В Шумен съм от снощи. Вчера почти нямах проблеми след чипа. На моменти май леко вдигах темепратура, но леко. 7:30 като мерих температурат беше 36,9 , в Шумен 18:30 беше 37,5 и по-късно след 2 ракии падна на 36,5.
За дизела... Конкретната кочинка е ФиЯД Стило 1,9 JTD 80к.с. 2004г.. Върви прилично, не е като форсираните дизели да умира под 1800 оборота, но когато се гони максимално ускорение е много зле(дизел...). Все едно да караш 1,8 бензин, но до 4500-5000 оборота, голяма мъка с изпреварванията, 1,4 бензин да беше като го изрежеш на 3-та до 7000 оборота върви много повече и се изпреварва по-лесно. 120-130 ги държи много леко, до 150 също се държи добре. Тази мантра със стигаш 5-та и забравяш не върви, проблема е, че на 3-та и липсват оборотите до 7000 и трябва да се визпреварва на 4-та което е мъка. Разхода ми беше 5,7 което е нормално с моето каране, ако нямаше трафик щеше да е повече. С леко каране спокойно може да падне под 4, един от най-икономичните двигатели е.
Като цяло няма изненади и проблеми. Има едно бучене и лека вибрация на около 60 вероятно от гърнето.
По-сериозния евентуален проблем е, че когато тръгна с всичката газ има едно забиване преди да тръгне и само тогава изпушва черно. Не знам дали е нормално така да забива. Малко по-плавно като дам газ тръгва по-добре.
Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар