Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се отървем от спама по телевизията.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Да се отървем от спама по телевизията.

    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    .....тишина и изведнъж героя взривява нещо. Тъпото устройство винаги ли безпогрешно ще разбира, че това е реклама ....
    Нивото на сигнала е различно, не динамиката. Няма да познава винаги, но това е начална идея.
    Дай по-добра.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #17
      До: Да се отървем от спама по телевизията.

      То и това със следенето на логото не е много сигурно, защото сега покрай празниците някой телевизии (евроспорт например или сити тв) има разни раздвижене логота, който се махат моявяват със снжинки, сняг и такива работи

      Коментар


      • #18
        До: Да се отървем от спама по телевизията.

        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
        Нивото на сигнала е различно, не динамиката. Няма да познава винаги, но това е начална идея.
        Дай по-добра.
        Ами нямам по добра. Като бях студент съм работил три години оператор ефир на ефирна телевизия и затова не ми стига акъла какво трябва да е устроиството. И по важното е ако устройството е сменило канала заради рекламите, как ще следи кога ще свършат рекламите за да ти пусне пак филма?
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #19
          До: Да се отървем от спама по телевизията.

          Drukman-еее, как ми сви идеята! Досега да съм я реализирал, ако изобщо имах телевизор (мене Сталин ми не требе за радикални мерки). Реализируемо е. С честотен филтър - да следи само лентата 300-3000 херца (има защо), да млъква като чуе звук над нивото на компресия, което каналът нормално използва и да пуска звука практически при тишина. Взривяването ще оцелее.

          Всички канали с еднаква цветова система ползват еднакво ниво на компресия, така че може устройството да има три профила - пал, секам и хибрида, който ползват някои - цветове като на пал, звук като на секам.

          Софтуер, който да ти очиства рекламите, наистина има, но той работи офлайн - записва ти предаването, а после го превърта по някакъв критерий и получаваш едно по-късо предаване. Мисля, че има и за без пари. Мисля, че някъде ги бяха със закон накарали да пускат и сигналче по телетекста, че сега е реклама. На трето място пък има доста корави торент-общества, в които важните предавания се очистват от реклами и пускат в тракера. Изобщо, бори се народът. На четвърто място пък се опитват да направят тия методи незаконни... все пак телевизията си има клиенти и това не са зрителите.

          Коментар


          • #20
            До: Да се отървем от спама по телевизията.

            Идеята за разпознаване на рекламите я обсъждахме в един форум за електроника преди години. Така е и не се намери стабилен начин за идентифициране на рекламния блок. Нито чрез звука става както трябва нито чрез логото.
            За голямо съжаление ще трябва още да търпим промиването на мозъците ни докато гледаме любимите си филми.

            Коментар


            • #21
              До: Да се отървем от спама по телевизията.

              Вальо, опити има правени премного. И нито един не работи надеждно. Няма-няма, току сработи когато не трябва, издразни те, и в крайна сметка го изхвърлиш в коша, барабар с жиците.

              Дано на някоя "умна" глава в ЕС му дойде на акъла да задължи излъчващите по време на реклами да излъчват някакъв допълнителен сигнал, по който да се разпознават рекламите. Ама надали. Те хранят телевизиите. Ако можеха само реклами да излъчват, биха го направили без капка свян. Болшинството от "бизнесмените" мислят само и единствено за пари, и никак не ги интересува как те се изкарват и от къде идват. В тоя смисъл, хич не ги е еня нито за нашите терзания, нито от чий джоб са изтръскани стотинките.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Да се отървем от спама по телевизията.

                Нищо такова няма да работи надеждно, главно защото рекламистите е сменят стратегията веднага щом гледаемостта на рекламите намалее.

                Единствен вариант е непрекъснато обновяваща се софтуерна услуга, като антивирусите. За което ще трябва доста изчислителна мощност. И абонамент.

                Не само това, ами каквито си ги знаем, телевизиите може да измислят и законови репресии срещу опитите да им клатим бизнеса.


                п.с.
                И не мисля, че трябва да правим такова нещо. В момента 90% от населението се събира между категориите идиот и дебил. Изчезне ли телевизията, тези хора ще бъдат само нормално глупави. Не знам дали искам толкова много конкуренция на пазара за личности...

                Коментар


                • #23
                  До: Да се отървем от спама по телевизията.

                  Американски политици обявяват война на шумните телевизионни реклами

                  Внезапната поява на проглушаващи реклами е техника на контраста, която често се използва за приковаване на вниманието на зрителите, но и често си навлича техния гняв.
                  При депутата от Калифорния Ана Ишу раздразнението от шумните реклами прераства в съпротива, намерила отражения в предложения от нея проектозакон, наречен Акт за приглушаване на шума от телевизионните реклами, пише Advertising Age. Според проектозакона Федералната комисия по комуникации трябва да въведе стандарт, който да забрани излъчването на реклами при определени по-високи звукови нива от програмите, на които са излъчвани.“
                  „Писна ми не само да падам от дивана, но и да излизам от вкъщи, когато започва рекламната пауза“, признава Ишу. След като привлече други поддръжници от Конгреса, тя възнамерява да постави въпроса за разглеждане тази година.
                  Различни политици са давали предложения, касаещи проблема: някои от тях са били одобрени, други – не. Предложението на Ишу обаче е предизвикало реакция сред хората, които разчитат на тв рекламите за генериране на продажби и покупки. Маркетолозите предпочитат да предложат решение сами, вместо да получават правителствено нареждане относно силата на звука при рекламите им. Освен това водещи медийни компании като CBS Corp. и NBC Universal вече адресират този проблем.
                  Съществуват обаче съмнения, че такъв закон може да влезе в сила. Обикновено договорът за тв реклама не включва информация за нивото на звука на програмата, на която се излъчва тази реклама. „Рекламодателите може и да не искат да нарушават закона, но може и да нямат контрол над това къде се появява тяхната реклама“, казва Дан Джеф от Асоциацията на националните рекламодатели.
                  Ишу обаче не приема това за издържан аргумент. „През всичките тези години те не предприеха нищо и това ще остане основното оплакване пред комисията“, казва тя.
                  Някои от рекламите са шумни, просто защото са замислени така. Рок музиката се е превърнала във все по-често използван елемент в някои тв реклами. По същия начин някои реклами, при които се изисква директна реакция от потребителите, представят продавач, който гръмко говори за рекламирания продукт. В други случаи шумът може да се дължи на възприятията на самия зрител. Рекламите често се излъчват при максимално усилен звук, но телевизионните предавания, които съпътстват, обикновено имат както шумни, така и тихи моменти.
                  Истинският виновник на този етап е все по-дигиталната природа на телевизията, смятат режисьорите. Цифровизацията позволява по-широк диапазон от аудио нива и те могат да варират в зависимост от това какво се излъчва и кой го излъчва.
                  Общото разбиране на маркетинг наблюдателите е, че звукът на рекламата трябва да е мелодичен, а не приспивен. Това дразни много потребители, но агенциите смятат, че е по-важно рекламата да бъде чута, отколкото да не изнервя зрителите.
                  „Съмнявам се в това предположение,“ казва Даниел Хоуърд, преподавател по маркетинг. „Шумните реклами водят до раздразнение, което определя силна и негативна реакция на потребителите към рекламираната марка. Споменът за марката, която потребителите свързват с неприятно изживяване, може да доведе до по-малко продажби, не до повече.“
                  Някои смятат, че проблемът е доминиращ на локално ниво. „Повечето рекламодатели, със сигурност националните, не целят да дразнят хората с реклами с доста по-силен звук от програмата, на която са излъчвани, тъй като потребителите лесно може да превключат каналите в случаи на дразнещи реклами“, казва Марк Калайн от Kimberly-Clark Corp
                  Облекчението за изморения слух може скоро да се очаква. Индустрията се подготвя за въвеждане на софтуерни алгоритми, наречени DialNorm, които идентифицират средното ниво на звука в реклама или предаване. Специфично устройство ще може да „прочете“ тази стойност и да настрои нивото на аудио излъчване.
                  петък, 11 декемвриСенатор в САЩ иска намаляване звука на рекламите

                  Американският сенатор демократ Шелдън Уайтхаус внесе законопроект, изискващ от органа, регулиращ телевизиите в САЩ, да нареди да бъде намален звукът на рекламите, ако те са "прекалено силни", предаде АФП.
                  В законопроекта си сенаторът изисква звукът на рекламите да не превишава този на предаването, което те съпътстват. "Всеки ден милиони американци са заливани от реклами с изключително силен звук по телевизията", съобщи сенаторът, цитиран в комюнике. Той обяснява, че благодарение на новата технология на цифровата телевизия, която неотдавна беше въведена в САЩ, "най-сетне можем да предприемем тази дългоочаквана стъпка, а именно, намаляване на звука на тези реклами до нормално ниво". /БГНЕС
                  Ето и линк към темата в оригинал на английски:

                  http://arstechnica.com/tech-policy/n...s-to-sleep.ars

                  Коментар


                  • #24
                    До: Да се отървем от спама по телевизията.

                    за сега използвам копчето "mute"
                    [SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #25
                      До: Да се отървем от спама по телевизията.

                      Платени канали колкото искаш. Дори в пакетите на кабеларките. По тях реклами не вървят. Колкото до другите... ми и те трябва да изкарват пари от някъде. Така че е нормално "безплатните" телевизии да пускат реклами и да защитават правото си да пускат реклами, така че не се надявайте на законови решения. Което е и нормално.

