Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

    Първоначално публикуван от Crazy' Преглед на мнение
    подигравай се
    тайна чак хахахах, за бой по гори и чукари
    Изобщо не се подигравам. Просто така и не ми стана ясно за каква цел ще се прави тази кола, а това, в същност, трябва да е изходната точка за всякакви планове за тунинг.

    Като пише Коко фоксове, си мисля, че ще се прави ралиджийска бегачка. Ама ако е така - що да е Патрул?!?

    Ако не е за ралита, а за "бой по чукари" и дерета - що големи Фоксове, като и далеч по-скромни амортисьори ще вършат съвсем добра работа?

    И т.н.

    П.П. А в нашия спорт ние жените си ги уважаваме, защото си имаме и пилоти, и навигатори.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?


      ами аз искам да е патрол, първо исках стария да го взема и да го троша, което не е толкова лесно, после реших, че искам нещо повече и реших да е у61.Целта ми е да мога да си минавам където искам, не обичам ограниченията никак май, което ще рече скали, чукари, дерета и всевъзможни места, където повечето хора не си и помислят, че може да се мине.
      Може и състезателна да я направим след време, нищо не се знае, но на този етап предстоий да я взема, да я докарам до тук и да я направим такава, каквато я искам.

      Благодаря за споделеното мнение за фоксовете, това прави темата полезна, тепърва ще се решава какво ще се слага точно, ние днес говорихме примерно това може, онова може и т.н.
      Ето какво искам аз-сигурна, без цигании по нея и да минем по-тънко за сметка на нещо важно, да е на макс проходима и много държа да чуя вас, хората, които се занимате с това.

      Коментар


      • #18
        До: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

        Първоначално публикуван от Crazy' Преглед на мнение

        ...реших да е у61.Целта ми е да мога да си минавам където искам, не обичам ограниченията никак май, което ще рече скали, чукари, дерета и всевъзможни места, където повечето хора не си и помислят, че може да се мине...
        Поздравления колежке за проекта, към който си се е насочила. Ще следя темата с интерес.
        До колкото разбирам, крайната цел е нещо подобно:



        Гуми 37", окачване Trail Master.
        www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
        0898777327

        Коментар


        • #19
          До: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

          Първоначално публикуван от Crazy' Преглед на мнение

          ами аз искам да е патрол, първо исках стария да го взема и да го троша, което не е толкова лесно, после реших, че искам нещо повече и реших да е у61.Целта ми е да мога да си минавам където искам, не обичам ограниченията никак май, което ще рече скали, чукари, дерета и всевъзможни места, където повечето хора не си и помислят, че може да се мине.
          Може и състезателна да я направим след време, нищо не се знае, но на този етап предстоий да я взема, да я докарам до тук и да я направим такава, каквато я искам.

          Благодаря за споделеното мнение за фоксовете, това прави темата полезна, тепърва ще се решава какво ще се слага точно, ние днес говорихме примерно това може, онова може и т.н.
          Ето какво искам аз-сигурна, без цигании по нея и да минем по-тънко за сметка на нещо важно, да е на макс проходима и много държа да чуя вас, хората, които се занимате с това.
          За скали чукари и дерета си трябват койловъри, не фоксове. Оригиналното окачване трябва директно да се изхвърли (продаде) и да се почва наново. И аз бих се захванал, ама съм зает поне още месец и половина.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            До: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

            Ако решиш да изчакаш Таргата успеха е гарантиран!
            sigpic
            Land rover lightweight-series 3
            Range Rover V8
            Range Rover Classic Vouge SE V8
            Mercedes G280

            ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

            Коментар


            • #21
              До: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

              При ясно поставени цели и задачи успеха гарантиран и при Тарга, и при Калоян и при още няколко човека в тоя бранш..... Е и при осигурен БЮДЖЕТ
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #22
                От: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

                Е тя луда работа , жена ми 2 ра година не мога да я науча да тръгва нормално на полусъединител а колежката иска тунингован патрул.....
                Sent from my Nokia s fenerche

                Коментар


                • #23
                  От: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

                  Поздрав за хубавата тема.
                  Ще я следя с интерес.

                  Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
                  Е тя луда работа , жена ми 2 ра година не мога да я науча да тръгва нормално на полусъединител а колежката иска тунингован патрул.....
                  Е, то който си го има в кръвта. А, за жена си не се притеснявай до седем години ако не се научи - спирай!
                  Р.П.(RFF) 0898677590
                  Пътна помощ
                  ДЕНОНОЩНО

                  Коментар


                  • #24
                    От: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

                    На кратко и много бързо
                    Такаааа....едни не могат да тръгват, други не могат да карат, трети са си направо опасни...има всякакви модели аз пък искам изродска машина, с която да се катеря по стени ако щеш и май си я намерих
                    Преди 2 дни тествах една такава при Близнаците - 5.7 мотор, 400 и кусур коня, това добре, но и правеше най-важните за мен, огромни ходове и по терен, за който не съм сигурна колко джипа ще могат въобще да влязат пък камо ли да излязат без чужда намеса
                    Та на този етап от събраните впечатления - атлас 4, преден и заден блокаж, койовъри ( дано така се пише), джони джойнтовете, огромни гуми и т.н.
                    Последно редактирано от Crazy'; 24-05-10, 14:26.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

                      Първоначално публикуван от Crazy' Преглед на мнение
                      На кратко и много бързо
                      Такаааа....едни не могат да тръгват, други не могат да карат, трети са си направо опасни...има всякакви модели аз пък искам изродска машина, с която да се катеря по стени ако щеш и май си я намерих
                      Преди 2 дни тествах една такава при Близнаците - 5.7 мотор, 400 и кусур коня, това добре, но и правеше най-важните за мен, огромни ходове и по терен, за който не съм сигурна колко джипа ще могат въобще да влязат пък камо ли да излязат без чужда намеса
                      Та на този етап от събраните впечатления - атлас 4, преден и заден блокаж, койовъри, джони джойнтовете, огромни гуми и т.н.
                      Малее, това май не е Патрул. Да не е един "изрод" и започва с W.......

                      Коментар


                      • #26
                        От: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

                        Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
                        Е тя луда работа , жена ми 2 ра година не мога да я науча да тръгва нормално на полусъединител а колежката иска тунингован патрул.....
                        Верно е луда работа Не се среща всеки ден жена която да покаже такива умения зад волана. И то на трасе и с джипка която би затруднила известна част от мъжете.Но най много ме изуми че тя знае добре какво желае и как точно да го постигне.Лошото е че Патрула явно няма да може да и отговори на изискванията.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

                          Ееее,сега видях темата и още не мога да повярвам.Това е нещо интересно,а и съм любопитен колежката как се справя зад волана в различни ситуаций в гората,особено в калта и т.н.-може да покараме заедно някой път-пък дано не ни направи за смях.Crazy спряла си се на точната марка.Успех ти пожелавам и с каквото можем ще помагаме!
                          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                          Коментар


                          • #28
                            От: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

                            Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                            ... Лошото е че Патрула явно няма да може да и отговори на изискванията.
                            Вярно, че Патрулът не е най-подходящ за траялка, ако това е, което се търси.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

                              Към VladiasСтига да не бъркам човека май сте карали заедно.
                              Последно редактирано от evgeniml; 26-05-10, 22:25. Причина: добавяне
                              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                              Sofrace Offroad Team

                              Коментар


                              • #30
                                От: Пълна промяна на Патрол- къде, кой, колко?

                                ххахаххаах всичко е решено вече, момчета, с Коко и Близнаците ще направим изродската машина както става ясно, аз не искам просто джип, за да си се разхождам в гората, аз искам машина, която да минава от всякъде, да се катери по стени, да се мота по горите и т.н..Едно, че няма много кой да ми се връзва на акъла да кара с мен по всяко време на денонощието, едно, че ако ще е, да е!!!Вълнуват ме ей такива неща да може и емоция да има, гледайте от 1:25 мин, в началото е тъпо
                                http://www.youtube.com/watch?v=C9Nv_...layer_embedded

                                Влади, за съжаление, ще изневеря на марката, но патрола в този случай няма да може да ми даде необходимото като започнем от килограмите, ходовете и т.н. и се насочих към Jeep
                                Ето го и крайното решението Wrangler 4.0, ръчни скорости, атлас 4, койовъри (така ли беше ), джони джойнтове, два блокажа, клетка, спортни седалки и колани, гуми със специалните джанти, за да се карат меки и да няма отлепяне, лебетки и каквто му трябва още, Коко може да го добави
                                Започнали сме да търсим колата, но ще да е от зад граница, тука няма подходяща за момента

                                Може да се пише и тук какво се случва по машината, ако ще е интересно за аудиторията, но трябва да си представяте, че става дума за патрол хахахах

                                Евгени, не бъркаш

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X