Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не можах да мина ГТП-идеи,насоки,инфо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
    На Пежо Експерт 1996г. с мотор бензин на Фиат 1.6 моноинжекция и катализатор чувам повече шум от нормалното при подаване на газ - сигурно духа от някъде, мисля от колектора на главата. Трябва ли да търся дупката преди прегледа през Декември или няма да имам проблеми за толкова стара кола?
    Хванах да духа от една гарнитура между две части на колектора - италианският инженер е решил да го направи на две части за повече ядове! Докато се мъчех да отвия гайките, обаче видях, че липсва една шпилка на самата глава - явно е видяла зор и се е скъсала по време на движение. Та ремонта се разраства, сега ще трябва да пробвам да я разпробивам на място или отивам на ремонт струващ 50% от цялата кола и това при положение, че трудно минавам повече от 1000 километра годишно с нея!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

    Коментар


    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Я не се занимавай и карай докато може, щом е само леко духане. Преглед на 30 годишните не е проблем. Да му мислят тези с по-новите. Много еко - купи си 25+ годишна бензинова, или какъв да е изтърбушен дизел. Да почистим Европа от скрапа.

    • Edo
      Edo коментира
      Редактиране на коментар
      Абсолютно си прав, но просто стария дрънгел така ми е легнал на сърцето, че все се опитвам да го поддържам технически изправен!

    • ctef
      ctef коментира
      Редактиране на коментар
      Абе моята като е 25 годишна, пак и се вторачваха какво показва компютъра, че едва мина.

  • #32
    Не можах да изкарам скъсаната шпилка 8 и навих в нея 6, засега държи добре и не духа. Днес минах преглед даже по-уверено от Фиестата на която отнемаше по 4-5 секунди докато светне в зелено, а при Пежака/Фиата почти веднага! Потвърждавам, че 1996 година (група 2) е по-добре за ГТП от 2007 (група 3)!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

    Коментар


    • #33
      Днес минах ГТП с камиончето Мерцедес 310 първа регистрация по документи 1993 година . Двигател атмосферен дизел 2.9 пет цилиндра редова механична ГНП . Очаквах какво ли не а си минах на газове и спирачки без забележки както винаги . Това без жокер помощ от приятел . Около Великден трябва да мина и ГТП с еспейса . Той е 2.1 ТД и с него не очаквам някакви проблеми . И той си е в нормална техническа кондиция въпреки че е производство 1996 година .
      Последно редактирано от sek.1; 29-03-25, 17:48.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        То проблеми имат като гледам предимно сравнително нови автомобили които са след гаранцията от пет до десетина години .

      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        И ти си прав, това заради зададените високи норми от завода още.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        И то проблеми имат най вече с газовете ако не са отмъкнали катализатора от доволно скапаното гориво главно извън големите градове където контрол по бензиностанциите на практика няма . Няма да забравя преди 15 години Еспейса ми го докараха с пълен резервоар германска нафта в Ихтиман . Насам към София на изкачването на Вакарел с лекота подминах 190 километра в час . После с уж най читавата нафта в България от ОМВ и други големи вериги с добавка на Бардал повече от 160 никъде не съм успял да вдигна с такава лекота .

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X