От: Dacia Duster 4x4!!
Ние, които караме Дъстър, не твърдим, че караме джипове. Аз поне съм далеч от тази мисъл. Смешното е, че повечето го оплювате, но когато отидеш автомивка, минаваш по цени за джипове. Когато сменяш гуми, минаваш по цени за джипове. Когато някой иска да ти вземе някакви пари, минаваш по цени за джипове. Това, разбира се, не те класира в тази графа автоматично. Интересно е и друго. Всеобщо се шири мнението, че трябва да съм богат, за да си купя джип. И богатите дали си купуват джипове и дали ги използват по предназначение? Защо ми е да си купувам сандък за 100 000 лв, като същата работа, че дори и повече, ще ми върши и такъв за 30 000 лв. А дали дядото на Дъстър, не е и дядо на останалите от алианса? Аз твърдя, че Дъстър е по-добър от Кашкай и по-добър от дядо си в много отношения. Смешно е да се твърди, че Хонда ЦР-В има задвижване на 4-те колела и още по-смешно, да я сравниш с Дъстър. Това, че един джип е по-тежък от Дъстър, изобщо не е предимство. Даже влошава нещата. За калта - всичко зависи от гумите и акъла на водача. И, колега, проучи малко повече за историята на 1.5 дци на Рено. Ще се увериш, че не е само при Кашкай с предно. И все пак, продажбите на тези два модела - Дъстър и Кашкай, разбиха всички класации последните няколко години. За съжаление, офроудърите с рама са динозаври и стават само за това, за което са предназначени. Дори трябва и да се модифицират, за нещото, което не се нарича път. В неделя карах на Витоша от Златните мостове до хижа Офелии след един Дифендър и една Фронтера. Пътят беше достатъчно снежен и заледен, но това не ми попречи да си карам наравно с тях, че дори и ги изпреварих. От Офелии до Боерица бях сам и си позволих тестове на задвижването - очарован съм по завоите с висока скорост, при положение, че карам с всесезонни гуми. Автоматичният режим си върши работата перфектно и връща колата в траекторията в момента на началото на недозавиването.
Ние, които караме Дъстър, не твърдим, че караме джипове. Аз поне съм далеч от тази мисъл. Смешното е, че повечето го оплювате, но когато отидеш автомивка, минаваш по цени за джипове. Когато сменяш гуми, минаваш по цени за джипове. Когато някой иска да ти вземе някакви пари, минаваш по цени за джипове. Това, разбира се, не те класира в тази графа автоматично. Интересно е и друго. Всеобщо се шири мнението, че трябва да съм богат, за да си купя джип. И богатите дали си купуват джипове и дали ги използват по предназначение? Защо ми е да си купувам сандък за 100 000 лв, като същата работа, че дори и повече, ще ми върши и такъв за 30 000 лв. А дали дядото на Дъстър, не е и дядо на останалите от алианса? Аз твърдя, че Дъстър е по-добър от Кашкай и по-добър от дядо си в много отношения. Смешно е да се твърди, че Хонда ЦР-В има задвижване на 4-те колела и още по-смешно, да я сравниш с Дъстър. Това, че един джип е по-тежък от Дъстър, изобщо не е предимство. Даже влошава нещата. За калта - всичко зависи от гумите и акъла на водача. И, колега, проучи малко повече за историята на 1.5 дци на Рено. Ще се увериш, че не е само при Кашкай с предно. И все пак, продажбите на тези два модела - Дъстър и Кашкай, разбиха всички класации последните няколко години. За съжаление, офроудърите с рама са динозаври и стават само за това, за което са предназначени. Дори трябва и да се модифицират, за нещото, което не се нарича път. В неделя карах на Витоша от Златните мостове до хижа Офелии след един Дифендър и една Фронтера. Пътят беше достатъчно снежен и заледен, но това не ми попречи да си карам наравно с тях, че дори и ги изпреварих. От Офелии до Боерица бях сам и си позволих тестове на задвижването - очарован съм по завоите с висока скорост, при положение, че карам с всесезонни гуми. Автоматичният режим си върши работата перфектно и връща колата в траекторията в момента на началото на недозавиването.
Коментар