Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тъкмо щях да ти пиша и ти се досетил, съдейки по кои праметри следиш в последната снимка, браво!

    И както се досещаш не е само един два параметъра, а по-скоро има таблици и комбинации от данни предизвикват различни ефекти, както и разбира се супер високи показания на който и да е единичен датчик, това за да активира перката и/или да плювне грешка.

    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Друг път! Ня място стигна 115 и беше значително след средата - вероятно 4-5 деления. Което няма как да е нормално.

      Да държи малко над 100 е до някъде оправдано - ефективността на охладителната система е пряко пропорционална на разликата в температурите между околна среда и охлаждаща течност. Но нищо повече. И да, евентуално ще спести някой и друг грам градско. Но при това стррелката трябва да си е в средата. Подмине ли, нещо не е наред, категорично.

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Не е заради охлаждането към околната среда, а заради охлаждането на газовете при работния ход. Теоретично, колкото по-малко топлина се отнема от разширяващите се горещи газове, толкова по-голяма част отива за повишаване на налягането, респективно за производство на повече механична енергия. Демек, вдигане на КПД.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Има логика, но не мисля че между 95 и 105 градуса би имало съществена разлика в КПД-to. Газовете излизат с 600+ градуса. Дали ще излязат с 610 не е от съществено значение.

      Все пак, като знаем какви простотии се правят в съвременните мотори само и само на хартия едва ли не да връщат в резервоара и изгорелите им газове да са чист планински въздух, не бих се учудил.

  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Ааа, не е разрешено да ти писва. Ти си еталон за търпение и последователност. Как така ще ти писва...
    Много разправия отнесох с тия скорости и определено натежа. 2 пъти махане на всичко + още 3 пъти източване, а аз такива маслени мърлявщини и хамалогии най не обичам. Иначе и мотор и скорости мога да си ги сваля на стойката и да си ги ровичкам мирно и кротко с месеци, и даже ще ми е кеф. Но като нещо се закучи по неизвестни причини и налага повторение на хамалогиите и мърлявщините си тежи.

    Сега даже малко съжалявам че покрай скоростите не свалих и мотора да го разкостя на кванти както аз си знам.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • Щом казваш за разлика в звука при студен и топъл мотор, то по-вероятно е да духа отнякъде изпускателния колектор.
      "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
      Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Само при определени обороти. Около 3000-3500. Доста повече бучи там като го настъпя. Не е типичния звук от изпускащ колектор. То може и нормално да е, ама де да знам. Така и не съм карал друго да сравнявам. Като загрее хубаво (днес като го юрнах с всичката газ например), става тихичък в целия си диапазон.
        Последно редактирано от sparkybg; 19-07-22, 22:26.

      • Dilyan Zagorchev
        Dilyan Zagorchev коментира
        Редактиране на коментар
        Гусин Гагича кръгчета не дава ли? 😄За сверка само. Като му дойде времето ще разбереш от къде е. Аз съм за колектор на 70% някоя скъсана шпилка и то в задния край, откъм купето.

    • Вероятно тече чисто новата водна помпа, майка и мечка! Има вероятност и да е някоя от двете метални тръбички, тръгващи от помпата, доколкото не мога да засека мокро по шайбата и ремъка.

      Ще се прави тест за изгорели газове в антифриза, макар че няма никакви признаци че надува. Маркучите са твърди, но тя стандартно системата е на 18PSI (1.25bar), та е нормално. Отделно, при наличие и на 2 мехурчета въздух в охладителната система вътрешния радиатор бълбука след палене. Мехурчета в казанчето категорично няма.

      Обаче, пръснато водно съединене, после протекъл радиатор, после течеше около капачката - има една тапа на радиатора, дето не беше стегната - спря след като я стегнах. Вчера категорично течеше около водното съединение, ама днес категорично не тече около него, а е мокро долу при шайбата на коляновия вал. Друго без да разглобявам не може да се види.

      Деди, готви се за поредното посещение. Ще мерим изгорели газове в антифриза. Мамка му и прасе!!!
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Оказа се безобидно. Тече точно където едната тръба за към парното излиза от помпата. Там е с O-пръстен, откровено гламаво изпълнение. С тия двете тръби за към парното са се изсрали на метеното направо. Но другата поне не тече.

