Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Dacia Duster 4x4!!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Dacia Duster 4x4!!

    Минал съм около 2000 км. с чисто нов дъстър 4х4,бензинов,ускорява тромаво,6 скорости,на магистралата до 140 км. вози добре,определено гори малко,има ред недомислици като го ставиш на фарове ,те остават да светят след като загасиш и изкараш ключа,вратите скърцат при отваряне и затваряне,има едно странно причукване като се разминаваш по магистралата с някой по бърз от теб в предната лява врата...вероятно от вакума който се получава,странното е че това съм го забелязъл при три еднакви екземпляра,при по висока скорост има свирене от уплатненията на прозорците,като проходимост немога да дам мнение понеже колите са служебни и до сега не ми се е налагало да ги пробвам извън пътя,но предвид краткия ми опит е по-висока лека кола извън пътя.Имаме няколко случая в които светва чека и колите не искат да запалят докъто не посетят сервиз ,там четът грешките и палят без проблем,за сега това се показва рядко и като цяло нямаме проблем с дъстърите.
    В общи линии за каквото плащаш това и получаваш...Като семейна кола е идеален,евтина изработка ,постен интериор,при затваряне на вратите дрънчи като варел ,става и за излети ама не е джип в никакъв случай,а и на кой му дойде на акъла така да го кръсти....!
    Последно редактирано от Roninn; 13-01-12, 00:35.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #47
      От: Dacia Duster 4x4!!

      Здравейте колеги,

      Попрочетох доста писано в форума, но нещо не ми е ясно още следното, което е леко като сравнение на "евтините пакетници"
      Коя система 4Х4 е да кажем най-добра сред представителите на ниския ценови клас?

      Dacia Duster - до колкото ми е известно е със блокиране на централен диф + блокиране на колелата посредством ABS. Колко е просвета?

      Sang Yung Actyon - не знам с каква система е. Чета че има HDC ( Hill Descent Control ), а просвета е 189мм

      GW Hover - е с демултипликатор и предполагам пак с блокиране на центр. диф. Просвет 194мм

      Съжалявам, че включвам подобно сравнение, но ми е интересно, кой би се справил най-добре като система 4х4. Предполагам ще е от полза. Все пак вече има доста евтини "джипки".

      Благодаря

      Коментар


      • #48
        От: Dacia Duster 4x4!!

        Първоначално публикуван от krasimird Преглед на мнение

        Dacia Duster - до колкото ми е известно е със блокиране на централен диф + блокиране на колелата посредством ABS. Колко е просвета?

        ..........
        Съжалявам, че включвам подобно сравнение, но ми е интересно, кой би се справил най-добре като система 4х4. Предполагам ще е от полза. Все пак вече има доста евтини "джипки".

        Благодаря

        Централен какво? Да не се окаже че вместо "диф" има една обикновена вискомуфа
        Инак заместването на LSD с ABS подход е безпредметно, колкото да не е без хич. Точно колкото идеята за ултра-къса първа предавка за да се замаже липсата на демултипликатор.
        Румънския сбиротак не мисля че ще се справи и с обикновена кал в коловози, да не говорим за нещо по-сериозно.

        Като се замисля - Лада Нива притежава по-добре обмислена 4х4 въпреки разликите от 30-40 години.

        ПП: дадох пример по-горе с китаеца (въпреки че и той е сбиротак) - в същия ценови клас но е на шаси, има си и демултипликатор. Този в България е парттайм - т.е. "блокиран" "централен диф" (няма диференциал) си има хахахаха.
        За майтап Дачията май май е с 3 години гаранция срещу 5 на китайчето.

        Коментар


        • #49
          От: Dacia Duster 4x4!!

          Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
          За майтап Дачията май май е с 3 години гаранция срещу 5 на китайчето.
          Тя тази гаранция не важи почти за нищо- ходовата част на влизала в гаранция.
          Стартер, генератор, хидравлична помпа... били външни въртящи се части... също
          Генератора го смениха след грозен двучасов скандал и заплахи. Казах им, че ще стоя два месеца пред магазина/ сега е модерно ''шоурум''/ и ще обяснявам на всеки клиент обстойно какви са цървули
          На сърбела майката му е чесането.
          Борислав Борисов Русе О885 О37815

          Коментар


          • #50
            От: Dacia Duster 4x4!!

            Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
            Можеш ли да посочиш поне една? Аз съм сравнявал "жипките" им една до друга - нови новенички, а ти?
            Прочетох ти всичките излияния и по-долу, но ще се спра само на това, че другото е безпредметно да го коментирам.
            Дъстър има това, което му трябва. Аз не претендирам, че ще газя до вратите в кал. Плюс това, калта е много относително понятие. Всичко зависи от гумите. Ако имаш специални кални гуми, можеш да си го караш с кеф. А някои могат и да не успеят да си го карат с кеф. Причини ли казваш?
            1. Все още неизградена и неразвита сервизна мрежа.
            2. Оттук и неясната поддръжка, дори да имаш и 5 год. гаранция.
            3. Ако сравняваме, да е с Hover 5. Дали се намира дизелов мотор? Няма! Към този момент. Бензинът би харчил за моите нужди достатъчно повече.
            4. Ако ще има дизелов мотор, той ще бъде на следващия им модел.
            5. Hover 5 няма бъдеще. Китайците правят нов модел и не се занимават с развиване на настоящи. С една дума - купуваш си спрян от развитие автомобил.
            6. Пластмасите му вътре са същите, че дори и по-зле от румънските.
            7. Тежи повече.
            8. Гори повече.
            9. На размер - докарва го до 4,6 м. На мен не ми трябва по-голям от Дъстър с 4,3 м. Следователно ще ми е и по-удобен.
            10. Откъм визия - китаецът е по-хубав - и вътре и вън, но не е чак толкова голяма причина.

            Достатъчно са, мисля. Гаранцията на Дъстър не е само по мотора. Цялостна е и много зависи с кой дилър си имаш работа.
            Нямам нищо против китаеца. Дори се бях засилил да го продлушвам преди 2-3 години, когато още нямаше и помен за производство. Много ми харесва и той, но не е моят автомобил за този момент.

            Дъстър е малко по-далеч от дядо си RX4. Доста по-далеч, като сметнем само продажбите му. За останалото няма какво да говорим - размери, просвет, комфорт, здравина и т.н. Аз не претендирам, че карам "жип". Останалите го наричате така, щото все някой ви е крив. Не ми дреме, че нямам 7 места - не ми и трябват. Ако съм искал - щях да гледам друго. Казваш 100-130 и гори под 8. Ми и аз горя под 8. Споделих данни за 130 (константа), натоварен с багаж и хора. Иначе кеф ти 6-6,4 при 100-110.
            Не разбирам, защо трябва да се изтъква някой, че той има най-добрата кола. Аз имам такава, която ме устройва напълно и мога да правя най-различни неща с нея, защото ми го позволява. Дори танк да имаш, пак ще спреш все някъде.
            Става въпрос за многообразието на автомобила, а не за конкретни нужди, които трябва да се покрият със специални автомобили.
            Dacia Duster 110 dCi 4WD

            Коментар


            • #51
              От: Dacia Duster 4x4!!

              Първоначално публикуван от krasimird Преглед на мнение
              Dacia Duster - до колкото ми е известно е със блокиране на централен диф + блокиране на колелата посредством ABS. Колко е просвета?

              Sang Yung Actyon - не знам с каква система е. Чета че има HDC ( Hill Descent Control ), а просвета е 189мм

              GW Hover - е с демултипликатор и предполагам пак с блокиране на центр. диф. Просвет 194мм

              Добре. Няма смисъл да спорите за това дали е хубав или лош. На мен лично на визия ми допада дъстъра, но това е друга тема.

              Все пак някой дали ще може да ми даде инфо, по какъв начин са решени системите 4х4 на 3-те така да се каже "най-евтини" нови SUV-a.
              От доста време чета форума и що годе съм запознат с по общите термини, но ако може инфо, малко така по за начинаещ
              Говоря специално за системите 4х4. Не за гаранция, качество и т.н.
              Благодаря

              Коментар


              • #52
                От: Dacia Duster 4x4!!

