Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

    Предварително искам да се извиня, ако вече същесвува подобна тема и аз съм я пропуснал! Любопитен съм коя е най-добрата концепция за задвижване 4х4, като съм на ясно, че всичко зависи от това къде и как караш..?!! Ако може подобна информация да се систематизира, сравни и анализира, то въпроса ми е: - Кое е по-добре: фулл тайм с блокажи на мостовете, фулл тайм с LCD дифове, парт тайм с блокажи на дифовете или парт тайм с LCD..?!! Подчертавам, че тук говорим за движение по всичко друго, но не и по асфалт!

  • #2
    До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

    Аз съм за ръчка на което и когато ти трябва. Има и недостаъци, но е първичното, което значи най простото.
    Аз обичам простите неща.

    Коментар


    • #3
      До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Аз съм за ръчка на което и когато ти трябва. Има и недостаъци, но е първичното, което значи най простото.
      Аз обичам простите неща.
      Да разбирам, че предпочиташ парт тайм с блокажи на мостовете..?!

      Коментар


      • #4
        До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

        Предпочитам фул-тайм 4х4, + бавни и ръчни блокажи.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #5
          Re: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

          Според мен, най-осезаема разлика между фултайм и парттайм има, ако се кара бързо и/или зимата. С фултайма и в двата случая колата е много по-управляема.

          Иначе при типичното ми каране в гората ми е все едно. Едната е фултайм с 3 ръчни блокажа, другата парттайм с LSD на задния диф - и двете минават, където ми трябва. Но ако бяха на един и същи модел джипка, бих избрал фултайм
          "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

          Коментар


          • #6
            До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

            Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
            ... Подчертавам, че тук говорим за движение по всичко друго, но не и по асфалт!
            В същност, най-голямата разлика между фул и парт тайм се проявява при по-бързо каране.

            На кривия терен, където ти трябват бавни, дори и тези, които иначе имат фултайм, се връщат към режим парттайм ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

              На кривия терен, където ти трябват бавни, дори и тези, които иначе имат фултайм, се връщат към варианта парттайм ...
              Оу. Патруладжия.
              Трябва да пробваш Гранда на страничен наклон и пак да кажеш , как тръгва на фултайм и как на парттайм.

              Коментар


              • #8
                До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Оу. Патруладжия.
                Трябва да пробваш Гранда на страничен наклон и пак да кажеш , как тръгва на фултайм и как на парттайм.
                На Гранда, ако стигна до 4Lo , каква ще е разликата с Патрула?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  На Гранда, ако стигна до 4Lo , каква ще е разликата с Патрула?

                  Няколко скъсани полуоски......
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    На Гранда, ако стигна до 4Lo , каква ще е разликата с Патрула?
                    На първо четене, на Патрула имаш копченца.
                    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                    Walter Rohrl
                    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      На Гранда, ако стигна до 4Lo , каква ще е разликата с Патрула?
                      Никаква. Освен че Патруля нема ЛСД отодзад. И освен че на 4Lo Гранда има чок повер.

                      Ма ти пробвай 4PartTime да видиш как тръгва на страни към лошото и после пробвай 4FullTime да си тръгне на където трябва.
                      Само внимавай че води до пристрастяване, което се отразява пагубно на боята.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                        Няколко скъсани полуоски......
                        Ти май жива полуоска на Патрул не си виждал. Тва е дебело като детска ръчичка бе оу..

                        Коментар


                        • #13
                          До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                          Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                          Любопитен съм коя е най-добрата концепция за задвижване 4х4
                          Най-добрата...хм?!
                          То май kinex,беше я показал някъде...На един Врангел
                          Общо взето–три торсен диференциала с виско в паралел и възможност за 100% механични блокажи( не съм сигурен за всичко това,дали го имаше–поправяй ме)
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Ти май жива полуоска на Патрул не си виждал. Тва е дебело като детска ръчичка бе оу..

                            Не на мен тия..... И на едното и на другото съм виждал полуоски на живо. Даже ги пипах, да не повярва човек...... Само че полуоска на Патруль още не съм чупил, за разлика от Гранда.......
                            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                            Коментар


                            • #15
                              До: Коя е най-добрата концепция на задвижване 4х4 за OFF ROAD?

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              Най-добрата...хм?!
                              То май kinex,беше я показал някъде...На един Врангел
                              Общо взето–три торсен диференциала с виско в паралел и възможност за 100% механични блокажи( не съм сигурен за всичко това,дали го имаше–поправяй ме)
                              Не Торсен-и а Геротор-и.

                              И като чета каква икономна мания е обладала населението май не е най-добрата щото няма 2WD.

                              На Чавдар Гранда има уникално 4х4.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X