        Утре ще сменя O-пръстена с по-дебел, и дано се кротне.

        Ей за това иде реч:
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:hemicoolantleak.jpg Прегледи:0 Размер:100.4 КБ ID:6878712

        Тръбата беше под напрежение. В началото е уплътнило, но явно като позагрее и се разшири започва да бута O-пръстена и той изпуска. Гламава работа.

        Побаях малко на захвата с една отвертка и един чук, и сега не е под напрежение, но O-пръстена вече явно е деформиран. Тия дни ще се смени и дай-боже да приключим с течовете, че става силно досадно. Как не го видях вчера като сменях датчика, не знам. Сега при Дядо Владо ми извади очите.

        Турихме и тестера върху казанчето, не знам до колко съм тествал нещо, но не можах да го накарам да позеленее. То няма и бълбуци в системата категорично.

        Утре ми пристига Diablo-то и ще видим какви ще ги свърша.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Радвам му се вече. Среден разход Драгичево-София = 16.8, и то пътувайки в 17:30 - 18:15. Докато бях извънградско на момент видях 14.6. И това не с икономичния вариант, ами тоя за 91 октана (95 български).

          MDF-а беше изключен. Включох го, трупна грешка "Incorrect Enginе Oil", и пак го спрях. С тая помпа с висок дебит сигурно трябва да си поръчвам къстъм тюн, ама надали ще се случи. Не бих казал че върви повече. Някой явно вече си беше играл. С MOPAR-ско 5W20 масло съм, така че със сигурност е коректното. Но като съм без MDF, мога да му сипвам 5W30 с чиста съвест.

          Diablo-то беше резетнато. Потвърдено - 8345 и 8445-1 работят на еднакви возила. То май изобщо Intune i3 Platinum е едно и също хардуерно и само лицензи му плякат. Даже ми предложи да си купя. Трябваше само да го ъпдейтна - други грижи нямаше.

          ПП: След вчерашаната интервенция при Деди, в момента не тече. Не е и вдигало температура повече от 107 градуса. Дютито започва да се вдига накъде на 103-105. Компютъра явно се стреми да поддръжа около 105.

          ППП: Могат да се купуват и още лицензи за освен за Chrysler и за GM и FORD, та ако някой иска, може да пробваме.
          Последно редактирано от sparkybg; 21-07-22, 23:17.

        • Dilyan Zagorchev
          Dilyan Zagorchev коментира
          Редактиране на коментар
          Ония ден гледам един си играе с Диаблото на GMC трък. При настройка за 87 октана и 65мили/ч на круиз докара разход 25м/г 😲щях да падна. С работещ МДС(при тях беше друго наименование). Що не направиш проба за една засечка колко ще гори с МДС и економи режим. Залагам под 13.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Щото не знам при тая грешка дали изобщшо MDS-а работи. Тепърва ще си играя. Естествено ще пробвам и икономичния тюн. Факта е че дори 91-октановия без MDS доста драстично ми повлия на разхода. Цифри под 16.5 изобщо не бях виждал на дисплея до сега, независимо как го карам. Нищо чудно да съм карал с някой тюн за бензин 98. Ще пробвам и тоя за 87 октана, естествено, Разликата с 91 е 6 магарета, та едва ли ще я усетя.

          Контрол на температурата на вентилатора няма, щото не се била ръководела от PCM-а. Програмиране на FCM-а в Diablo-то няма. МОже да пробвам термостат на още по-ниска температура, та поне да е по-широко отворен като сработи перката.

          На първо четене, включва скоростите малко по-твърдо. Но е в процес на обучение и ще видим какво ще излезе накрая. Чудя се дали процедурата за първоначално обучение на скоростите си работи...

          Видях че превключва на 5600 вместо на 5500, като го настъпя с всичката газ. За това поне си има настройки. Едно мерцедесоподобно тръгна да ме натиска на баира след Драгичево, ама изостана.
          Последно редактирано от sparkybg; 21-07-22, 22:51.

      • Те-такива цифри за разход за сефте виждам. Това е с "MPG Booster Tune" на Diablo, с включен MDS. Днес грешки не натрупа никакви. Вероятно ги трупа на студеноп само, заради повишеното налягане.