                Отваряш Ютюб и започваш да търсиш всичко за изброените машини.
                Actyon е доста скъп. На мен лично като задвижване много ми допада. Прочети на страницата им. Мисля, че беше със задно предаване, но там най-добре е обяснено. Но пък на външен вид и на практичност, не може да се сравни с нищо - клони към нулева.
                Дъстър можеш да го сравняваш с всички подобни - Киа Спортидж, Хюндай Туксон, Форд Куга, Кашкай, а сигурно има и други.
                Предимството на Дъстър пред всички тези е това, че е по-лек (1300 кг за дизел 4х4) и има 210 мм просвет, както и понижаваща първа предавка. Във версията му с ESP+ASR, системите помагат при "окантарване" или диагонален тест. Аз лично карам този без ESP.
                Карал съм го в кал (но недълбока) и в коловози, карал съм го на сериозна горска пътека, при която си пролича, че трябва да подаваш здраво газ, когато започне да превърта, а не да връщаш педала по навик. Системата се активира и помага със задното задвижване.
                Има блокаж (електронен), който върши работа, когато АУТО-режимът не е достатъчен. Системата е аналогична на всички електронни системи, но чаркалъците не са от Кашкай, а от по-големия - Мурано. Задният диференциал е доста солиден, гледал съм го.
                Hover - може да има рама (а не шаси, колега), което не мисля, че е голямо предимство за ежедневна употреба. Многозвенното задно окачване е в пъти по-добро откъм возия и стабилност (при Дъстър). Лично на мен, не ми харесва, че китайците копират абсолютно всичко - освен външен дизайн, но и двигатели и скоростни кутии. Моторът му е на Мицубиши, но е правен от китайците. За трансмисията няма да ме учуди, ако и нея са я купили от Мицубиши (Супер-селект 2 ми е любимата трансмисия, но нямам идея, дали е такава в Ховър).
                Лично аз бих сравнил Дъстър със Субару Форестър. Румънците са постигнали много откъм проходимост и само с Форестър може да бъде сравняван. А там е ясно - AWD (симетрично) с нисък център на тежестта.
                Като за начинаещ - ако търсиш голяма копачка в лицето на Дъстър, няма да го откриеш.
                Dacia Duster 110 dCi 4WD

                Коментар


                • #53
                  От: Dacia Duster 4x4!!

                  Много благодаря за подробното инфо колега.
                  Ще попрочета още.... , пък шак ще питам.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Dacia Duster 4x4!!

                    Първоначално публикуван от kauftip Преглед на мнение
                    Дъстър има това, което му трябва (освен НИСКА ЦЕНА друго си няма). Аз не претендирам, че ще газя до вратите в кал. Плюс това, калта е много относително понятие. Всичко зависи от гумите. Ако имаш специални кални гуми, можеш да си го караш с кеф. А някои могат и да не успеят да си го карат с кеф. Причини ли казваш?
                    1. Все още неизградена и неразвита сервизна мрежа. (при производство в България - отпада)
                    2. Оттук и неясната поддръжка, дори да имаш и 5 год. гаранция. (при ясната 3 години на Дачия)
                    3. Ако сравняваме, да е с Hover 5. Дали се намира дизелов мотор? Няма! Към този момент. Бензинът би харчил за моите нужди достатъчно повече. (дизел ИМА, че и за България; бензинката се предлага с фабрична АГУ като ПОДАРЪК за по-високите нива - дори за странните ти нужди ще е по-евтина на газ ако това ти е мъката)
                    4. Ако ще има дизелов мотор, той ще бъде на следващия им модел. (вече го има и на този, 2.
                    5. Hover 5 няма бъдеще. Китайците правят нов модел и не се занимават с развиване на настоящи. С една дума - купуваш си спрян от развитие автомобил. (Ховър има и минало, и бъдеще - Н6 е развитие в друга посока)
                    6. Пластмасите му вътре са същите, че дори и по-зле от румънските. (не бих казал - след контакт с Дачия единствено Шкода Фабия успя да ме стресне повече)
                    7. Тежи повече. (нормално, не е имитация а джипка)
                    8. Гори повече. (нормално, не е имитация а джипка)
                    9. На размер - докарва го до 4,6 м. На мен не ми трябва по-голям от Дъстър с 4,3 м. Следователно ще ми е и по-удобен. (30см са много наистина - ако човек не се оправя с шофирането)
                    10. Откъм визия - китаецът е по-хубав - и вътре и вън, но не е чак толкова голяма причина. (не е фактор наистина, освен да се посмее човек)

                    Достатъчно са, мисля. Гаранцията на Дъстър не е само по мотора. Цялостна е и много зависи с кой дилър си имаш работа.
                    Нямам нищо против китаеца. Дори се бях засилил да го продлушвам преди 2-3 години, когато още нямаше и помен за производство. Много ми харесва и той, но не е моят автомобил за този момент.

                    Дъстър е малко по-далеч от дядо си RX4. Доста по-далеч, като сметнем само продажбите му. За останалото няма какво да говорим - размери, просвет, комфорт, здравина и т.н. Аз не претендирам, че карам "жип". Останалите го наричате така, щото все някой ви е крив. Не ми дреме, че нямам 7 места - не ми и трябват. Ако съм искал - щях да гледам друго. Казваш 100-130 и гори под 8. Ми и аз горя под 8. Споделих данни за 130 (константа), натоварен с багаж и хора. Иначе кеф ти 6-6,4 при 100-110.
                    Не разбирам, защо трябва да се изтъква някой, че той има най-добрата кола. Аз имам такава, която ме устройва напълно и мога да правя най-различни неща с нея, защото ми го позволява. Дори танк да имаш, пак ще спреш все някъде.
                    Става въпрос за многообразието на автомобила, а не за конкретни нужди, които трябва да се покрият със специални автомобили.
                    (става дума - както и съм писал - че Дъсти е Ренде 4х4 отпреди 15 години и няма никаква допирна точка с жипките; Радвам се че и сам си го проумял най-сетне, еконобокс-овете винаги са били само едни компромиси на колела)

                    Коментар


                    • #55
                      От: Dacia Duster 4x4!!

                      Първоначално публикуван от kauftip Преглед на мнение
                      Отваряш Ютюб и започваш да търсиш всичко за изброените машини.
                      Actyon е доста скъп. На мен лично като задвижване много ми допада. Прочети на страницата им. Мисля, че беше със задно предаване, но там най-добре е обяснено. Но пък на външен вид и на практичност, не може да се сравни с нищо - клони към нулева.
                      Дъстър можеш да го сравняваш с всички подобни - Киа Спортидж, Хюндай Туксон, Форд Куга, Кашкай, а сигурно има и други.
                      Предимството на Дъстър пред всички тези е това, че е по-лек (1300 кг за дизел 4х4) и има 210 мм просвет, както и понижаваща първа предавка. Във версията му с ESP+ASR, системите помагат при "окантарване" или диагонален тест. Аз лично карам този без ESP.
                      Карал съм го в кал (но недълбока) и в коловози, карал съм го на сериозна горска пътека, при която си пролича, че трябва да подаваш здраво газ, когато започне да превърта, а не да връщаш педала по навик. Системата се активира и помага със задното задвижване.
                      Има блокаж (електронен), който върши работа, когато АУТО-режимът не е достатъчен. Системата е аналогична на всички електронни системи, но чаркалъците не са от Кашкай, а от по-големия - Мурано. Задният диференциал е доста солиден, гледал съм го.
                      Hover - може да има рама (а не шаси, колега), което не мисля, че е голямо предимство за ежедневна употреба. Многозвенното задно окачване е в пъти по-добро откъм возия и стабилност (при Дъстър). Лично на мен, не ми харесва, че китайците копират абсолютно всичко - освен външен дизайн, но и двигатели и скоростни кутии. Моторът му е на Мицубиши, но е правен от китайците. За трансмисията няма да ме учуди, ако и нея са я купили от Мицубиши (Супер-селект 2 ми е любимата трансмисия, но нямам идея, дали е такава в Ховър).
                      Лично аз бих сравнил Дъстър със Субару Форестър. Румънците са постигнали много откъм проходимост и само с Форестър може да бъде сравняван. А там е ясно - AWD (симетрично) с нисък център на тежестта.
                      Като за начинаещ - ако търсиш голяма копачка в лицето на Дъстър, няма да го откриеш.
                      Мда, с туй трябваше да започнеш - Ютуб офроуд, помага много в реалното каране особено с включен 4х4 и сложна пътна обстановка
                      "Hover - може да има рама (а не шаси, колега)" - бихте ли ми обяснили колега разликите? Или след като Дъсти е един по-компактен Мурано по думите ви - да не ви питам ...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Dacia Duster 4x4!!

                        Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                        Централен какво? Да не се окаже че вместо "диф" има една обикновена вискомуфа

                        Инак заместването на LSD с ABS подход е безпредметно, колкото да не е без хич. Точно колкото идеята за ултра-къса първа предавка за да се замаже липсата на демултипликатор.
                        Румънския сбиротак не мисля че ще се справи и с обикновена кал в коловози, да не говорим за нещо по-сериозно.

                        Като се замисля - Лада Нива притежава по-добре обмислена 4х4 въпреки разликите от 30-40 години.

                        ПП: дадох пример по-горе с китаеца (въпреки че и той е сбиротак) - в същия ценови клас но е на шаси, има си и демултипликатор. Този в България е парттайм - т.е. "блокиран" "централен диф" (няма диференциал) си има хахахаха.
                        За майтап Дачията май май е с 3 години гаранция срещу 5 на китайчето.
                        jamiemirror, смятам, че прекаляваш. Едно е да мислиш, друго е да седнеш, да покараш, чак тогава можеш да правиш такива генерални заключения. Кое според тебе днес заслужава да получи званието "жип"? Може би БМВ Х5? Или Инфинити FX, Ауди Q7? Вярно, страхотни двигатели, изпипан интериор, но на завидна цена. Извън пътя, само широките нископрофилни гуми са предпоставка за сериозен провал. Идеята на Рено, според мене, е да предложат евтин и съответно достъпен високопроходим автомобил. Това няма как да се постигне с последен писък в технологиите. Ето защо се използват по-остарели, но изпитани технологии - 1.5 dci е стар, но доказал се двигател от преди 10 г. Двойното задвижване, вярно, с електрическа вискомуфа е. Това, обаче, предвид сравнително късата междуколесна база и ниското тегло не е пречка за "кални бани".
                        Колкото до това, че дачията била "сбиротак", ами то всяка кола е сбирщайн. Без значение дали е мерцедес или шкода. Какво мислиш, че правят HP с ноутбуците си? Харда е на Samsung или Hitachi, процесора - Intel, AMD или VIA, видеокартата - същата работа и пр. HP правят само дизайна и шасито. Лаптопите дори не се произвеждат в техните заводи.
                        Хайде, стига съм писал, че ме заболя главата от снобарщина, подправена с български манталитет.
                        Jeep Cherokee, 2.8 CRD Wild Dream Edition
                        Nissan Almera N16 2.2 DI
                        LZ1MAS

                        Коментар


                        • #57
                          От: Dacia Duster 4x4!!

                          Първоначално публикуван от mordo Преглед на мнение
                          jamiemirror, смятам, че прекаляваш. Едно е да мислиш, друго е да седнеш, да покараш, чак тогава можеш да правиш такива генерални заключения. Кое според тебе днес заслужава да получи званието "жип"? Може би БМВ Х5? Или Инфинити FX, Ауди Q7? Вярно, страхотни двигатели, изпипан интериор, но на завидна цена. Извън пътя, само широките нископрофилни гуми са предпоставка за сериозен провал. Идеята на Рено, според мене, е да предложат евтин и съответно достъпен високопроходим автомобил. Това няма как да се постигне с последен писък в технологиите. Ето защо се използват по-остарели, но изпитани технологии - 1.5 dci е стар, но доказал се двигател от преди 10 г. Двойното задвижване, вярно, с електрическа вискомуфа е. Това, обаче, предвид сравнително късата междуколесна база и ниското тегло не е пречка за "кални бани".
                          Колкото до това, че дачията била "сбиротак", ами то всяка кола е сбирщайн. Без значение дали е мерцедес или шкода. Какво мислиш, че правят HP с ноутбуците си? Харда е на Samsung или Hitachi, процесора - Intel, AMD или VIA, видеокартата - същата работа и пр. HP правят само дизайна и шасито. Лаптопите дори не се произвеждат в техните заводи.
                          Хайде, стига съм писал, че ме заболя главата от снобарщина, подправена с български манталитет.

                          Всъщност mordo, точно в духа на по-евтино и по-старо като технология е произведението на китайците. Както вече писах - Дачията изобщо не е в класа, тя наследява 4х4 система от лека кола с повишена проходимост, но не е кола с висока проходимост (между двете понятия ИМА разлика!). Вискомуфата не е офроуд решение, вадил съм на въже Honda CRV от кални коловози точно заради тоя тип технологично решение и в нея. Определено Е пречка за кални бани!

                          Относно сбирщайна - не знам какво караш но около мен колите са проектирани и изпълнени от нулата - а не са събрани от 15-годишни модели. Изключение прави конкретния китаец - вече го и споменах.

