Първоначално публикуван от ittso
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Не можах да мина ГТП-идеи,насоки,инфо
Свий
X
-
В резюме, в колектора има големи пулсации на налягането и той ги гаси с гърнетата. Усреднено, да, налягането е положително, някъде назад в последното гърне, където и температурата е ниска и се образува и конденз, но напред пулсациите са големи, пораждат резонансни вълни, които имат и отрицателна стойност. И там ако има дупка, дърпа въздух.
- 2 likes
-
Снощи минах през колега от форума, с газ анализатор. По въглероден окис го докарвах, но ландата и процента кислород бяха високи.
Днес отстранявах течовете по изпускателната система. Имаше явни, които ги хванах. Но не можах да стигна до положение, при коета колата да загасне при запушване на ауспуха. То с ръка не мога да създам кой знае каква херметичност, а и газовете ми избутват дланта.
Коментар
-
Сега бях на ГТП.
Нещата наистина са доста тегави. Е, някак успях да мина, защото човекът беше доста добронамерен.
Нещата с газанализатора бяха колебливи. Ту ландата, ту СОто отиваха в червено.
Той откри един малък теч в ауспуха, който за съжаление съм пропуснал. Запуши го, но нещата пак бяха на кантар. Някак с манипулация на обороти, успя да я вкара в зелената зона.
Но каза, че тия китайски катализатори, също са проблемни, защото на практика се държат като 20годишни оригинални.
Та такива ми ти работи.
Само не ми стана ясно, дали се залагат различни стойности за Е2, Е3 и т.н.?
Коментар
-
Не - след определена година... май 2000 , се мери CO2 и няколко други газа, които обикновено са в норма.
СЪЩО се гледа остатъчен кислород, но УЖ СЕ МЕРИ ЛАМБДА КОЕФИЦИЕНТ
Българска работа.
Коментар
-
От 01.07.2002 - СО < 0.3% / 0.2% , чл. 37а от Н-32.
Ако МПС-то е бензин и друго гориво (пропан/бутан, метан ....) то измерванията трябва да се направят и за двете горива и да са в норми. (Някъде на стр. 155 от Н-32)
Колкото СО2 е повече- по добре. В идеалният случай - от ауспуха трябва да излиза СО2 и Н2О (на пара).
"Българска работа" - преписана е от европейските норми по въпроса, действащи в ЕС от двайсетина г.Последно редактирано от stefsab; 30-08-24, 01:13.
-
ДА - объркал съм СО със СО2... ама не може да се редактира -
параноята не прощава.
-
-
Един колега със сервиз каза че е минал преди няколко дена с поставен универсален катализатор който веднага след прегледа е свалил и прибрал за следващата година . С дизелите няма как нещо да затегнат защото ще трябва да бръкнат яко там от където цицат . Силно се надявам че новия транспортен министър има малко повече акъл от предишния . Екологията винаги е била забавление за богатите а ние сме още много далече от този клуб .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
- 4 likes
Коментар
-
-
На Пежо Експерт 1996г. с мотор бензин на Фиат 1.6 моноинжекция и катализатор чувам повече шум от нормалното при подаване на газ - сигурно духа от някъде, мисля от колектора на главата. Трябва ли да търся дупката преди прегледа през Декември или няма да имам проблеми за толкова стара кола?Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016
Коментар
-
На жена ми колата миналата година ,сина я води на гтп и му бяха казали че бълва почти два пъти нещо си.....колата е набор 2013 г
Време е за нов ГТП
И вчера ,аз готов да я отписвам,реших да и обърна внимание....оказа се че от една гарнитура изпуска ...
То се вижда къде е опушено....тя така си кара отдавна,не ръмжи...леко басово работи...нищо фрапиращо...смених гарнитурата ,нови болтове 12х1.25
Налях 100 октана бензин,газ до ламарината на магистралата едни 50-70 км.
Катализаторите са си по местата ,и двете сонди също
Колата е купувана нова от нас...и без интервенции 230 000 км...
Днес на гтп...и чудо,на границата на нормите ,но под тях...тестваха я на празен ход,на обороти 3000-4000 об стоя няколко минути ....и е ок....даже от еко 3 получи еко 4 ....От гтп казаха че сондите и катализаторите са в норма,но в края на ресурса си...което значи че следващата или по следващата година ще се наложи да се сменя нещо по колата
Те така....
Та един пробив на гарнитура,отваря куп проблеми ...
И да,там дроселира,има поток ,там където има поток,в периферията се получава под налягане (вакуум) и засмуква въздух съответно кислород,
Така работят всички карбуратори и така наречения дифузьор.
Последно редактирано от Roninn; 04-09-24, 19:59.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 2 likes
Коментар
-
Аз днеска минах ГТП съвсем нормално. По еко стандарт колата е ЕВРО 2 по ТТД. 95г. производство. Една ламбасонда преди катализатора, фулгруп. И на газ и на бензин всичко в нормите. Ама екокатегория 1.-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
Коментар
-
За подобен софтуер има два начина - поръчва се и се купува, което е добра сума, или се купува лиценз да ползването му за определен период. Поне до сега преобладава второто. След първоначалната еуфория от изграждане на системата и пускането й в експлоатация, плащането на лиценз за следващата година някакси се пропуска....
-
Това което са ми казвали хора които разбират . За да работи що годе ефективно въпросния софтуер камерите трябва да са от определен тип нагоре а повечето не са защото системата е изграждана за чисто физически контрол на ситуацията в що годе реално време . То това в момента прави общината . Седят си едни пичове в едни зали и наблюдават за задръствания ; струпвания на хора и тнт.
-
Майне ауто по ТТД се води Евро 2 с катализатор и една ламбда сонда, 1995г. производство. Даже няма и ОБД2 ами се води КЛ линия - черен и бял куплунг. Оказа се че си покрива нормативите за Евро 2 без проблеми, и без катализатор, изрично питах на 4 очи.-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар