Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Dacia Duster 4x4!!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Dacia Duster 4x4!!

    Ние, които караме Дъстър, не твърдим, че караме джипове. Аз поне съм далеч от тази мисъл. Смешното е, че повечето го оплювате, но когато отидеш автомивка, минаваш по цени за джипове. Когато сменяш гуми, минаваш по цени за джипове. Когато някой иска да ти вземе някакви пари, минаваш по цени за джипове. Това, разбира се, не те класира в тази графа автоматично. Интересно е и друго. Всеобщо се шири мнението, че трябва да съм богат, за да си купя джип. И богатите дали си купуват джипове и дали ги използват по предназначение? Защо ми е да си купувам сандък за 100 000 лв, като същата работа, че дори и повече, ще ми върши и такъв за 30 000 лв. А дали дядото на Дъстър, не е и дядо на останалите от алианса? Аз твърдя, че Дъстър е по-добър от Кашкай и по-добър от дядо си в много отношения. Смешно е да се твърди, че Хонда ЦР-В има задвижване на 4-те колела и още по-смешно, да я сравниш с Дъстър. Това, че един джип е по-тежък от Дъстър, изобщо не е предимство. Даже влошава нещата. За калта - всичко зависи от гумите и акъла на водача. И, колега, проучи малко повече за историята на 1.5 дци на Рено. Ще се увериш, че не е само при Кашкай с предно. И все пак, продажбите на тези два модела - Дъстър и Кашкай, разбиха всички класации последните няколко години. За съжаление, офроудърите с рама са динозаври и стават само за това, за което са предназначени. Дори трябва и да се модифицират, за нещото, което не се нарича път. В неделя карах на Витоша от Златните мостове до хижа Офелии след един Дифендър и една Фронтера. Пътят беше достатъчно снежен и заледен, но това не ми попречи да си карам наравно с тях, че дори и ги изпреварих. От Офелии до Боерица бях сам и си позволих тестове на задвижването - очарован съм по завоите с висока скорост, при положение, че карам с всесезонни гуми. Автоматичният режим си върши работата перфектно и връща колата в траекторията в момента на началото на недозавиването.
    Dacia Duster 110 dCi 4WD

    Коментар


    • #62
      От: Dacia Duster 4x4!!

      Ако "вашите условия" са в гората - горе-долу е единственото място където по-дребна като Нивата може да покаже нещо повече от Патрул или ТЛК.
      За съжаление Нивите имат късичък живот, осеян с проблеми ... отличен пример и защо не трябва да се прави "жип" с купе от обикновена таратайка, особено при липса на рама.

      Коментар


      • #63
        От: Dacia Duster 4x4!!

        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
        Така мислиш, защото не познаваш Нива. От "стандартно произведените" коли през последните 5 години, едва ли има по-високо проходима при нашите условия.
        Дефинирай : едва ли има по-високо проходима при нашите условия.
        Аз познавам Нива и то добре- имаме си 5бр на по 2 години и на по 12-13 хил км всичките
        е наистина няма такова дърво- не се чупи само това, което го няма по тях и на асфалт са доста проходими.
        Ела да ти покажа ръждясала 2 годишна Нива, течаща водна помпа на 8 000 км, виещи лагери и разбити карета и какво ли още не. Колите основно се карат по асфалт, никога не спят на открито и се мият поне веднъж седмично. Не защитавам дачията- и тя не е стока, но и Нива е страшно цвете...
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #64
          От: Dacia Duster 4x4!!

          От мен по темата - толкова. На съвестта на Чавдар V93 да си остане, все пак модератора и той хляб трябва да яде
          Пожелавам му да го изпреварват Дъстери - и на пътя и извън него

          mordo :
          ***************
          jamiemirror, както написах в първото си съобщение в темата - ПРЕКАЛЯВАШ! Никой не ти дава правото, а мисля, че, съгласно форумните правила е забранено, да обиждаш останалите! Нито пък да използваш нецензурни думи и изрази. Начинът ти на изказване е недопустим и обиден. Поради тази причина смятам да уведомя модератора на подфорума, за да прецени дали да не бъдеш санкциониран.
          ***************

          Точно така се прави,
          mordo. Вика се бавачката - да ти смени памперса.

