Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
    Не на мен тия..... И на едното и на другото съм виждал полуоски на живо. Даже ги пипах, да не повярва човек...... Само че полуоска на Патруль още не съм чупил, за разлика от Гранда.......
    Ааа чух за Гранда. Добре че го продаде. Втори живот живее.

    Коментар


    • #17
      До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Ааа чух за Гранда. Добре че го продаде. Втори живот живее.

      За кой от двата говориш?
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #18
        До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

        Коя е най-добрата концепция за какво? Офроуд е много общо понятие... "рали рейд", "трофи", "траял", "рок-кроулинг", или "бране на гъби". Темата е разисквана десетки пъти, с разновидности на заглавията, но все от сорта: "кой е най-добрия джип"... с единствен правилен отговор, поне към момента- Wanted...
        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • #19
          До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          На Чавдар Гранда има уникално 4х4.
          Уникална, уникална, колко пък да е уникална? Може би колкото тази:
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #20
            До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Никаква. Освен че Патруля нема ЛСД отодзад.
            ...
            Само внимавай че води до пристрастяване, което се отразява пагубно на боята.
            Именно. Фултаймът свършва там, където трябва да ръгнеш бавните.
            За гората аз предпочитам твърдия блокаж, че LSD-то прекалено независимо ...

            А боята ще я пазя. Поне засега ...

            Ама се чудя от Гранд дали става бегачка.
            Макар че със сигурност няма да издържи на това, на което подложих Патрула ...
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 17-05-10, 08:33.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

              Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
              Уникална, уникална, колко пък да е уникална? Може би колкото тази:
              Е колкото - толкова.

              А разлика между медуосов диф с три сателита и междуосов диф със шест сателита, правим ли.

              Коментар


              • #22
                До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Ама се чудя от Гранд дали става бегачка.
                Макар че със сигурност няма да издържи на това, на което подложих Патрула ...

                За асфалтова бегачка - пИрфектен..... За второто си много прав, повервай ми на дума. Аз вече проверих.....
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #23
                  До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                  Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                  Коя е най-добрата концепция за какво? Офроуд е много общо понятие... "рали рейд", "трофи", "траял", "рок-кроулинг", или "бране на гъби". Темата е разисквана десетки пъти, с разновидности на заглавията, но все от сорта: "кой е най-добрия джип"... с единствен правилен отговор, поне към момента- Wanted...
                  Ами,защо да няма?!Аз разбрах,че става въпрос само за задвижването 4х4,а не за цялостна концепция на автомобил/джип.
                  Затова предложих най-сложната,но все пак механично действаща–три диференциала(ако може не обикновенни) и с възможност за механичното им блокиране....Ако може и опция за изключване на предния мост,за да става за бране на гъби на по-ниска цена
                  Не си спомням какъв беше онзи ВрангеЛ...kinex,кажи поне модела,като си пазиш линковете

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  На Чавдар Гранда има уникално 4х4.
                  Аха-ясно(пропуснал съм го тоя момент)
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                    Ама се чудя от Гранд дали става бегачка.
                    Макар че със сигурност няма да издържи на това, на което подложих Патрула ...
                    Кой беше тоя Патрула. Тва дето като караше след мен, съде посягаше към копчетата ли.
                    Като направя новата кола ще ти дам да пробваш колко държи.
                    На Золтан няма щото е много далече от истината.

                    п.с.
                    Ай някой хиперактивен модератор да метне темата в спама.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                      cecoa1 правилно е разбрал темата. Въпроса ми бе за концепция на задвижване, а не за марка 4х4, но като видях кои са кръстосали шпаги тука, май съм "ритнал кошера" без да искам..?!!! Поне се ориентирах във "фракциите" и вече горе-долу знам кого-какво да питам ако се наложи нещо, пък дано ми отговорят...!

                      П.П. И понеже карам Jeep, па макар и най-куция - kinex е винаги прав - хахахахахахах....!!!! Весело стана...!!! Темата май наистина е за спам-а..

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Кой беше тоя Патрула. Тва дето като караше след мен, съде посягаше към копчетата ли. :mrg
                        Няма да ми обиждаш камиона! Качи си се като момченце там, дето патрулите били палели съединители. А, както го заших последния път, ако беше нещо друго (напр. някакъв Jeep), щях да го събирам по поляната и забрави да ме закара още 600 км ...

                        Всеки си има плюсовете и минусите.

                        Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                        ... Въпроса ми бе за концепция на задвижване, а не за марка 4х4, но като видях кои са кръстосали шпаги тука, май съм "ритнал кошера" без да искам..?!!! Поне се ориентирах във "фракциите" и вече горе-долу знам кого-какво да питам ако се наложи нещо, пък дано ми отговорят...!
                        Въпросът ти е ясен, ама вече ти казаха, че такова нещо като "най-добрата" изобщо няма.

                        А за "фракциите" щом си се ориентирал - добре. Щото аз още не знам от коя съм като от фултайм с ЛСД се качвам на парттайм с твърди блокжи и обратно.
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 16-05-10, 23:03.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                          Идеятя ми бе, тези които разбират да изложат (при добро желание) плюсовете и минусите на различните комбинации! Вижда се кога съм се регистрирал и от тогава не съм спрял да чета (не само във форума), а и с доста светсни хора от тук се запознах, щото ми е мерак и не ме мързи да отида на крака и да питам и пак съм далеч от мисълта, че поне малко започнах да вдявам! Обема от информация (полезна и безполезна) е огромен и в този смисъл не е лошо да има такава закачена тема, защото доста хора идват тук за консултация и най-честия отговор който получават е "Има го някъде в темите! Търси и чети..", който до някъде е разбираем, но хората или нямат търпение, или време и отиват и си купуват първото нещо което им се стори най-симпатично и по джоба! После въпросите на тези хора (вкл. и аз) стават още повече, защото са осъзнали, че са си закупили една купчина ламарини и железа, без да знаят нищо за нея, дори и как и кога да си включат бавните...!!! Всички последвали въпроси са отново за сметка на знаещите тук и се получава един затворен кръг!Не знам за останалите но аз на тази кола разчитам в гората и ми е малко самонадеяно да я карам без да я познавам (не, че съм се спрял де)..!! Та намеренията поствайки тази тема, бяха добри наистина...
                          Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 16-05-10, 23:12.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                            Трудно е..... Всеки прави различни изводи от едни и същи изходни данни. Защото всички сме твърде различни..... Ако говорим за коли в горе-долу стоково състояние.

                            Ако тръгнем да говорим за дълбоко модифицирани, става страшно.. Примерно сега си искам да боцна на Патроля някаква раздатка с истински фултайм, абе 242 от Гранда.....
                            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                            Коментар


                            • #29
                              До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                              Ууу ... Тежък разговор между ралиджии ...
                              Между другото - за повдигането на такъв въпрос без четене на архивите, би трябвало да има бан.
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 17-05-10, 08:52.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                                ... искам да боцна на Патроля някаква раздатка с истински фултайм, абе 242 от Гранда.....
                                Aз пък искам за Хулиганката "Атлас 2"... Ха сега де, коя раздатка е по-добра...
                                Последно редактирано от giorgio; 17-05-10, 09:14.
                                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X