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:mpg.jpg Прегледи:0 Размер:85.3 КБ ID:6878961

        Не ми показа "ECO" на EVIC-а, обаче. Това на cruise control, със 120, от Бриколаж до разклона за Суходол/Мало Бучино и обратно.

        При положение че от тюна съм му пуснал MDS-а и не трупа никакви грешки, засега приемам че работи и всичко е наред. Довечера ще разцъкам клапаните на MDS-а да видя дали се чуват.

        И не тече. Но така или иначе ще му сменя O-пръстена с малко по-дебел, но баенето с отвертка и чук явно работи.


        ПП: И определено ползва 2-ра и 2-ра прим доста активно. Тоест нещо в скоростите се е променило. Но още се обучава (натрапчиво се усеща как си сменя начина на превключване) и би-трябвало нещата да се подобрят. Та вероятно съм се сдобил с нещо като 6-степенна кутия. Не че за магистралния разход има някакво значение - от трета нагоре всичко е еднакво. Но за градския вероятно ще има разлика. Опция за това из менютата няма.

        ППП: Не се усеща като по-тромаво или нещо такова. Като го настъпиш си дърпа както си знае. Вероярно ще му върна лимитите на оборотите и превключването на 5500. В момента превключването с газ до ламарината е на 5600. Лимита на скоростта го сложих на 140 мили в час (225км/ч)

        ПППП: Това е и с махнат спойлер (долната част на бронята) отпред. Ще взема да го сложа от чисто любопитство и да сравнявам. Като нищо може да изстискам още половин литър.
        Последно редактирано от sparkybg; 22-07-22, 10:06.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          1 - 3.00:1
          2 - 1.67:1
          2' - 1.50:1
          3 - 1.00:1
          4 - 0.75:1
          5 - 0.67:1
          R - 3.00:1
          Последно редактирано от sparkybg; 28-07-22, 12:46.

        • Dilyan Zagorchev
          Dilyan Zagorchev коментира
          Редактиране на коментар
          Двигателист-доколкото четох при възходящ ред ползва нормалната втора, а при низходящ/кикдаун ползва втора прайм.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          В момента при низходщ ред категорично ги ползва и двете. При възходящ още не съм съвсем сигурен. Във всеки случай, това има значение именно за икономии при ниските режими, например при градско каране.

          Но,,, пускаш един лкиматик в жегите, и градския разход отива по дяволите.

      • Официално (гледах ръководствата) - 2009-та и 2010-та година не показват кога MDS-а работи. Целия пасаж, споменаващ MDS-а, просто е махнат от ръководството.

        Тоест, НЕ ЗНАМ дали MDS-а ми е бил спрян. Но сега би-трябвало да работи. Не мога да го усетя кога се включва и изключва обаче. Нито преди, нито сега. Странна работа.
        Прикачени файлове
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • mariiin
          mariiin коментира
          Редактиране на коментар
          Ако имаш предвид иконата "ECO", тя се включва и изключва от настройките на "EVIC"-а и мисля че не е свързана с MDS, тъй като я има и на 3.7

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Нямам иконка "eco". Не мога да намеря и табло с такава. Просто в ръководството на до 2008-ма като си на дисплейване на среден разход, като се включи MDS-а, излиза надпис "FUEL SAVER MODE" и има обяснение какво става. В ръководството за 2009-та това изобщо е махнато и се спомянава само за средния разход и нищо повече. И в настройките нямам такова нещо. Нито в официалните през менюто, нито в допълнителните през JScan/AlfaOBD.

          JScan-а има жив параметър за това. След малко ще направя едно кръгче, гледайки го.

          Ей го как е описано в ръководството за до 2008-ма:
          Последно редактирано от sparkybg; 22-07-22, 13:21.

      • Това е от шарен мануал за американци. От тук се включва иконата да се показва когато дисплея е на компас и температура. А когато е на разхода отгоре е "FUELSAVER MODE" или нещо такова, че пиша по памет

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Така де - нямам такава опция. Но MDS-а си работи. Обаче като гледам в какви режими се включва, велика икономия от него не виждам как ще се случи. Работи общо взето като вървиш по инерция, а двигателя се върти колкото да не спира колата.

