Здравейте!Ако прецените, че не е за този раздел я преместете или я изтрийте. Колата е мерцедес w124 Е200 втори фейс 1995год, двигателят е двойка газ/бензин 136 коня. Значи от половин година ми прекъсва/затриса в ниските обороти примерно карам си на 1500-2000-2500 оборота поддържам постоянна скорост и си затриса, иска си настъпване. От миналата седмица почна да ми тресе и пърпори като ЗИЛ на празен ход. Последните няколко дена ми се влоши взе и да попушва и да се пъне при потегляне, до степен на изгасванка, ускорение йок а преди , като я настъпех се изстрелваше. Прави си го и на газ и на бензин , газовия ми инжекцион ми е обслужен от до. Вчера смених свещите с NGK нови старите бяха осаждени буквално, щракнаха там кабелите като ги наденах, новите не мисля че съм объркал нещо. Като запалих не тресеше толкова, но пърпореше пак се едно карам на 5та с 30. Кабелите са ми сменяни на година и половина са. Като сменях свещите не видях да са нацепени нещо а у т.н. Отделно изчистих дроселовата клапа, нищо, че беше почти чиста.Та мисълта ме навежда на бобини, 2 са , кви са другите варианти за причина на проблема? Някой сменял ли е бобини на такава кола да ме ориентира, кое как що , че имам намерение сам да си ги сменям, на Хела ще си взема, търсих клипове как се сменят не намерих.Благодаря ви предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем със запалителната система на Мерцедес
Свий
X
-
Белите косми по главата са ми от същия, но 2,8 шестак. На тия коли с възраста проблемите идват от няколко неща. Нацепване на инсталацията в моторния отсек, трябва хубаво да ги прегледаш, срежи изолацията на снопа и огледай краищата при буксите. Компютър/ ECU. Аз правих ремонт, след 3-4 години пак проблем и накрая смених с друг втора употреба. Бобините също са вариант, аз купих китайски на ITN за проба, после сложих като оригиналните, но проблема не беше там. Моят по едно време искаше обучение на дросела, доста промени работата след това, но се прави само със стар диагностика и някой който знае какво да прави с нея. Има едно реле под чистачката, там се презапоява ако има студена спойка, кръгло бяло е, пластмасово. Но едва ли има общо, но дава други ядове.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеБелите косми по главата са ми от същия, но 2,8 шестак. На тия коли с възраста проблемите идват от няколко неща. Нацепване на инсталацията в моторния отсек, трябва хубаво да ги прегледаш, срежи изолацията на снопа и огледай краищата при буксите. Компютър/ ECU. Аз правих ремонт, след 3-4 години пак проблем и накрая смених с друг втора употреба. Бобините също са вариант, аз купих китайски на ITN за проба, после сложих като оригиналните, но проблема не беше там. Моят по едно време искаше обучение на дросела, доста промени работата след това, но се прави само със стар диагностика и някой който знае какво да прави с нея. Има едно реле под чистачката, там се презапоява ако има студена спойка, кръгло бяло е, пластмасово. Но едва ли има общо, но дава други ядове.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеЗа бобини сваляш капака най-горе на главата, с имбусни винтове. Под него са бобините, кабелите и имаш достъп до свещите, ама ти си ги свалял та трябва да знаеш това.
Коментар
-
За да спестите време, пари и нерви започнете с една диагностика. Предполагам автомобилът е с PMS (ЕКУ под казанчето за течност на чистачките) Симптомите наподобяват липса на един канал - сигналът към запалителните свещи.
Потърсете сервиз с подходящ хардуер - диагностична глава до C3, вчрно е и с Xentry +C4 се чете, но ...LZ1UFS
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеХм, по принцип бобината е директно върху свеща, а с кабел захранва още един цилиндър. Явно при теб не е така. Карай по кабела и ще ги намериш къде са.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеХм, по принцип бобината е директно върху свеща, а с кабел захранва още един цилиндър. Явно при теб не е така. Карай по кабела и ще ги намериш къде са.
Коментар
-
Първоначално публикуван от chataloff Преглед на мнениеВ кръглият отвор на въздуховодът би следвало да се намира температурен датчик. (Т входящ въздух)
Коментар
-
Преди да смениш бобините, смени гумените лули ПОД тях - тези които отиват от бобините към свещите, въпреки, че изглеждат здрави. Много хора сменят бобините, но проблемът остава и то от нещо лесно за смяна и евтино. Проблемът с тях не се лови на диагностика, или поне не на всяка.
Карам дрът Е320 бензин и съм доволен като прасе.
Тези коли са лесни за ремонт, но изискват да знаеш какво правиш."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
- 2 likes
Коментар
-
ЗПървоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеПреди да смениш бобините, смени гумените лули ПОД тях - тези които отиват от бобините към свещите, въпреки, че изглеждат здрави. Много хора сменят бобините, но проблемът остава и то от нещо лесно за смяна и евтино. Проблемът с тях не се лови на диагностика, или поне не на всяка.
Карам дрът Е320 бензин и съм доволен като прасе.
Тези коли са лесни за ремонт, но изискват да знаеш какво правиш.
Коментар
-
Положението не е толкова лошо, уви бях прав за изгорелият канал. Преди ~10 години имаше фирма във Варна, която отремонтираше PMS.
Какво е необходимо:
1. Проверка/подмяна на ел.инсталацията - много вероятно вашата е в много лошо състояние.
2. Проверка и смяна на кабелен сноп от дроселът до PMS
3. Подмяна бобини - 2 бр.
4. Запалителни кабели - 4бр.
5. Подмяна на PMS
6. Проверка/подмяна вакуумни маркучи
7. Подмяна и адаптация на PMS - с Бош КТС нямам опит и отново ще препоръчам работа с глава до Ц3
В Европа PMS може да се намери на цени от ~320-400€, за да избегнете последващи драми заменете с точно вашият номер.
ПП
Направих опит да намеря мои снимки на ел. инсталации и PMSи, но мина доста време от последният ми контакт с тази технология.
LZ1UFS
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от chataloff Преглед на мнениеПоложението не е толкова лошо, уви бях прав за изгорелият канал. Преди ~10 години имаше фирма във Варна, която отремонтираше PMS.
Какво е необходимо:
1. Проверка/подмяна на ел.инсталацията - много вероятно вашата е в много лошо състояние.
2. Проверка и смяна на кабелен сноп от дроселът до PMS
3. Подмяна бобини - 2 бр.
4. Запалителни кабели - 4бр.
5. Подмяна на PMS
6. Проверка/подмяна вакуумни маркучи
7. Подмяна и адаптация на PMS - с Бош КТС нямам опит и отново ще препоръчам работа с глава до Ц3
В Европа PMS може да се намери на цени от ~320-400€, за да избегнете последващи драми заменете с точно вашият номер.
ПП
Направих опит да намеря мои снимки на ел. инсталации и PMSи, но мина доста време от последният ми контакт с тази технология.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар