Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Анти-Нива

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Анти-Нива

    Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
    Драги офроудъри, само от 6 месеца участвам във Форума, но имам тягостното чувство, че някои специалисти прекалено често неглижират Лада-Нива, с повод и без него, напр. Скрап. Работил съм и имам опит с няколко марки “сериозни” “джипове”, вкл. и в Африка. Имайки предвид, че разликата в цената им като нови е “Х-пъти”, мисля, че подобно отношение е некомпетентно и заядливо, а често спами съответната тема за въпроси относно Нива. Затова, след дълги колебания, предлагам нова тема “Анти-Нива”. Така, всеки ще има възможност легално да хули Нива (надявам се, с видни доказателства), а и ниваджиите ще научат нещо ново.
    Виж ти! Досега не съм знаел, че изказването на негативно мнение за марката ВАЗ било незаконно.

    Аз също намирам темата за лишена от особен смисъл, но, честно казано, не съм изненадан от появяването й, тъй като по мои наблюдения май само почитателите на още една друга марка тук реагират така нервно (да не употребявам по-силни думички) на всяко едно негативно мнение за любимото им возило.

    Съвсем сериозно бих ви предложил, ако смятате за толкова жизнено важно да не чувате лоша дума за "Нива"-та, да си направите един затворен клуб, в който да се допускат само хора с правилно отношение към Марката.

    Иначе, това е открит форум с техническа насоченост и никой не може да забрани никому да изказва мнения, които не нарушават правилата, без значение дали тези мнения се харесват на един или друг човек.
    Между другото, колегата, който съвсем прозрачно се визира в тази тема, говори от позициите на бивш собственик на "Нива", така че май не е като да говори наизуст, без да е виждал такава кола.

    А кое мнение е компетентно или не, не винаги може да се твърди еднозначно.

    Ето например 2 възможни мнения за този кран, чието счупване е станало причина за неприятно наводнение.



    Мнение 1: Това е пълен боклук, направен от тънък некачествен материал.

    Мнение 2: Ама кранчето е евтинко. Ти знаеш ли колко по-скъпи са другите?

    Та кое е некомпетентното и заядливото?!?
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      От: Анти-Нива

      Първоначално публикуван от lazarlk Преглед на мнение
      Е, Нивата е страхотен джип. За бедни момчета. За момчета, които обичат да карат един ден и после да лежат под нея 2 дена.
      Колега,това което ми го говориш,дане би да идва от някой твой сън или нещо подобно.Аз многа даси позволя всякакъв джип,от всяка марка,но съм намерил това,което търся само в нивата и само нивата задоволя мойте нужди.Както казах вече някой хора просто си правят провретрение на устата.Имам 2 броя лада нива 1.6 и 1.7,тези 2 ниви през какво са минали ум ще ти зайде,колега преосмисли си нещетата и тогава говори,за това че 1 ден караш 2 дни стягаш мога само да кажа(ха-ха).Вече 7ма година карам Лада нива и никога не бий я сменил за витарка .За това което казваш че 10 000км само слагаш гориво и проверяваш маслко,е аз съм така на новата ми нива 1.7 вече 40 000км и колата не се кара само на асфалт,не се карам само от един човек и въобще не се жали..Погледнете нещатата по-обективно и тогава коментирайте.Поздрави
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 17-06-10, 21:30. Причина: Корекция на цитат

      Коментар


      • #18
        От: Анти-Нива

        Не мога да разбера защо всички се нервят относно ВАЗ Нива. Това са могли, това са сделали.
        Те хората са си го казали още с името. "Нива"
        А повечето ниви са в полето, не в гората.
        Това си е машина разработена за Руски степи и при тяхния си климат, както и за поддръжка в тяхните си условия.
        Не вярвам да е мислена за износ. Ама им се наложи.

        Коментар


        • #19
          От: Анти-Нива

          То за всяка марка може да направим тема анти и ще има кой да пише . Не мога да кажа че нивата е по лоша от западните машини от нейния клас. Имам опит със служебни джипове Мерцедес Г 290 ; Нисан патрол ; Исудзо Трапър както и други марки и модели на приятели цените на поддръжката и резервните части са несравними.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #20
            От: Анти-Нива

            Когато се е появила на западните пазари, нивата е била невероятен за времето си автомобил. Никой не го отрича, както и никой не отрича че е променила коренно някои пазарни тенденции.

            Разковничето е в думите "Когато се е появила" - от тогава са минали 30 и кусур години. Нещата са се променили. Нивата не.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #21
              От: Анти-Нива

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              ... само почитателите на още една друга марка тук реагират така нервно (да не употребявам по-силни думички) на всяко едно негативно мнение за любимото им возило.

              Съвсем сериозно бих ви предложил, ако смятате за толкова жизнено важно да не чувате лоша дума за "Нива"-та, да си направите един затворен клуб, в който да се допускат само хора с правилно отношение към Марката.
              Поне две са. УАЗите реагират точно така, а на нервността на Лендровърите трудно можем да се опрем даже Нива и УАЗ заедно.

              Аз, като виден нивовист съм против затворения клуб. Полза от секта и култ нямаме, общуването с другите и обменът на информация са полезни. Повечето хора тук постепенно свикват, че Нива си има ниша, а съществуват и други автомобили, приемливи за някакви цели. Ако периодично пляскаме scrapheap през пръстите да не бута кошера, тук даже и технически въпроси се разискват.

              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
              Когато се е появила на западните пазари, нивата е била невероятен за времето си автомобил. Никой не го отрича, както и никой не отрича че е променила коренно някои пазарни тенденции. Разковничето е в думите "Когато се е появила" - от тогава са минали 30 и кусур години. Нещата са се променили. Нивата не.
              Нивата се е променила, при това - както всички други марки (пишат го в съответните раздели) - към зле. Истински късмет за обективно непроменената за 30 години руска действителност е, че все още се прави И стария вид Нива. Може присъствието на три поколения автомобил от всеки клас в актуалната производствена гама на завода да е парадокс и трагедия за самия завод, но такива са нещата от живота. Форумът е пълен с хора, които биха си купили нова ТЛК7х или Патрул. Но няма, а Нива има.

              Коментар


              • #22
                От: Анти-Нива

                Много добра тема хихихииихи. По нея мога да кажа, че немец , французин и особено японец космонавти не може нито един да кажете, а руснаци се сещате за трима и единя е жена хихихихиих. Америцанците били дали няколко мил. долара да разработят химикалка която да пише в космоса, а руснаците са решили този въпрос с молив!!!!!! Това обяснява напълно коцепцията на Лада Нива. И те така.....

                п.с. един познат се върна от дубай наскоро и каза че основния джип за пустинята е ТЛК при положение , че могат да си купят каквито поискат джипове.
                ЛАДА НИВА 1.7
                Карана е само по асфалт, няма грам ръжда

                Коментар


                • #23
                  От: Анти-Нива

                  Нива е далеч от космическа технология, а това за писалката са легенди.

                  От друга страна, за 30 години НЯКОИ недоделани неща в нея можеха да сделат. Можеха, чума да ги тръшне, да съберат СК и РК в един агрегат, в който да няма правозъби предавки, да няма 10см шарнирен вал, изобщо да има 3 вала по-малко, и да не вие като вук, и да не грее като вагрянка, и да е по-лек от СК и РК - ПООТДЕЛНО. 25 години им трябваха за електрическите перки на охлаждането, хем същите ги има във всички Жигули от 2103 насам, а Нива откровено загрява на продължително изкачване. Парното можеха да го направят по-внятно, хем го преработваха 96-та година и хем в Самара е направено прекрасно, но те не взеха Самаровското, а оставиха шибания течащ и заяждащ кран. За бушоните не ми се отваря дума изобщо.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Анти-Нива

                    Първоначално публикуван от sharky09 Преглед на мнение
                    ...Америцанците били дали няколко мил. долара да разработят химикалка която да пише в космоса, а руснаците са решили този въпрос с молив!!!
                    Поредната градска легенда.

                    Руснаците са ползвали молив (както и НАСА в началото) - да, до момента в който си купили и те "космически" химикалки от фирмата производител. Сто парчета, през 1969та година.

                    Платили са за тях същата цена която са платили и от НАСА - по 2.50$ парчето с отстъпката (вместо 4$ парчето).

                    Инвестиран милион наистина е имало - от изобретателя на химикалката. Избит многократно в последствие.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #25
                      От: Анти-Нива

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Нива е далеч от космическа технология, а това за писалката са легенди.

                      От друга страна, за 30 години НЯКОИ недоделани неща в нея можеха да сделат. Можеха, чума да ги тръшне, да съберат СК и РК в един агрегат, в който да няма правозъби предавки, да няма 10см шарнирен вал, изобщо да има 3 вала по-малко, и да не вие като вук, и да не грее като вагрянка, и да е по-лек от СК и РК - ПООТДЕЛНО. 25 години им трябваха за електрическите перки на охлаждането, хем същите ги има във всички Жигули от 2103 насам, а Нива откровено загрява на продължително изкачване. Парното можеха да го направят по-внятно, хем го преработваха 96-та година и хем в Самара е направено прекрасно, но те не взеха Самаровското, а оставиха шибания течащ и заяждащ кран. За бушоните не ми се отваря дума изобщо.
                      И дифовете. С една идейка поне по-здрави. И седалките по-удобни И ПО ЗДРАВИ, мамка им седалчеста!

                      Виж за сметка на това изкараха версия с пластмаси, които изглеждат направо нелепо, дори да оставим настрани факта че са правени може би от най-гадната пластмаса, която са успели да намерят.


                      ...ама и друг път съм го казвал - по отношение на илюстрации и документация, всичко що е ВАЗ, няма конкуренция, или поне такава не съм открил. Дръпнатите ги попържвам неистово всеки път, когато се опитва да отгатна предназначението и принципа на работа на неизвестен до момента за мен възел в кое да е от возилата в подписа ми. Да, обяснено е като за идиоти - 1.провери това, 2.отвий онова, 3. ако еди какво си, смени целия блок...

                      С Нива опита ми е ограничен. Но след 3 годишно возене със самара, която продадох заради неистово тръгналата ръжда поголовно, сравнявайки я с Fabia-та от магазина - Еми във фабията 99% от нещата, които в самарата ме дразнеха неистово, просто бяха направени както трябва, вместо да дрънкат, да работят когато си искат, да шумят, и прочие.

                      Това им е и проблема. За 30-40 години света е вървял напред, а те са тъпчели на едно място. Ясно е че не им е било приоритет, по една или друга причина, но просто е факт.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Анти-Нива

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ...сравнявайки я с Fabia-та от магазина - Еми във фабията 99% от нещата, които в самарата ме дразнеха неистово, просто бяха направени както трябва, вместо да дрънкат, да работят когато си искат, да шумят, и прочие...
                        Лирично отклонение - ако си намериш старо френско автомобилно списание от началото на 90те - може и да попаднеш на реклама на Шкода Фаворит "серия две". Или накратко - Фаворита който се пусна в продажба след като немците купиха завода. Представляваше едно фаворитче с набодени като китайски игли немски флагчета - май бяха около 3500, колкото бяха и корекциите нанесени по фаворита след намесата на немците. А Фабията си беше още цяла серия след този Фаворит.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          От: Анти-Нива

                          Първоначално публикуван от sharky09 Преглед на мнение
                          Америцанците били дали няколко мил. долара да разработят химикалка която да пише в космоса, а руснаците са решили този въпрос с молив!!!!!! Това обяснява напълно коцепцията на Лада Нива.
                          Сравнението е малко неудачно особено след като американците спряха совалките и сега щат нещат учат руски и излитат с молив в джоба от Байконур . Не са много моделите автомобили просъществували 30+ години на пазара айде навремето ясно но от 20 години Авто Ваз е в условията на свободен пазар и Лада Нива се продава доста добре в ЕС. Пак въпреки налятите милиарди и гарантирания пазар Хамър умря за няма и 10 години даже и китайците не пожелаха да го купят.
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #28
                            От: Анти-Нива

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            ... Не са много моделите автомобили просъществували 30+ години на пазара айде навремето ясно но от 20 години Авто Ваз е в условията на свободен пазар и Лада Нива се продава доста добре в ЕС. Пак въпреки налятите милиарди и гарантирания пазар Хамър умря за няма и 10 години даже и китайците не пожелаха да го купят.
                            Не са много автопроизводителите, които в голяма част от историята си действат от позициите на монополист на затворен за конкуренция "пазар" с хронични дефицити. Що се отнася до свободния пазар след рухването на предишната система - ами, общо взето, оттогава АвтоВАЗ е постоянно на легло с тежко хронично заболяване, което отдавна да го е отвело в отвъдното, ако не беше включен на системи за наливане на помощи от държавата.

                            Ето една информация по въпроса от края на миналата година

                            АвтоВАЗ подтвердил низкое качество своей продукции. Крупнейший российский автопроизводитель назвал себя неэффективным почти по всем пунктам. Об этом говорится в презентации бизнес-плана завода, в которой компания просит 70 млрд рублей помощи. Деньги нужны АвтоВАЗу, чтобы избежать банкротства, кардинально повысить качество и обновить модельный ряд. Компания хочет сфокусироваться на «ультрабюджетных» моделях.
                            Във всяка друга страна с нормален пазар производителят на Жигулите отдавна щеше да е мъртъв. Едва ли някоя друга държава толкова време би се опитвала да пълни каца без дъно ...

                            Това, че изобщо продават нещо, се дължи на факта, че се намират в страна, в която има голяма маса с ниска платежоспособност. И тези нископлатежоспособни клиенти са готови да преглътнат модели, образец от 70-те на миналия век и с ниско качество, просто защото не могат да си позволят нещо по-добро.
                            Именно и затова ръководството на АвтоВАЗ е писало в бизнес-плана си, че иска да се фокусира върху "ултрабюджетните" модели.
                            Това е положението, без значение дали ви се харесва или не.

                            П.П. Няма как да забравя какво беше усещането, когато преди 22 години седнах от "Лада" в дори такива непретенциозни автомобили като Рено 9 (турска сглобка) и Фиат Уно ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Анти-Нива

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              И дифовете. С една идейка поне по-здрави.
                              Нищо им няма на дифовете. Просто това чудо излиза без жив семеринг и докато не ги смени човек поголовно, все в някой агрегат има неоптимално количество масло.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Анти-Нива

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Виж ти! Досега не съм знаел, че изказването на негативно мнение за марката ВАЗ било незаконно.
                                А кое мнение е компетентно или не, не винаги може да се твърди еднозначно.
                                Ето например 2 възможни мнения за този кран, чието счупване е станало причина за неприятно наводнение.


                                Мнение 1: Това е пълен боклук, направен от тънък некачествен материал.
                                Мнение 2: Ама кранчето е евтинко. Ти знаеш ли колко по-скъпи са другите?
                                Та кое е некомпетентното и заядливото?!
                                ?
                                И двете мнения са некомпетентни и заядливи .
                                Истината е, че който е монтирал този кран не е бил наясно какво прави. Работил е със старите тръби и кранове който се стягаха до откат и с калчища. И този начин на работа го е прехвърлил в/у този кран. Пренатягане,напукване и наводнение. И после крана му е крив.......
                                Този кран е за професионалисти, които знаят колко да натегнат гуменото уплътнение и конуса на крана.
                                Та изказването на две грешни мнения не прави едното мнение вярно .
                                И така от ненужна темата си стана "професионална" и много яка. Кой каквото има на душата си го излива ТУК.
                                Поздравления !
                                Колко струва една нова Нива? - около 12-14 хиляди.
                                Има ли по-евтин автомобил на пазара в момента (нов)? Няма .
                                Ето още едно качество "анти" - много евтина кола.
                                И да -автомобила е предназначен за нашите условия - по-нисък покупателен стандарт. Какво да се прави -живеем в тези години и по тези ширини. Защо да се обиждаме от това ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X