      • Впрочем видях и кога трупа грешката. Всъщност не я трупа де - за момент я пише "pending", тоест недоизтествана, и после сам си я трие - при 630 оборота и двигател по инерция. За съжаление не записва при какво налягане на маслото.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Не записва автоматично, но ти може да пуснеш лог и по тайм стампа да хванеш кога и при какви условия се появява грешката, трика е да НЕ логваш много показатели, колкото повече толкова по-дълга е паузата между таймстамповете...

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Не става. Трябват стойностите заради които се се случила грешката (която така и не се случва докрай). Това е някакъв кратък пик или пад, а логването се случва със закъснение. Пък и ще му се връзвам като проима грешки. И без друго ще сменям гарнитура на картера - поне биелните лагери ще мога да проверя за луфтове. За повече - без причина няма да разглобявам. Ако много ме охапе кучето ще го обезглавя някой ден да видя разпределителния вал и повдигачите. Маслото засега си стои бистро и на макс, но картера е омаслен и малко капе, макар да не съм сигурен откъде точно.

      • Понеже така и не намеруих размера на въпросния O-пръстен на тръбичките за отопление към помпата, най-голямото, което успях да вкарам, е 11.5 x 3.00. Няма да тече никога повече.

        Ако някой някога сменя - все пак вземете и с дебелина 2.75, защото с 3.00 влиза доста трудно.

        Вътрешния диаметър категорично е 11,5 - влиза в каналчето, ляга плътно, но все пак може да се върти с 2 пръста с леко усилие. Важно е - ако е разтегнат на мястото си (предната ми проба беше с 10,5 х 3,00), след време най-вероятно ще се напука, скъса, и започне да пропуска, ако е хлабав не може да се вкара подходящия размер и трябва да се слезе на 2.5 и надолу. Силикон НЕ СЕ слага. Разкатава фамилията на O-пръстена. Просто O-пръстена трябва да е достатъчно сплескан за да уплътнява, независимо от топлинните разширения и прочие дребни мърдания.

        Номера на оригиналния e 53013736AA, и оригинални размери така и не успях да намеря. Има някакво покритие, вероятно някаква химия, която сработва след като си е на мястото. Категорично доста по-хлабав е от 11.5 x 3.0, освен че е и на цена като за теглото му в злато, предвид че трябва да се внася. Понякога въврви с водната помпа, но отново е по-хлабав от този, който сложих - бях сложил именно тоя, дето дойде с водната помпа, и с него пропускаше. Доколкото се ограмитоих по форумите, въпросния теч е не-рядко явление и естествено се правят всякакви селении.
        Последно редактирано от sparkybg; 27-07-22, 22:06.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Тъй...

          1. Течът на антифриз е категорично преустановен. Не излиза и капчица от никъде.

          2. Реших да разследвам защо духалките към пътника духат над 2 пъти по-слабо от тия към шофьора, та от снощи сме в тоя вид:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220729_203828.jpg Прегледи:0 Размер:297.5 КБ ID:6880869

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220729_204206.jpg Прегледи:0 Размер:259.8 КБ ID:6880870

          Вече е свалена и тръбата, но забравих да снимам.

          Оказа се че или някой е ремонтирал парното (макар че няма данни за това), или някой нигамадафака още от завода не го е сглобил както трябва. Причината беше в клапите, въртени от те-това колело:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220729_213427.jpg Прегледи:0 Размер:123.6 КБ ID:6880871

          Това са клапите, които спират въздуха към духалките за предното стъкло в съответните режими.

          Лявата клапа беше зацепена към дясната неправилно и двете бяха под ъгъл една спрямо друга, съответно шофьорската, която е зацепена към моторчето, е работила правилно, другата едно към гьотере. И не толкова че към пътника е имало по-малко въздух, а просто е отивал на грешното място - към стъклото, вместо към духалките за пътника. Конструктурът, направил клапите да могат да се зацепват по няколко начина една към друга, има много по-здрави от мен.

          Самото сваляне на таблото - оказа се не чак толкова голяма драма. Да, има много болтчета, ама болшинството са еднакви, а различните няма как да се сбъркат. На всичкото отгоре го махнах без да махам централната конзола между седалките - нея я махнах по-късно. Оказа се че се държи на 2 по-малки и един по-голам болт, и се сваля с поглед.