                          Ще те боли главата че и джоба ако тръгнеш да правиш "кални бани" с лек автомобил Дъстер, ако се сещаш какво ти намеквам 1.5sci е "проверен" ама е слаган само в Кашкай с предно предаване, за Клио може и да става - за офроудър - НЕ. Не е достатъчно да имаш един гол клиренс - а Дачията в момента няма какво повече да предложи - дори смятам че е скъпа с оглед възможностите и.

                          ПП: като каза снобарщина и български манталитет - точно това е и мерака да си купиш "нов офроудър". Нищо че не става, важен е етикета и това че все пак ще ти стигнат парите хахахахаха

                          Коментар


                          • #58
                            От: Dacia Duster 4x4!!

                            Дефинирай, ако обичаш "кола с висока проходимост". Не се сещам да е произведена такава стандартно. Всички знаем, че жипките трябва да се преправят, за да са високо проходими.
                            И да, дачия дъстър е "офроудър" - върши работа за извън пътя. Но съгласи се, че новото си е ново. Мирише на ново, има гаранция. Предпочитам нов дъстър пред десетгодишен ML, съсипан от каране, с върнат километраж и скрити дефекти.
                            Относно снобарията и българския манталитет не си ме разбрал. Вродено у българина е да е индивидуалист. Това той, обаче, разбира криво. Изкарал малко парици и веднага се хвърля на мерцедесите и беемветата. А не прави сметка, че не може да ги поддържа качествено, че само гумите му струват колкото четири на средностатистически автомобил.
                            Jeep Cherokee, 2.8 CRD Wild Dream Edition
                            Nissan Almera N16 2.2 DI
                            LZ1MAS

                            Коментар


                            • #59
                              От: Dacia Duster 4x4!!

                              Първоначално публикуван от mordo Преглед на мнение
                              Дефинирай, ако обичаш "кола с висока проходимост". Не се сещам да е произведена такава стандартно. Всички знаем, че жипките трябва да се преправят, за да са високо проходими.
                              И да, дачия дъстър е "офроудър" - върши работа за извън пътя. Но съгласи се, че новото си е ново. Мирише на ново, има гаранция. Предпочитам нов дъстър пред десетгодишен ML, съсипан от каране, с върнат километраж и скрити дефекти.
                              Относно снобарията и българския манталитет не си ме разбрал. Вродено у българина е да е индивидуалист. Това той, обаче, разбира криво. Изкарал малко парици и веднага се хвърля на мерцедесите и беемветата. А не прави сметка, че не може да ги поддържа качествено, че само гумите му струват колкото четири на средностатистически автомобил.

                              Ето една кратичка и проста класификация:
                              Класификация според проходимосттаАвтомобили с ограничена проходимост – предназначени за работа главно по пътища с асфалтово, бетонно и др. покритие.Автомобили с повишена проходимост могат да работят по всички видове пътища.Автомобили с висока проходимост – предназначени за работа в тежки пътни условия , за движение в местности където няма предварително построен път .Класифицирането по проходимост е в известна степен условно защото един и същи автомобил може да притежава различна проходимост в зависимост от вида на гумите , налягането в тях и др.
                              Според нея Дъстера е кола за движение по пътища, макар и не само асфалтови. За разлика от висока проходимост - там където може и да няма път.
                              Това че ти не се сещаш не означава че не съществуват Патрул, ТЛК, доста Ровъри, Г-класа, Уазики (да не се сърдят феновете и на други марки, нямам претенция за изчерпателност) ... всъщност не виждам нищо снобарско в тези машини, а ти?
                              Инак отлично съм те разбрал - нямаш достатъчно пари за нов и сериозен жип, качваш се в румънски Меган 4х4 и идваш да се излагаш. Щото трябвало да е ново и прочие, снобария казваш ммм?

                              А ето и малко "история":
                              http://fakti.bg/avto/1880-vsydehodite-predi-i-sega

                              Коментар


                              • #60
                                От: Dacia Duster 4x4!!

                                Първоначално публикуван от mordo Преглед на мнение
                                Дефинирай, ако обичаш "кола с висока проходимост". Не се сещам да е произведена такава стандартно. Всички знаем, че жипките трябва да се преправят, за да са високо проходими...
                                Така мислиш, защото не познаваш Нива. От "стандартно произведените" коли през последните 5 години, едва ли има по-високо проходима при нашите условия.
                                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X