От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата
Нямам нищо против такава организация, и наесен може би ще ми е по-възможно финансово. Като за начало мисля да се пробвам да сваля карданите и да видя как ще е само с предно. И без това на мен ми трябваше джипка повече заради клиренса, отколкото заради 4х4-то. Не че е лошо нещо, но на мен не ми е толкова наложително.
За мойта раздатка дето е сменяна - ами тя би трябвало да е щадила виското, ама ако и виското е сменено. А според мен не е сменено, и е същото виско, което е причинило смяната на оригиналната раздатка. Просто във документацията на колата от UK има документ за сменената раздатка, но никъде няма документ че е сменено и виското. Колата ми е тази, която беше преди на Yamaha-Racing (има стари теми във форума).
Между другото, бих помолил някой със скоро сменяно виско, който е в София или около София да се видим и да си тестваме взаимно машините, да видим има ли разлика и каква.
Нямам нищо против такава организация, и наесен може би ще ми е по-възможно финансово. Като за начало мисля да се пробвам да сваля карданите и да видя как ще е само с предно. И без това на мен ми трябваше джипка повече заради клиренса, отколкото заради 4х4-то. Не че е лошо нещо, но на мен не ми е толкова наложително.
За мойта раздатка дето е сменяна - ами тя би трябвало да е щадила виското, ама ако и виското е сменено. А според мен не е сменено, и е същото виско, което е причинило смяната на оригиналната раздатка. Просто във документацията на колата от UK има документ за сменената раздатка, но никъде няма документ че е сменено и виското. Колата ми е тази, която беше преди на Yamaha-Racing (има стари теми във форума).
Между другото, бих помолил някой със скоро сменяно виско, който е в София или около София да се видим и да си тестваме взаимно машините, да видим има ли разлика и каква.
Коментар