          Предстои сглобяване. Със сигурност ще е по-интересно, но и всичко ще е бандажирано и по местата си, всичко ще е стегнато и не-дрънкащо. Процедурата съм я правил на всичките си возила, с изключение на едно, където я беше правил предния собственик и едно купено от магазина. Никога не съм имал; велики драми с това. Да, тук е по-голямо, с повече болтчета и повече жици, но все толкова не-драматично. Все пак сваляне и качване си е 5-6 часа работа като за първи път. Сигурен съм че от тук нататък ще мога да го направя за 2-3, че и по-малко.

          ПП: Има начин (и клипчета) цялото табло, както си е от 2 части, да се свали барабар с тръбата и жиците, и отдолу да остане голо парно, но доколкото така или иначе трябваше да го разглобявам, предпочетох тоя вариант.

          ППП: Ей как се маха на куп:


          ПППП: Още едно клипче по въпроса:


          То е поредица всъщност. Същественото е че се вижда че пълното отстраняване на парното след като съм го разкостил до махане на тръбата изобщо не е болка за умирачка, и само се източва антифриза - климатика си остава пълен. Това ако се наложи някаква по-дълбока поправка по клапите за температура. За щастие установих че поне за момента с клапите всичко е наред и ремонтът ми изглежда доволно успешен.

          Вижда се също че тръбата се маха барабар с инсталацията, а аз не го направих така. Но ще махна инсталацията, ще я бандажирам с текстилна лепенка и ще са сложа на тръбата, преди да слагам тръбата. Също се вижда че пластмасите се свалят и слагат заедно, а аз махнах първо горната част, после долната, с прилежащото махане на болтчетата, дето ги държат една към друга.
          Последно редактирано от sparkybg; 30-07-22, 12:54.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            меракът ще е докато я "изчука" ...

          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Смея да твърдя, че любовта към ДЖИЙП е непреходна, не отминава и става все по-силна. Аз съм може би на 12-13ти Джийп, няколко модела и само това ми е в главата

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            @mariin Както писах, таблата са ми коронен номер вече, особено след първото Terrano - счупени му бяха всичките захвати без един. Възстанових го. На следващото го подсилих преди да се счупи.

            Освен въпросното слабо духане го нямаше и копчето на шофьорската духалка. А тя не може да се възстанови без да се свали горната част на таблото.

            Не на последно място, в таблото няма никакви картони и прочие полюции. В корите на вратите и багажника също няма. Няма и в корите на багажника. Най-банален полипропилен е навсякъде.

        • Смених задните амортисьори с по-твърдите Bilstein 24-186803. Задницата престана да е скоклива. Чакам предните 24-186797 да пристигнат.

          ...обаче ме гложди въпросителна - изглежда като са сменали амортисьори (KYB са в момента, и са си напулно в ред, просто са мекички за моя вкус, особено в комбинация с меки американски пружини), отпред са ги сменяли в комплект с пружините (има такъв кит на KYB), а отзад са си оригиналните пружини. Деди е свидетел че предницата е по-щръкнала от на друго WH, било при деди по едно и също време с моето.

          Джипката в момента в покой е равна, тоест праговете да хоризонтални и разстояноето между гума и арка, ако не съвсем еднакво, е близо отпред и отзад. И ме зачовърка въпросът да сменя задните пружини. Обаче ме зачовърка и въпросът дали да не взема да сложа такива за Commander, за да постигна евентуално и лек лифт и по-голяма товароподемност. По скромните ми изчислениа, базирани на никаквите данни, които имам, Commander-а е по-тежък отзад с около 150 кила. Но явно и отпред има разлика, защото по каталог и предните му пружини са различни от на WK. Телта и на едните и на другите е по-дебела с около милиметър при еднакъв брой навивки и размери.

          Някой случайно да е копал в посока пружини от Commander?

          Най-лесно ми е да сложа едни пружини на Dobinsons, още повече че излизат толкова, колкото да си поръчам Commander-ови ит RockAuto, но не искам чак такъв лифт. Всъщност не искам почти никаквъ лифт. Искам малко по-стегната возия и товароподемност.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            А така, нàпраЙ го каруца, та да има какво да се плюе после години из форумЪт. ;(
            Основно качество на WK е грациозното преминаване през легнали полицаи и бабуни всякакви. Без да се налага да сменяш въздушни възглавници и да обслужваш и ремонтираш компресори и резервоари с азот. Ти искаш да го съсипеш. Тераното ли ти липсва, или какво?

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Сложил съм амортисьори като твоите. Ма пружините са ми по-меки.
            Той пакси минава през легнали полицаи грациозно, само дето след полицая спира да се клати веднага, а не след 2 минути.

            Предните са толкова грациозни че на завой и неравности губят сцепление.

            И, задавам въпроса точно защото не искам лифтове и прочие неща.

            ПП: Тераното в оригиналния си вид е точно същата мекица. И... не ми липсва, щото не съм го продал.
            Последно редактирано от sparkybg; 05-08-22, 16:57.

          • s_s1
            s_s1 коментира
            Редактиране на коментар
            Монтирай въздушни възглавници вътре в пружините. На моя ги монтирах преди 6 години и не са се пукали до сега. Така, когато решиш да товариш помпиш и докарваш почти същата возия. Като си празен ги държиш на 0,3, 0,4 бара.

        • sparkybg коментира
          Днес, 17:44
          Сложил съм амортисьори като твоите. Ма пружините са ми по-меки.
          Като моите?
          Аз съм с трети комплект вече (ако се броят тези, с които купих колата). Първо, като взех "Хемито" преди 9 г. смених по акъл на Димата ("абе, може и да не ги сменяш, ама ще бъде по-хубаво") оригиналните с "Monroe", предлагани от "роцкауто" за този модел. Според Жоро_ЦСКА, който тогава беше основния "хъб" за внос на части от "роцкауто" май това били същите като продаваните като ребрандирани "Мопар". Някъде на 50 000 км., дали не беше и по-малко, задният ляв протече.

          Все едно, оставих ги, но синът ми 2018 г. направи зверска катастрофа с помляно окачване. Сложих BILSTEIN - B6 4600 24-186803 отзад и B6 4600 24-186797 отпред. Вече единият отзад е протекъл. Пак след около под 50 000 км. Модела го избрах по мнение на Кинекс от една тема тук в раздела. След години пак Кинекс написа, че тия "Билщайни" не ставали

          Но-о-о-о съветът ми е да пробваш как минава легналите полицаи - без паникьорски да спираш пред тях и да потегляш баааавно при преодоляването им, както гледам, че масово прави народът.
          Няма друга такава возия. "Ситроен" ли ? Въздух ли ? Ахъм...
          А, че се разклаща и поклаща - еми, измери ли ходовете? ТуЙнеЙ пистарка някаква.


          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Легналите полицаи по традиция с тераното ги минавам със всичката газ. Но то си друска доста, в сравнение с GC-то.

            Във всеки случай, в момента категорично не мога да мина с гранда легнал полицай (или по-точно вдигната пешеходна пътека), както с тераното. Ще думне на ограничители и нагоре, и надолу, а отпред или вътрешните бъмп стоповете на амовете, или горните тампони, категорично не са във форма. Като свърши хода надолу думкат твърде неприятно като звук.

        • Добре дее...Защо не погледнахте тунингови окачвания от австралийците, айде TJM и OME може и да нямат за тая марка, но може и да имат. Dobinsons със сигурност имат, има и с лифт нула, поне имат дълга гаранция и са по-дълговечни..
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            Добре дее...Защо не погледнахте тунингови окачвания от австралийците, айде TJM и OME може и да нямат за тая марка, но може и да имат. Dobinsons със сигурност имат, има и с лифт нула, поне имат дълга гаранция и са по-дълговечни..
            Щото друсат. "Либито" ми е със същия пробег (и на път и по черно) пък изобщо не дава индикации за смяна на амортисьори. Но-о-о-о ако мина през легнал полицай с "Либито" и с "Хемито" - на второто трябва да гледаш през прозореца, за да разбереш изобщо откъде минаваш. Дъщеря ми навремето го оприличи на самолет - "лети си над дупките по пътя и нищо не усещаш, освен когато татко даде газ и те залепи за облегалката"
            А клатене по пресечена местност или в остър завой е присъщо на всички високи автомобили с по-големи ходове на окачването. Който не иска да се клати, да си вземе пистарка, ама тогава ще остане без бъбреци по нашите пътища, от които пък изобщо няма да смее да отбие.
            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X