когато се налага и се преминава. Моя модел няма и копчето за 4х4 lock,което е на моделите до 2007.С него твърдо разпределяш 50:50 и за кал и сняг било идеално.При мен е torgue on demand система, и при нужда,електрониката праща необходимата мощност на задния мост.На сняг,не се е излагало ,на кал не ми се е налагало да карам.Все пак има кал и КАЛ За черни пътища,преди няколко дни минах към 150 км,никакви грижи.Сменях от 3 до 2 при нужда,на един дебилен завой с наклон минах на 1ва.Няма занасяния, боксувания. Върви си.
                    Интересно е,че независимо от мощноста и,нямам желание за екстремни скорости,просто се наслаждавам на пътуването, отколкото да се юркам.
                    40градуса е страшен наклон...Не съм карал по такъв,предполагам с добри гуми и ниска предавка ,може и да стане.Но ако има кал там,трябва мнооого внимателно да кара.
                    Пътят е целта.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Mazda Tribute 4x4

                      Първоначално публикуван от MichaelSchumacher Преглед на мнение
                      Малко повече от година по-късно и аз искам да попитам същото - има ли някой колега който кара такава да сподели впечатления? На везната са '02 ~ '03 - Subaru Forester 2.0 125к.с. и Mazda Tribute 2.0 124к.с. Мисля че засега се накланя към втората заради по-стандартния двигател и(предполагаемо) по-безпроблемна поддръжка. Каквито и да е мнения и впечатления са добре дошли. Предварително благодаря.
                      Не съм съвсем безпристрастен(имам форестер 99г-2.0,ръчка),но ето и моето мнение:
                      Двигателя е доста стандартен за боксер.Субару има традиции в 4х4.
                      МТ имат бавни.4х4 е постоянно зацепено.Моя тежи 1385кг(по книга).Разхода ми е градско(Пловдив) 11-12/100,извън града 7-8,5/100.
                      Сменил съм някои неща с нови(10 год е все пак) ето и цени:Заден лагер (кит)-японски-90 лв,Зъбно колело задна предавка-113 лв,4 лагера на скорости(така и така се отваря) 80+60+50+30лв.Предстои смяна датчик детонации-90 лв(поръчан).Мен не ми изглежда скъпо.Не само за Субару, а и за Японец.С това не искам да кажа че са чупливи,напротив,но такава си избрах аз от немско .
                      Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Mazda Tribute 4x4

                        Първоначално публикуван от charger Преглед на мнение
                        40градуса е страшен наклон...Не съм карал по такъв,предполагам с добри гуми и ниска предавка ,може и да стане.Но ако има кал там,трябва мнооого внимателно да кара.
                        Хайде, с 40С наклон може и да е преувеличено, но 30С има, а освен това е наклонено и настрани и при кал или сняг задницата се свлича настрани, т.е. основния наклон не е чак такъв проблем колкото страничния. Преди месец, като падна големия сняг, с галопера го качих от третия път на първа, бавни 4х4 - тръгва нагоре, но задницата се извърта, занася и джипката застава напряко(много съм тежък - 3 тона!!!), но с няколко опита става. След мен един форестър'99 2.0 автоматик три пъти се завъртя напряко и не можа да го качи, отказа се, но според мен ако беше с ръчни скорости и демултипликатор щеше да го качи( а и шофьора много не се натягаше, а и моите гуми са чисто нови зимни, а неговите не).

                        Коментар


                        • #13
                          До: Mazda Tribute 4x4

                          Първоначално публикуван от medunski Преглед на мнение
                          Хайде, с 40С наклон може и да е преувеличено, но 30С има,.
                          Да няма грешка? 30-40 ГРАДУСА е зверско нещо,а и със страничен наклон......
                          Или бъркате градуси и проценти
                          Последно редактирано от mistral; 20-02-09, 14:16.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Mazda Tribute 4x4

                            и "много съм тежък - 3 тона!!!"... това Галопер - Инкасо ли е? Дългата база 2.5ТДИ е 2000кг при това с тия колелца:
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              От: Mazda Tribute 4x4

                              Малко да опресним информацията за този автомобил.
                              Колеги от доста време следя Хонда CR- V и бях решил да си взема такава но нещо ми влезе в полезрението тази Мазда.Има ли някои който може да изкаже мнение дали мога да я сравнявам с Хондата или няма нищо общо.Просто в момента има една обява за Мазда с добра комплектация и много по висока година в сравнени е с Хондите, за същите пари са по стари.Всички плюсове и минуси на Хондата ги приемам и ме устроиват, та мога ли да очаквам същото и от Маздата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X