Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със запалителната система на Мерцедес

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със запалителната система на Мерцедес

    Здравейте!Ако прецените, че не е за този раздел я преместете или я изтрийте. Колата е мерцедес w124 Е200 втори фейс 1995год, двигателят е двойка газ/бензин 136 коня. Значи от половин година ми прекъсва/затриса в ниските обороти примерно карам си на 1500-2000-2500 оборота поддържам постоянна скорост и си затриса, иска си настъпване. От миналата седмица почна да ми тресе и пърпори като ЗИЛ на празен ход. Последните няколко дена ми се влоши взе и да попушва и да се пъне при потегляне, до степен на изгасванка, ускорение йок а преди , като я настъпех се изстрелваше. Прави си го и на газ и на бензин , газовия ми инжекцион ми е обслужен от до. Вчера смених свещите с NGK нови старите бяха осаждени буквално, щракнаха там кабелите като ги наденах, новите не мисля че съм объркал нещо. Като запалих не тресеше толкова, но пърпореше пак се едно карам на 5та с 30. Кабелите са ми сменяни на година и половина са. Като сменях свещите не видях да са нацепени нещо а у т.н. Отделно изчистих дроселовата клапа, нищо, че беше почти чиста.Та мисълта ме навежда на бобини, 2 са , кви са другите варианти за причина на проблема? Някой сменял ли е бобини на такава кола да ме ориентира, кое как що , че имам намерение сам да си ги сменям, на Хела ще си взема, търсих клипове как се сменят не намерих.Благодаря ви предварително!

  • #2
    Белите косми по главата са ми от същия, но 2,8 шестак. На тия коли с възраста проблемите идват от няколко неща. Нацепване на инсталацията в моторния отсек, трябва хубаво да ги прегледаш, срежи изолацията на снопа и огледай краищата при буксите. Компютър/ ECU. Аз правих ремонт, след 3-4 години пак проблем и накрая смених с друг втора употреба. Бобините също са вариант, аз купих китайски на ITN за проба, после сложих като оригиналните, но проблема не беше там. Моят по едно време искаше обучение на дросела, доста промени работата след това, но се прави само със стар диагностика и някой който знае какво да прави с нея. Има едно реле под чистачката, там се презапоява ако има студена спойка, кръгло бяло е, пластмасово. Но едва ли има общо, но дава други ядове.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
      Белите косми по главата са ми от същия, но 2,8 шестак. На тия коли с възраста проблемите идват от няколко неща. Нацепване на инсталацията в моторния отсек, трябва хубаво да ги прегледаш, срежи изолацията на снопа и огледай краищата при буксите. Компютър/ ECU. Аз правих ремонт, след 3-4 години пак проблем и накрая смених с друг втора употреба. Бобините също са вариант, аз купих китайски на ITN за проба, после сложих като оригиналните, но проблема не беше там. Моят по едно време искаше обучение на дросела, доста промени работата след това, но се прави само със стар диагностика и някой който знае какво да прави с нея. Има едно реле под чистачката, там се презапоява ако има студена спойка, кръгло бяло е, пластмасово. Но едва ли има общо, но дава други ядове.
      Благодаря за включването! А бе кабелите ги гледах вчера ок ми се видяха...Тия бобини съм питал къде се намират , казват ми че били цитирам "На райна си майна", което работа не ми върши, но за моите знам че не са сменяни . Може ли да ме ориентираш ако си сменял. Кое къде е и как е.

      Коментар


      • #4
        За бобини сваляш капака най-горе на главата, с имбусни винтове. Под него са бобините, кабелите и имаш достъп до свещите, ама ти си ги свалял та трябва да знаеш това.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
          За бобини сваляш капака най-горе на главата, с имбусни винтове. Под него са бобините, кабелите и имаш достъп до свещите, ама ти си ги свалял та трябва да знаеш това.
          Те така е при мене свещите кабелите и щекелите под този капак

          Коментар


          • #6
            Хм, по принцип бобината е директно върху свеща, а с кабел захранва още един цилиндър. Явно при теб не е така. Карай по кабела и ще ги намериш къде са.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • Joca
              Joca коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря днеска поръчвам кабели и бобини, дано да е само от тях.

          • #7
            За да спестите време, пари и нерви започнете с една диагностика. Предполагам автомобилът е с PMS (ЕКУ под казанчето за течност на чистачките) Симптомите наподобяват липса на един канал - сигналът към запалителните свещи.
            Потърсете сервиз с подходящ хардуер - диагностична глава до C3, вчрно е и с Xentry +C4 се чете, но ...
            LZ1UFS

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
              Хм, по принцип бобината е директно върху свеща, а с кабел захранва още един цилиндър. Явно при теб не е така. Карай по кабела и ще ги намериш къде са.
              Смених ги ,гледам ги от 95-а много зор отиде, че горивна рейка разкачих, че инжектори , че ГИ,че датчици отляво на блока. Та събрах го , ама аха да запали, и отварям капака получава се теч на гориво помежду горивната рейка и инжекторите има едни щифчета П-образни , които много трудно се надяват даже хич....

