Благодаря за включването! Какво би ми препоръчал като специфичност и тънкости към модела?За диагностиката разбрах, че са с OBD2 букса Знаеш ли читави майстори във Варненско дето се занимават с Алфи?
За Варна - Иво Пининфарината - т.н. форумен майстор (алфа-форум отдавна вече няма, ама е друга тема на разговор) и местен гуру на 'талянките.
Дочух, че наскоро пак си е сменил местоположението на сервиза - ако искаш телефон дай сигнал да пратя номер.
Това се бъзикаха навремето за Алфа че на последната страница на техническия паспорт било разписанието на градския транспорт . В днешно време това важи за всички марки без значение на националността на производителя .
Ако видите Алфа на пътя, значи отива или се връща от сервиз. Ако видите Алфа да минава покрай сервиз без да спира, значи са и отказали спирачките.
Да да, но са ми прекалено бабешки тези предубеждения . Предишната ми кола - 124ка , имаше хляб в нея , но побългарявана до безбожност, въпреки че постегнах всичко ме остави , заради жиците, нямах времето, мястото , нервите и човека да я оправя и я продадох. Тук в случая става дума за кола гледана като хората, въпреки лошия имидж на марката и т.н. Квото е сменяно е сменяно от старост, не от ганьовщина, последно е сменен радиатора. Има си екстричките климатик а у , работещи. Пускам малко снимки после повече. Това единствената сериозна забележка по тенекиите + паднал лак, до думи на наследника , това е станало от майстори-ганьовци, склонен съм да му вярвам , защото другият е като нов.
По думите на на продавача било само това на десния праг. На други места нямало. Твърди , че станало от гумаджии-ганьовци. Ако е само това съм склонен да се примиря. Някой по-запознат може ли да каже това , за да стане като хората какви пари ще струва ориентировъчно? Била купувана НОВА от представителство на АЛФА РОМЕО в България и реално той е вторият собственик. Тия дни ще я видя на живо как е. Мисля да си платя за една проверка по VIN, какви пари е горе долу и къде е най надеждно да се извърши?
Какво очаквате от 25- 30 годишна кола, глозгана в Булгаристан, през целия си живот или през по- голямата част от него? Покарай я, пробвай я, ако всичко работи добре и както трябва да е- взимай... щом ти харесва. Тоя праг бял кахър, вероятно ще надживее колата, която така или иначе струва колкото един смарт телефон средна хубост в днешно време.
Още ме е яд, че си продадох Вектрата преди 3 години. Имах Вектра А 1994, 2000 пакет, със спортното "Калибрено" окачване, не беше гнила и никога, не беше газифицирана. Вървеше доста добре като за толкова дърта кола, все пак си беше с c20xe мотора. Взех я за 2000лв, карах я 5 години без никакви ядове, яко пътувах, къде до работа, къде покртай студентството ми. Изядоха ме да я купуват и я продадох за 3 хил лв накрая...
Ако е машина, нека бъде немска!
XJR 1200
ETZ 150
Kawasaki Ninja ZX10R
Днеска гледах по-щателно за ръжди и тем подобни , праговете са по-зле отколкото очаквах, по долу по навътре няма това според вас поправимо ли е и ако да какви пари, ориентировъчно? +2-3 ръце антикорозивен грунд? Като хората говоря да се направи....
Ужас, бягай далеч от тази скрап, цени си времето, разправиите и парите които ще налееш буквално в кофа без дъно, докато го приведеш в годен технически вид!
Коментар