          Коментар


          • #65
            Re: Dacia Duster 4x4!!

            Тествах Дъстър и китайски пикап - няма да се впускам в детайли, но китаецът е няколко порядъка по-добър от румънеца, като концепция и като всичко. Времето ще покаже кой е по-надежден, но съдейки по концепция, изработка и т.н. залагам на китайчето.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #66
              От: Dacia Duster 4x4!!

              "китаеца" е по-добър 4х4, ама за черен път и бавно каране... ако тръгнеш по неизчистената магистрала или шосе - парт-тайма е на практика кола със задно ("пумпал")... а един автомобил 4х4 с муфа може да си перкаш със 100-120 и няма да ти поднесе... Естествено постоянното истинско 4х4 е по-добре, НО е по-скъпо, по-тежко, увеличава разхода...
              Един прост личен пример до август имах Санта Фе 2 (4х4 с муфа) - огромно купе, с разход бензин (188кс) 11-15л/100 средно за периода на експлоатацията 13/100 или на дизела (155кс) от 8-10л/100 ... Сега съм с Гранд Витара (постоянно 4х4) доста по-малко купе, с разход на дизел (129кс) от 8-10л/100 средно за периода на експлоатацията 9/100 или ако е бензин (140кс) 10-14л/100...

              Паджерото 1 и 2 и аналогичните им са мъчение на дълъг път - абсолютно несравнимо със съвременните СУВове... За ръждите и ежедневните проблеми въобще да не коментираме...

              Не забравяйте, че Дъстъра е автомобил за всеки ден и опция да отидеш събота за риба или на планина - а всеки парт-тайм автомобил на рама е за риба, планина и т.н. с опцията да го ползваш и по пътищата! Точно затова концепцията на Дъстъра е по-модерна и добра от тази на Great Wall...

              Басните за това как на старите коли (били те Ауди, Тойота или Мицубиши) нищо не се разваляло, а новите едва ли не "ще се разпаднат" ги има още откато са излезли първите жигули у нас, дето никой не ги искал, щото "не били надеждни като москвичите"... Кое е по-добро може да покаже само историята... Нека станат по на 10-20 години и тогава да ги коментираме /ама колко ли "класически" 4х4 ще са останали тогава/...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #67
                От: Dacia Duster 4x4!!

                Хайде успокойте топката малко! Обръщам внимание на всички да се въздържат от обидни квалификации по адрес на опонентите, а и по адрес на техните возила.
                Първоначално публикуван от mordo Преглед на мнение
                Дефинирай, ако обичаш "кола с висока проходимост". Не се сещам да е произведена такава стандартно. Всички знаем, че жипките трябва да се преправят, за да са високо проходими. И да, дачия дъстър е "офроудър" - върши работа за извън пътя. Но съгласи се, че новото си е ново. Мирише на ново, има гаранция. Предпочитам нов дъстър пред десетгодишен ML, съсипан от каране, с върнат километраж и скрити дефекти. ...
                Това, че ти не се сещаш, не означава, че няма такива. Не съм убеден, че ще искаш да караш с такъв "офроудър" след щатен Патрол Y60, Тойта 70-ка или 80-ка, Паджеро, Дифендър ... Кой казал, че ML-ът е машина за офроуд, та го намесваш в приказките?!?
                Първоначално публикуван от kauftip Преглед на мнение
                ... Смешното е, че повечето го оплювате, но когато отидеш автомивка, минаваш по цени за джипове. Когато сменяш гуми, минаваш по цени за джипове. Когато някой иска да ти вземе някакви пари, минаваш по цени за джипове. ...
                Нещо не разбрах това какво общо има със спора?!?
                Първоначално публикуван от kauftip Преглед на мнение
                ... За съжаление, офроудърите с рама са динозаври и стават само за това, за което са предназначени. Дори трябва и да се модифицират, за нещото, което не се нарича път. В неделя карах на Витоша от Златните мостове до хижа Офелии след един Дифендър и една Фронтера. Пътят беше достатъчно снежен и заледен, но това не ми попречи да си карам наравно с тях, че дори и ги изпреварих. ...
                Офроудърите с рама са динозаври само в изпедерастената част на света, където в същност почти не са останали места, където да се кара офроуд. Там, където достатъчно много хора живеят извън асфалта, класическите джипове са си много актуални и продължават да се предлагат. И то в комплектации, за които в свръхцивилизованата и свръхрегулирана Европа можем само да си мечтаем ... Чудя се, примерно, една Тойота 80-та серия за какво не става и защо ли цената на 20-годишен екземпляр не е много по-различна от тази на миришещ на ново "офроудър"??? Примерът, който си дал, какво общо има с офроуд?!? По пътя на Витоша, за който говориш, не ти трябва офроуд машина. Една лека кола с 4х4 и добри гуми ще е предостатъчна. Ако искаш да си го мериш с Дифендър, защо не опиташ ей на такова местенце.
                А това, че по рекламите величаят разни големи леки коли като "всъдеходи", ни най-малко не ги прави такива.

                Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                От мен по темата - толкова. На съвестта на Чавдар V93 да си остане, все пак модератора и той хляб трябва да яде Пожелавам му да го изпреварват Дъстери - и на пътя и извън него ...
                По темата можеш да говориш спокойно, но без да използваш обидни квалификации. Ако го правиш - нали все пак трябва да ги оправдаем тези 2-3,000 евра ...

                На пътя Дъстери и др. подобни "офроудъри" спокойно могат да ми изпреварват динозавъра. Виж, извън него, ако искат могат да се пробват. След това даже ще им помогнем да се приберат. Е, може и на части да са ...
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 18-01-12, 10:58.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #68
                  От: Dacia Duster 4x4!!

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  "китаеца" е по-добър 4х4, ама за черен път и бавно каране... ако тръгнеш по неизчистената магистрала или шосе - парт-тайма е на практика кола със задно ("пумпал")... а един автомобил 4х4 с муфа може да си перкаш със 100-120 и няма да ти поднесе... Естествено постоянното истинско 4х4 е по-добре, НО е по-скъпо, по-тежко, увеличава разхода...
                  Един прост личен пример до август имах Санта Фе 2 (4х4 с муфа) - огромно купе, с разход бензин (188кс) 11-15л/100 средно за периода на експлоатацията 13/100 или на дизела (155кс) от 8-10л/100 ... Сега съм с Гранд Витара (постоянно 4х4) доста по-малко купе, с разход на дизел (129кс) от 8-10л/100 средно за периода на експлоатацията 9/100 или ако е бензин (140кс) 10-14л/100...

                  Паджерото 1 и 2 и аналогичните им са мъчение на дълъг път - абсолютно несравнимо със съвременните СУВове... За ръждите и ежедневните проблеми въобще да не коментираме...

                  Не забравяйте, че Дъстъра е автомобил за всеки ден и опция да отидеш събота за риба или на планина - а всеки парт-тайм автомобил на рама е за риба, планина и т.н. с опцията да го ползваш и по пътищата! Точно затова концепцията на Дъстъра е по-модерна и добра от тази на Great Wall...

                  Басните за това как на старите коли (били те Ауди, Тойота или Мицубиши) нищо не се разваляло, а новите едва ли не "ще се разпаднат" ги има още откато са излезли първите жигули у нас, дето никой не ги искал, щото "не били надеждни като москвичите"... Кое е по-добро може да покаже само историята... Нека станат по на 10-20 години и тогава да ги коментираме /ама колко ли "класически" 4х4 ще са останали тогава/...
                  Тедо, за какво мъчение ми говориш - навръх Коледа пътувах 200км Русе-Ловеч по тъмно, поддържах 60 мили (малко под 100-так) с дизелово бусче еквивалент на Паджеро 2. Умора? Няма. Та България е едва 500км по диагонал...
                  Мъчение са късите изпълнения - което пък няма общо с рама примерно. Комфорта конструктивно започва от по-голямото междуосие и по-добре настроеното окачване.
                  Каня те да инспектираш въпросната колица '95-та за ръжди примерно, а за ежедневни проблеми - цитирай ми няколко да се сетя? Жипките не са микролитражки с купета 2+2 че да ги третираме като такива, това са работни магаренца.
                  "Концепцията" на Дъстера е такава че може да не стигнеш до рибата - особено като свърши асфалта на 1-2 км от язовира или не дай си боже теглиш някоя каравана/лодка. Ерес - казах да теглиш с 1.5 дизела на Рено пу пу прости ми Боже!

                  Историята е показала вече - доста ТЛК и Патрули си се движат в отлична форма по 40 години примерно. Ако Дъстер се използва по подобен начин, най-вероятно няма да доживее и до 10.

                  ПП: мерси Чавдаре, аз обаче не мисля Дачии и извън пътя да ми се качват на главата Да си карат градското пред кафенетата - където им е мястото на тоя род кросоуъри.

                  Коментар


                  • #69
                    Re: От: Dacia Duster 4x4!!

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    "китаеца" е по-добър 4х4, ама за черен път и бавно каране... ако тръгнеш по неизчистената магистрала или шосе - парт-тайма е на практика кола със задно ("пумпал")... а един автомобил 4х4 с муфа може да си перкаш със 100-120 и няма да ти поднесе... Естествено постоянното истинско 4х4 е по-добре, НО е по-скъпо, по-тежко, увеличава разхода...
                    Един прост личен пример до август имах Санта Фе 2 (4х4 с муфа) - огромно купе, с разход бензин (188кс) 11-15л/100 средно за периода на експлоатацията 13/100 или на дизела (155кс) от 8-10л/100 ... Сега съм с Гранд Витара (постоянно 4х4) доста по-малко купе, с разход на дизел (129кс) от 8-10л/100 средно за периода на експлоатацията 9/100 или ако е бензин (140кс) 10-14л/100...

                    Паджерото 1 и 2 и аналогичните им са мъчение на дълъг път - абсолютно несравнимо със съвременните СУВове... За ръждите и ежедневните проблеми въобще да не коментираме...

                    Не забравяйте, че Дъстъра е автомобил за всеки ден и опция да отидеш събота за риба или на планина - а всеки парт-тайм автомобил на рама е за риба, планина и т.н. с опцията да го ползваш и по пътищата! Точно затова концепцията на Дъстъра е по-модерна и добра от тази на Great Wall...

                    Басните за това как на старите коли (били те Ауди, Тойота или Мицубиши) нищо не се разваляло, а новите едва ли не "ще се разпаднат" ги има още откато са излезли първите жигули у нас, дето никой не ги искал, щото "не били надеждни като москвичите"... Кое е по-добро може да покаже само историята... Нека станат по на 10-20 години и тогава да ги коментираме /ама колко ли "класически" 4х4 ще са останали тогава/...
                    Ами Тедо, карам за ежедневка Паджеро 2 V6 със Суперсъклет и въпреки, че имам full time, приоритетно си го карам само на заден мост, което съвсем ама хич не намирам за мъчително. Служебното П4, което е доста по-добро от повечето "съвременни" СУВове не намирам за по-добро, като пътно поведение. Нито спира по-добре, нито е по-проходимо, нито нищо, освен, че е по-скъпо за поддръжка.
                    Най-голямата изродия, на която съм се качвал е Каптива. Това те лишава от всякакъв кеф, който ти дава 4х4.
                    И да ме прощаваш, ама на дълъг път точно, наистина предпочитам да се "мъча" с Паджерото, отколкото да рахатясвам с Дъстър))
                    Проблеми с ръжди на 20годишен автомобил П2 категорично нямам. А това за ежедневните проблеми ми е смехотворно. Не робувам на брандове и единствената причина, поради която карам въпросния автомобил е именно безпроблемността и това, че не ме занимава със себе си.
                    Колкото до рибата - не мисля, че Дъстъра ще може да влачи по магистралата 5м лодка със 140км/ч. както Паджерото и да излезе от там, където я спускам на вода с Мастурбишито.
                    Съпоставката е леко некоректна - Дачията е съпоставима с Нива, където по някои показатели, може да се окаже доста по-добра, което не е трудно.