                      Иначе така или иначе бъдещето е на IP телевизията, а там вече има възможност за по-интелигентни и лесни начини за засичане
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Да се отървем от спама по телевизията.

                        Битката ще е трудна, но аз залагам на наще.Оле ! Частните медии печелят най-вече от рекламите и всяко бъркане засягащо техния джоб навярно ще бъде преследвано.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Да се отървем от спама по телевизията.

                          Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                          Платени канали колкото искаш. Дори в пакетите на кабеларките. По тях реклами не вървят. Колкото до другите... ми и те трябва да изкарват пари от някъде. Така че е нормално "безплатните" телевизии да пускат реклами и да защитават правото си да пускат реклами, така че не се надявайте на законови решения. Което е и нормално.

                          Иначе така или иначе бъдещето е на IP телевизията, а там вече има възможност за по-интелигентни и лесни начини за засичане
                          Абсолютно си прав - тенденцията е всичко да се качи на IP и там вече наистина бирата е съвсем друга

                          А за рекламите - по-скоро трябва да се работи в друга насока - да се изследва как влияят върху човешката психика, тъй като те отдавна се правят от психолози и психиатри, на които се плащат доста пари за "агресивен" подход. За съжаление подобни проучвания не се насърчават иначе досега щеше да има осъдени "рекламаджии".
                          "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда

                          Коментар


                          • #28
                            До: Да се отървем от спама по телевизията.

                            Еми както сте я захванали - я измислете едно и за радио на FM честоти - давам 100 кинта !

                            ..а то : пътувам си по една германска магистрала със 130 ...пуснал съм си "Музика на водата " от Хендел ... полузадремал - дупки нема , асфалта като в обещанията на българските политици -гладък ! ...и по едно време радиото : " АХТУНГ , АХТУНГ ! " - ама колкото му глас държи - без да съм го пипал ! Сепвам се от полудрямката .
                            Викам си : " Баси! Швабите да не са решили пак да бомбардират нещо?!
                            А тоя неканения "Левитан" продължава : " АХТУНГ! След 5 км. намалете скоростта до 80 км. Временен ремонт по пътното платно.
                            Продължавам аз , ама след малко пак : " АХТУНГ! След 4 км. ремонт ..."
                            Врътвам станцията и избирам нек`во рок-радио . Викам си : "Те сега ти отрезах петела! " ... и след малко пак: "АХТУНГ! След 3 км. ..."
                            Викам си : "Е те тия па ако не си пробват пеленгаторите , дето заглушаваха радио "Хоризонт" на времето , за да не слушат колко добре живееме при СоциализЪма и колко убави са ни пътищата и уредено движението - Е къде съм! "
                            В резултат правя експеримент и избирам друга станция ... нещата обаче се повтарят и при втория и при първия километър ... докато в далечината ( вече съвсем бодър) съзирам светлини като на ШЕЛ- Пазарджик по наш`та "магистрала" и неволно вдигам крак от педала на газта ...
                            И какво се оказва ?
                            - една Газка ( пардон ! Малко МВ 4х4 ) в най-лявата лента . Другари - пролетарии със защитно облекло и маски на лицето боядисват мантинелата . Същевременно бабичките с БМВ-та , дет скоро ше ги продадат първа ръка на наш`те автоджамбази плааавно преминават през проблемния участък . Доказателство , че двигателите не са префорсирани и са на реални километри.
                            А аз ? Еми искам компенсация за стреса от намесата ми в личното право да слушам тиха музика ...
                            Ма до тогава ако вече сте измислили устройството - давам 100 кинта !
                            Последно редактирано от Vlado_Ts; 04-01-10, 19:10.
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Да се отървем от спама по телевизията.

                              Пояснение.

                              Никъде не съм писал, че чакам законово решение. Не съм идиот...все още.
                              Никъде не съм писал, че имам нещо против рекламите и рекламодателите. Те това работят.....горките.
                              Никъде на съм писал, че устройството ще е съвършенно. Нямам толкова пари.

                              Против съм да ми крещи телевизора. Стряскам се.

                              Аз искам да спася мене си...колкото мога...и децата най-вече.

                              Каналите с кретенските рисувани изроди съм ги изтрил.

                              Системата и 50% да хваща все е нещо.
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар


                              • #30
                                До: Да се отървем от спама по телевизията.

                                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                                Системата и 50% да хваща все е нещо.
                                То не е проблема в 50-те процента хващане, а хващането, когато не трябва, например по средата на сцена от филм с дълга тишина, и изведнъж някаква патаклама. Отделно различните канали са с различно звуково ниво още на входа на телевизора.

                                Не само няма накакво, а никакво работещо решение. Само по звук не могат да се хванат.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X