Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Добрият автомобил е тежкият автомобил!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

    Преди няколко години си карах безгрижно лекичкото, икономично и с прилична возия Поло...из града. От една пресечка се появи лелка с Кадет на същата приблизително (като Полото, не като нея) възраст. Очаквах, че ще спре на стоп-а, но осъзнах, че не ме вижда. По-късно се изясни, че е карала сина си в болницата по спешност и е била ..разсеяна..малко. Реагирах късно и погрешно....т.е. спрях. Кадетът удари Полото в предния ляв калник и врата. Поражението на Кадета беше спукана броня и леко огънат капак. А Полото? Наложи се да опъваме предна дясна надлъжна греда...освен калник и врата... А аз счупих с главата си плафона за осветление на купето, който се намира в средата на предната част на тавана. Всичко това при положение, че ударът беше с много малка скорост и аз бях подготвен т.е. държах се за волана!!!! От тогава се зарекох, че ако имам пари ще си купувам по-големи коли, ако и разходите за тях да са по-големи..да-м
    00359893488603

    ....нямам си вече LR...

    Коментар


    • #17
      До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

      Колкото и да е здрава и тежка колата дърветата също са доста здрави ...
      Мария Стоева 0889 82 51 и 87.

      Коментар


      • #18
        До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

        Пасивна и активна безопасност нали знаем какво е.Едно време са ги тьркаляли колите през таван без големи щети по тях,НО при удьр го поемаш ти,а не твьрдото купе на колата.Модерните коли си имат погльщащи удьра зони,мачкат се като хартия,но поема и омекотява ако мога така да кажа удьра и по тая причина ако накова едно новичко Рено да речем с един железен стар и ЛЕК Самурай ще ги намачкам много повече от очакваното.Да ама ще ми се разкаже играта в Самурайката,а ония от Рендето ще пуши спокойно до пьтя.

        Тукашна статистка - над 80% от катастрофите стават до 5 мили от дома,шанса да те накове някой на магистралата е 5 пьти по-мальк от това заблеян и сьнен да си пие кафето и да те нагази като луда крава телето си.Е по тая причина РАЗМЕРА ИМА ЗНАЧЕНИЕ,това и жена ми го знае.То и Минито било много сигурно,една от най-сигурните коли в класа си ма какьв е шанса да ме нацели друго Мини като на ден я минат 2 по улицата я не,а на всеки светофар има поне по 5 Пикапа по 3 тона примерно

        Ма харчели,ма се трошли,ма големи били,ма скьпи за подрьжка...............ма една линейка ми е 10 000 $ и това е преди да са ме закарали до болницата.Бил сьм и там - малко над 6000$ на ден за болницата само,докторите бакшиш.

        Ако намерите бронирана 140 свирнете,Мини Купьра друг да ги кара.И няма значение колко е намачкана колата след катастрофа,номера е да е колата,да не сьм намачкан АЗ.

        Някои карат и Смарт тук,а после аз сьм бил извратен





        1.35 мин.

        http://www.youtube.com/watch?v=3Hk6y8avBI8


        Ония ден спрях до пикап ФОРД Ф650,ходих да му стисна рьката и да се порадваме на истинска машина сьс синчето.Аз изглеждах като ммммммм СМАРТа на горните снимки
        Последно редактирано от BENZBOSS; 21-11-09, 19:08.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!


          Много готина реклама. Като онази с Г-класата. Лошото е, че всико е много индивидуално. Различните автомобили, реагират по различен начин на различни "неприятности". Например ако е джип, може да поднесе към мантинелата и ситуация безопасна за лек и нисък автомобил, да се окаже зловеща.
          И все пак мисля, че нов, малък, съвременен автомобил, е значително по-сигурен от стар и голям.

          Усещането е различно от реалността. Наскоро тупнахме едно голямо и тежко Ауди в Бмв 3-та серия. Собственника на Бмв-то се размина с одраскана задна броня. Ние сменихме всичко до блока на мотора.

          Коментар


          • #20
            До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

            http://www.youtube.com/watch?v=Nn0wc...eature=related

            Ето едно желязно,но да не сьм на мястото на шофьора

            А ето Ренде срещу Ренде,няма голяма разлика в годините,но другото е без коментар.

            http://www.youtube.com/watch?v=3l4YBf2tjag
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

              Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
              И все пак мисля, че нов, малък, съвременен автомобил, е значително по-сигурен от стар и голям.

              Зависи,ако е челен удьр едното с другото аз поне предпочитам тенеке 3 тона да има около мен,а не новичка пласмаса 1300 килограма.
              Ако е за удьр в стена с 30 километра може и в малкото автомобилче.

              И пак зависи за какво говорим,от старо до старо разлика голяма.А и от мальк до мальк автомобил сьщо.За някой малка кола е всичко под 5 метра
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #22
                До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

                След прочетените мнения изключвам от бъдещите си покупки "Ферари", "Ламборджини" и др. подобни. Много са ниски, егати.
                Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
                -----------------------------------------------
                Питието определя съзнанието....
                -----------------------------------------------
                0887770735

                Коментар


                • #23
                  До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

                  Огромна заблуда е, че масата решава удара. И горните тестове го доказват. Помислете реално - и най-лекият автомобил е над 1 тон. Удар с каквото и да е нещо, тежащо 1 тон, може да се окаже пагубно за пасажерите, ако превозното им средство, ако ще да е и джип, не отговаря на днешните стандарти за сигурност.
                  Какво те грее теб, че предницата на джипа ти е масивна и здрава, ако при удар, същата тази предница, навлезе в купето и ти потроши тялото?
                  Това колко поражения имат дадени автомобили външно при леки катастрофи, също не е критерий. Съвременните коли са проектирани да бъдат с меки предна и задна част, които да поемат и умекотят удара, и много твърдо купе, което да запази пътниците, като rollcage.
                  Естествено като сравнявам маси не говоря за удар на кола в ТИР, но ако примерно се ударят един Smart и Волга, със сигурност пътниците във Волгата ще са пострадали много повече, въпреки, че тя е предполагам два пъти по-тежка от Smart-a.
                  За мен по-сигурен автомобил е по-новият автомобил. И винаги ще бъде така, просто технологиите се развиват.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

                    Първоначално публикуван от trajal Преглед на мнение
                    След прочетените мнения изключвам от бъдещите си покупки "Ферари", "Ламборджини" и др. подобни. Много са ниски, егати.

                    Корвет,Понтиак Фиеро и други джапанки на 3 прьста от земята плащат луди застраховки по случая.И тия може да ги вкараш в списька на лагерните колички.......

                    Ферари.............мога да се прежаля,но много ми кисело гроздето,а и ми трябва задна седалка и кофа на предната,да има кьде да поврьща жената.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

                      Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                      Естествено като сравнявам маси не говоря за удар на кола в ТИР, но ако примерно се ударят един Smart и Волга, със сигурност пътниците във Волгата ще са пострадали много повече, въпреки, че тя е предполагам два пъти по-тежка от Smart-a.
                      За мен по-сигурен автомобил е по-новият автомобил. И винаги ще бъде така, просто технологиите се развиват.
                      МММММ позволи ми да не се сьглася с теб,не и Волга срещ СмЬрт.Ако искаш ти казвам и защо.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #26
                        До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

                        Ами кажи ми, ще ми бъде интересно.
                        Аз лично съм имал ПТП с Волга. Май бях с Голф 2, не помня. Резултата беше 1:0 за Голфа . Няма да забравя как кьоравата лелка, която караше Волгата така, все едно кара... Волга , излезе, ококори се, и каза: „Ама.. как така на теб ти няма нищо, а на мен целият калник ми е крив?!" Беше толкова разочарована, че сигурно на другия ден е продала Волгата, и си е купила нещо още по-голямо

                        А и като видях на краш-теста, който ти си пуснал, какво поражение нанесе Смарта на S-класата (а Смарта, въпреки, че се обърна на една страна, ако забеляза почти не се деформира откъм купе, неслучайно има 5* на краштеста), представям си какво ще остане от Волгата..

                        Коментар


                        • #27
                          До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

                          Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                          Ами кажи ми, ще ми бъде интересно.
                          Аз лично съм имал ПТП с Волга. Май бях с Голф 2, не помня. Резултата беше 1:0 за Голфа . Няма да забравя как кьоравата лелка, която караше Волгата така, все едно кара... Волга , излезе, ококори се, и каза: „Ама.. как така на теб ти няма нищо, а на мен целият калник ми е крив?!"

                          А и като видях на краш-теста, който ти си пуснал, какво поражение нанесе Смарта на S-класата (а Смарта, въпреки, че се обърна на една страна, ако забеляза почти не се деформира откъм купе, неслучайно има 5* на краштеста), представям си какво ще остане от Волгата..
                          Чакай сега,за тенекии ли говорим или за пьтниците в колите?Щото ако говорим за тенекии аз тенекия нямам шанс да стана,но сьм пьтник всеки ден и не ми дреме за ламарините на С класата,но пьк тия в СмЬрта да са ги закопали вече.

                          И Волга на Смьрт трьдна работа,Волгата е тежка ако да не погльща удари ще отмести Смарта според мен както го изрита С класата и не искам да сьм на мястото на пьтуващите вьтре.Няма как да се спори по вьпроса,няма да намерим краш тест Волга на Смарт,но според мен поне .................горкия Смарт и пьтниците вьтре.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

                            Единственият проблем на Смарта е липсата на деформируеми зони. За сметка на това клетката на купето е много здрава. Това е проблем, но мога да ти дам пример с Формула 1 - там пък въобще няма деформируеми зони, но пилотите си остават живи дори и при тежки удари, нали? А и F1 тези 600кг.
                            Тезата ти за масите е погрешна - тук не става въпрос за две топки с различна големина и маса, където е ясно, че по-голямата топка ще отмести по-малката. Тук става дума за ламаринени коли, и понеже при проектирането на Волга навремето едва ли са мислили за сигурност, а дори и да са мислили, то не са разполагали с днешните компютри и софтуер, то повечето и по-тежка ламарина няма да са от никава полза, когато арматурното табло счупи краката, а волана се вреже в гърдите на водача. Не знам колко тежи един смарт, но сигурно е поне 800кг, които са напълно достатъчни да нанесат много тежки поражения върху която и да е кола.
                            Колкото до S-classe - като върхов модел, при нея безопасността е на ниво. Вижда се от краштестовете, че дори и пурата се представя доста добре - просто МВ са разполагали с нужният потенциал още тогава.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

                              Искаш да кажеш,че без зони за деформиране на Смарта и масата му от 2 торби цимент ще запази повече пьтниците от Волга без зони за деформиране и маса от ммммммм там колкото е Волгата,2 тона или нещо такова?

                              И аз не говоря за Ф1 кьдето не се бльскат челно,а се трескат в стени и кокпита ги пази.Тук говорим за Смарт дето му гьделичкам фаровете с палците на краката си и Вилга с муцина и 2 тона зад муцуната.Челен едното с другото...............е предпочитам да сьм вьв Волгата.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #30
                                До: Добрият автомобил е тежкият автомобил!

                                http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s

                                И знам за какво говориш,е го и на видео,НО ти ми кажи при каква скорост сьрцето се кьса и умираш?Голям праз,че купето било цяло,трябва да ме шибат с не повече от 35 километра в час или аз с 20 и той с 20,Волгата трябва да се влачи на сол/пипер
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X