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                Хм, по принцип бобината е директно върху свеща, а с кабел захранва още един цилиндър. Явно при теб не е така. Карай по кабела и ще ги намериш къде са.
                Смених о-пръстени сега не тече ама хич. Пали от четвърт ооообаче след 3 секунди прави ми пър пър и гасне. Огледах всичко от въздушния филтър тръби а у не видях проблемни участъци но тука отзаде на снимката не помня да е имало нещо даже като съм я купувал камо ли като махах тръбата... тва ми е единствената дупка на тръбата другото е износено но няма пробито.

                Коментар


                • #10
                  В кръглият отвор на въздуховодът би следвало да се намира температурен датчик. (Т входящ въздух) Натиснете снимката за да я уголемите

Име:intake-air-temperature-sensor.jpg
Прегледи:246
Размер:75.4 КБ
ID:6936575
                  LZ1UFS

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от chataloff Преглед на мнение
                    В кръглият отвор на въздуховодът би следвало да се намира температурен датчик. (Т входящ въздух) Натиснете снимката за да я уголемите

Име:intake-air-temperature-sensor.jpg
Прегледи:246
Размер:75.4 КБ
ID:6936575
                    Смених сложих датчика пак така , съветваха ме да е прочете някой, но по моя край няма никой с кръгла буква да чете. Някой сблъсквал ли се е със същия проблем да каже от де да си търся преходник за буксата на точно моя бенц?

                    Коментар


                    • #12
                      Преди да смениш бобините, смени гумените лули ПОД тях - тези които отиват от бобините към свещите, въпреки, че изглеждат здрави. Много хора сменят бобините, но проблемът остава и то от нещо лесно за смяна и евтино. Проблемът с тях не се лови на диагностика, или поне не на всяка.
                      Карам дрът Е320 бензин и съм доволен като прасе.
                      Тези коли са лесни за ремонт, но изискват да знаеш какво правиш.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #13
                        З
                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Преди да смениш бобините, смени гумените лули ПОД тях - тези които отиват от бобините към свещите, въпреки, че изглеждат здрави. Много хора сменят бобините, но проблемът остава и то от нещо лесно за смяна и евтино. Проблемът с тях не се лови на диагностика, или поне не на всяка.
                        Карам дрът Е320 бензин и съм доволен като прасе.
                        Тези коли са лесни за ремонт, но изискват да знаеш какво правиш.
                        Значи закачиха я дава тая грешка, не знам дали се чете на снимката. Майстора каза комутатор да Търся. Ако не стане с него просто я разкарвам.Пробвахме с един не става, трябвало номера да е същия. Някой да има същия или да знае с кой е взаимозаменяем?

                        Коментар


                        • #14
                          Положението не е толкова лошо, уви бях прав за изгорелият канал. Преди ~10 години имаше фирма във Варна, която отремонтираше PMS.
                          Какво е необходимо:
                          1. Проверка/подмяна на ел.инсталацията - много вероятно вашата е в много лошо състояние.
                          2. Проверка и смяна на кабелен сноп от дроселът до PMS
                          3. Подмяна бобини - 2 бр.
                          4. Запалителни кабели - 4бр.
                          5. Подмяна на PMS
                          6. Проверка/подмяна вакуумни маркучи
                          7. Подмяна и адаптация на PMS - с Бош КТС нямам опит и отново ще препоръчам работа с глава до Ц3
                          В Европа PMS може да се намери на цени от ~320-400€, за да избегнете последващи драми заменете с точно вашият номер.

                          ПП
                          Направих опит да намеря мои снимки на ел. инсталации и PMSи, но мина доста време от последният ми контакт с тази технология.
                          LZ1UFS

                          Коментар


                          • #15
                            Първоначално публикуван от chataloff Преглед на мнение
                            Положението не е толкова лошо, уви бях прав за изгорелият канал. Преди ~10 години имаше фирма във Варна, която отремонтираше PMS.
                            Какво е необходимо:
                            1. Проверка/подмяна на ел.инсталацията - много вероятно вашата е в много лошо състояние.
                            2. Проверка и смяна на кабелен сноп от дроселът до PMS
                            3. Подмяна бобини - 2 бр.
                            4. Запалителни кабели - 4бр.
                            5. Подмяна на PMS
                            6. Проверка/подмяна вакуумни маркучи
                            7. Подмяна и адаптация на PMS - с Бош КТС нямам опит и отново ще препоръчам работа с глава до Ц3
                            В Европа PMS може да се намери на цени от ~320-400€, за да избегнете последващи драми заменете с точно вашият номер.

                            ПП
                            Направих опит да намеря мои снимки на ел. инсталации и PMSи, но мина доста време от последният ми контакт с тази технология.
                            Поз. 1 и 2 ще ги свърши един човек в Несебър, пращах му навремето моята инсталация. Ремонт на ЕКУ още правят във Варна, фирмата е Софтелектроник. Там ремонтираха моя, но след 4-5 години пак даде проблем, намерих си втора ръка и така го продадох. Белите ми косми са от електрики по Мерцедес W124. Годините не прощават, особено на електроника.
                            Ford Maverick II 2.3 XLT
                            Ford Mondeo MK5

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X