                    П.С.И Китаеца и Дъстър съм тествал на заснежен асфалт и въпреки това твърдя, че Ховърчето е доста по-кола.
                    Последно редактирано от Scrapheap; 18-01-12, 11:10.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #70
                      От: Dacia Duster 4x4!!

                      КОгато искате да теглите нещо с 140-150км/ч за целта си има МПС-та !
                      Според мен дъстара се е прекрасен градски автомобил ! И достатачно проходим за да се движиш зимата из града ! Не забравяйте ,че за това е направен .....
                      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                      Коментар


                      • #71
                        От: Dacia Duster 4x4!!

                        Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                        ... Според мен дъстара се е прекрасен градски автомобил ! И достатачно проходим за да се движиш зимата из града ! Не забравяйте, че за това е направен .....
                        Да де, за тази Мария говорим! Всичките тези леки коли с 4х4 са точно за такава употреба + леки забежки до полянката за BBQ и в това няма нищо лошо.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Dacia Duster 4x4!!

                          Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                          КОгато искате да теглите нещо с 140-150км/ч за целта си има МПС-та !
                          Според мен дъстара се е прекрасен градски автомобил ! И достатачно проходим за да се движиш зимата из града ! Не забравяйте ,че за това е направен .....

                          Тъй тъй - за да се движа в града през зимата ми стига кое да е коле с предно в момента + зимни гуми. Цените почват от 12хил нова примерно ...
                          Някой беше споменал за снобария по-горе, пак за това се сещам в момента някакси

                          Коментар


                          • #73
                            От: Dacia Duster 4x4!!

                            За теб може да е снобария за друг е нужда !
                            Нова кола до 45-50к за мен е нещо нормално и не е кола с която да дразниш съседите !
                            И това ,че хората предпочитет да карат нови коли само ме радва ...
                            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                            Коментар


                            • #74
                              От: Dacia Duster 4x4!!

                              Сега ще обърнеш темата в стил "нова кола" ли?
                              След онова за автомивките и цените на гумите - бая смешно става вече и определено много ОФТОПИК. Форума не е "еконо-шит" все пак, нито "колко горд съм как похарчих 30-40-50 бона". За мен не е нещо нормално - когато при това човек не може да си го позволи (казвам го при все че формално мога) - гледките после са и тъжни, и смешни. Кое е тук радостното - като се наложи да върнат лизингуваната колица и се окаже че дължат пари пак колкото е нова в магазина ли?

                              ПП: прочети ме пак по-горе - тоя компромис (Дъстера) може да бъде заместен със съвсем нормална кола за половината пари - пак нова. Това е пойнта, ако искаш да си поиграем пак на "имам пари" ще те светна и как едни 450лв месечно ми се полагат в един момент от фирмата за вноска по някой таралясник - та на практика тая Дачия може да се каже няма да я усетя за 5 годишен лизинг. На мен тия номера не ми минават просто, пробвай с някой друг

                              Коментар


                              • #75
                                От: Dacia Duster 4x4!!

                                Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                                ако искаш да си поиграем пак на "имам пари"

                                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X