Здравейте, колеги.
Нов съм в този страхотен форум,където може да се намери каква ли не информация за всичко свързано с офроуд автомобилите, и тъй като възнамерявам скоро да си закупувам нов Grand Cherokee 3.0 CRD Summit в Германия, след което смятам да го донеса за ползване в България, бих искал да знам дали някой от Вас има представа, как стои въпросът с гаранционното му обслужване в БГ (знам че има оторизирани сервизи в 4 града, но дали са надеждни), как стои въпросът с налични авточасти по магазините и най-вече дали бих имал проблем със замръзване на горивото (дизел) във високопланинските части на страната (най-вече в Родопите),където понякога през зимата температурата пада през нощта до -25°C? Освен това как стои въпросът с качеството на горивото и дали двигателят е много "придирчив" към дизеловото гориво в БГ? Просто знам, че проблемът е не само да се купи една кола, а и да се поддържа след това. Интересува ме и въпросът с наличието на достатъчно обучен технически персонал в БГ,който да може да борави и със съответните софтуерни програми, ако се наложи.
Много бих Ви бил благодарен,ако можете да ме информирате поне на част от въпросите ми.
Благодаря Ви
Нов съм в този страхотен форум,където може да се намери каква ли не информация за всичко свързано с офроуд автомобилите, и тъй като възнамерявам скоро да си закупувам нов Grand Cherokee 3.0 CRD Summit в Германия, след което смятам да го донеса за ползване в България, бих искал да знам дали някой от Вас има представа, как стои въпросът с гаранционното му обслужване в БГ (знам че има оторизирани сервизи в 4 града, но дали са надеждни), как стои въпросът с налични авточасти по магазините и най-вече дали бих имал проблем със замръзване на горивото (дизел) във високопланинските части на страната (най-вече в Родопите),където понякога през зимата температурата пада през нощта до -25°C? Освен това как стои въпросът с качеството на горивото и дали двигателят е много "придирчив" към дизеловото гориво в БГ? Просто знам, че проблемът е не само да се купи една кола, а и да се поддържа след това. Интересува ме и въпросът с наличието на достатъчно обучен технически персонал в БГ,който да може да борави и със съответните софтуерни програми, ако се наложи.
Много бих Ви бил благодарен,ако можете да ме информирате поне на част от въпросите ми.
Благодаря Ви

Коментар