София стана х милионен град. Повече коли по улиците, респективно по-голямо разнообразие "модели" зад волана. Повод да се замисля и да си сверя часовника е следният:
все по-често на места, където съм с предимство и спирам, за да дам път на някого - ми се случва този който трябва да изчака (за да се включи или на кръстовище) да си минава гледайки дори в противоположна посока


все по-често когато се свия до бордюра, за да направя път на линейка след като отмине продължавам да си чааааааааакам докато си продължа в лентата
сигурна съм, че могат да се дават още много примери
неотдавна един мил господин благослови мен и цялата ми рода и крещеше "айде карай ма ...........", за да продължи в еднопосочната затворена за него улица от която аз идвах и на която има знак стоп докато чаках да минат колите по улицата която пресичам и продължавам направо .....(тоест той идва срещу мен)
Понеже ме нервира отворих прозореца и го попитах - знака, че влизаш в забранена улица не го ли виждаш
(не казвам, че не съм нарушавала - но не агресивно и старателно съм се връщала при идваща кола) -отговор "Ти ..... да не си катаджийка маааааа, да ти ..... и така до дядо ми
"
На какво обаче се дължи в крайна сметка.
все по-често на места, където съм с предимство и спирам, за да дам път на някого - ми се случва този който трябва да изчака (за да се включи или на кръстовище) да си минава гледайки дори в противоположна посока



все по-често когато се свия до бордюра, за да направя път на линейка след като отмине продължавам да си чааааааааакам докато си продължа в лентата
сигурна съм, че могат да се дават още много примери

неотдавна един мил господин благослови мен и цялата ми рода и крещеше "айде карай ма ...........", за да продължи в еднопосочната затворена за него улица от която аз идвах и на която има знак стоп докато чаках да минат колите по улицата която пресичам и продължавам направо .....(тоест той идва срещу мен)



На какво обаче се дължи в крайна сметка.
Коментар